die jaquote:
*ruikt aan je*quote:
Daar komt die lavendeltjesgeur vandaan!!quote:
Kuikentjes.quote:
lavendel is niet mijn dingquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Daar komt die lavendeltjesgeur vandaan!!
Wie veroorzaakt het dan?quote:
Ik vind het lekker maar niet om te douchenquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wie veroorzaakt het dan?
(Ben in zuid-frankrijk tijdens de lavendel-oogst wel eens -ziek- geworden van die lucht)
heey knettertjequote:
Gatenkaaaaasquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oh ik heb een boekenkast gekocht voor 20 euro lees ik netnu maar hopen dat t een mooie was want dat ben ik vergeten
je bent niet de enige hoorquote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
je bent niet de enige hoorik ben net zo erg
hooiquote:
alles goed?quote:
je hebt ook niks aan me.. moe en stinkend enzoquote:
Wassen + massagequote:Op maandag 1 oktober 2012 23:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je hebt ook niks aan me.. moe en stinkend enzo
Hoe kom je zo stinkend?quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Naar omstandigheden verrassend goedquote:
zweetquote:
Geeft niet. Gaan we samen douchenquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan douchen we niet zoveel hoorquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geeft niet. Gaan we samen douchen
Kunnen we daar het resultaat dan van zien in kpd?quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geeft niet. Gaan we samen douchen
Nogmaals; Geeft niet.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan douchen we niet zoveel hoor
ik mag niet klagenquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Naar omstandigheden verrassend goedMet jou?
Kom maar naar me huis, mag je hier douchen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
Douchen, ik wil ook douchen.. Maar we hebben nog geen warm water terug
Verwarming hoog zetten. Dan is die koude douche vanzelf lekker.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
Douchen, ik wil ook douchen.. Maar we hebben nog geen warm water terug
Die doet het dus ook nog nietquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Verwarming hoog zetten. Dan is die koude douche vanzelf lekker.
Uhuh, buiten in de regen zeker?quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:57 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Kom maar naar me huis, mag je hier douchen.
Oeh la laquote:
En dan opgewacht worden door ouders en whatever als ik eruit kom zeker?quote:
It's a trap!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En dan opgewacht worden door ouders en whatever als ik eruit kom zeker?
Niet zo paranoid doen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dafuq? Ik woon op mezelf remember..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
you've been hurt to much babe..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
+1 voor jouquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet zo paranoid doen.
Hup er heen en haar inzepen
Heuh?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
you've been hurt to much babe..![]()
Ik zie het probleem ook nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet zo paranoid doen.
De meeste mannen die een aanbod krijgen om samen te douchen met een een lekkere meid slaan die never af hoorquote:
Beloof ons hier even dat je Jofu niet dagenlang zal vasthouden in je kelder, en dat er geen grote neger op hem staat te wachen in de douche.quote:
Ik ben niet para, ik ben voorzichtigquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet zo paranoid doen.
Mijn buren zijn bejaarden. Die meuren atmquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Pffss, kom ik daar, heeft ze van die beschermende buren die mijn auto niet kennen en hop raampie eruit ofzo..
Who cares? Op dat moment wel belangrijkere dingen aan je hoofd.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Pffss, kom ik daar, heeft ze van die beschermende buren die mijn auto niet kennen en hop raampie eruit ofzo..
Ik beloof bij deze de dingen die hierboven zijn genoemd.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Beloof ons hier even dat je Jofu niet dagenlang zal vasthouden in je kelder, en dat er geen grote neger op hem staat te wachen in de douche.
Zeker niet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:05 schreef MissExpert het volgende:
[..]
De meeste mannen die een aanbod krijgen om samen te douchen met een een lekkere meid slaan die never af hoor
Ja, en dat cockblockt je nuquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben niet para, ik ben voorzichtig
Oh, geen probleem dus, die horen mijn waggeltje toch nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:05 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Mijn buren zijn bejaarden. Die meuren atm
Geen probleem, ik moet er ook weer vroeg uit ivm school.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, geen probleem dus, die horen mijn waggeltje toch niet
Moet wel om 8 uur terug zijn hoor!
Is met mij douchen ook goed?quote:
Precies, daar ben ik er een van. Nu heb ik niet gezien of je idd een lekkere meid bent maar je klinkt leuk.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:05 schreef MissExpert het volgende:
[..]
De meeste mannen die een aanbod krijgen om samen te douchen met een een lekkere meid slaan die never af hoor
Get in thaaaa caaaaar.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, geen probleem dus, die horen mijn waggeltje toch niet
Moet wel om 8 uur terug zijn hoor!
Vraag maar aan jofu of ik een lekkere meid benquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:08 schreef Tom_Joad het volgende:
[..]
Precies, daar ben ik er een van. Nu heb ik niet gezien of je idd een lekkere meid bent maar je klinkt leuk.
ik had het niet tegen jou verder toch ?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:08 schreef MissExpert het volgende:
[..]
'You've been hurt to much baby'?
Ik oordeel liever zelf, smaken kunnen verschillenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:08 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Vraag maar aan jofu of ik een lekkere meid ben
Val jij niet onder lekkere meiden?quote:
Het lijstje mensen waarmee ik gedouched heb is anders vrij klein.quote:
Dat ik dat nog mag mee maken.quote:
maar wat voor eisen heeft hij?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:08 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Vraag maar aan jofu of ik een lekkere meid ben
Sorry voelde me even aangesproken..had je t tegen jofu?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik had het niet tegen jou verder toch ?
Ik oordeel daar niet over.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Val jij niet onder lekkere meiden?
[..]
Het lijstje mensen waarmee ik gedouched heb is anders vrij klein.
Je hebt ook niet gezegd dat je wilde douchen op de meetquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Val jij niet onder lekkere meiden?
[..]
Het lijstje mensen waarmee ik gedouched heb is anders vrij klein.
Klopt ook. Jij woont verquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:09 schreef Tom_Joad het volgende:
[..]
Ik oordeel liever zelf, smaken kunnen verschillen
Tegen mij jaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:09 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Sorry voelde me even aangesproken..had je t tegen jofu?
sorry quote ik jou?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:09 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Sorry voelde me even aangesproken..had je t tegen jofu?
Yes ik hoor bij de minderheid.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:05 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Nee sowieso niet want bier opquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Awkward wel als je er nu alsnog heengaat Joof
You're special.quote:
ik zie je miss niet wekelijks maar hell ik mag aannemen dat ik je een beetje kenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tegen mij jaZij weet ook wat ik jou verteld heb enzo
![]()
En meer
Geen idee.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar wat voor eisen heeft hij?
Heloef!quote:
No i'm never nude.quote:
Bah.quote:
Ik ben vrij...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan bel je een taxi, niet in problemen denken maar in oplossingen
Seks alleen met licht uit en t-shirt aan. Je moet ergens een grens trekken he.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heloef!
Wat is dit?
Als een vrouw het aanbiedt dan hoef je niet meer te versieren he, alleen maar in de douche gaan staan en jezelf laten inzepen
Hell, ik zou nog lopen voor zo'n aanbod.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Seks alleen met licht uit en t-shirt aan. Je moet ergens een grens trekken he.
Niet op die manier never nude betekent dat niemand die persoon naakt heeft gezien.quote:
QFT!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Hell, ik zou nog lopen voor zo'n aanbod.
Ik ga geen 20km lopen hoorquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Hell, ik zou nog lopen voor zo'n aanbod.
Ja, sta ik daar lekker C_M in te zepen, komt Mur zeker weer binnen stormen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt ook niet gezegd dat je wilde douchen op de meet
Ja dus?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, sta ik daar lekker C_M in te zepen, komt Mur zeker weer binnen stormen.
Dat rijdt hier niet meer.quote:
Wat is ver. Feit is dat ik nu idd niet meer de auto in stap om het halve land door te reizen. Anders had ik het wel gedaan. Maar buiten de afstand denk ik dat je me te oud vind.quote:
Anders ziet ze die strepen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met die instelling blijft het bij trekken
Jofu luister naar ditquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geen idee. Hoe oud?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:15 schreef Tom_Joad het volgende:
[..]
Wat is ver. Feit is dat ik nu idd niet meer de auto in stap om het halve land door te reizen. Anders had ik het wel gedaan. Maar buiten de afstand denk ik dat je me te oud vind.
20km lopen man ik word al moe bij de gedachte even rusten zeg. Pfffff.quote:
Gewoon er uit trappen brah. Ik heb je rug.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, sta ik daar lekker C_M in te zepen, komt Mur zeker weer binnen stormen.
20 km is echt niks.quote:
JJH!quote:
niet dat wordt fappenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
JJH!
Hoe snel kun jij van daar naar hier naar haar zijn?
Niet, bel tcr maar. ik ben vrij.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
JJH!
http://www.rtcnv.nl/quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
JJH!
Ow.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan had je dat even moeten zeggen dan had ik bij de trap de wacht gehouden
Bedankt brah.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Gewoon er uit trappen brah. Ik heb je rug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow.
[..]
Bedankt brah.
Ik heb nog een plaatje voor je:Voor jou doe ik dat, weet je tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ow.
[..]
Bedankt brah.
Ik heb nog een plaatje voor je:M'n nek wat doe jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
[..]
Ow.
[..]
Bedankt brah.
Ik heb nog een plaatje voor je:Wie is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
[..]
Bedankt brah.
Ik heb nog een plaatje voor je:Boter. Pan. Smelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Wist ik het maar.quote:
Volgende keer neem ik mijn handdoekje mee dan.quote:
Niks.quote:
Geen idee. Een meisje dat Heloef leuk vond. Stond ergens in de OP van een topic.quote:
Ik weet het brah.quote:
Ik vind haar wel leuk. Die ogen, die sproetjes.quote:
KIJK JIJ BEGRIJPT HETquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind haar wel leuk. Die ogen, die sproetjes.
Hoe aardig?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:24 schreef heloef het volgende:
[..]
KIJK JIJ BEGRIJPT HET
Ik begin je steeds aardiger te vinden.
Ik ben blij dat ze jouw goedkeuring heeft. Dat betekent veel voor me.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:24 schreef heloef het volgende:
[..]
KIJK JIJ BEGRIJPT HET
Ik begin je steeds aardiger te vinden.
Ik zei tegen Kaneel dat ik je een schatje vond. Eerlijk waar.quote:
oh u is een hond.. good to know..quote:
Ik zie nu echt een hondje voor me.quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zei tegen Kaneel dat ik je een schatje vond. Eerlijk waar.
Hoiquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:25 schreef Faxie het volgende:
Douchen met een leuke dame lijkt me wel wat
Klopt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zei tegen Kaneel dat ik je een schatje vond. Eerlijk waar.
Kan niet beter!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoi. Ja, goed hoor. Met jou?
Gewoon batsen, veel beter.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:25 schreef Faxie het volgende:
Douchen met een leuke dame lijkt me wel wat
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten.quote:
Als je regelmatiger deze kant op gaat komen, kom je dan ook vaker een biertje doen?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ze jouw goedkeuring heeft. Dat betekent veel voor me.
Maar ze is gewoon zo tof en lief.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ze jouw goedkeuring heeft. Dat betekent veel voor me.
Ik ben iemand die tijdens seks in een douchecabine over een spons uitglijdt of iets dergelijks. In een bed kan ik niet uitglijden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten.
Kom je zelf vandaan dan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow dat is niet eens zo ver
Ik kom daar nog wel eens enzo
Ik denk dat dit geen gekke gedachtegang is.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je regelmatiger deze kant op gaat komen, kom je dan ook vaker een biertje doen?
Ja.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar ze is gewoon zo tof en lief.
En ze heeft smaak zowel als het om mannen als vrouwen gaat.
Zeepjes oprapen enz. Jwz.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben iemand die tijdens seks in een douchecabine over een spons uitglijdt of iets dergelijks. In een bed kan ik niet uitglijden.
Bye bye man bye bye.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:29 schreef Fera het volgende:
Screw you guys, I'm going to bed.![]()
Weltrusten allen!![]()
Maar wel uit bed vallen. Een knie in je zak krijgen. Je hoofd stoten.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben iemand die tijdens seks in een douchecabine over een spons uitglijdt of iets dergelijks. In een bed kan ik niet uitglijden.
quote:
Dat mag zij dan doen ja.quote:
Ok ver wegquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Putte, stuk naar het Zuiden, grensdorp
Sweet dreamsquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:29 schreef Fera het volgende:
Screw you guys, I'm going to bed.![]()
Weltrusten allen!![]()
Je maakt het er niet beter op voor Loefje zo hoorquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar wel uit bed vallen. Een knie in je zak krijgen. Je hoofd stoten.
[..]
Dan geef ik ook mijn goedkeuringquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat dit geen gekke gedachtegang is.
[..]
Ja.
Zo onhandig ben ik ook weer niet. Alleen op natte oppervlakten. Doordenker.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar wel uit bed vallen. Een knie in je zak krijgen. Je hoofd stoten.
Hey, in je mandquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Boeie, ik moet toch die kant op komen van jou?
240quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Faxie heeft een auto die 230 kan, die is er zo
Daar ben ik blij om.quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo onhandig ben ik ook weer niet. Alleen op natte oppervlakten. Doordenker.
Je haalt haar op vrijdag?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Goed ideequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar ben ik blij om.
[..]
[..]
Je haalt haar op vrijdag?
Haha ja.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee denk het niet. In weekend kan ik zwz nooit arbeitenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Goed idee
ME zin in een meet in Leiden? Dan haal ik je op
Owquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:35 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Nee denk het niet. In weekend kan ik zwz nooit arbeiten
Bro's understand bro's.quote:
Arbeit in horeca.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
OwWat voor arbeit?
Nouja dat moet dan een keer een prive meet worden dan he![]()
Heb je een ruime douche?
Smooth.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
OwWat voor arbeit?
Nouja dat moet dan een keer een prive meet worden dan he![]()
Heb je een ruime douche?
Weltrustenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:38 schreef MissExpert het volgende:
Ok. Ik ga lekker slapen tot morgen. Kusje
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:38 schreef MissExpert het volgende:
Ok. Ik ga lekker slapen tot morgen. Kusje
Ok. Spannend.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:39 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Die heeft niemand. Is puur visualisatie
Moet ik weer de eerste stap in die richitng doen :$quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Slaap lekker
PM'etjes sturen mag hoor
JOOOOOFFFFF. HIER JIJ!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja hey, stil nou, straks krijg ik een kruisverhoor
jullie hebben al gemeet?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is dan meer dan logish. Jij bent de enige die me real heeft gezien.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je kent haar?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
quote:
Trek je conclusie, Royquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:42 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Dat is dan meer dan logish. Jij bent de enige die me real heeft gezien.
quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:42 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Dat is dan meer dan logish. Jij bent de enige die me real heeft gezien.
Ik weet alleen dat ze 20 is en haar maten enzo (staat in een ander topic)quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
Als ik zeg om op te eten.. Is dat genoeg?
Ik weet hoeveel ze weegt en haar kledingstijl.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat ze 20 is en haar maten enzo (staat in een ander topic)
En als ik dan zeg dat ik wel trek heb, is dat ook genoeg?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nee. We willen lengte, figuur, haarkleur, oogkleur, spieren.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar je gaat niks zeggen uiteraard.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik weet hoeveel ze weegt en haar kledingstijl.
Kun je goed zuigen?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
En als ik dan zeg dat ik wel trek heb, is dat ook genoeg?
Ze was dacht ik 1,75m? En 60kg iircquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. We willen lengte, figuur, haarkleur, oogkleur, spieren.
Langer dan ik, mooi figuur, blond, grijs/blauw geen idee ben slecht in oogkleuren onthouden, redelijk aanwezig..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. We willen lengte, figuur, haarkleur, oogkleur, spieren.
Da's wel jammerquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
En ze ging vreemd met haar seksbuddy meerdere keren of zo, om eerlijk te zijn was ik niet echt onder de indruk
Goede informatie Joof.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Langer dan ik, mooi figuur, blond, grijs/blauw geen idee ben slecht in oogkleuren onthouden, redelijk aanwezig..
Zoals ik al zei, ze heeft in een aantal andere topics al het 1 en ander losgelaten over zichzelfquote:
Neen, ze postte in het dating topic waar ik toevallig ook actief was.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij gaat echt iemands posthistorie door of wat?
Daar kunnen we wat mee.quote:
Ohh dat. Ja dat vertelde zequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Neen, ze postte in het dating topic waar ik toevallig ook actief was.
Dan moest ik maar eens daten met haarquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Neen, ze postte in het dating topic waar ik toevallig ook actief was.
Ik was diegene die haar naar deze sc verwees, kon niet eens een simpele dank vanaf.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohh dat. Ja dat vertelde ze
Maar ik heb geen zin om al die crap te gaan lezen, als ik iets wil weten vraag ik het haar zelf wel..
Get in line bro, zelfs je RX-8 was niet snel genoeg dit keerquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan moest ik maar eens daten met haar
Dan wens ik je veel plezier ouwe boefquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Huh heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Get in line bro, zelfs je RX-8 was niet snel genoeg dit keer
Ze was daar op zoek naar een datequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Van hoe ze post ik eerst ook niet.. Maar ze is IRL wel okay.. Heeft was dingetjes maar soit..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik was diegene die haar naar deze sc verwees, kon niet eens een simpele dank vanaf.
Zoals ik al zei, ik was niet echt onder de indruk.
Misschien wil ze dat alsnogquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Huh heb ik iets gemist?
Maar zij wilde douchen met me
Ik heb mijn waardigheid nog.quote:
Ok, das dan wel weer leuk om te horenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Van hoe ze post ik eerst ook niet.. Maar ze is IRL wel okay.. Heeft was dingetjes maar soit..
Ik vind 't een leuke meid
Jij met haarquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Huh heb ik iets gemist?
Maar zij wilde douchen met me
Ik wacht wel een paar mannenreacties af voordat ik dat beoordeelquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
you wishmaar t zijn best fijne exemplaren i must say
Je loopt achterrr.. Gister gemeet, vanmiddag min of meer gedate..quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik kan het beamenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wacht wel een paar mannenreacties af voordat ik dat beoordeel
Echt snelle dame.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je loopt achterrr.. Gister gemeet, vanmiddag min of meer gedate..
Nu ben ik wel heel nieuwsgierig geworden hoorquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Haantje de voorste, die Joof.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je loopt achterrr.. Gister gemeet, vanmiddag min of meer gedate..
Alles met de instelling we zien wel wat er van komt en waar het schip strandt, dat wel.. Geen gek gedoe enzo..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Echt snelle dame.
Tof voor je, ik hoop dat je wat aan haar hebt
Pas alleen wel op voor drama enzo.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alles met de instelling we zien wel wat er van komt en waar het schip strandt, dat wel.. Geen gek gedoe enzo..
Ja als iedereen mag komen douchen met haar vind ik dat niet zo vreemd Maggie.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze heeft wel veul ervaring Heloef
Ja, daaromquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja als iedereen mag komen douchen met haar vind ik dat niet zo vreemd Maggie.
Ja Paquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Pas alleen wel op voor drama enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |