abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117804064
Limone, ik gebruikte de app van FertilityFriend, die synct ook meteen met de website dus kun je daar de grafiek verder aflezen. Vond ik zelf best handig.

En verder voor iedereen de duimen draaiend.... hopelijk snel streepjes!!! :*
  woensdag 10 oktober 2012 @ 11:07:31 #102
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_117807151
@Limone: Ik gebruik de app van Predictor. Die wordt ook gelijk teruggekoppeld naar de website zodat je overal je grafieken kunt bekijken. Ik vind het zelf heel prettig werken.

De app kun je vinden in je appstore en heet Mijn Biologische Klok :+ . De website vind je hierrrrrrr: http://www.predictor.nl/zwanger-worden/online-biologische-klok/
pi_117823573
Ik gebruik de app My Days. Overzichtelijke app. Die van FF vond ik een ramp. Het werkt hetzelfde ongeveer maar ik vond de opmaak zo rommelig.

Vraagje: Hoe bepalen jullie de nod? Ik heb twee cylci bijgehouden: 35 en 30 dagen, gemiddeld 32,5. Houden jullie het gemiddelde aan? Mijn nod is dus, gebaseerd op deze twee cycli tussen 11 en 16 oktober. Hou ik dan de 16e aan?

Ik heb overigens niet getemperatuurd of ovutesten gedaan, dus deze poging is puur op gemiddelden gedaan. En ik heb al een dag og 4 milde menstrautiekrampen, die ik niet eerder heb gehad. Zou het...? :D
pi_117824882
Wie weet roomsnoes.... Ik duim voor je.

Hoe zat t ook weer met je vruchtbare dagen? Als t slakkengehalte hoog is dan ben je toch t meest vruchtbaar? Volgens mijn app zou de 12de mijn eisprong zijn. Dus we gaan hier maar weer aan de klus. Al ben ik niet echt in de mood... Maar ja voor t goede doel maak ik wel zin.
pi_117832252
Martine, ik weet niet wat het normaal is maar bij mij begon dat slakkengehalte altijd een aantal dagen voor de ovulatietest positief was. Van mijn laatste cyclus weet ik nog dat ik op maandagavond tegen mijn man zei dat mijn eisprong eraan kwam en op donderdag was de test pas positief. Mijn eisprong was toen denk ik op vrijdag of zaterdag.
E.
pi_117835367
Dankjulliewel voor de app-reacties! Ik heb nu fertility friend, mijn biologische klok van predictor en my days gedwonload voor een vergelijkend warenonderzoek :D. Ik laat jullie over een week weten wat mijn oordeel is ;)
ik zoch eerst fertility friend in iTunes.. 0 resultaten.. gek liedje zou dat zijn :o

Ik gebruik nu Period Tracker, maar daar vind ik de grafiek niet duidelijk genoeg omdat ie zo uitgerekt is. Ik wil duidelijke pieken en dalen zien, geen uitgerekte lijnen.. Maar gezien de naam is temperaturen om zwanger te worden niet het hoofddoel van deze app ;)

Over die slijmerige afscheiding heb ik ook wel eens gelezen dat het juist na de eisprong komt, dus ik durf daar eigenlijk geen zinnig woord over te zeggen, martine.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 08:59:29 #107
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_117843348
Ik gebruikte ook Fertility Friend, vond het best handig dat grafiekje :)

Roomsoes spannend! :D Ik zou uitgaan van de langste cyclus.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  donderdag 11 oktober 2012 @ 10:09:22 #108
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117844685
Ik gebruikte ook die van predictor, vond hem heerlijk overzichtelijk :Y

Spannend roomsoes!
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 16:29:25 #109
52229 Chanty
pi_117858274
Terug uit het ziekenhuis. Heb Provera meegekregen om een bloeding op te wekken en dan mag ik straks op CD3 weer gaan spuiten. Dus ongeveer over een week of twee. Staat mooi om mijn buitenlandtrip heen gepland :)
pi_117863656
Deze maand kennelijk en week lange aanloop (een week milde krampen en misselijk) op mijn menstruatie, of wellicht een zeer vroege miskraam. Joost mag het weten. De rode duivels (of Tante Rood zoals ze hier zeggen) zijn gearriveerd!
Volgende maand 'serieus' proberen met testjes :)
pi_117883451
Ach Roomsnoes, wat jammer! Die testjes geven je vast een duidelijk inzicht in je cyclus en je mag er weer een maand lekker tegenaan ;)

Tante Rood heb ik nog nooit gehoord. :D Waar zeggen ze dat?
pi_117883859
Jammer roomsnoes. Volgende maand nieuwe ronde nieuwe kansen.

Hier verwacht ik ook geen streepje. Mn eisprong zou vandaag moeten zijn maar heb nog al een druk schema vandaag dus zal wel geen klusmoment zijn.....
pi_117913703
Jammer roomsnoes!

En spannend, Martine.

Hier spotting, roodbruinverlies... Wtf? Waarom? Eisprong pas volgende week als het goed is... Iemand ervaring?
Home is where the O+ is...
pi_117920733
Cwen je spiraal is er toch net uit? Mijn lichaam was de eerste maand in de war nadat mijn mirena verwijderd was, 2 weken ontzettend ongesteld en lang na pruttelen. Dus wellicht is jou lijf ook nog van de rel.
pi_117921199
Dat zal het wel zijn idd, had ook een Mirena. Was geloof ik even vergeten wat een hekel aan inlegkruisjes ik ook alweer had ;).
pi_117928162
Hoop dat mn eisprong verlaat is. heb een dag te laat geklust. Mijn hoofd stond er eerder niet naar. Ben de laatste tijd nogal warrig, komt misschien door de vallende blaadjes....
pi_117934118
Hoi hoi,

denk schrijf hier ook eens mee :)

Wij zijn ook al een tijdje bezig, helaas tot nu toe zonder succes.
Voel je altijd dat je zwanger bent? Ik heb zitten googlen en veel verhalen om me heen gehoord en het wisselt. Toch heb ik het idee dat de meesten het al weten voor de test?

Mijn vriendin voelt ook deze keer weer helemaal niets :)
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_117934283
Het is mijn eerste, dus ik heb geen ervaring ermee, maar van wat ik hier lees kan het echt enorm verschillen.

Ik heb hier ontdekt dat mijn spotting (die nu heeft doorgezet) een menstruatie is! Het is namelijk 29 dagen na de laatste periode en dat is normaal voor mij. De vorige keer was dus 'alleen' onttrekkingsbloeding... Nu testen of ik over2 wk idd een eisprong heb.

Martine, test jij ook of hou je alleen de kalender bij?
pi_117935148
Sharpdressedman: je voelt zeker niet altijd of je zwanger bent! Beide keren voelde ik nog niets toen ik positief testte, dus er kan prima een zwangerschap zijn zonder klachten. :)
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 20:23:28 #120
52229 Chanty
pi_117937267
Sharpdressedman welkom en hopelijk gaan jullie snel slagen in jullie missie :)

Ik ben een weekje voor werk naar het buitenland. Als ik terug kom wil ik streepjes zien ;)
pi_117955225
Ik voelde niet zo veel toen ik zwanger was, maar ik had wel hele rare (seks)dromen. En ik werd 's nachts opeens wakker. Een paar dagen voor dat ik wist dat het mis was sliep ik weer zonder tussendoor wakker te worden en ik heb ook niet meer zulke rare dromen gehad. :)

Wat fijn Cwen, dat je lichaam al zo snel op orde is. Je hoort nog wel eens dat dat veel langer duurt.

Martine, heb je last van een herfstdip of is er meer aan de hand? Succes en sterkte met de vallende blaadjes. Het weer zit ook niet mee :*

Dag Chanty! Veel plezier! :W
pi_117955244
Blegh quote ipv edit..
pi_117960221
Ik merkte het de eerste keer echt niet.
Daarna dus wel, ver voor testen ook. Maar dat is zo persoons afhankelijk.
  zondag 14 oktober 2012 @ 16:50:44 #124
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_117960328
Ik heb het beide keren niet gemerkt. Duurde echt wel een week of 2 na de positieve test voordat ik iets merkte wat kon duiden op een zwangerschap.
pi_117972476
Ik voelde de eerste keer helemaal niets, de tweede keer had ik een vermoeden maar dat kon net zo goed hoop zijn en deze keer wist ik het vrij zeker en was ik erg verbaasd geweest als de test negatief gebleven was. Ik geloof er dus niet zo hard in dat vrouwen het altijd voelen.

Werkze Chanty en veel plezier! :*
E.
pi_117973304
Ik wist dat ik zwanger was, voelde het al na een dag of 2. Geen idee hoe ik kan omschrijven maar t was een bijzonder gevoel.

Limone ik weet niet wat er met me is. Erg warrig vaak de zelfde dingen vragen en vervolgens wel weten dat je t gevraagd hebt maar toch ook weer niet. Heb ook spierpijn etc. Misschien een sluimerende griep of een herfstdip? Ach ja t gaat wel weer over voor dat ik een jongetje word ;)
  zondag 14 oktober 2012 @ 20:56:38 #127
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_117973725
Ik wist het meteen. Had het snikheet (normaal koukleum), had een kort lontje en werd steeds rond 5 uur wakker. Dit alles ver na de 'klassieke' symptomen als gevoelige borsten etc.
  zondag 14 oktober 2012 @ 21:02:41 #128
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_117974120
Ik had ook vóór het testen niet echt duidelijke symptomen, ik werd wel heel vroeg wakker ook, maar had toen geen idee dat dat vaak voorkomt als je zwanger bent, dat las ik hier pas later :)
pi_118012289
Heb ineens buikpijn. Lijkt op menstruatie pijn. Zit nu met een pittenzak op de bank. Maar echt helpen doet t niet. Zal mijn eisprong pas vandaag zijn? Of misschien in een innesteling of toch de griep die doorzet....
  maandag 15 oktober 2012 @ 21:41:48 #130
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_118016674
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 21:02 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik had ook vóór het testen niet echt duidelijke symptomen, ik werd wel heel vroeg wakker ook, maar had toen geen idee dat dat vaak voorkomt als je zwanger bent, dat las ik hier pas later :)
Dat las ik ook pas achteraf, maar ik weet nog wel dat het me opviel en dat ik het verdacht vond.
pi_118019940
Vind het wachten altijd mega irritant :)
pi_118045407
Wen er maar aan hoor.
Alks het raak is moet je ook weer heel wat weken wachten -O-
pi_118050751
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 17:29 schreef Pvoesss het volgende:
Wen er maar aan hoor.
Alks het raak is moet je ook weer heel wat weken wachten -O-
We wachten al een tijdje, zijn al wat langer bezig.

elke keer weer spannend!
pi_118053619
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 19:52 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

We wachten al een tijdje, zijn al wat langer bezig.

elke keer weer spannend!
Hoe lang zijn jullie al bezig? Ik vond het wachten ook heel vervelend en wij hebben geen enkele keer lang hoeven wachten op twee streepjes.
E.
pi_118070360
martine, gaat het al weer een beetje met de buik en het hoofd?
pi_118075797
Lief dat je t vraagt Limone. Buikpijn was de volgende ochtend weer over. Ik blijf nog steeds warrig maar t word al weer wat beter.
Vanaf wanneer kun je een zwangerschap eigenlijk merken? Word de afgelopen 2 nachten telkens wakker... Klaar wakker rond half 5 s ochtends en als ik dan uit eindelijk weer slaap gaat de wekker.... :(
pi_118099776
Dat klaarwakkere had ik pas ná mijn NOD.. Maar wie weet? Geen enkele zwangerschap is hetzelfde, toch?

Fijn dat iig de buikpijn weg is. Heb je het soms heel druk? Ik herken dat warrige wel. Als ik heel druk ben en ik heb geen tijd en rust om te ontspannen dan kan ik zo warrig zijn... :)
pi_118113751
Ja het is hier behoorlijk druk. Op mijn werk zijn ze behoorlijk veel eizend. Ach gaat wel weer over. En vannacht heb ik heerlijk geslapen. Dus t komt allemaal wel weer goed.
pi_118113782
Vriendin had afgelopen 4 dagen licht bloed verlies, dat begon 8 dagen na ovulatie. Dachten mogelijk innestelingbloeding, maar vandaag geeft ze aan buikpijn en lijkt op normaal ongesteld.

Balen.

Vreemd dat het zo vroeg dan begon.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sharpdressedman op 18-10-2012 07:08:43 ]
pi_118113794
Dubbel
pi_118114347
Fijn martine, lekker slapen is de helft :)

Jammer Sharpdressedman, is je vriendin normaal wel regelmatig?
pi_118114604
Jammer SDM, hoe lang zijn jullie al bezig?

Martine, slapen helpt idd en tja, 'het vallen van de blaadjes' zegt mijn vader altijd, daar wordt je warrig van! Geen idee of het voor iedereen geldt hoor ;).

Limone, hoe is het nu bij jou? Herstelt de boel zich goed? En is het emotioneel te doen?

Hier ga ik vanaf vandaag testen op zoek naar m'n eisprong... Ben benieuwd!
pi_118115004
Jammer sdm, volgende maand nieuwe ronde nieuwe kansen.

Cwen succes met zoeken! Ga je ovulatie testen doen?
pi_118115213
Thx.

Ik denk nu zo'n 8 maanden.

Anders regelmatig, op de dag ongesteld. Ook nooit eerder bloedverlies.

Succes Gwen!
pi_118123418
Hoi, ik kom vast even om het hoekje kijken en wat meelezen.
Ik heb net een miskraam gehad en wil graag snel weer zwanger worden. Mijn cyclus was altijd enorm regelmatig, en ik hoop dat het weer snel herstelt en dat het snel weer raak is :).
pi_118127339
Wat naar een miskraam zandsculptuur! Ik hoop dat t snel weer lukt. Succes en welkom
pi_118159465
Ik heb het allemaal gelezen zandsculptuur, vind het zo naar voor jullie! Maar alsnog welkom :)

Martine, ja gewoon ovulatietestjes. Ben niet van plan ze te blijven doen maarwil deze maand even checken of m'n cyclus echt weer terug is.
(is wel handig ook, aangezien ik m'n eigen menstruatie niet herkende ;))

SDM, dat is idd al wat langer, kan begrijpen dat het wachten vervelend is! Maar het kan rustig een jaar duren zegt mijn huisarts, dus ik houd goede moed voor jullie!

Hier is vent weer wat kalmer, maar hij blijft overtuigd dat ik in 1x zwanger ga zijn - alleen omdat 3 van mijn vriendinnen dat ook waren. Ik betwijfel echter of dat wel helemaal eerlijk was... Kennen jullie veel mensen bij wie het in 1x raak was?
pi_118159557
Ik ben er zo eentje Cwen, mijn zoon was hoe je noemt een gelukje (vind ongelukje zo een naar woord) Wij waren niet bezig met zwanger worden maar gebruikte ook niet echt trouw de condooms.....
pi_118159588
Martine, dat moet schrikken zijn geweest! Dus jullie gaan nu voor de 2e?
pi_118159597
Als vriendinnen die in 1x zwanger zijn zouden "afgeven" waren we nu al 3 kinderen verder geweest denk ik :') helaas werkt het niet zo...
pi_118159644
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 08:40 schreef Cwen het volgende:

Limone, hoe is het nu bij jou? Herstelt de boel zich goed? En is het emotioneel te doen?

Cwen! Het is goed bij mij. Volgens mij ben ik weer helemaal de oude: niet meer moe en mijn buik is weer helemaal plat. Mijn temperatuur is nog wel een ratjetoe, dus ik ben benieuwd of ik een eisprong heb deze maand...
Emotioneel is het ook best te doen. Ben niet zo verdrietig meer. Maar toen gister mijn beste vriendinnetje vertelde dat ze zwanger was baalde ik wel. Niet jaloers (gelukkig!), maar ik vind het wel jammer. Ik had ook nog zwanger kunnen zijn. Nu maar heel hard neuken zodat we samen zwanger zijn ;)

Lief dat je het vroeg. :*

Hoe bevalt dat testen?
pi_118159694
Ha zand! 'Gezellig' samen topic-hoppen.. Hopelijk mag je je hier weer snel volledig melden :*
pi_118160326
Cwen wij gaan inderdaad voor onze 2de. Het was wel even wennen maar vanaf moment 1 was hij zeer welkom en gewenst.

Oja mijn vriendin zou minder vruchtbaar zijn en was 2 weken na t stoppen met de pil al zwanger. Dus het kan wel.....
pi_118162304
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 08:12 schreef Cwen het volgende:
Hier is vent weer wat kalmer, maar hij blijft overtuigd dat ik in 1x zwanger ga zijn - alleen omdat 3 van mijn vriendinnen dat ook waren. Ik betwijfel echter of dat wel helemaal eerlijk was... Kennen jullie veel mensen bij wie het in 1x raak was?
Wij waren er niet echt bewust mee bezig, maar het was na het "we zien wel wat er gebeurt als we met anticonceptie stoppen" binnen 2 maanden raak.
Beginnen jullie ook net?
pi_118162391
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 08:31 schreef Limone het volgende:
Ha zand! 'Gezellig' samen topic-hoppen.. Hopelijk mag je je hier weer snel volledig melden :*
Dank je :) ik kan niet wachten tot we weer mogen klussen :9, het mag al twee weken niet en het duurt vast nog wel een week voordat het mag, hoe houden we dat ooit vol? ;(
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 11:26:31 #156
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_118164176
Dat is wel heul lang inderdaad zandsculptuur... :*
pi_118166200
Zand, ja het wordt onze eerste. Ik ben echt heel erg benieuwd en probeer het los te laten, maar dat testen helpt niet.
Jeetje... 3 weken geen seks zou hier ook niet lukken! Maar wel goede oefening voor na de bevalling, als ik de dames hier mag geloven ;).

Limone, wat fijn dat het zowel fysiek als emotioneel beter gaat :). Kan me goed voorstellen dat je gisteren baalde maar idd, hopelijk kunnen jullie nog een heel stuk samen zwanger zijn!

Frummel, hoe is het met jou?

Testen is simpel en een kwestie van gewoon ff doen. Het is alleen lastig dat het liever niet met ochtendurine mag. Nu moet ik als ik thuiskom niet vergeten eerst in dat bekertje te piesen. Ik heb ook een app en ik ben heel benieuwd of het klopt.
pi_118168885
Sja, je wordt wel creatief met 3 weken geen seks, maar babies krijg je er niet van :')

Ovulatietesten doe ik gewoon 's middags op het toilet, hoeft niet steeds op dezelfde tijd toch?
Ik test om de dag, om te kijken of het hCG al uit mijn lichaam is verdwenen. Ik weet niet of je wel een eisprong krijgt als je nog hCG in je bloed hebt. In het ziekenhuis zeiden ze van wel, ergens anders las ik van niet. Verwarrend al die tegenstrijdige info.
pi_118172799
Misschien een gekke vraag, maar waarom mag je zolang geen seks hebbenna een miskraam?
pi_118173394
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 15:17 schreef martine1984 het volgende:
Misschien een gekke vraag, maar waarom mag je zolang geen seks hebbenna een miskraam?
Is geen gekke vraag hoor ;) zolang je bloed verliest, mag je geen seks hebben omdat het risico's geeft op infecties. Mijn miskraam heeft bijna twee weken geduurd, tot aan de curettage afgelopen woensdag en daarna moet je dus ook wachten tot je niet meer vloeit voordat het weer 'veilig' is.
pi_118175305
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 15:32 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Is geen gekke vraag hoor ;) zolang je bloed verliest, mag je geen seks hebben omdat het risico's geeft op infecties. Mijn miskraam heeft bijna twee weken geduurd, tot aan de curettage afgelopen woensdag en daarna moet je dus ook wachten tot je niet meer vloeit voordat het weer 'veilig' is.
Bedankt voor de uitleg. Nu snap ik het bezwaar tegen sex. Maar heb je behoefte aan sex dan als je vloeit? Ik vind dat persoonlijk nooit zo'n fris idee.
pi_118175958
Bij mij staat dat los van elkaar, ja.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 19:22:00 #163
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_118182280
Volgens mij staat er in de gebruiksaanwijzing van zo'n ovutest wel dat het handig is om op/rond hetzelfde tijdstip te testen. Je loopt anders het 'risico' de lh-piek te missen. Ik testte altijd om 17.00 uur 's middags.

Met mij gaat het verder goed :). We zijn er niet heel erg mee bezig dit keer. In ons hoofd tenminste ;) In bed daarentegen... O-)
  zondag 21 oktober 2012 @ 12:56:23 #164
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_118237656
Ik kreeg gisteren uit het niets een berichtje van een goede vriendin van me: "Je bent zwanger... dan weet je dat alvast..". Zo'n gedachte had ze ineens. Ze heeft het één keer eerder bij iemand gehad en dat schijnt ook geklopt te hebben. Maar heel hard hopen hier in ieder geval!

Ik had trouwens eergisteren behoorlijk dikke afscheiding. Beetje zoals een lijmpropje. Iemand een idee? Normaal heb ik er eigenlijk geen 'last' van.
pi_118248715
Geen idee, is je eisprong al geweest?
pi_118248757
Dat heb ik bij mijn eisprong idd :Y
  zondag 21 oktober 2012 @ 18:47:47 #167
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118249326
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 12:56 schreef ProjSkippy het volgende:

Ik had trouwens eergisteren behoorlijk dikke afscheiding. Beetje zoals een lijmpropje. Iemand een idee? Normaal heb ik er eigenlijk geen 'last' van.
Klinkt als eisprong, aan de klus dus!
pi_118252529
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:16 schreef Cwen het volgende:

Limone, wat fijn dat het zowel fysiek als emotioneel beter gaat :). Kan me goed voorstellen dat je gisteren baalde maar idd, hopelijk kunnen jullie nog een heel stuk samen zwanger zijn!

Ja ik hoop het ook! En gister heb ik haar nog gezien op een feestje en was ik haar wingman. Alleen ik wist dat zwanger was en ik kon haar helpen met het onopvallend niet drinken O+

Goh, dat zou wat zijn zeg Projskippy, als jouw vriendin gelijk blijkt te hebben! Misschien kunnen we daarna met het hele topic bij haar langs? ;)
Die afscheiding ('snottebellen' las ik een keer op een ander forum ;( ) herken ik van rond mijn eisprong, succes!
pi_118272077
Begin een beetje ongeduldig te worden. Mijn NOD is aanstaande vrijdag. Ik heb een ruime week geleden een zeurderige buikpijn gehad. En gisteren een aantal steken. Koffie smaakt niet meer zo lekker en mn borsten doen een beetje gek. Zullen het 2 streepjes zijn??? Of leg ik op alle slakken zout en is er niks aan de hand.......
pi_118272861
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:10 schreef martine1984 het volgende:
Begin een beetje ongeduldig te worden. Mijn NOD is aanstaande vrijdag. Ik heb een ruime week geleden een zeurderige buikpijn gehad. En gisteren een aantal steken. Koffie smaakt niet meer zo lekker en mn borsten doen een beetje gek. Zullen het 2 streepjes zijn??? Of leg ik op alle slakken zout en is er niks aan de hand.......
Lastig he, wachten?! Ik 'wist' 1,5 week voor mijn NOD al dat ik zwanger was, door de kwaaltjes. Maar ik was vooral ontzettend misselijk. Wanneer ga/kan je testen?
  maandag 22 oktober 2012 @ 10:57:26 #171
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_118273168
@zandsculptuur, @Pvoesss, @Logician78, dat zou kunnen, maar mijn cyclus is eigenlijk altijd regelmatig (32 dagen). Als ik eer-eergisteren mijn eisprong gehad zou hebben dan komt mijn cyclus deze maand waarschijnlijk boven de 40 uit.. Of zit ik heel raar te puzzelen?

@Limone Hihi, ze heeft er al twee (en is trouwens ook een enthousiast Fok!er).
pi_118273204
Ik denk (als ik t red om te wachten) zaterdag ochtend dan is mijn man ook thuis. Ik denk dat ik niet zwanger ben (zelf bescherming) hebben volgens de app te laat geklust. Maar heb de verschijnselen die ik nu heb nog niet eerder gehad. De tijd zal t leren.
  maandag 22 oktober 2012 @ 10:59:43 #173
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_118273237
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:10 schreef martine1984 het volgende:
Ik zit hier ook met het zelfde. Allerlei kwaaltjes waarvan ik denk: "zullen het 2 streepjes zijn?". De eerste keer dat ik zwanger was had ik hele duidelijke klachten en nu ben ik daar eigenlijk ook steeds naar op zoek. EN HET LIEFST WIL IK NU AL TESTEN :9~ .

Ik ga voor je duimen vrijdag zaterdag! ^O^
pi_118274144
Ik heb het slijm altijd tegelijk met de eisprong maar mijn eisprong is niet altijd op hetzelfde moment en dan ben ik toch aardig regelmatig. :)
  maandag 22 oktober 2012 @ 11:51:46 #175
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_118275083
quote:
2s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:26 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb het slijm altijd tegelijk met de eisprong maar mijn eisprong is niet altijd op hetzelfde moment en dan ben ik toch aardig regelmatig. :)
Voor de zekerheid is er overigens wel geboemst als k'nijnen hoor. *)
pi_118275100
Hahaha heel goed *O*
pi_118285665
Spannend dus! Ik hoop op goed nieuws voor jullie :).
pi_118287197
Spannend hier, ik duim! Tijd voor weer nieuwe dames in Z&G!
Dat tekeer gaan als konijnen wou mijn man nooit! Die had eens gelezen dat je het beste om de dag kon seksen dus zo gauw ik begon te voelen dat het eraan kwam deden we het meestal om de dag of soms nog minder. En ik maar balen als hij geen zin had hè, 'dan maak je maar zin, stommerd'. Nou ja.. ;)
E.
  maandag 22 oktober 2012 @ 16:43:56 #179
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118287358
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 16:40 schreef .Sparkling. het volgende:
Spannend hier, ik duim! Tijd voor weer nieuwe dames in Z&G!
Dat tekeer gaan als konijnen wou mijn man nooit! Die had eens gelezen dat je het beste om de dag kon seksen dus zo gauw ik begon te voelen dat het eraan kwam deden we het meestal om de dag of soms nog minder. En ik maar balen als hij geen zin had hè, 'dan maak je maar zin, stommerd'. Nou ja.. ;)
Hij is een man, die horen altijd, elke seconde van de dag, per direct klaar te staan >:)
pi_118287539
Gewoon elke dag seks :D *O*
  maandag 22 oktober 2012 @ 16:48:42 #181
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118287613
quote:
2s.gif Op maandag 22 oktober 2012 16:47 schreef Pvoesss het volgende:
Gewoon elke dag seks :D *O*
Minstens 3x per dag ~O>
pi_118287694
quote:
17s.gif Op maandag 22 oktober 2012 16:48 schreef Logician78 het volgende:

[..]

Minstens 3x per dag ~O>
Das slecht voor het zaad, zegt internet -O-

Edit: ik lijk op de man van sparkling ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_118287726
quote:
12s.gif Op maandag 22 oktober 2012 16:43 schreef Logician78 het volgende:

[..]

Hij is een man, die horen altijd, elke seconde van de dag, per direct klaar te staan >:)
Neuken op tijd omdat het moet... Het is werkelijk killing voor je sexleven en je relatie... Je weet niet hoe lang je bezig gaat zijn... De een is met een maand of 3 zwanger, de ander met 1,5 jaar nog niet... En dan maar moeten wippen omdat het vruchtbare venster er is...

Hou het gewoon zo leuk en spontaan mogelijk...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 22 oktober 2012 @ 16:51:06 #184
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118287735
Vast geschreven door verzuurde oude dametjes ;)

quote:
Dat zeg ik, 3x per dag :P
pi_118287877
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 16:51 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Neuken op tijd omdat het moet... Het is werkelijk killing voor je sexleven en je relatie... Je weet niet hoe lang je bezig gaat zijn... De een is met een maand of 3 zwanger, de ander met 1,5 jaar nog niet... En dan maar moeten wippen omdat het vruchtbare venster er is...

Dat vind ik ook :Y
Maar ik zou dan ook sowieso elke week veel seks hebben, niet alleen tijdens ovulatie. Dat is dan gewoon omdat het moet :Y
pi_118287880
quote:
12s.gif Op maandag 22 oktober 2012 16:51 schreef Logician78 het volgende:
Vast geschreven door verzuurde oude dametjes ;)

[..]

Dat zeg ik, 3x per dag :P
Ik vind het een prima gemiddelde.
pi_118287946
Nee maar zonder gekheid... Soms lijkt het hier wel alsof er alleen gesext wordt tijdens vruchtbare vensters... Dan denk ik, als je gemiddeld 3x per week sex hebt, dan hoef je helemaal niet eens te kijken of je wel goed zit met klussen....
pi_118288002
quote:
14s.gif Op maandag 22 oktober 2012 16:53 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik vind het een prima gemiddelde.
:D

Ik zou er trouwens niet aan moeten denken,elke dag of om de dag seks wekenlang
Misschien is dat de reden dat ik nog niet zwanger ben :P
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_118288084
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 16:55 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Serieus? Wat is er mis met elke dag sex? Sex is toch lekker en fijn? Iets wat ik leuk vind om te doen, doe ik het liefst wel elke dag hoor.
pi_118288102
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 16:51 schreef Ticootje het volgende:

Helemaal mee eens :)
pi_118288114
Dat hebben wij sowieso wel :@
We zijn niet altijd samen maar als we samen zijn hebben we seks. *O*
  maandag 22 oktober 2012 @ 16:58:56 #192
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118288181
quote:

[..]

:o echt? Ik word echt sjagerijnig als ik een paar dagen niets krijg :@
pi_118288233
quote:
2s.gif Op maandag 22 oktober 2012 16:57 schreef Pvoesss het volgende:
Dat hebben wij sowieso wel :@
We zijn niet altijd samen maar als we samen zijn hebben we seks. *O*
Ja, das wat anders als je niet samenwoont (vind ik)
Ik ben echt vaak behoorlijk MOE,moet er niet aan denken, of 1 van de 2 duikt al eerder het bed in dan de ander... dat soort dingen.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_118288240
Niet iedereen heeft blijkbaar die behoefte.
Nu wordt er haast gedaan alsof het abnormaal is als je niet iedere dag seks hebt .
De een is nu eenmaal hitsiger als de ander. En als mensen alleen maar willen seksen rond de vruchtbare dagen is dat toch prima? En anderen die het wel liefst iedere dag doen is toch ook goed?
vragen mag!
pi_118288279
quote:

[..]

Ik ook niet hoor. We houden erg veel van elkaar maar elke dag daar zou ik gek van worden.
Seks hebben doet bij mij vaak (veel) pijn, dus das goed voor je libido :')
pi_118288300
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 16:59 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ja, das wat anders als je niet samenwoont (vind ik)
Ik ben echt vaak behoorlijk MOE,moet er niet aan denken, of 1 van de 2 duikt al eerder het bed in dan de ander... dat soort dingen.
Maar we zijn wel gerust gewoon heel lang samen.
Als we 3 weken lang achter elkaar samen zijn hebben we ook gewoon altijd seks.
Komt hij ook gewoon na zijn werk thuis en vertrekt vanaf mij naar zijn werk :Y
pi_118288303
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 16:59 schreef Vulpenballetje het volgende:
Niet iedereen heeft blijkbaar die behoefte.
Nu wordt er haast gedaan alsof het abnormaal is als je niet iedere dag seks hebt .
De een is nu eenmaal hitsiger als de ander. En als mensen alleen maar willen seksen rond de vruchtbare dagen is dat toch prima? En anderen die het wel liefst iedere dag doen is toch ook goed?
Als seks alleen nog maar middel wordt om zwanger te raken, zou ik toch wel achter mijn oren gaan krabben. Maar het praktische met het aangename verenigen, yes :9.
pi_118288329
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 17:01 schreef zandsculptuur het volgende:

Als seks alleen nog maar middel wordt om zwanger te raken, zou ik toch wel achter mijn oren gaan krabben. Maar het praktische met het aangename verenigen, yes :9.
Dat dus inderdaad :Y
pi_118288381
quote:
2s.gif Op maandag 22 oktober 2012 17:01 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Maar we zijn wel gerust gewoon heel lang samen.
Als we 3 weken lang achter elkaar samen zijn hebben we ook gewoon altijd seks.
Komt hij ook gewoon na zijn werk thuis en vertrekt vanaf mij naar zijn werk :Y
:o
Bij het idee alleen al doet mn onderkantje zeer..
De een heeft hier trouwens niet meer zin ofzo dan de ander, dus wat dat betreft is dat mooi :D
  maandag 22 oktober 2012 @ 17:06:49 #200
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118288545
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 17:01 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Dat dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')