Dan bepalen andere borden de snelheid. Dan telt dat bord niet...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:42 schreef Ridocar het volgende:
[..]
En andersom dan? Dus 6 's avonds en een open spitsstrook?
Mwah niet alleen in de auto. Ook op straat, in de supermarkt, het OV en ga zo maar door.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:39 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Vind ik nog het meest wonderlijk dat zelfs de braafste mensen transformeren in een klootzak eersteklas als ze in een auto zitten.
Ze wanen zich veilig in hun blikken coconnetje maar op een dag doen ze het een keer bij de verkeerde.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:39 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Vind ik nog het meest wonderlijk dat zelfs de braafste mensen transformeren in een klootzak eersteklas als ze in een auto zitten.
Minder.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:55 schreef H-D het volgende:
[..]
Mwah niet alleen in de auto. Ook op straat, in de supermarkt, het OV en ga zo maar door.
Hmm ja dat is natuurlijk wel waar maar vind dat men in het OV ook vaak nogal hufterig bezig is eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:37 schreef vannelle het volgende:
[..]
Minder.
Dan hebben ze immers de "veiligheid" van hun auto niet?
Als je nou internet als voorbeeld had genoemd........
Klopt, maar je zult zien dat dat meestal groepjes zijn en veel minder personen die alleen reizen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:40 schreef H-D het volgende:
[..]
Hmm ja dat is natuurlijk wel waar maar vind dat men in het OV ook vaak nogal hufterig bezig is eigenlijk.
Dat is dan wel weer waar. Op de asociaal luidruchtig bellende mensen na dan.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:43 schreef vannelle het volgende:
[..]
Klopt, maar je zult zien dat dat meestal groepjes zijn en veel minder personen die alleen reizen.
Snap dat soort mensen ook niet, het is toch een beetje universeel dat bij twee baans wegen de linkerbaan wat sneller doorrijdt dan de rechter. Als jij dat dan niet doet, waarom zou ik het dan ook niet doen.quote:
Spitsstrook open wordt aangeduid met 100 op kantelwalsen. Kantelwalsen zijn elektronische verkeersborden die boven de statische verkeersborden gaan, net als matrixen bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:42 schreef Ridocar het volgende:
[..]
En andersom dan? Dus 6 's avonds en een open spitsstrook?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
Schandalig dat maar 55 mensen (van de 110) het verkeersexamen gehaald hebben bij SBS6.
Lijkt me duidelijk dat dit een teken is dat er genoeg irritatie op de weg veroorzaakt wordt door mensen die de regels niet eens kennen.
Bij deze pleit ik dan ook voor iedereen een verplichte herhaalcursus elke 5 jaar.
Ik was in ieder geval geslaagd bij deze test.
Ik trek standaard vlot op, maar ik ga niet planken omdat een gefrustreerde 40'er zijn pik wil laten zien. Dan blijf ik er liever achter, maar dan is het dus klote dat die vent 40 gaat karren.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:21 schreef H-D het volgende:
[..]
Dat is inderdaad heel irritant...maar waarom trek je dan zelf ook niet vlot op zodat je er niet achter hoeft?
Ik had er 3, waarvan 1 echt kwalijke.quote:
nou voldoe ik aan 3 van de 4 items hier maar zie ik mezelf niet als "er-valt-niet-met-mij-te-spotten-sjonny"quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:36 schreef vannelle het volgende:
[..]
LM velgen, spoilertje, no fear sticker, brulpijp dus met hun valt niet te spotten.
Komt ellende van......
Dat zou ik echt niet meer weten... Dat is een van de problemen die zo'n examen heeft. Je leert alles, maar als je het niet in de praktijk gebruikt zul je het vergeten. Ik heb nog nooit ergens gereden waar ook een tram reed...quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat was degene met voorrang waarbij de tram betrokken was. Dat is iets wat je gewoon moet weten eigenlijk.
Leer je snel genoeg. Tram altijd voorrang geven, want ze nemen altijd voorrang en dat overleef je meestal nietquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:00 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Dat zou ik echt niet meer weten... Dat is een van de problemen die zo'n examen heeft. Je leert alles, maar als je het niet in de praktijk gebruikt zul je het vergeten. Ik heb nog nooit ergens gereden waar ook een tram reed...
Dat is toch niet echt een probleem. Meestal lost het zich in de praktijk altijd wel op al dan niet in totale overeenstemming met de verkeersregels.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:00 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Dat zou ik echt niet meer weten... Dat is een van de problemen die zo'n examen heeft. Je leert alles, maar als je het niet in de praktijk gebruikt zul je het vergeten. Ik heb nog nooit ergens gereden waar ook een tram reed...
Ja, maar je zou wel zakken op een examen... Soms moet je de regels even negeren en doen wat de situatie vraagt...quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:13 schreef H-D het volgende:
[..]
Dat is toch niet echt een probleem. Meestal lost het zich in de praktijk altijd wel op al dan niet in totale overeenstemming met de verkeersregels.
En aangezien een tram tot de zwakkere verkeersdeelnemers behoort (net als fietsers), ben je altijd de sjaak.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
Leer je snel genoeg. Tram altijd voorrang geven, want ze nemen altijd voorrang en dat overleef je meestal niet
hu wat?quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:42 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
En aangezien een tram tot de zwakkere verkeersdeelnemers behoort (net als fietsers), ben je altijd de sjaak.
WVW 185, civiele aansprakelijkheidquote:
Toch is het vervreemdend om een tram een zwakkere verkeersdeelnemer te noemen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:50 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
WVW 185, civiele aansprakelijkheidTram valt niet onder motorvoertuigen.
Sowieso wil ik er in een beginnende file niet eens tussendoor. Eerst even de file laten vormenquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:46 schreef Puala het volgende:
Wat zijn wij Nederlanders toch een nieuwschierig volkVanmorgen stond er een vrachtwagen stil + auto er voor voor technische hulp. En natuurlijk allemaal remmen en kijken. File van 6-7 km uiteindelijk.
En motorrijders er bij die bij afremmend en baanwisselend verkeer hem er gewoon tussendoor gooien. Kijk <50 km/u prima, dan ga ik zelfs aan de kant. Maar met 70 moet je dat gewoon niet doen ja![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |