Neenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:38 schreef michaelmoore het volgende:
Gaat de HRA subsidie nog afgeschaft worden??
Dus alleen extra huurverhogingen als je meer dan 45.000 euro verdient om potentiële huizenkopers te dwingenquote:
Neenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:39 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dus alleen extra huurverhogingen als je meer dan 45.000 euro verdient om de bubble te sparen ??
Dat denk ik niet ,maar het is wel fijn als de overheid stopt met subsidiëren van koophuizen en bemoeien met de huurquote:
Soms wel ja.... maar goed ik heb met mijzelf leren leven. Ik heb immers geen andere keuzequote:
En gewoon iedereen verplichten te bouwen met verlies om een stelletje lamlendige losers aan hun gerief te laten komen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:11 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat denk ik niet ,maar het is wel fijn als de overheid stopt met subsidiëren van koophuizen en bemoeien met de huur
Gewoon alles loslaten en vrijgeven, en grond vrijgeven voor de bouw
Och, je kunt natuurlijk wat proberen te veranderen aan je situatie natuurlijk, dan hoef je ook niet zo gefrustreerd te zijn, maar passief op een forum roeptoeteren is veel makkelijker natuurlijkquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:41 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Soms wel ja.... maar goed ik heb met mijzelf leren leven. Ik heb immers geen andere keuze
Welk verlies? Gewoon die vastgoedspeculanten failliet laten gaan. Locale overheden die failliet gaan hebben geen schulden meer bij de bank. Simpel toch?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:42 schreef michaelHD9 het volgende:
[..]
En gewoon iedereen verplichten te bouwen met verlies om een stelletje lamlendige losers aan hun gerief te laten komen.
Ik moet toch wat met mijn vrije tijd, wat is dan een nobeler doel dan potentiele leenslaafjes te waarschuwen voor het gevaar van een giflening.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:49 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Och, je kunt natuurlijk wat proberen te veranderen aan je situatie natuurlijk, dan hoef je ook niet zo gefrustreerd te zijn, maar passief op een forum roeptoeteren is veel makkelijker natuurlijk
Dat is wel sneu ja. Je zou denken dat je wel een spannender leven had dan dat, maar blijkbaar niet dus.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:51 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Ik moet toch wat met mijn vrije tijd, wat is dan een nobeler doel dan potentiele leenslaafjes te waarschuwen voor het gevaar van een giflening.
Wat de één heel spannend vind is slaapverwekkend voor een ander. Dat is het verschil in mensen CGquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:53 schreef CoolGuy het volgende:
Dat is wel sneu ja. Je zou denken dat je wel een spannender leven had dan dat, maar blijkbaar niet dus.
Een berg kloons aanmaken, en een forum onderbaggeren met authische one-liners? Gokje?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:51 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Ik moet toch wat met mijn vrije tijd, wat is dan een nobeler doel dan potentiele leenslaafjes te waarschuwen voor het gevaar van een giflening.
Nou, ik denk niet dat dat HET verschil is in mensen Xenoquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:56 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Wat de één heel spannend vind is slaapverwekkend voor een ander. Dat is het verschil in mensen CG
Je bedoelt autistische?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:57 schreef michaelHD9 het volgende:
[..]
Een berg kloons aanmaken, en een forum onderbaggeren met authische one-liners? Gokje?
Iedereen bereikt wel wat CG, het wordt alleen niet door iedereen op gelijke waarde geschat.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:59 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou, ik denk niet dat dat HET verschil is in mensen XenoEEN verschil misschien. Zo heb je ook mensen die iets bereiken, en mensen die niks bereiken
kletskoek, we zien je en je je bagger alleen maar als de mods verdwenen zijnquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:03 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Je bedoelt autistische?
Dat van die berg kloons is ook maar een hardnekkig gerucht![]()
Daarnaast lever ik ook wel eens zinvolle bijdragen aan de discussies op dit forum, het is gewoon zo at er niet zonder emoties en op een rationele wijze gesproken kan worden over de huizenmarkt.
Ja, bereiken dat je op een forum moet gaan roepen dat mensen die een huis kopen sukkels zijn, en constant dezelfde foutieve verhalen blijven roepen, terwijl je weet dat het niet klopt, alleen maar om dat stukje frustratie te kunnen airen, omdat je iets niet kunt wat je wel heel graag wil, en niet kunt hebben dat er mensen zijn die dat wél hebben, zonder in de ellende te zitten waar jij mensen heel graag in ziet. Nou nou, score.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:06 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Iedereen bereikt wel wat CG, het wordt alleen niet door iedereen op gelijke waarde geschat.
nee hoor , gemeentes wennen dat grond van 6 euro pm niet voor 600 euro verkocht kan worden, 100 euro is zat en net als vroeger 5000 huizen in een keer bouwenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:42 schreef michaelHD9 het volgende:
[..]
En gewoon iedereen verplichten te bouwen met verlies om een stelletje lamlendige losers aan hun gerief te laten komen.
ja, een beetje jammer van wegen en parken enzo, en gas water en licht, mensen kunnen prima zonder - als ik er maar beter van wordquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:11 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee hoor , gemeentes wennen dat grond van 6 euro pm niet voor 600 euro verkocht kan worden, 100 euro is zat
gas en licht is voor rekening van de netbeheerderquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:12 schreef michaelHD9 het volgende:
[..]
ja, een beetje jammer van wegen en parken enzo, en gas water en licht, mensen kunnen prima zonder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |