die jaquote:
*ruikt aan je*quote:
Daar komt die lavendeltjesgeur vandaan!!quote:
Kuikentjes.quote:
lavendel is niet mijn dingquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Daar komt die lavendeltjesgeur vandaan!!
Wie veroorzaakt het dan?quote:
Ik vind het lekker maar niet om te douchenquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wie veroorzaakt het dan?
(Ben in zuid-frankrijk tijdens de lavendel-oogst wel eens -ziek- geworden van die lucht)
heey knettertjequote:
Gatenkaaaaasquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oh ik heb een boekenkast gekocht voor 20 euro lees ik netnu maar hopen dat t een mooie was want dat ben ik vergeten
je bent niet de enige hoorquote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
je bent niet de enige hoorik ben net zo erg
hooiquote:
alles goed?quote:
je hebt ook niks aan me.. moe en stinkend enzoquote:
Wassen + massagequote:Op maandag 1 oktober 2012 23:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je hebt ook niks aan me.. moe en stinkend enzo
Hoe kom je zo stinkend?quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Naar omstandigheden verrassend goedquote:
zweetquote:
Geeft niet. Gaan we samen douchenquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan douchen we niet zoveel hoorquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geeft niet. Gaan we samen douchen
Kunnen we daar het resultaat dan van zien in kpd?quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geeft niet. Gaan we samen douchen
Nogmaals; Geeft niet.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan douchen we niet zoveel hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |