Hallo wil jij ook mijn dokter zijn? Ik heb last van een vaginale schimmelinfectie, wil jij misschien een uitstrijkje nemen?quote:
Doktertje spelen tochquote:
Dat kun je tegenwoordig allemaal zelf thuis doenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:29 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Hallo wil jij ook mijn dokter zijn? Ik heb last van een vaginale schimmelinfectie, wil jij misschien een uitstrijkje nemen?
Ik lok onschuldige meisjesquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bloempje; de nieuwe keith bakker.
En je katten en bloempjesmotiefjes en haakdingetjes enzo.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik lok onschuldige meisjesalleen ik weet nog niet goed waarmee. Cupcakes?
moest je weleens je broek laten zakken voor hem?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nee, maar een vriend van mn ouders is dat wel.![]()
JEEJ.
quote:
Ahja, de magie van een bejaarde 21'er.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En je katten en bloempjesmotiefjes en haakdingetjes enzo.
Want waarom zou ik dat moeten doen?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:46 schreef Furdinand het volgende:
[..]
moest je weleens je broek laten zakken voor hem?
Ouwe tut.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:47 schreef Bloempje. het volgende:
[..]![]()
[..]
Ahja, de magie van een bejaarde 21'er.
Ssshtquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Want waarom zou ik dat moeten doen?
[..]
Ouwe tut.
een huisarts moet daar ook kunnen kijken naar dingen toch.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Want waarom zou ik dat moeten doen?
[..]
Ouwe tut.
Wat coolquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:50 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Maar bloem, ik vind je keileuk daarom
Geen idee maar:quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:49 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Sssht. Zonder dat ik ooit iets er over gezegd had, had een meisje uit mijn klas al geraden dat ik mijn huis in wil richten met oma stoelen en bloempjes theekopjes. Hoe komt dat toch
.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:50 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Maar bloem, ik vind je keileuk daarom
Geen idee.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:50 schreef Furdinand het volgende:
[..]
een huisarts moet daar ook kunnen kijken naar dingen toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |