Watsup Klink?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Volgens mij ben ik ziek in mn hoofds
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
IK BEN ME DR EENTJE HAHAHAAHAHHAHA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hallo wil jij ook mijn dokter zijn? Ik heb last van een vaginale schimmelinfectie, wil jij misschien een uitstrijkje nemen?quote:
Doktertje spelen tochquote:
Dat kun je tegenwoordig allemaal zelf thuis doenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:29 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Hallo wil jij ook mijn dokter zijn? Ik heb last van een vaginale schimmelinfectie, wil jij misschien een uitstrijkje nemen?
Ik lok onschuldige meisjesquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bloempje; de nieuwe keith bakker.
En je katten en bloempjesmotiefjes en haakdingetjes enzo.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik lok onschuldige meisjesalleen ik weet nog niet goed waarmee. Cupcakes?
moest je weleens je broek laten zakken voor hem?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nee, maar een vriend van mn ouders is dat wel.![]()
JEEJ.
quote:
Ahja, de magie van een bejaarde 21'er.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En je katten en bloempjesmotiefjes en haakdingetjes enzo.
Want waarom zou ik dat moeten doen?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:46 schreef Furdinand het volgende:
[..]
moest je weleens je broek laten zakken voor hem?
Ouwe tut.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:47 schreef Bloempje. het volgende:
[..]![]()
[..]
Ahja, de magie van een bejaarde 21'er.
Ssshtquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Want waarom zou ik dat moeten doen?
[..]
Ouwe tut.
een huisarts moet daar ook kunnen kijken naar dingen toch.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Want waarom zou ik dat moeten doen?
[..]
Ouwe tut.
Wat coolquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:50 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Maar bloem, ik vind je keileuk daarom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |