SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Lotusss: 29 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SC
Crew bash, epische banquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jij stinkt zelf
[..]
Beetje door een slotje heen posten, he! KUTMODS!
Dat is sammiees voor waar waar waar waar.....quote:
Jij kan zo goed geheimtaal ontcijferen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:57 schreef Esses het volgende:
[..]
Dat is sammiees voor waar waar waar waar.....
Dat heeft hij bij de MIVD geleerd. Weet je gelijk waarom je VO er nog niet door is.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jij kan zo goed geheimtaal ontcijferen.
Hihihi, Esses is een supergeheime kalkemmer-spion. A.k.a: 000.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:03 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Dat heeft hij bij de MIVD geleerd. Weet je gelijk waarom je VO er nog niet door is.
Bazenspel.quote:
Die is ook wel realistisch inderdaad.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:14 schreef BredeBradda het volgende:
Battlefield 3 is voor de echte bazen
Btw wat is je username?quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:14 schreef BredeBradda het volgende:
Beginnen bij 0:40. Nog vragen? Nee? Dooorgaaaaan.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:14 schreef BredeBradda het volgende:
PS3?quote:
jammer danquote:
Zo, dat is een van de eerste verstandige dingen die ik je in weken hoor zeggen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:49 schreef BredeBradda het volgende:
Hoe durf ik het te zeggen: zo slapen
Moet ik dat als een compliment opvattenquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zo, dat is een van de eerste verstandige dingen die ik je in weken hoor zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |