abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117973304
Ik wist dat ik zwanger was, voelde het al na een dag of 2. Geen idee hoe ik kan omschrijven maar t was een bijzonder gevoel.

Limone ik weet niet wat er met me is. Erg warrig vaak de zelfde dingen vragen en vervolgens wel weten dat je t gevraagd hebt maar toch ook weer niet. Heb ook spierpijn etc. Misschien een sluimerende griep of een herfstdip? Ach ja t gaat wel weer over voor dat ik een jongetje word ;)
  zondag 14 oktober 2012 @ 20:56:38 #127
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_117973725
Ik wist het meteen. Had het snikheet (normaal koukleum), had een kort lontje en werd steeds rond 5 uur wakker. Dit alles ver na de 'klassieke' symptomen als gevoelige borsten etc.
  zondag 14 oktober 2012 @ 21:02:41 #128
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_117974120
Ik had ook vóór het testen niet echt duidelijke symptomen, ik werd wel heel vroeg wakker ook, maar had toen geen idee dat dat vaak voorkomt als je zwanger bent, dat las ik hier pas later :)
pi_118012289
Heb ineens buikpijn. Lijkt op menstruatie pijn. Zit nu met een pittenzak op de bank. Maar echt helpen doet t niet. Zal mijn eisprong pas vandaag zijn? Of misschien in een innesteling of toch de griep die doorzet....
  maandag 15 oktober 2012 @ 21:41:48 #130
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_118016674
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 21:02 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik had ook vóór het testen niet echt duidelijke symptomen, ik werd wel heel vroeg wakker ook, maar had toen geen idee dat dat vaak voorkomt als je zwanger bent, dat las ik hier pas later :)
Dat las ik ook pas achteraf, maar ik weet nog wel dat het me opviel en dat ik het verdacht vond.
pi_118019940
Vind het wachten altijd mega irritant :)
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_118045407
Wen er maar aan hoor.
Alks het raak is moet je ook weer heel wat weken wachten -O-
pi_118050751
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 17:29 schreef Pvoesss het volgende:
Wen er maar aan hoor.
Alks het raak is moet je ook weer heel wat weken wachten -O-
We wachten al een tijdje, zijn al wat langer bezig.

elke keer weer spannend!
pi_118053619
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 19:52 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

We wachten al een tijdje, zijn al wat langer bezig.

elke keer weer spannend!
Hoe lang zijn jullie al bezig? Ik vond het wachten ook heel vervelend en wij hebben geen enkele keer lang hoeven wachten op twee streepjes.
E.
pi_118070360
martine, gaat het al weer een beetje met de buik en het hoofd?
pi_118075797
Lief dat je t vraagt Limone. Buikpijn was de volgende ochtend weer over. Ik blijf nog steeds warrig maar t word al weer wat beter.
Vanaf wanneer kun je een zwangerschap eigenlijk merken? Word de afgelopen 2 nachten telkens wakker... Klaar wakker rond half 5 s ochtends en als ik dan uit eindelijk weer slaap gaat de wekker.... :(
pi_118099776
Dat klaarwakkere had ik pas ná mijn NOD.. Maar wie weet? Geen enkele zwangerschap is hetzelfde, toch?

Fijn dat iig de buikpijn weg is. Heb je het soms heel druk? Ik herken dat warrige wel. Als ik heel druk ben en ik heb geen tijd en rust om te ontspannen dan kan ik zo warrig zijn... :)
pi_118113751
Ja het is hier behoorlijk druk. Op mijn werk zijn ze behoorlijk veel eizend. Ach gaat wel weer over. En vannacht heb ik heerlijk geslapen. Dus t komt allemaal wel weer goed.
pi_118113782
Vriendin had afgelopen 4 dagen licht bloed verlies, dat begon 8 dagen na ovulatie. Dachten mogelijk innestelingbloeding, maar vandaag geeft ze aan buikpijn en lijkt op normaal ongesteld.

Balen.

Vreemd dat het zo vroeg dan begon.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sharpdressedman op 18-10-2012 07:08:43 ]
pi_118113794
Dubbel
pi_118114347
Fijn martine, lekker slapen is de helft :)

Jammer Sharpdressedman, is je vriendin normaal wel regelmatig?
pi_118114604
Jammer SDM, hoe lang zijn jullie al bezig?

Martine, slapen helpt idd en tja, 'het vallen van de blaadjes' zegt mijn vader altijd, daar wordt je warrig van! Geen idee of het voor iedereen geldt hoor ;).

Limone, hoe is het nu bij jou? Herstelt de boel zich goed? En is het emotioneel te doen?

Hier ga ik vanaf vandaag testen op zoek naar m'n eisprong... Ben benieuwd!
Home is where the O+ is...
pi_118115004
Jammer sdm, volgende maand nieuwe ronde nieuwe kansen.

Cwen succes met zoeken! Ga je ovulatie testen doen?
pi_118115213
Thx.

Ik denk nu zo'n 8 maanden.

Anders regelmatig, op de dag ongesteld. Ook nooit eerder bloedverlies.

Succes Gwen!
pi_118123418
Hoi, ik kom vast even om het hoekje kijken en wat meelezen.
Ik heb net een miskraam gehad en wil graag snel weer zwanger worden. Mijn cyclus was altijd enorm regelmatig, en ik hoop dat het weer snel herstelt en dat het snel weer raak is :).
pi_118127339
Wat naar een miskraam zandsculptuur! Ik hoop dat t snel weer lukt. Succes en welkom
pi_118159465
Ik heb het allemaal gelezen zandsculptuur, vind het zo naar voor jullie! Maar alsnog welkom :)

Martine, ja gewoon ovulatietestjes. Ben niet van plan ze te blijven doen maarwil deze maand even checken of m'n cyclus echt weer terug is.
(is wel handig ook, aangezien ik m'n eigen menstruatie niet herkende ;))

SDM, dat is idd al wat langer, kan begrijpen dat het wachten vervelend is! Maar het kan rustig een jaar duren zegt mijn huisarts, dus ik houd goede moed voor jullie!

Hier is vent weer wat kalmer, maar hij blijft overtuigd dat ik in 1x zwanger ga zijn - alleen omdat 3 van mijn vriendinnen dat ook waren. Ik betwijfel echter of dat wel helemaal eerlijk was... Kennen jullie veel mensen bij wie het in 1x raak was?
pi_118159557
Ik ben er zo eentje Cwen, mijn zoon was hoe je noemt een gelukje (vind ongelukje zo een naar woord) Wij waren niet bezig met zwanger worden maar gebruikte ook niet echt trouw de condooms.....
pi_118159588
Martine, dat moet schrikken zijn geweest! Dus jullie gaan nu voor de 2e?
pi_118159597
Als vriendinnen die in 1x zwanger zijn zouden "afgeven" waren we nu al 3 kinderen verder geweest denk ik :') helaas werkt het niet zo...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')