abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 18:14:00 #251
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_117933567
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 17:55 schreef Marco001 het volgende:

[..]

De dame van de telefooncentrale heeft inderdaad ook een notitie ervan gemaakt.. Ben eigenlijk wel benieuwd of ze hem nu ook nog erover gingen bellen ofzo..
Ja, dat doen ze, is alleen lastig als het een leasehok betreft, maar dan lichten ze de leasemij, in :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 17:56 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Hij zal zijn koeklblik maar net naar links gooien als jij ernaast zit..

Eruit trekken zal absoluut geen probleem zijn inderdaad, dat lukt alleen de serieuze sportwagens, maar bij zulke idioten geldt nogal eens het recht van de zwaarste, en dat leg jij keihard af op de fiets.
Doet niemand denk ik, en if so, heeft 'ie maatje motorlaars in zijn deur als aandenken. Get real; je bent er toch al 3 keer voorbij voordat hij ook maar aan gedácht heeft aan gas geven? :')
Ik geloof er geen reet van dat iemand in zo'n situatie zou proberen om je écht van je sokken te rijden, da's pure poging doodslag.. misschien ná die deuk :+ , maar gewoon omdat je hem probeert in te halen? nehh :N
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_117933868
Ben al meerdere keren zulke idioten tegengekomen.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 18:29:54 #253
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_117933987
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 18:25 schreef BlackLining het volgende:
Ben al meerdere keren zulke idioten tegengekomen.
Dreigen ja, maar raken? Moet de eerste nog tegen komen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_117934031
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 18:29 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Dreigen ja, maar raken? Moet de eerste nog tegen komen.
Echt geraakt niet nee. Als dat was gebeurd had ik hier nu niet gepost omdat ik dan in de bak zou hebben gezeten wegens zware mishandeling of (poging tot) moord. :+

Ik heb echter wel al twee keer verdomd hard moeten remmen omdat een koekblikker me afsneed nadat ik mijn ongenoegen duidelijk had gemaakt.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 18:41:54 #255
318842 Descendent
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_117934310
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 17:25 schreef Marco001 het volgende:

knip
Ik had zn autosleutels afgepakt en ergens heel mver weg gegooid; zo'n achterlijke debiel is een gevaar op de weg! (daarbij laat ik mij maar niet verder uit over wat ik met zo'n $#@% zou wíllen doen.... ~O> o|O )
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 19:09:04 #256
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_117935059
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 18:31 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Echt geraakt niet nee. Als dat was gebeurd had ik hier nu niet gepost omdat ik dan in de bak zou hebben gezeten wegens zware mishandeling of (poging tot) moord. :+

Ik heb echter wel al twee keer verdomd hard moeten remmen omdat een koekblikker me afsneed nadat ik mijn ongenoegen duidelijk had gemaakt.
Volgende keer eerst terugschakelen :+
pi_117986654
Mijn irritatie van vandaag is eigenlijk niet van vandaag, maar van zaterdag nacht.

Straatlantaarns langs de snelweg. Wat heb ik er een bloedhekel aan. Je ziet geen fuck als het regent vanwege de verstrooiing van dat licht door die regendruppels op je voorruit... Ik was blij toen ik eindelijk Almere voorbij was en ik weer wat kon zien behalve m'n dashboard...
pi_117986737
Met het rechter hendeltje kun je je ruitenwissers aanzetten. ;)
pi_117986897
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 08:21 schreef vannelle het volgende:
Met het rechter hendeltje kun je je ruitenwissers aanzetten. ;)
Ja, en die gaat zo snel dat er 0.0 druppels op dat deel van je ramen achterblijft waar de ruitenwisser komt...

Dat ding heeft echt tijd nodig om van boven naar beneden en weer terug naar boven te gaan. En in die tijd vallen er ook regendruppels op je raam hoor. Ik had hem zelfs op z'n snelst staan en nog zag je gewoon niets door die kut straatlantaarns... Ik heb koplampen op m'n auto en die kunnen de weg perfect verlichten. Die straatlantaarns zijn handig als er kruisingen zijn en die heb je niet op snelwegen, alleen op- en afritten.
pi_117989936
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 08:12 schreef Sweetpea8472 het volgende:
Mijn irritatie van vandaag is eigenlijk niet van vandaag, maar van zaterdag nacht.

Straatlantaarns langs de snelweg. Wat heb ik er een bloedhekel aan. Je ziet geen fuck als het regent vanwege de verstrooiing van dat licht door die regendruppels op je voorruit... Ik was blij toen ik eindelijk Almere voorbij was en ik weer wat kon zien behalve m'n dashboard...
Poets je voorruit of koop een nieuwe.
pi_117990080
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 08:12 schreef Sweetpea8472 het volgende:

For real? Heb er nooit zo'n last van eerlijk gezegd.
pi_117990404
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 11:02 schreef Gokhan03 het volgende:

[..]

Poets je voorruit of koop een nieuwe.
Ja, en dat helpt tegen de regen... Ik heb het niet over krassen in m'n voorruit (zitten er namelijk niet in...) en m'n ruitenwissers maken perfect droog... Ik heb het echt over de druppels regen die op je voorruit liggen nadat je ruitenwisser er langs is geweest omdat het regent...

quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 11:07 schreef H-D het volgende:

[..]

For real? Heb er nooit zo'n last van eerlijk gezegd.
Als het droog is (en de weg droog is of ZOAB/OAB, dus geen tot weinig sproei) heb ik er geen probleem mee, maar het was zaterdag nacht gewoon kut weer in Amsterdam :P En ik ben het natuurlijk helemaal niet gewend, want als wij in het donker rijden is het hier boven Groningen... En daar heb je alleen straatlantaarns langs de rotondes en afslagen...
pi_117990710
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 11:17 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Ja, en dat helpt tegen de regen... Ik heb het niet over krassen in m'n voorruit (zitten er namelijk niet in...) en m'n ruitenwissers maken perfect droog... Ik heb het echt over de druppels regen die op je voorruit liggen nadat je ruitenwisser er langs is geweest omdat het regent...

[..]

Als het droog is (en de weg droog is of ZOAB/OAB, dus geen tot weinig sproei) heb ik er geen probleem mee, maar het was zaterdag nacht gewoon kut weer in Amsterdam :P En ik ben het natuurlijk helemaal niet gewend, want als wij in het donker rijden is het hier boven Groningen... En daar heb je alleen straatlantaarns langs de rotondes en afslagen...
Ah misschien is het gewenning dan.
pi_117991690
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 11:17 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

[..]

Verstrooing van het licht komt meestal door een een voorruit met krassen. Zelf heb ik ook een voorruit met krassen en zelfs een barst en heb daar ook last van. Maar om daarvoor nou de schuld te geven aan de lantaarnpalen :')
pi_117992466
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 11:55 schreef Gokhan03 het volgende:

[..]

Verstrooing van het licht komt meestal door een een voorruit met krassen. Zelf heb ik ook een voorruit met krassen en zelfs een barst en heb daar ook last van. Maar om daarvoor nou de schuld te geven aan de lantaarnpalen :')
Weet ik, maar ik weet ook 100% zeker dat er geen krassen in m'n voorruit zitten. In dit geval was het de combinatie van kut weer met regen en die palen... Van mij mogen ze uit, 's nachts... Maar gelukkig kom ik niet vaak in die omgeving (dit was de tweede keer in 8 jaar dat ik met de auto naar Amsterdam ben geweest....)
pi_117992603
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 12:16 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Weet ik, maar ik weet ook 100% zeker dat er geen krassen in m'n voorruit zitten. In dit geval was het de combinatie van kut weer met regen en die palen... Van mij mogen ze uit, 's nachts... Maar gelukkig kom ik niet vaak in die omgeving (dit was de tweede keer in 8 jaar dat ik met de auto naar Amsterdam ben geweest....)
Als ze hierdoor de wegenbelasting verlagen dan mogen ze van mij ook wel uit. Maargoed ik blijf wel dromen.
  maandag 15 oktober 2012 @ 12:32:55 #267
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_117993082
Gister even naar Amsterdam geweest.
Ter hoogte van Purmerend zijn er wegwerkzaamheden.
Vanaf de afsluitdijk wordt het dan van 2 banen 1 baan.
Ruim voor de wegversmalling rijden veel mensen al op de rechterbaan ( ofwel, ruim voor het ritsgedeelte).
Een aantal mensen maakt gebruik van de linkerbaan ( waar deze op dat moment ook geschikt voor is).

Totdat een iemand uit de rechterbaan zonder richting aan te geven de linkerbaan op duikt ( met snelheden van 50 km per uur nog genoeg tijd en ruimte op de remmen). Echter blijft deze chauffeur stilstaan naast de auto die rechts staat om eigenhandig de linkerbaan ook stil te laten staan.

Beetje jammer.
Mochten mensen nou allemaal rechts over de vluchtstrook rijden dan zou ik de actie kunnen begrijpen.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  maandag 15 oktober 2012 @ 19:35:49 #268
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_118009334
Waar ik mij altijd over verbaas, en dan rij je op de snelweg, dat (meestal bouwvak) busjes die hard op links aankomen rijden en op het laatste moment remmen met 1,5meter afstand terwijl ik van mijlen ver al zie aankomen dat auto's gaan langerzamer rijden + remmen op de linker baan.

Ik vraag mij dan altijd af: kun je dan niet anticiperen ? of hoop je dan dat mensen voor je aan de kant gaan? wat wil je?

no offence voor bouwvak mensen, die zijn cool want ze maken mooie badkamers
pi_118010135
Misschien willen ze wel zo lang mogelijk doorrijden.
  maandag 15 oktober 2012 @ 20:04:15 #270
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_118010657
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 19:52 schreef H-D het volgende:
Misschien willen ze wel zo lang mogelijk doorrijden.
ja of ze zijn gewoon St0000piud
pi_118011152
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 19:35 schreef Het_Biertje het volgende:
Waar ik mij altijd over verbaas, en dan rij je op de snelweg, dat (meestal bouwvak) busjes die hard op links aankomen rijden en op het laatste moment remmen met 1,5meter afstand terwijl ik van mijlen ver al zie aankomen dat auto's gaan langerzamer rijden + remmen op de linker baan.

Ik vraag mij dan altijd af: kun je dan niet anticiperen ? of hoop je dan dat mensen voor je aan de kant gaan? wat wil je?

Ja, niet alleen bouwvakbusjes trouwens, als er een vrachtwagen op een 2 baans autosnelweg aan het inhalen is zie ik ook vaak genoeg dat er mensen zijn die vol gas aan komen rijden en op het laatste moment op de rem moeten. Denken ze dan echt dat die vrachtwagen aan de kant duikt omdat ze met 130 aan komen rijden?
pi_118011765
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 17:55 schreef Marco001 het volgende:

[..]

De dame van de telefooncentrale heeft inderdaad ook een notitie ervan gemaakt.. Ben eigenlijk wel benieuwd of ze hem nu ook nog erover gingen bellen ofzo..
Ik vind de politie bellen echt not done hoe erg iemand zich ook misdraagt. In dit geval had ik zelf actie ondernomen.
pi_118012232
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2012 20:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Ik vind de politie bellen echt not done hoe erg iemand zich ook misdraagt. In dit geval had ik zelf actie ondernomen.
ja, lekker eigen rechter spelen.. :')
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  maandag 15 oktober 2012 @ 20:34:28 #274
318842 Descendent
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_118012299
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 19:35 schreef Het_Biertje het volgende:

Dat doen velen inderdaad; vooral de grotere en duurdere auto's. (generaliseer ik weet :P )
Anticiperen is niet de sterkste kant van veel NL-ers
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
pi_118012385
heeft iemand trouwens wel eens een bmw x5 sociaal zien rijden?

Ik namelijk niet :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')