Dat las ik ook pas achteraf, maar ik weet nog wel dat het me opviel en dat ik het verdacht vond.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:02 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik had ook vóór het testen niet echt duidelijke symptomen, ik werd wel heel vroeg wakker ook, maar had toen geen idee dat dat vaak voorkomt als je zwanger bent, dat las ik hier pas later
We wachten al een tijdje, zijn al wat langer bezig.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:29 schreef Pvoesss het volgende:
Wen er maar aan hoor.
Alks het raak is moet je ook weer heel wat weken wachten
Hoe lang zijn jullie al bezig? Ik vond het wachten ook heel vervelend en wij hebben geen enkele keer lang hoeven wachten op twee streepjes.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:52 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
We wachten al een tijdje, zijn al wat langer bezig.
elke keer weer spannend!
Cwen! Het is goed bij mij. Volgens mij ben ik weer helemaal de oude: niet meer moe en mijn buik is weer helemaal plat. Mijn temperatuur is nog wel een ratjetoe, dus ik ben benieuwd of ik een eisprong heb deze maand...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:40 schreef Cwen het volgende:
Limone, hoe is het nu bij jou? Herstelt de boel zich goed? En is het emotioneel te doen?
Wij waren er niet echt bewust mee bezig, maar het was na het "we zien wel wat er gebeurt als we met anticonceptie stoppen" binnen 2 maanden raak.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:12 schreef Cwen het volgende:
Hier is vent weer wat kalmer, maar hij blijft overtuigd dat ik in 1x zwanger ga zijn - alleen omdat 3 van mijn vriendinnen dat ook waren. Ik betwijfel echter of dat wel helemaal eerlijk was... Kennen jullie veel mensen bij wie het in 1x raak was?
Dank jequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:31 schreef Limone het volgende:
Ha zand! 'Gezellig' samen topic-hoppen.. Hopelijk mag je je hier weer snel volledig melden
Is geen gekke vraag hoorquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:17 schreef martine1984 het volgende:
Misschien een gekke vraag, maar waarom mag je zolang geen seks hebbenna een miskraam?
Bedankt voor de uitleg. Nu snap ik het bezwaar tegen sex. Maar heb je behoefte aan sex dan als je vloeit? Ik vind dat persoonlijk nooit zo'n fris idee.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:32 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Is geen gekke vraag hoorzolang je bloed verliest, mag je geen seks hebben omdat het risico's geeft op infecties. Mijn miskraam heeft bijna twee weken geduurd, tot aan de curettage afgelopen woensdag en daarna moet je dus ook wachten tot je niet meer vloeit voordat het weer 'veilig' is.
Klinkt als eisprong, aan de klus dus!quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:56 schreef ProjSkippy het volgende:
Ik had trouwens eergisteren behoorlijk dikke afscheiding. Beetje zoals een lijmpropje. Iemand een idee? Normaal heb ik er eigenlijk geen 'last' van.
Ja ik hoop het ook! En gister heb ik haar nog gezien op een feestje en was ik haar wingman. Alleen ik wist dat zwanger was en ik kon haar helpen met het onopvallend niet drinkenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:16 schreef Cwen het volgende:
Limone, wat fijn dat het zowel fysiek als emotioneel beter gaat. Kan me goed voorstellen dat je gisteren baalde maar idd, hopelijk kunnen jullie nog een heel stuk samen zwanger zijn!
Lastig he, wachten?! Ik 'wist' 1,5 week voor mijn NOD al dat ik zwanger was, door de kwaaltjes. Maar ik was vooral ontzettend misselijk. Wanneer ga/kan je testen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:10 schreef martine1984 het volgende:
Begin een beetje ongeduldig te worden. Mijn NOD is aanstaande vrijdag. Ik heb een ruime week geleden een zeurderige buikpijn gehad. En gisteren een aantal steken. Koffie smaakt niet meer zo lekker en mn borsten doen een beetje gek. Zullen het 2 streepjes zijn??? Of leg ik op alle slakken zout en is er niks aan de hand.......
Ik zit hier ook met het zelfde. Allerlei kwaaltjes waarvan ik denk: "zullen het 2 streepjes zijn?". De eerste keer dat ik zwanger was had ik hele duidelijke klachten en nu ben ik daar eigenlijk ook steeds naar op zoek. EN HET LIEFST WIL IK NU AL TESTENquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:10 schreef martine1984 het volgende:
Begin een beetje ongeduldig te worden. Mijn NOD is aanstaande vrijdag. Ik heb een ruime week geleden een zeurderige buikpijn gehad. En gisteren een aantal steken. Koffie smaakt niet meer zo lekker en mn borsten doen een beetje gek. Zullen het 2 streepjes zijn??? Of leg ik op alle slakken zout en is er niks aan de hand.......
Voor de zekerheid is er overigens wel geboemst als k'nijnen hoor.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:26 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb het slijm altijd tegelijk met de eisprong maar mijn eisprong is niet altijd op hetzelfde moment en dan ben ik toch aardig regelmatig.
Hij is een man, die horen altijd, elke seconde van de dag, per direct klaar te staanquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:40 schreef .Sparkling. het volgende:
Spannend hier, ik duim! Tijd voor weer nieuwe dames in Z&G!
Dat tekeer gaan als konijnen wou mijn man nooit! Die had eens gelezen dat je het beste om de dag kon seksen dus zo gauw ik begon te voelen dat het eraan kwam deden we het meestal om de dag of soms nog minder. En ik maar balen als hij geen zin had hè, 'dan maak je maar zin, stommerd'. Nou ja..
Das slecht voor het zaad, zegt internetquote:
Neuken op tijd omdat het moet... Het is werkelijk killing voor je sexleven en je relatie... Je weet niet hoe lang je bezig gaat zijn... De een is met een maand of 3 zwanger, de ander met 1,5 jaar nog niet... En dan maar moeten wippen omdat het vruchtbare venster er is...quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:43 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Hij is een man, die horen altijd, elke seconde van de dag, per direct klaar te staan
Dat zeg ik, 3x per dagquote:Hou het gewoon zo leuk en spontaan mogelijk...
Dat vind ik ookquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Neuken op tijd omdat het moet... Het is werkelijk killing voor je sexleven en je relatie... Je weet niet hoe lang je bezig gaat zijn... De een is met een maand of 3 zwanger, de ander met 1,5 jaar nog niet... En dan maar moeten wippen omdat het vruchtbare venster er is...
Hou het gewoon zo leuk en spontaan mogelijk...
Ik vind het een prima gemiddelde.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:51 schreef Logician78 het volgende:
Vast geschreven door verzuurde oude dametjes
[..]
Dat zeg ik, 3x per dag
quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik vind het een prima gemiddelde.
Serieus? Wat is er mis met elke dag sex? Sex is toch lekker en fijn? Iets wat ik leuk vind om te doen, doe ik het liefst wel elke dag hoor.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:55 schreef Poppejans het volgende:
[..]![]()
Ik zou er trouwens niet aan moeten denken,elke dag of om de dag seks wekenlang
Misschien is dat de reden dat ik nog niet zwanger ben
Helemaal mee eensquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:51 schreef Ticootje het volgende:
Neuken op tijd omdat het moet... Het is werkelijk killing voor je sexleven en je relatie... Je weet niet hoe lang je bezig gaat zijn... De een is met een maand of 3 zwanger, de ander met 1,5 jaar nog niet... En dan maar moeten wippen omdat het vruchtbare venster er is...
Hou het gewoon zo leuk en spontaan mogelijk...
quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:55 schreef Poppejans het volgende:
[..]![]()
Ja, das wat anders als je niet samenwoont (vind ik)quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:57 schreef Pvoesss het volgende:
Dat hebben wij sowieso wel![]()
We zijn niet altijd samen maar als we samen zijn hebben we seks.
Ik ook niet hoor. We houden erg veel van elkaar maar elke dag daar zou ik gek van worden.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:55 schreef Poppejans het volgende:
[..]![]()
Maar we zijn wel gerust gewoon heel lang samen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:59 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ja, das wat anders als je niet samenwoont (vind ik)
Ik ben echt vaak behoorlijk MOE,moet er niet aan denken, of 1 van de 2 duikt al eerder het bed in dan de ander... dat soort dingen.
Als seks alleen nog maar middel wordt om zwanger te raken, zou ik toch wel achter mijn oren gaan krabben. Maar het praktische met het aangename verenigen, yesquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:59 schreef Vulpenballetje het volgende:
Niet iedereen heeft blijkbaar die behoefte.
Nu wordt er haast gedaan alsof het abnormaal is als je niet iedere dag seks hebt .
De een is nu eenmaal hitsiger als de ander. En als mensen alleen maar willen seksen rond de vruchtbare dagen is dat toch prima? En anderen die het wel liefst iedere dag doen is toch ook goed?
Dat dus inderdaadquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:01 schreef zandsculptuur het volgende:
Als seks alleen nog maar middel wordt om zwanger te raken, zou ik toch wel achter mijn oren gaan krabben. Maar het praktische met het aangename verenigen, yes.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:01 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Maar we zijn wel gerust gewoon heel lang samen.
Als we 3 weken lang achter elkaar samen zijn hebben we ook gewoon altijd seks.
Komt hij ook gewoon na zijn werk thuis en vertrekt vanaf mij naar zijn werk
Dat dus.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:01 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Als seks alleen nog maar middel wordt om zwanger te raken, zou ik toch wel achter mijn oren gaan krabben. Maar het praktische met het aangename verenigen, yes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |