quote:In ‘Wie Trouwt Mijn Zoon’ zijn vijf moeders op zoek naar een partner voor hun zoon, die nog steeds thuis woont. Een zoektocht naar ware liefde onder het toeziend oog van moeder. Die bemoeien zich echt overal mee! Zullen de moeders er in slagen om hun zoons het huis uit te werken? Welke vrouw zal hem het veilige nest zal doen verlaten? De zoektocht start in een bijzonder landhuis... Stampvol leuke meiden!
Vijf moeders nemen het heft in handen, ze zijn het zat dat hun zoon nog steeds thuis woont. Voor hun zonen zoeken ze de juiste vrouw én man.
Wie Trouwt Mijn Zoon is een 8-delige serie over vijf mannen, hun moeders en de ware liefde. De mannen staan er niet alleen voor in hun zoektocht naar de ware liefde. Hun moeders vervullen een belangrijke rol bij het selecteren van de juiste vrouw. De mannen worden aan tien potentiële schoondochters en -zonen voorgesteld, maar hij weet niet dat zijn moeder meekijkt en zo haar eigen voorkeuren heeft.
De moeders zijn op zoek naar een vrouw die voor hun zoon kan zorgen, de zonen zoeken een vrouw die de plek van hun moeder kan innemen. Maar zijn deze dames en heren wel goed genoeg? Legt de moeder zich neer bij de keuze van haar zoon of gaan ze er voor liggen?
Wie Trouwt Mijn Zoon gaat over de bijzondere band die moeder en zoon met elkaar hebben. Over hoe moeilijk het voor moeders kan zijn de navelstreng door te knippen. Maar ook voor de zoon is de onvoorwaardelijke liefde en de veilige thuishaven niet gemakkelijk op te geven.
http://zappen.blog.nl/sbs(...)wie-trouwt-mijn-zoonquote:SBS 6 aan de haal met RTL’s Wie Trouwt Mijn Zoon?
Het AD kan vandaag wederom een tv-transfer melden. Dit keer is het geen presentator maar een format dat van RTL 4 naar SBS 6 gaat. Wie Trouwt Mijn Zoon is in het nieuwe seizoen bij SBS 6 te zien, zoals deze blog dat gerucht vorige week al meldde. “RTL maakte geen gebruik van hun eerste recht op een nieuwe reeks. Gelukkig had SBS 6 interesse”, laat Eyeworks in de krant weten.
In Wie Trouwt Mijn Zoon? gaan vrijgezelle thuiswonende jongens op zoek naar een partner, terwijl moeder zich flink aanbemoeit tegen het dating-avontuur. De reeks, toen gepresenteerd door Robert ten Brink, trok vorig jaar wekelijks een slordige miljoen kijkers op de woensdagavond van RTL 4.
De transfer is toch opmerkelijk te noemen. SBS-topvrouw Georgette Schlick heeft niet eens zo heel lang geleden gezegd vooral een eigen gezicht aan SBS 6 te willen geven en niet te veel de concurrentie na te willen doen. Maar de aankoop van Wie Trouwt Mijn Zoon? spreekt dat tegen. Net zoals de makeover aan SBS Shownieuws (dat gaat een heel eind richting RTL Boulevard) of de comeback van Prijzenslag niet origineel lijken.
Wie Wie Trouwt Mijn Zoon? voor SBS gaat presenteren, is nog niet bekend. Tooske Ragas wellicht?
Jep.. en ze weet dat Stephanie een eigen mening hebt en daardoor het beste uit hem wil halen en dat betekent dat zijn moeder op de 2e plek komt en zij hem niet meer kan manipuleren.quote:
Ik vermoed dat, dat van SBS moest.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dat ze nog terug is gekomen sowieso
Ze draagt wel hippe kleding en sieraden he!quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:01 schreef mootie het volgende:
Stefanie kan niet met geld omgaan volgens moeders? En is daarom niet geschikt?
![]()
Ik wil dat zure mormel van die klif gooien, dat lijkt me ook voor haar beter.
huuh! vies.quote:
Dat mens zoekt alleen maar kutsmoezen om haar gelijk te krijgen..quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:01 schreef mootie het volgende:
Stefanie kan niet met geld omgaan volgens moeders? En is daarom niet geschikt?
![]()
Ik wil dat zure mormel van die klif gooien, dat lijkt me ook voor haar beter.
Ze is wel erg vertrouwd met de camera jaquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:02 schreef mootie het volgende:
Ergens komt Stephanie op mij over als een actrice.
Wel lief, straks gaat moeder hem Abdelleke noemen.
Zij met een lelijk gezicht..quote:
quote:
Geile trampstampquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:05 schreef bjanaan het volgende:
Valt me wel op dat bijna alle dames een tatoeage hebben.
Nope (die bij het koffiedikkijken bedoel je toch?)quote:
Tja, dat is altijd zo lekker trashy..quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:05 schreef bjanaan het volgende:
Valt me wel op dat bijna alle dames een tatoeage hebben.
Ja..quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:06 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nope (die bij het koffiedikkijken bedoel je toch?)
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:07 schreef mootie het volgende:
Deze 2 zie ik wel op hun witte plastic stoeltjes in de voortuin zitten. Biertje erbij, peukie, beetje schreeuwen naar de kinderen.
Die zitten gewoon op het kratje hoor. Rottweiler er langs.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:07 schreef mootie het volgende:
Deze 2 zie ik wel op hun witte plastic stoeltjes in de voortuin zitten. Biertje erbij, peukie, beetje schreeuwen naar de kinderen.
dit jaquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:07 schreef mootie het volgende:
NOU FIJN VOOR JE!quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:07 schreef Juicyhil het volgende:
IK GA LEKKER DIT TOPIC NIET LEZEN OMDAT IK TOCH NOG NIET KAN KIJKEN
Een klapstoeltjequote:Op maandag 1 oktober 2012 21:09 schreef Karina het volgende:
Monique zit al de hele dag op een stoeltje
Je hebt een leuk karakter.. maar.. that's itquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:09 schreef Geo4kant het volgende:
Ja.. Stephanie is wel supermooi..
Haha, gast.
Welke?:pquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:09 schreef Silenus het volgende:
Hahaha ik ging helemaal stuk om die tactische opmerking van Sebastiaan
Echt he..quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je hebt een leuk karakter.. maar.. that's it
Die Dirk zal ook geen 34 zijnquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Angelo is 34 en Abdel 18, is bijna 2x zo oud
Die denkt terug aan de invasie en de tijd dat soldaten haar nog zagen staanquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:09 schreef Karina het volgende:
Monique zit al de hele dag op een stoeltje
Dit is pure leedvermaakquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:10 schreef Ziba het volgende:
Ben ikde enige die dit heul lachwekkend vind allemaal.
Toen hun ogen eruit werden geknald zekerquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die denkt terug aan de invasie en de tijd dat soldaten haar nog zagen staan
Supermooi natuurlijk mên!quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:09 schreef Viking84 het volgende:
Sowieso: Jij past beter bij mij, maar Stephanie is supermooi.
Wat is nou belangrijker?
40+ denk ikquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:10 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Dirk is vast wel ouder zijn dan Angelootje.
Ze ziet eruit alsof ze zelf onder mortiervuur heeft gelegen. En het niet heeft overleefd.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:11 schreef Mascleta het volgende:
Heerlijk van die mannen die altijd behoorlijk ontactisch zijn richting vrouwen.
Ik moest lachen: lelijk wijf wil getekend worden en het mooiste dat er op papier komt is een schoenquote:
aahahhahahahquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb er zo eentje in mijn vriendengroep. Leuke en toffe jongen, maar hij heeft het al zo vaak verpest bij vrouwen met onhandige opmerkingen.quote:
Whehe..quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:13 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Ik heb er zo eentje in mijn vriendengroep. Leuke en toffe jongen, maar hij heeft het al zo vaak verpest bij vrouwen met onhandige opmerkingen.
de dioooooooooooo droooooooooooooogiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiistquote:
Zo zei ik tegen een leuke blondine "Ja.. blond is eigenlijk wel 2e keus want brunette is het mooiste wat er is" ..quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:13 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Ik heb er zo eentje in mijn vriendengroep. Leuke en toffe jongen, maar hij heeft het al zo vaak verpest bij vrouwen met onhandige opmerkingen.
Ik denk het wel maar ik denk dat hij teveel met zijn pik en ogen denkt.. hij weet ook wel dat dit een buitenkansje is.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:15 schreef vencodark het volgende:
Denk dat Sebas uiteindelijk niet voor Leonie kiest. Er is geen vonk van zijn kant.
Gelijk heb jequote:Op maandag 1 oktober 2012 21:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zo zei ik tegen een leuke blondine "Ja.. blond is eigenlijk wel 2e keus want brunette is het mooiste wat er is" ..![]()
Of hij wordt toch gedwongenquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:15 schreef vencodark het volgende:
Denk dat Sebas uiteindelijk niet voor Leonie kiest. Er is geen vonk van zijn kant.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik denk het wel maar ik denk dat hij teveel met zijn pik en ogen denkt.. hij weet ook wel dat dit een buitenkansje is.
Die valt nog mee.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zo zei ik tegen een leuke blondine "Ja.. blond is eigenlijk wel 2e keus want brunette is het mooiste wat er is" ..![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:17 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Die valt nog mee.
Een meisje verteld je enthousiast dat ze voetbalt. En in plaats van geïnteresseerd te zijn en te zeggen dat je het leuk vind een heel betoog houden over dat vrouwenvoetbal volledig kut is en kwaliteit gelijk staat met gehandicapten voetbal. Daar scoor je echt punten mee!
Dat zou ik ook nog kunnen doen met teveel drank opquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:17 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Die valt nog mee.
Een meisje verteld je enthousiast dat ze voetbalt. En in plaats van geïnteresseerd te zijn en te zeggen dat je het leuk vind een heel betoog houden over dat vrouwenvoetbal volledig kut is en kwaliteit gelijk staat met gehandicapten voetbal. Daar scoor je echt punten mee!
[..]
Die valt nog mee.
[..]
Die valt nog mee.
Ooit in de stad een discussie met een of andere gozer gehad, volgens hem kon je niet in Rotterdam werkzaam zijn zonder dat je voor Feyenoord bentquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat zou ik ook nog kunnen doen met teveel drank op.. het ziet er werkelijk ook niet uit. Maarja leuk voor haar dat wel en goed dat ze sport.
Dat leek me wel vrij duidelijkquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wie zegt dat angelo zelf kinteren wil
Als je er 3x over begint en dan zegt "komt tijd, komt kind" dan maak je mij niet wijs dat je geen kinderen wiltquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wie zegt dat angelo zelf kinteren wil
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:19 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ooit in de stad een discussie met een of andere gozer gehad, volgens hem kon je niet in Rotterdam werkzaam zijn zonder dat je voor Feyenoord bent![]()
![]()
Abdel is zelf een kind, schiet niet op zoquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als je er 3x over begint en dan zegt "komt tijd, komt kind" dan maak je mij niet wijs dat je geen kinderen wilt
Nee, dat was bij een andere vent (de vrouw)quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:20 schreef mootie het volgende:
Was Stefanie degene die in de schuldhulpverlening had gezeten?
Oorlogje spelen!quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat een kansloze camping ookWat moet je daar doen
Nee, en zal dat ook nooit doenquote:
Die was er vorige week toch al?quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:21 schreef Geo4kant het volgende:
Die moeder moet nodig naar de psychiater.. het is echt triest gewoon.
Uiteraard niet, heb gezegd dat ie niet zo belachelijk moest doen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Die kun je niet series nemen. Of heb je dat toch nog gedaan?
Veel voetbal supporters zijn echt dom en kortzichtigquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:22 schreef roos85 het volgende:
[..]
Uiteraard niet, heb gezegd dat ie niet zo belachelijk moest doen.
Werd ie nog kwaad ook
Echt hequote:Op maandag 1 oktober 2012 21:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat een kansloze camping ookWat moet je daar doen
Jonguh! Je mot wel zuipuh en genietuh!quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ugh ik irritgeer me telkens als ik jeffrey weer zie
Inderdaadquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Veel voetbal supporters zijn echt dom en kortzichtig
Naarmate ze ouder wordt..?quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ze is echt een pak melk
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:24 schreef vencodark het volgende:
Die dikke vind ik leuker. Past bij hem.
Lekker gezellig.. prettig gestoord.. dikke maatjes met die moeder.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:24 schreef vencodark het volgende:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:24 schreef vencodark het volgende:
"Ik leg je liever op de buik als we zouden seksen" ..quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:25 schreef Adelante het volgende:
Ik vind jouw innnerlijk mooier dan jouw uiterlijk
Dat had Sebastiaan moeten zeggen
Ik zat ook te denken: is dat nou een compliment of niet?quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:25 schreef vencodark het volgende:
Wacht, haar karakter is mooier dan haar uiterlijk?
Denk dat hij stiekem wel een playboy isquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Joey mag niet neuken van zijn moeder, gok ik.
Lijkt me niet.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat ook te denken: is dat nou een compliment of niet?
Oh, ik vind het juist zo'n lulletje rozewater.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
Denk dat hij stiekem wel een playboy is
Dan is ze helemaal slimquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:27 schreef Mascleta het volgende:
Dat doet Thessa alleen omdat de camera er bij is. anders was het nog een wilde nacht geworden.
Heej.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Veel voetbal supporters zijn echt dom en kortzichtig
Waar ga je heen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waar ga je heen?Barry BadpakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Veel, ik heb nergens gezegd dat jij er onder valt. Kan ik ook niet echt over oordelen want ken je amper.quote:
ok, dan is het goed. Zap ik even naar VI.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Veel, ik heb nergens gezegd dat jij er onder valt. Kan ik ook niet echt over oordelen want ken je amper.
Lees even terug waarom hij het zeiquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:30 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
ok, dan is het goed. Zap ik even naar VI.
Dan ga ik met jou meequote:Op maandag 1 oktober 2012 21:30 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
ok, dan is het goed. Zap ik even naar VI.
Haha ja, ik zag het. Rare Rotterdammer. Ik was zaterdag in de Kuip en daar leek me ook niet iedereen een iq van boven de 100 te hebben.quote:
Sowieso als je voetbal aanzet daalt je IQ al .. die sport doet iets met je, het maakt je zo dom en agressief..quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:33 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Haha ja, ik zag het. Rare Rotterdammer. Ik was zaterdag in de Kuip en daar leek me ook niet iedereen een iq van boven de 100 te hebben.
Het was weer een leuke aflevering.quote:
Ik heb serieus nog nooit bzv gekeken. Ik heb daar gewoon echt een fobie voor.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:39 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Het was weer een leuke aflevering.
Zoveel beter dan dit seizoen van boer zoekt vrouw.
Wat een bazinnetje is het ook hè.quote:
quote:Morgen sleuteloverdracht #spannend
Oh wacht, ik dacht dat het Angelo wasquote:
Ze zei "gaar". Alsof ze dat niet al in blik waren. Bovendien zat er gras tussenquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:22 schreef Adelante het volgende:
Leonie wordt echt niet tof neergezet...
Nah, de worstjes zijn klaar
Uhuh, smooth talker die Sebastiaan.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:19 schreef Juicyhil het volgende:
"Ja, jij past wel bij mij qua karakter. Maar Stephanie is gewoon mooier qua uiterlijk"
Als dat geen neuken gaat worden...quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:31 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Uhuh, smooth talker die Sebastiaan.
"Nou, het was wel lekker, maar met Truus was het lekkerder."quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:34 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als dat geen neuken gaat worden...
Godverdomme, wat een tokkiequote:
Leonie is wel het type potentiële stalkerquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:19 schreef Juicyhil het volgende:
"Ja, jij past wel bij mij qua karakter. Maar Stephanie is gewoon mooier qua uiterlijk"
Ik weet hoe het op dit moment met haar gaatquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 07:13 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Leonie is wel het type potentiële stalkerIk ben benieuwd wat ze gaat doen als hij definitief nee zegt
Ze voelt zich zelfs al familie, zegt ze
Alleen is dit fake en BZV nietquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:39 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Het was weer een leuke aflevering.
Zoveel beter dan dit seizoen van boer zoekt vrouw.
Ja dat idee had ik ook al.quote:
Ja maar die is gewoon fakequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 08:33 schreef Viking84 het volgende:
Ik was overtuigd dat het fake was na dat gesprek tussen Jesper en Marjolein vorige week. Die zoen was té ongeloofwaardig.
Stephanie vind ik ook fake overkomen.
Ja idd, dat zou ik ook doen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 08:34 schreef Viking84 het volgende:
Wat ook fake op me overkomt (als het echt is, is het te treurig voor woorden): het is al vanaf het begin duidelijk dat Sebastiaan stuk is van Stephanie. Waarom behouden die andere meiden dan niet hun eigenwaarde en stappen ze gewoon op? Toen Stephanie terugkwam, bleven zij ook ineens weer. Ik was gewoon lekker weggebleven hoor.
DM?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 08:26 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik weet hoe het op dit moment met haar gaat
Uiteraard. Een hoop is wel gescript, maar dat laat onverlet dat je enkele gouden 'typetjes' in deze aflevering hebt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 08:35 schreef Luxuria het volgende:
Daarbij had ik het idee dat dat hele weggaan en terugkomen van Stephanie ook fake was.
In ieder geval zeker het terugkomen. Ik denk dat dat moest.
Gokje? Gescheidenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:43 schreef Luxuria het volgende:
Ik vraag me af wat voor type die vader is.
Ik zou gewoon iets in haar drankje doen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:31 schreef Luxuria het volgende:
Als ik zo'n schoonmoeder zou hebben, zou ik haar zoveel mogelijk mijden denk ik.
Weinig daar over de vloer komen. Met familiegelegenheden gewoon altijd aardig tegen haar blijven doen, niks van haar aantrekken. Dan houdt ze vast wel een keer op met dat gezanik.
Dat kan ook natuurlijkquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:34 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik zou gewoon iets in haar drankje doen.
Ze heeft toch meer kinderen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:49 schreef SEMTEX het volgende:
Dat wijf ziet gewoon geen reden meer om te leven en klampt zich volledig aan haar zoon vast.
Die vader is een held en verdient een medaille.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:58 schreef Luxuria het volgende:
Zijn moeder en zijn vader zijn nog bij elkaar.
Haha idd.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:44 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die vader is een held en verdient een medaille.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:44 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die vader is een held en verdient een medaille.
Hij moet een standbeeld krijgen!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:52 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Nee, die vader verdient het om geridderd te worden in de Orde van Oranje-Nassau.
Hij moet een trap onder zijn reet krijgen. Hij staat er wel mooi bij te kijken terwijl zijn vrouw hun zoon in een enorm afhankelijk, sociaal incapabel lulletje rozewater verandert.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:52 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Nee, die vader verdient het om geridderd te worden in de Orde van Oranje-Nassau.
Misschien is die vader wel ook zo.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij moet een trap onder zijn reet krijgen. Hij staat er wel mooi bij te kijken terwijl zijn vrouw hun zoon in een enorm afhankelijk, sociaal incapabel lulletje rozewater verandert.
Ik zie zo'n Richard uit Schone Schijn voor me.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij moet een trap onder zijn reet krijgen. Hij staat er wel mooi bij te kijken terwijl zijn vrouw hun zoon in een enorm afhankelijk, sociaal incapabel lulletje rozewater verandert.
Hoe weet jij dit eigenlijk?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 08:26 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik weet hoe het op dit moment met haar gaat
Ik vind ook aardig wat dingen heel nep overkomen. Vorige seizoen helemaal niet, nu wel. Niet omdat er zoveel rare figuren zijn maar gewoon. Het lijkt soms niet helemaal oprecht en echt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 08:33 schreef Viking84 het volgende:
Ik was overtuigd dat het fake was na dat gesprek tussen Jesper en Marjolein vorige week. Die zoen was té ongeloofwaardig.
Stephanie vind ik ook fake overkomen.
Dat komt misschien omdat het verschillende programmamakers zijn.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:47 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik vind ook aardig wat dingen heel nep overkomen. Vorige seizoen helemaal niet, nu wel. Niet omdat er zoveel rare figuren zijn maar gewoon. Het lijkt soms niet helemaal oprecht en echt.
Weet ik, dan was rtl wat mij betreft toch beter. Sbs heeft ook gekozen voor de meer kansloze en opmerkelijke types want dat trekt natuurlijk ook veel kijkers. Ik vermoed ook - gebaseerd op reacties op fok vooral - dat veel mensen daadwerkelijk denken dat dit allemaal echt is. Maar als je eens wat gaat zoeken over bepaalde personen dan kom je d'r al achter dat bepaalde zaken simpelweg niet echt zijn. Of bepaalde personen acteurs en actrices zijn weet ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:50 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dat komt misschien omdat het verschillende programmamakers zijn.
Dit seizoen is van sbs, het vorig seizoen was van rtl.
Misschien heeft sbs ervoor gekozen om vanalles in scene te zetten (jammer genoeg).
Ik vind sowieso dat sbs mindere programma's maakt dan rtl kwa inhoud.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:58 schreef Ziba het volgende:
[..]
Weet ik, dan was rtl wat mij betreft toch beter. Sbs heeft ook gekozen voor de meer kansloze en opmerkelijke types want dat trekt natuurlijk ook veel kijkers. Ik vermoed ook - gebaseerd op reacties op fok vooral - dat veel mensen daadwerkelijk denken dat dit allemaal echt is. Maar als je eens wat gaat zoeken over bepaalde personen dan kom je d'r al achter dat bepaalde zaken simpelweg niet echt zijn. Of bepaalde personen acteurs en actrices zijn weet ik dan weer niet.
Wie is sowieso actrice? Ik zag trouwens laatst ook een kandidate bij die schreeuwjosti die ik zelf ken, das dan weer geen actrice. Irritant gedoe.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:01 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat sbs mindere programma's maakt dan rtl kwa inhoud.
Ik heb in ieder geval wel van één meid gehoord dat dat een actrice was.
Die vijf hoofdpersonen denk ik niet dat dat acteurs zijn.
Die meid die in het verleden naaktmodel is geweest. Ik weet niet meer hoe ze heet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:04 schreef Ziba het volgende:
[..]
Wie is sowieso actrice? Ik zag trouwens laatst ook een kandidate bij die schreeuwjosti die ik zelf ken, das dan weer geen actrice. Irritant gedoe.
Misschien zien we hem wel in de 'trouwzaal'quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:51 schreef Chastity. het volgende:
Heb n.a.v. dit topic alleen een paar Sebastiaan uitzendingen bekeken. Onvoorstelbaar dat die Stephanie géén actrice is. Ben wel benieuwd naar de vader van Sebastiaan, waarom is die nergens in beeld? Welke man valt er voor z'n mens? Je maakt mij niét wijs dat zij ooit een innemende leuke persoonlijkheid was. Ontevreden jankerd .
Inderdaad, ze zullen het programma echt niet scripten. Maar af en toe zorgen dat sommige situaties ontstaanquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:01 schreef Injetta het volgende:
Volgens mij is de vader van Sebastiaan al heel lang geleden overleden.
Verder denk ik niet dat het acteerwerk is van de mensen. Dan verdienen ze allemaal een Oscar.
Wat wellicht wel gebeurt is dat het programma af en toe bepaalde scenes een handje helpt. Door voor te stellen wat ze moeten doen. Bijv. het confronteren van Sebastiaan van zijn moeder. Het lijkt me dat de psycholoog heeft voorgesteld dat hij zijn woede op papier zou zetten en het dan met zijn moeder gaan bespreken. Dat filmen ze dan.
Ook de terugkeer van Stephanie.
Ook bepaalde romantische settings zullen zeker door SBS wel geregeld zijn, maar verder zijn het dan de reacties van die mensen zelf die ze filmen.
Ten minste zo denk ik dat het gaat.
Dan wil ik hem niet terug zien in de trouwzaalquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:01 schreef Injetta het volgende:
Zijn broertje is overleden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:01 schreef Injetta het volgende:
Ik denk ook niet dat het allemaal geacteerd is.quote:Verder denk ik niet dat het acteerwerk is van de mensen. Dan verdienen ze allemaal een Oscar.
Wat wellicht wel gebeurt is dat het programma af en toe bepaalde scenes een handje helpt. Door voor te stellen wat ze moeten doen. Bijv. het confronteren van Sebastiaan van zijn moeder. Het lijkt me dat de psycholoog heeft voorgesteld dat hij zijn woede op papier zou zetten en het dan met zijn moeder gaan bespreken. Dat filmen ze dan.
Ook de terugkeer van Stephanie.
Ook bepaalde romantische settings zullen zeker door SBS wel geregeld zijn, maar verder zijn het dan de reacties van die mensen zelf die ze filmen.
Ten minste zo denk ik dat het gaat.
quote:"wie trouwt mijn zoon" ster sebastiaan zit stiekem met z'n chick te chatten terwijl hij eigenlijk moet opletten...
Hilbert heeft een vriendin, buiten het programma omquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:01 schreef ntm het volgende:
Vraag me eigenlijk ook af hoe het met de mannen van seizoen 1 is nu, als ze daar nog eens een speciale aflevering voor maken ofzoIs wel leuk om te zien of ze uiteindelijk ook echt gaan trouwen /getrouwd zijn.
Kijkend naar het gedrag van ma, zou die best opgesloten kunnen zitten in de kelder of zo.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:51 schreef Chastity. het volgende:
Heb n.a.v. dit topic alleen een paar Sebastiaan uitzendingen bekeken. Onvoorstelbaar dat die Stephanie géén actrice is. Ben wel benieuwd naar de vader van Sebastiaan, waarom is die nergens in beeld? Welke man valt er voor z'n mens? Je maakt mij niét wijs dat zij ooit een innemende leuke persoonlijkheid was. Ontevreden jankerd .
Nee, denk nog 2 afleveringen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:52 schreef Luxuria het volgende:
Is volgende week de laatste aflevering?
Waarbij hij een slot aan de binnenkant heeft zodat zij niét naar binnen kan?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 04:40 schreef female81 het volgende:
[..]
Kijkend naar het gedrag van ma, zou die best opgesloten kunnen zitten in de kelder of zo.
Maar ik vind Dirk juist weer beter bij Angelo passen qua karakter.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:15 schreef Luxuria het volgende:
Ik vind Dirk echt helemaal niks
Hij ziet er ook zo oud uit.
Die Marokkaan vind ik beter bij Angelo passen, alleen is hij nu net wel weer erg jong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |