Ik verwacht ze niet meer online vanavond/dit weekend, of Taekema (of wie er ook voor verantwoordelijk is) heeft geen leven en upload nog die rotzooi rond 12 uur, maar daar ga ik niet vanuit.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:39 schreef N0rah het volgende:
Wil dat die antwoorden online komen, gvd.
Ja ik weet ook niet wat het protocol is, want er wordt alleen vaagjes aangegeven "na het tentamen", wat niet per se die dag nog wil betekenen, maar gerust na het weekend of op het weekend of wie weet ergens volgend week.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:41 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik verwacht ze niet meer online vanavond/dit weekend, of Taekema (of wie er ook voor verantwoordelijk is) heeft geen leven en upload nog die rotzooi rond 12 uur, maar daar ga ik niet vanuit.
Ik verwacht eigenlijk alleen het antwoordenmodel online en niet de vragen, dus ik heb er vrij weinig aan waarschijnlijk.
Klopt. Zit zelf ook op de RU namelijkquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:21 schreef Boterbartje het volgende:
Ah ok, op de RU is het pas in december dacht ik..
Oja verklaard een hoop.. welke datum eigenlijk?quote:
Ik ben wel al masterstudentquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:26 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Oja verklaard een hoop.. welke datum eigenlijk?
Weet wel dat privaatrecht binnenkort een keer is..
Jup, Privaat A en Bquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:30 schreef H-D het volgende:
[..]
Ik ben wel al masterstudent![]()
Maar; http://www.ru.nl/rechten/(...)uele-map/propedeuse/
Privaatrecht is in 2 delen tegenwoordig he.? Toen ik het deed was het nog 1 tentamenmaar hoe bevalt het?
Met HC's voorbereiden is niks mis toch...alleen maar goedquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Jup, Privaat A en B
A = wg 1t/m 4 en bijbehorende stof en is maar 1/6 van je cijfer.
Als je het niet haalt moet je het volgende tentamen A+B dus het maakt niet zoveel uit
Ah zodoende, is mijn eerste jaar dus maar ik kom dus niet gelijk van vwo af. Studie zelf is prima te doen, heb eigenlijk nog weinig werkgroepen voorbereid maar het is allemaal prima te volgen.
Ik doe alleen Recht en Management en godsamme wat een strebers zeg!
Gewoon hoorcolleges voorbereiden, alles op tijd af en gewoon extra dingen doen en 'meneer als zij het niet weet wil ik die vraag wel doen hoor'
En niet arrogant of dat ik zo volwassen ben maar veel echte kindjes haha, mentorgroepje wil nog steeds elke week met elkaar eten en ze hebben gewoon nog niets van de wereld gezien. Maar het is wel super gezellig en een goede studie. Vind vooral schutgens een geweldige held! En ten Bos, mede twentenaar en droogkloot in hart en nieren.
Nee maar ook aan het begin van de week alles voor de hele week af hebben en kantjes volschrijven bij een HC terwijl er eigenlijk alleen een voorbeeld over de zoon wordt gegeven wat die dat weekend heeft gedaan.. catch my drift?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:41 schreef H-D het volgende:
[..]
Met HC's voorbereiden is niks mis toch...alleen maar goeden samen eten is toch gewoon gezellig?
Schutgens is erg leuk jaTen Bos nooit gehad eigenlijk.
Oohzo. Ja oke. Nja enthousiasmequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:46 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee maar ook aan het begin van de week alles voor de hele week af hebben en kantjes volschrijven bij een HC terwijl er eigenlijk alleen een voorbeeld over de zoon wordt gegeven wat die dat weekend heeft gedaan.. catch my drift?
Ten Bos doet Inleiding bedrijfskunde vandaar, maar wat een droogkloot. Tycho Lam wel eens gehad? Dat is ook wel een goeie.. voor de rest vind ik wg privaat wel leuk maar HC van spath is verschrikkelijk. Net als het eten in de refter
Dat is mijn ervaring
Je mist niets, echt niet!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:57 schreef H-D het volgende:
[..]
Oohzo. Ja oke. Nja enthousiasme
Ja Lam weleens gehad. Voor bestuursrechtbegrippen is ie erg goed inderdaad. Maar dat was het wel:P ik heb gewoon een hekel aan dat vak en daar kan Tycho Lam weinig aan veranderen.
Spath nooit gehad. 'In mijn tijd' werd dat gegeven door Nuytinck en Steneker.
Is het zo saai ja?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Je mist niets, echt niet!
p.s. ik moet een kamer hebben vanaf januari, mocht je nog iets weten, let me know!
Privaat HC, zeker wel. Ze probeert het met humor te brengen, maar het is dan zo'n saaie tang die het niet heeft. En dan krijg je van die geforceerde ingestudeerde grappen. Alsof ze van te voren even een half uur gaat zitten grappige zinnetjes te verzinnen. Gewoon zo triest, moment dat je zo'n krekeltje kunt horen.quote:
Dat is een beetje jammer inderdaadquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:51 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Privaat HC, zeker wel. Ze probeert het met humor te brengen, maar het is dan zo'n saaie tang die het niet heeft. En dan krijg je van die geforceerde ingestudeerde grappen. Alsof ze van te voren even een half uur gaat zitten grappige zinnetjes te verzinnen. Gewoon zo triest, moment dat je zo'n krekeltje kunt horen.
Nouja het kan aan mij liggen, maar de rest is het wel mij eens zegmaar.. van mijn jaarquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 02:02 schreef H-D het volgende:
[..]
Dat is een beetje jammer inderdaad
Ik hoorde van iemand anders trouwens een keer vrij positieve verhalen over haar
Klopt. Ken d'r verder ook niet dus kan er ook niet echt over oordelen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 02:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nouja het kan aan mij liggen, maar de rest is het wel mij eens zegmaar.. van mijn jaar
Ach wat maakt het ook uit.. je hoeft er niet naar toe
Ik wilde het net hier zeggen inderdaad. Ik heb geen idee wat het wachtwoord is/kan zijn...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:38 schreef N0rah het volgende:
Wtf, ik zie op lawweb "antwoorden mc tentamen" staan, maar om het te kunnen downloaden moet je een wachtwoord invoeren?
Het wachtwoord is blijkbaar 'sec'quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:11 schreef Keyos het volgende:
Denk dat we dat forum op Lawweb maar een beetje in de gaten moeten houden, er hebben wat mensen mails gestuurd.
Wat een kutgrap dit zeg.
Nicequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:16 schreef VonBallusseck het volgende:
[..]
Het wachtwoord is blijkbaar 'sec'
Oh mijn god. Ik heb het dus nagekeken en ik heb 39/40 goed!![]()
Dank! Ik heb helaas ook geen idee meer welke vraag wat was.. Indd maar afwachten.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:24 schreef Keyos het volgende:
[..]
Nice
Ik kan het niet zien, alleen de antwoorden staan er, heb er weinig aan. Dan maar een paar weken wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |