Neenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:13 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
gas en licht is voor rekening van de netbeheerder
wellusquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:13 schreef michaelHD9 het volgende:
[..]
Neen
(in begrijpelijke kloontaal: kletkoek dus)
Je blijft de hele tijd maar op hetzelfde onderwerp terug komen, doe ook even de testquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:07 schreef michaelHD9 het volgende:
[..]
kletskoek, we zien je en je je bagger alleen maar als de mods verdwenen zijn
ja, FOK! blijft soms een beetje hangen, ik lees elke keer dezelfde shit. Je vergat het minteken !quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:18 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Je blijft de hele tijd maar op hetzelfde onderwerp terug komen, doe ook even de test
Ik scoorde 15
Een gespleten persoonlijkheid is nooit eenzaam tochquote:
het is een grote crewquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:19 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Een gespleten persoonlijkheid is nooit eenzaam toch
Nee dat is het niet. dan kun je wel op een forumpje gaan roepen dat het wel is, maar de realiteit is dat jij gewoon leuk betaalt voor je rekeningetjes, hoe graag je ook wil dat het anders is.quote:
Dee netbeheerder betaalt voor de aanleg en onderhoud van het net en het riool daar betaal je ook voor en het groenonderhoud komt uit de WOZquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:21 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee dat is het niet. dan kun je wel op een forumpje gaan roepen dat het wel is, maar de realiteit is dat jij gewoon leuk betaalt voor je rekeningetjes, hoe graag je ook wil dat het anders is.
Neenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:23 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dee netbeheerder betaalt voor de aanleg en onderhoud van het net en het riool daar betaal je ook voor
wellusquote:
nietusquote:
Tuurlijk Xeno, ik begrijp best dat ene pagina zonder banksters en oogballen een beetje onwennig is.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:29 schreef ComplexConjugate het volgende:
En dan mij durven beschuldigen van baggeren en het hebben van een autistische storing
Mooi taak voor de overheid.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:26 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
De banken gaan geen lagere rente geven aan mensen met een annuiteitenhypotheek in Holland kun je ze veel beter een duurdere spaarhypotheek aansmeren, veel meer verdiensten voor de bank. De belastingdienst betaald immers mee![]()
Annuiteiten zijn leuk maar dan wel tegen hogere rente want anders levert het de bank niet genoeg op, laat staan dat er van die smerige snelaflossers zijn die lineair willen aflossen, die moeten helemaal van de kopersmarkt afblijven.
Whatever helps you sleep at nightquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:23 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dee netbeheerder betaalt voor de aanleg en onderhoud van het net en het riool daar betaal je ook voor en het groenonderhoud komt uit de WOZ
De overheid zit in de pocket van de banksters.quote:
ah, daar is 'ie weerquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:47 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
De overheid zit in de pocket van de banksters.
Informatieve video by the way.
Nieuw kabinet, nieuwe kansen, ik ben een optimist, voelt goed.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:47 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
De overheid zit in de pocket van de banksters.
Informatieve video by the way.
Het was toch "goed gevoel"?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:48 schreef sorcees het volgende:
M
[..]
Nieuw kabinet, nieuwe kansen, ik ben een optimist, voelt goed.
Het optimist zijn geeft een goed gevoel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:49 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Het was toch "goed gevoel"?
Maar wel gezond en een goede baanquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:41 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Whatever helps you sleep at night60 jaar zijn, geen spaargeld hebben, je salaris elke maand helemaal opmaken (dan kun je dus niet met geld omgaan) en hier een beetje posten. Nou nou, jij hebt er wat van gemaakt hoor
heuj, dat heb ik ook. Nee roken is een no-go, en drinken doe ik ook al niet. Wel veel sporten. En geld. En geld om te sparen en zo.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:28 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Maar wel gezond en een goede baan
En he, ik rook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |