Nope. Die twee geef ik nog gewoon een jaar of twee de kans.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Weet jij eigenlijk al dat je over een jaar ook deze spelers gaat afkraken omdat het grote talenten zijn?
Zo, ze krijgen 2 jaar van TIM-846.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:35 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Nope. Die twee geef ik nog gewoon een jaar of twee de kans.
80euro ofzoquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:47 schreef tammepiet het volgende:
Tfoe 48.000 kaarten weg tot nu.
Niet gek met die prijzen.
Laten we TIM tot jeugdopleiding hoofd bombarderen. Hij weet alles zo goedquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zo, ze krijgen 2 jaar van TIM-846.![]()
Zal het even doorgeven aan Ajax.
Ze moeten uiteraard wel flinke progressie maken in die twee jaarquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zo, ze krijgen 2 jaar van TIM-846.![]()
Zal het even doorgeven aan Ajax.
Ik kreeg gisteren te horen dat ze alleen nog maar van 80euro en duurder warenquote:
Van jeugd heb ik niet zoveel verstand. Laat mij maar bepalen welke spelers ze van het eerste elftal kunnen doorstrepenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we TIM tot jeugdopleiding hoofd bombarderen. Hij weet alles zo goed
86euro alleen nog maarquote:
Hmm 48.000 * 50 euro = 2.400.000 euro. Best aardig.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:47 schreef tammepiet het volgende:
Tfoe 48.000 kaarten weg tot nu.
Niet gek met die prijzen.
Kloptquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:19 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Dit wordt nooit bijgewerkt bij inloggen zal je zien vanaf 70 / 80 eutjes.
Checklistquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:45 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Van jeugd heb ik niet zoveel verstand. Laat mij maar bepalen welke spelers ze van het eerste elftal kunnen doorstrepen
Wat een betuttelling weer. door de millieupolitie nog wel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:00 schreef Ronhui het volgende:
Ander nieuws:
[..]
We zijn al een paar maanden bezig om een oplossing te zoeken, maar helaas worden we door de gemeente tegen gewerkt. Ajax helpt wel constructief mee trouwens.
Nee? Ben alleen grote fan van Eriksenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:32 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk ook al posters van Andersen en Fischer boven je bed hangen?
Maar als een 20 jarige Eriksen met 17 assists en 9 goals etc vorig seizoen voor jou niet voldoet dan streep je dus iedereen weg? Want iedereen is ouder.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:45 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Van jeugd heb ik niet zoveel verstand. Laat mij maar bepalen welke spelers ze van het eerste elftal kunnen doorstrepen
Afellay stond toen ook vaak als verdedigende middenvelder te voetballen, onder Rutten. Daar hoort hij natuurlijk nooit te staan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
Oja tuurlijk was dat het halve seizoen, dom van mij, was ff vergeten hoelang hij al bij Barca zit.
Nouja in seizoen 09/10 maakte hij 5 goals en gaf hij 2 assists in 40 wedstrijden
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:40 schreef Yi-Long het volgende:
De vergelijking Eriksen-Afellay vind ik trouwens niet zo heel boeiend. Djuricic-Eriksen is wat actueler, en ik denk dat ik dan persoonlijk de voorkeur geef aan Djuricic.
Dan moet hij maar zijn bek open trekken en blijkbaar was hij als aanvallende middenvelder niet overtuigend genoeg.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Afellay stond toen ook vaak als verdedigende middenvelder te voetballen, onder Rutten. Daar hoort hij natuurlijk nooit te staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |