Eensch.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:01 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Als seks alleen nog maar middel wordt om zwanger te raken, zou ik toch wel achter mijn oren gaan krabben. Maar het praktische met het aangename verenigen, yes.
Met de pil is mijn libido dan weer totaal weg en zal 1 keer in de week al heel (te)veel zijnquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:19 schreef .Sparkling. het volgende:
Jee cheez, dat klinkt heel rot! Hopelijk lukt het, desnoods met een klein zetje, alsnog!
Jee dames, zo vaak seks? Mijn libido was sterk gestegen na het stoppen met de pil. Had ik ervoor eens per week of minder zin, na de pil werd het wel 3 hele keren per week!
Idem, 3 kids waarvan de middelste stipt om 6am wakker is.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:08 schreef Pvoesss het volgende:
Daar wil ik alleen maar aan geven dat ook ik dat heb en dat dit voor ons totaal geen belemmering is. Verder prima als het dat voor andere wel is. En als je beide tevreden bent met het seksleven is dat toch wat telt. Ik kan alleen heel weinig met de we hebben kinderen dat maakt het zo lastig verhalen.
[..]
Met de pil is mijn libido dan weer totaal weg en zal 1 keer in de week al heel (te)veel zijn
Oh maar ik geef mijn kind ook zeker niet de schuld van het feit dat we niet elke dag sex hebben... Ik zeg dat we (beiden) wel vaker 's avonds moe zijn, want vaak is het zo dat we niet allebei thuis zijn tot pas na 22/23 uur. En als de wekker dan om 6 uur weer gaat ivm werk dan is het wel eens lastig om precies zin te hebben/maken voor een lekkere vrijpartij. Dus ja, bij ons is de zin verschoven naar de vruchtbare dagen want na bijna 2 jaar proberen wil je het niet aan het lot over laten of je precies zin hebt als het zin heeft.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:08 schreef Pvoesss het volgende:
Daar wil ik alleen maar aan geven dat ook ik dat heb en dat dit voor ons totaal geen belemmering is. Verder prima als het dat voor andere wel is. En als je beide tevreden bent met het seksleven is dat toch wat telt. Ik kan alleen heel weinig met de we hebben kinderen dat maakt het zo lastig verhalen.
[..]
Met de pil is mijn libido dan weer totaal weg en zal 1 keer in de week al heel (te)veel zijn
Je lichaam is in de war. Een cyclus van 16 dagen is volgens mij te kort om een echte cyclus te noemen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:47 schreef Limone het volgende:
Ik ben weer ongesteld grrrEen cyclus van 16 dagen is niet geil, om maar eens in het thema te blijven. Al m'n apps in de war
![]()
Wat vind je vervelend dan? Ik vind het nauwelijks extra werk, alleen tijdens het plassen even een beetje opvangen en een teststrip er in hangen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:23 schreef Cwen het volgende:
Spannend Babbel! Mijn duimen draaien.
Hier nog altijd op jacht naar een ei, merk dat het testen vervelend vind - hoewel ik pas op dag 13 van m'n cyclus zit dus eigenlijk mag ik niet zeuren.
Nee, helaas niet. Ze geven sowieso niet zoveel info bij een miskraam. Misschien ook omdat het voor iedereen weer anders isquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:41 schreef Cwen het volgende:
Zand, wat vervelend dat je nog steeds HCG hebt. Hebben ze gezegd hoe lang dat zou kunnen duren?
Hoi Cwen, ik snap het wel, ik vond het ook erg vervelend om bijvoorbeeld te temperaturen, iedere dag moest het het eerste zijn waar ik aan dacht.. Maar eigenlijk werkt het tegenstrijdig, je krijgt vaak minder controle, omdat je lijf 'raar' kan gaan doen als je er veel mee bezig bent.. Net zoals veel mensen ineens later ongesteld worden, doordat ze er heel erg mee bezig zijn. Misschien is dit een reden waarmee je het voor jezelf makkelijker kan maken om er afstand van te nemen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:26 schreef Cwen het volgende:
Uh ja, waarom niet gewoon stoppen? En wat maakt het idd uit of mijn cyclus op orde is? Dat roept het verstandige deel van mijn hoofd ook...
Het antwoord is Controle, vermoed ik. Ik heb al iets meer moeite met loslaten dan de gemiddelde persoon en dit is daar een typisch symptoom van. Ook is het allemaal nieuw en da's wennen. En spannend. Zoals ik zei, het komt goed. Het hoort er een beetje bij en morgen voel ik me weer beter.
Ik zal proberen niet teveel te klagen, want ik héb helemaal niks te klagen en dat weet ik maar al te goed. Sorry, dames.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:18 schreef Limone het volgende:
Welkom Wumb, veel plezier de komende tijdof ben je al een tijdje bezig?
Jeej en Babbel terug!Ik hoop op een prachtig verjaardagscadeau! Voel je al iets?
Misschien stop ik (ook) wel met temperaturen. Ik vond het in eerste instantie wel interessant hoe dat werk met die temperatuurverschillen enzo. Maar nu er van een duidelijk ritme geen sprake is en dat ook terug te zien is in mijn temperatuur vind ik dat eigenlijk alleen maar frustrerend.
Ik wacht wel tot alles weer netjes op orde is
Ik zit in de eerste gerichte ronde maar ben al een aantal weken misselijk. Ben benieuwd of mijn lichaam me voor de gek houdt of niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:18 schreef Limone het volgende:
Welkom Wumb, veel plezier de komende tijdof ben je al een tijdje bezig?
Op hoeveel dpo zit je? Ik had ook een dip en zie het resultaatquote:Op donderdag 25 oktober 2012 08:01 schreef Frummeltje86 het volgende:
Even eenvoor iedereen die het nodig heeft!
Ik heb een beetje slecht bijgelezen meiden, sorry... Zie wat nieuwelingen, welkom!
Ik had vanmorgen ineens een tempdip van 0,4. Ben benieuwd of ie weer gaat stijgen... Zou iets kunnen betekenen!
Ehm geen ideequote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:51 schreef Frummeltje86 het volgende:
7 dpo... Kun je dan ook al last hebben van knaltieten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |