Hallo wil jij ook mijn dokter zijn? Ik heb last van een vaginale schimmelinfectie, wil jij misschien een uitstrijkje nemen?quote:
Doktertje spelen tochquote:
Dat kun je tegenwoordig allemaal zelf thuis doenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:29 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Hallo wil jij ook mijn dokter zijn? Ik heb last van een vaginale schimmelinfectie, wil jij misschien een uitstrijkje nemen?
Ik lok onschuldige meisjesquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bloempje; de nieuwe keith bakker.
En je katten en bloempjesmotiefjes en haakdingetjes enzo.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik lok onschuldige meisjesalleen ik weet nog niet goed waarmee. Cupcakes?
moest je weleens je broek laten zakken voor hem?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nee, maar een vriend van mn ouders is dat wel.![]()
JEEJ.
quote:
Ahja, de magie van een bejaarde 21'er.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En je katten en bloempjesmotiefjes en haakdingetjes enzo.
Want waarom zou ik dat moeten doen?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:46 schreef Furdinand het volgende:
[..]
moest je weleens je broek laten zakken voor hem?
Ouwe tut.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:47 schreef Bloempje. het volgende:
[..]![]()
[..]
Ahja, de magie van een bejaarde 21'er.
Ssshtquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Want waarom zou ik dat moeten doen?
[..]
Ouwe tut.
een huisarts moet daar ook kunnen kijken naar dingen toch.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Want waarom zou ik dat moeten doen?
[..]
Ouwe tut.
Wat coolquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:50 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Maar bloem, ik vind je keileuk daarom
Geen idee maar:quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:49 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Sssht. Zonder dat ik ooit iets er over gezegd had, had een meisje uit mijn klas al geraden dat ik mijn huis in wil richten met oma stoelen en bloempjes theekopjes. Hoe komt dat toch
.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:50 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Maar bloem, ik vind je keileuk daarom
Geen idee.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:50 schreef Furdinand het volgende:
[..]
een huisarts moet daar ook kunnen kijken naar dingen toch.
Ja, die vorige was ook al zo naar.quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:53 schreef Furdinand het volgende:
als ik huisarts was en kb zou langs komen met last van haar keel dan zou ik haar vragen haar broek te laten zakken.
HEY, DAT MAG NIET HE, ALS GOEDE ZUSTERMENEER.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:53 schreef Furdinand het volgende:
als ik huisarts was en kb zou langs komen met last van haar keel dan zou ik haar vragen haar broek te laten zakken.
alleen om even je billetjes te zien toch.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, die vorige was ook al zo naar.
[..]Mafkees. Gelukkig ben jij mn HA niet.
ik ben brothaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:54 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
HEY, DAT MAG NIET HE, ALS GOEDE ZUSTERMENEER.
Ik heet in het echt niet Furdi hoorquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:57 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Broeder FurdiDat klinkt grappig
Dat weet ik toch ezel.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:58 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik heet in het echt niet Furdi hoor
Nu niet meer hoor.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:57 schreef Furdinand het volgende:
[..]
hihi garpje tochoneindige love tog
Nee gekkiequote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ee-dezelfde-kleding/
Eigenlijk vind ik dit best schattig.Leuk zelfs..
Haatster.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee gekkieIk moet er niet aan denken, dezelfde kleding als Klip. We hebben bijna dezelfde schoenen en dat vind ik al erg
Oh, dan weet ik niet goed hoe je heet.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:00 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ook niet ezel
[..]maak je het uit?
Nee. Zot. Ik word psychiatrisch verpleegkundige he, dus als je wilt kun je bij me terechtquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haatster.
Eén dezelfde outfit is toch wel leuk, ah kom aan. Lekker fietsen, zelfde jasje aan en schoenen en petje op haidhiahihihi oeoeoeoe.
Nu? Of later?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:01 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee. Zot. Ik word psychiatrisch verpleegkundige he, dus als je wilt kun je bij me terecht
Nu al, maar nu heb ik nog geen papiertje, dus nu is het op eigen risicoquote:
Nou zoals ik al zei, ik ben gek.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:01 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nu al, maar nu heb ik nog geen papiertje, dus nu is het op eigen risico.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |