abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118290557
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 17:01 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Als seks alleen nog maar middel wordt om zwanger te raken, zou ik toch wel achter mijn oren gaan krabben. Maar het praktische met het aangename verenigen, yes :9.
Eensch.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_118290670
Mochten er nog mensen zijn die benieuwd zijn hoe het hier is..... Ik ben vorige week naar de gyn geweest. Ik blijk pco te hebben, poly cysteus ovarium. Ik heb nu een baarmoederslijmvlies van een dikke centimeter. Heb een hormoonkuur met Primolut gehad om de boel op gang te krijgen en schoon schip te kunnen maken in mijn buik. Daarna kan het zijn dat mijn eigen cyclus op gang komt, maar de kans is vrij groot dat ik last hou van pco en dat ik hulp nodig ga hebben om een eitje te laten springen. Wordt dus nog afwachten, maar 2012 heb ik alvast afgeschreven ;(
pi_118290976
@cheez wat balen :{ , Maar ik heb al veel verhalen gelezen van vrouwen die met een klein zetje gewoon zwanger konden raken, dus houd moed!

Wat betreft seks... Ik mag mijn vent elke dag wel 3x bespringen, maar daar heb ik zelf dan weer niet zoveel behoefte aan. Aan de andere kant heb ik liever seks dan knuffelen of zoenen en na 1 week krijg ook ik ontwenningsverschijnselen ;) dus dat voorkomen we altijd. Denk dat we 3 a 4 x per week zitten, altijd, dus met die eisprong komt het vast wel goed :).
Home is where the O+ is...
pi_118291388
Jee cheez, dat klinkt heel rot! Hopelijk lukt het, desnoods met een klein zetje, alsnog! :*

Jee dames, zo vaak seks? Mijn libido was sterk gestegen na het stoppen met de pil. Had ik ervoor eens per week of minder zin, na de pil werd het wel 3 hele keren per week! ;)
E.
pi_118291611
Damn Cheez, da's kut. Hopelijk doen de kuren zijn werk en kun je in elk geval een stuk op weg geholpen worden.

En tja, ook hier echt niet elke dag sex hoor. I'm with PJ... Sexxen omdat we er zin in hebben, maar da's gewoon niet zo vaak (vaak vanwege moe en zo inderdaad)... en dan wordt het grotendeels inderdaad soort van omdat het "moet" in de vruchtbare tijden. En ja, da's niet heel bevorderlijk voor je sexleven, maar gelukkig is het wel nog steeds lekker en leuk. Alleen voor ons beiden hoeft het niet elke dag of om de dag. En daar zijn we allebei ook prima tevreden mee!
pi_118292766
Damn cheez!!! Hopelijk gaan de kuren snel aanslaan. Positief blijven denken al lucht boos en verdrietig soms op.:*

Hier 1 a 2 keer in de week seks, mijn man begint s ochtends altijd heel vroeg op zijn werk. Dus vaak ontbreekt de energie. En met kleine kinderen ben je vaak beperkt tot t middag slaapje of de avonden...
pi_118292868
Ik ben ook vaak moe en heb 2 kleine kinderen *O*
Maar ik maak er graag tijd voor :Y
pi_118293194
^O^ gefeliciteerd!
pi_118293450
Daar wil ik alleen maar aan geven dat ook ik dat heb en dat dit voor ons totaal geen belemmering is. Verder prima als het dat voor andere wel is. En als je beide tevreden bent met het seksleven is dat toch wat telt. Ik kan alleen heel weinig met de we hebben kinderen dat maakt het zo lastig verhalen.

quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 18:19 schreef .Sparkling. het volgende:
Jee cheez, dat klinkt heel rot! Hopelijk lukt het, desnoods met een klein zetje, alsnog! :*

Jee dames, zo vaak seks? Mijn libido was sterk gestegen na het stoppen met de pil. Had ik ervoor eens per week of minder zin, na de pil werd het wel 3 hele keren per week! ;)
Met de pil is mijn libido dan weer totaal weg en zal 1 keer in de week al heel (te)veel zijn :Y
pi_118293476
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 19:02 schreef Lijnloos het volgende:
^O^ gefeliciteerd!
Ja Lijnloos, heb jij niet elke dag seks?! Pffff non! :{w
  maandag 22 oktober 2012 @ 19:12:27 #211
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118293672
quote:
15s.gif Op maandag 22 oktober 2012 19:08 schreef Pvoesss het volgende:
Daar wil ik alleen maar aan geven dat ook ik dat heb en dat dit voor ons totaal geen belemmering is. Verder prima als het dat voor andere wel is. En als je beide tevreden bent met het seksleven is dat toch wat telt. Ik kan alleen heel weinig met de we hebben kinderen dat maakt het zo lastig verhalen.

[..]

Met de pil is mijn libido dan weer totaal weg en zal 1 keer in de week al heel (te)veel zijn :Y
Idem, 3 kids waarvan de middelste stipt om 6am wakker is.
Ik zet soms gewoon de wekker wat eerder of sleur mijn partner 's avonds zodra alles slaapt mee naar boven onder het mom "brommers kiekn".

Hoe vaak je zin hebt is per persoon verschillend lijkt mij. Zolang het niet alleen nog maar om klussen gaat, maar ook echt om de zin.
Maar vind kleine kinderen zelf geen hinder.
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_118294137
quote:
15s.gif Op maandag 22 oktober 2012 19:08 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Oh maar ik geef mijn kind ook zeker niet de schuld van het feit dat we niet elke dag sex hebben... Ik zeg dat we (beiden) wel vaker 's avonds moe zijn, want vaak is het zo dat we niet allebei thuis zijn tot pas na 22/23 uur. En als de wekker dan om 6 uur weer gaat ivm werk dan is het wel eens lastig om precies zin te hebben/maken voor een lekkere vrijpartij. Dus ja, bij ons is de zin verschoven naar de vruchtbare dagen want na bijna 2 jaar proberen wil je het niet aan het lot over laten of je precies zin hebt als het zin heeft.

Eigenlijk bedoel ik met mijn posts dat het hier misschien wat over komt alsof iedereen hier maar elke dag zijn gang behoorlijk gaat terwijl ik dan uit eigen ervaring probeer te melden dat dat dus niet voor iedereen geldt. Maar ach, iedereen moet doen waar ie zin in heeft/maakt! :+
pi_118294596
Mijn zoon zie ik niet als excuus. We moeten gewoon de zin soms even langer vast houden en creatief zijn met de tijd indeling. Soms is t jammer dat je niet altijd aan je lusten kan toe geven. Maar zolang je allebei tevreden bent is t goed.
pi_118298924
Ik ben weer ongesteld grrr :( Een cyclus van 16 dagen is niet geil, om maar eens in het thema te blijven. Al m'n apps in de war :( :')
pi_118299410
-O- Limone
pi_118299852
Wat balen limone !!!!
pi_118303315
Limone! :( misschien is je lichaam nog heel erg van slag door de miskraam? Maar het blijft hartstikke rot natuurlijk. Hopelijk loopt je cyclus snel weer netjes! :*
E.
pi_118303572
quote:
8s.gif Op maandag 22 oktober 2012 20:47 schreef Limone het volgende:
Ik ben weer ongesteld grrr :( Een cyclus van 16 dagen is niet geil, om maar eens in het thema te blijven. Al m'n apps in de war :( :')
Je lichaam is in de war. Een cyclus van 16 dagen is volgens mij te kort om een echte cyclus te noemen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_118306250
Ja, mijn lichaam (en daarmee ik ook) is in de war, dat blijkt wel. Ik heb ook geen eisprong gehad dus een echte cyclus is het inderdaad niet, maar ik weet even niet hoe ik het dan moet noemen.. Een bloedvrije periode van negen dagen? Dat klinkt nog dramatischer dan een cyclus van 16 dagen. :D

Na, ik baal er van. Even dan. Veel kan ik er ook niet aan doen :)
pi_118310782
:W * Wumb meldt.

NOD op 29 oktober
pi_118311305
*O* Ik ga er van uit dat die niet komt want zwanger *O*
pi_118311675
In dat geval ben ik benieuwd naar je helderziende gave. :o
pi_118311736
pi_118311753
Ziet er veelbelovend uit :').
pi_118311785
:+ _O-