Lijkt me ook nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Oké, waarom zou Eriksen langer dan nog 2 jaar bij Ajax willen blijven?
Denk ik ook wel.quote:
Omdat hij zijn hele leven al roept niet blind voor het geld te kiezen of zomaar te vertrekken zonder dat hij er ook echt klaar voor is, natuurlijk gaat hij niet 3 jaar verlengen, maar een jaartje of 2 jaar erbij lijkt me logisch.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Oké, waarom zou Eriksen langer dan nog 2 jaar bij Ajax willen blijven?
Gundogan is inmiddels toch wel wat verder dan Eriksen. Daarbij speelt hij wekelijks wedstrijden in de Bundesliga en Eriksen tegen Janneke en Mieke.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eriksen zou bij de Duitse kampioen niet misstaan hoor, is niet minder dan bvb Gundogan, die ik best hoog heb zitten.
Barcelona is wat te hoog ja, maar je bent ook wel een enorme sukkel als je van de Nederlandse top naar Barça gaat.
Nou vond 'm tegen Ajax niet bijzonder spelen en hij heeft er maar 3 gescoord in 30 wedstrijden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:53 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Gundogan is inmiddels toch wel wat verder dan Eriksen. Daarbij speelt hij wekelijks wedstrijden in de Bundesliga en Eriksen tegen Janneke en Mieke.
Gundogan speelt op dezelfde positie maar is wel wat minder aanvallend ingesteld dan Eriksen. Aantal goals zegt dus niet zoveel. Gaat vooral om veldspel. En Eriksen is natuurlijk een stuk minder dan Götze.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nou vond 'm tegen Ajax niet bijzonder spelen en hij heeft er maar 3 gescoord in 30 wedstrijden.
Gotzequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gundogan speelt op dezelfde positie maar is wel wat minder aanvallend ingesteld dan Eriksen. Aantal goals zegt dus niet zoveel. Gaat vooral om veldspel. En Eriksen is natuurlijk een stuk minder dan Götze.
Klopt. Maar die kan echt wel voetballen hoor, als ik Ajax ga waarderen op de wedstrijd tegen ADO kunnen ze voor het hele zooitje nog geen 10 miljoen vangen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
Gotze
Die was al helemaal niet te zien tegen Ajax
Tegen Ajax niet nee. Maar tegen oa Bayern wel .quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
Gotze
Die was al helemaal niet te zien tegen Ajax
Oke leuk, maar ik vergelijk Eriksen en Gotze nu even in de wedstrijd waar ze tegenover elkaar stonden, dan moet ik zeggen dat er meer potentie in Eriksen zit omdat hij het beter deed in een slechter elftal.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt. Maar die kan echt wel voetballen hoor, als ik Ajax ga waarderen op de wedstrijd tegen ADO kunnen ze voor het hele zooitje nog geen 10 miljoen vangen.
Dus Toornstra is meer waard dan Eriksen?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
Oke leuk, maar ik vergelijk Eriksen en Gotze nu even in de wedstrijd waar ze tegenover elkaar stonden, dan moet ik zeggen dat er meer potentie in Eriksen zit omdat hij het beter deed in een slechter elftal.
Tja als je met de vergelijking komt die ik net gaf kan je dit soort reactie's wel verwachten, maar iedereen ziet dat Eriksen een plaar klasse beter is dan de oudere Toornstraquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus Toornstra is meer waard dan Eriksen?
Götze is er vorig jaar ook een half jaar uit geweest ofzo.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
Tja als je met de vergelijking komt die ik net gaf kan je dit soort reactie's wel verwachten, maar iedereen ziet dat Eriksen een plaar klasse beter is dan de oudere Toornstra![]()
Ik zal nu de statistieken vergelijken en ook die zijn in het voordeel van Eriksen tegenover Gotze"MAAR BUNDESLIGA IS BETERE COMPETITE!!!!!". Ja dat is zeker maar Gotze heeft ook een beter team om zich heen en had geen Ebecilio/Ozbilliz in de voorhoede, dus een assist geven als Eriksen zijnde zou eigenlijk moeilijker moeten zijn toch?
Gotze maar 8 assists ofzo.
Ik snap ook wel dat sommige mensen denken dat Gotze beter is, aangezien hij het al bewezen heeft bij Dortmund wat europees een grotere club dan Ajax is, dus eigenlijk kunnen we pas echt oordelen als Eriksen bij een evengrote/grotere club voetbalt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Götze is er vorig jaar ook een half jaar uit geweest ofzo.
Je zal verstand hebben, een toffe gast zijn maar alleen al door dat wijf van een Strootman in je UI doet mij je hatenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Götze is er vorig jaar ook een half jaar uit geweest ofzo.
Gotze is ook gewoon beter dan Eriksen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat sommige mensen denken dat Gotze beter is, aangezien hij het al bewezen heeft bij Dortmund wat europees een grotere club dan Ajax is, dus eigenlijk kunnen we pas echt oordelen als Eriksen bij een evengrote/grotere club voetbalt.
Affelay beslissender voor PSV dan Eriksen voor Ajax?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:31 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Gotze is ook gewoon beter dan Eriksen.
Iedereen dacht ook dat Afellay wel een stapje omhoog kon. Kennelijk dus niet. En die was imho toch heel wat beslissender voor PSV dan Eriksen voor Ajax.
En ik ben trouwens alles behalve een groot fan van Afellay![]()
Dat was toch een half seizoen, of niet?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
Affelay beslissender voor PSV dan Eriksen voor Ajax?Affelay is 6 jaar ouder man
Hij had in zijn laatste seizoen die hij helemaal speelde dus 2010/2011 11 goals en 4 assists, slechtere statistieken dan Eriksen en hij was nog ouder ook.
Oja tuurlijk was dat het halve seizoen, dom van mij, was ff vergeten hoelang hij al bij Barca zit.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:50 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat was toch een half seizoen, of niet?
En het is een feit dat Ex-Ajacieden het over het algemeen beter doen in het buitenland/topclubs dan spelers van Twente en PSV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |