Dat las ik ook pas achteraf, maar ik weet nog wel dat het me opviel en dat ik het verdacht vond.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:02 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik had ook vóór het testen niet echt duidelijke symptomen, ik werd wel heel vroeg wakker ook, maar had toen geen idee dat dat vaak voorkomt als je zwanger bent, dat las ik hier pas later
We wachten al een tijdje, zijn al wat langer bezig.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:29 schreef Pvoesss het volgende:
Wen er maar aan hoor.
Alks het raak is moet je ook weer heel wat weken wachten
Hoe lang zijn jullie al bezig? Ik vond het wachten ook heel vervelend en wij hebben geen enkele keer lang hoeven wachten op twee streepjes.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:52 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
We wachten al een tijdje, zijn al wat langer bezig.
elke keer weer spannend!
Cwen! Het is goed bij mij. Volgens mij ben ik weer helemaal de oude: niet meer moe en mijn buik is weer helemaal plat. Mijn temperatuur is nog wel een ratjetoe, dus ik ben benieuwd of ik een eisprong heb deze maand...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:40 schreef Cwen het volgende:
Limone, hoe is het nu bij jou? Herstelt de boel zich goed? En is het emotioneel te doen?
Wij waren er niet echt bewust mee bezig, maar het was na het "we zien wel wat er gebeurt als we met anticonceptie stoppen" binnen 2 maanden raak.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:12 schreef Cwen het volgende:
Hier is vent weer wat kalmer, maar hij blijft overtuigd dat ik in 1x zwanger ga zijn - alleen omdat 3 van mijn vriendinnen dat ook waren. Ik betwijfel echter of dat wel helemaal eerlijk was... Kennen jullie veel mensen bij wie het in 1x raak was?
Dank jequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:31 schreef Limone het volgende:
Ha zand! 'Gezellig' samen topic-hoppen.. Hopelijk mag je je hier weer snel volledig melden
Is geen gekke vraag hoorquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:17 schreef martine1984 het volgende:
Misschien een gekke vraag, maar waarom mag je zolang geen seks hebbenna een miskraam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |