Komen dacht ik uit Oekraïne.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit seizoen gaat geniaal worden, Deb die Dexter in de gaten houdt, LaGuerta die hem op het spoor gaat krijgen (gok ik), die Louis, en dan ook nog die Russische types, daar zal hij ook wel mee te maken krijgen. Oh ja, en nog het Yvonne Strahovski personage.
Dan gaan ze wel weer verder met Harrison als serial killer.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:32 schreef matthijst het volgende:
[..]![]()
En dan wel een waarbij Dexter aan het eind dood gaat, om te voorkomen dat die bastaards er ooit een vervolg op gaan maken
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:48 schreef golfer het volgende:
Oh en die Ruud van Nistelrooy Lewis-lijn in het verhaal kan misschien wel nog leuk worden.
Ja, heel handig maar niet heus.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:24 schreef VacaLoca het volgende:
Was leuk geweest als Dexter nog even tussen neus en lip tegen zuslief had gezegd dat ie allang de dader van de huidige copkiller zaak vermoord heeft.
Ik denk eerder dat Dexter een belletje naar Michael Westen pleegt omdat hij niet meer mag moorden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit seizoen gaat geniaal worden, Deb die Dexter in de gaten houdt, LaGuerta die hem op het spoor gaat krijgen (gok ik), die Louis, en dan ook nog die Russische types, daar zal hij ook wel mee te maken krijgen. Oh ja, en nog het Yvonne Strahovski personage.
Wauw. Nu zie ik het.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:48 schreef golfer het volgende:
Oh en die Ruud van Nistelrooy Lewis-lijn in het verhaal kan misschien wel nog leuk worden.
Het is nou eenmaal een magere player die Quinn. Misschien gebruikt ie crystal meth?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Wauw. Nu zie ik het.
Ik vond het een oké aflevering, ik had er iets meer van verwacht. Niet dat er niks gebeurd is, maar ik had toch een paar meer whatthefuckingfucks verwacht van Deb.
Wat ziet Quinn er overigens eng mager uit, nog erger dan vorig seizoen. Gaat dat wel goed met die jongen? /bezorgdecee
Dank hiervoor! Hij liet mij inderdaad altijd aan iemand denkenquote:
Exact mijn woorden, het was best een lekker ding..quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:25 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/87554]
Wat ziet Quinn er overigens eng mager uit, nog erger dan vorig seizoen. Gaat dat wel goed met die jongen? /bezorgdecee
Ook exact mijn woorden.... vond het erg vreemd dat hier niets over vermeld werd.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:54 schreef FireFox1 het volgende:
Waar in godsnaam is Harrisson gebleven?
Dexter zei er ook niks over.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:57 schreef portie het volgende:
Die is gewoon een aantal keer in beeld geweest. Alleen bij de sleep-overs niet.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:57 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Ook exact mijn woorden.... vond het erg vreemd dat hier niets over vermeld werd.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:46 schreef golfer het volgende:
Dexter die 24/7 bij Debbie woont, maar had ie ook niet een zoon om voor te zorgen, of zit die 24/7 bij de oppas?
Bij de oppasquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:54 schreef FireFox1 het volgende:
Waar in godsnaam is Harrisson gebleven?
Ja, lekker makkelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |