abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118317996
Limone, wat vervelend! Zo te zien is idd je lichaam nog van slag...

Wumb, welkom!
Home is where the O+ is...
pi_118319823
Ik kom me weer even voorzichtig melden in dit topic.. Ik was even verhuisd naar 'Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat', maar ik heb te horen gekregen dat ik nu (dmv Clomid) waarschijnlijk een eisprong heb gehad, dus nu 'mag' ik weer echt wachten op een tweede streepje.. Mijn NOD is waarschijnlijk 1 nov, mijn verjaardag!
pi_118321195
Spannend Babbel! Mijn duimen draaien :).

Hier nog altijd op jacht naar een ei, merk dat het testen vervelend vind - hoewel ik pas op dag 13 van m'n cyclus zit dus eigenlijk mag ik niet zeuren ;).
pi_118325185
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 11:23 schreef Cwen het volgende:
Spannend Babbel! Mijn duimen draaien :).

Hier nog altijd op jacht naar een ei, merk dat het testen vervelend vind - hoewel ik pas op dag 13 van m'n cyclus zit dus eigenlijk mag ik niet zeuren ;).
Wat vind je vervelend dan? Ik vind het nauwelijks extra werk, alleen tijdens het plassen even een beetje opvangen en een teststrip er in hangen.

Hier zijn zowel ovulatietesten als zwangerschapstesten trouwens nog altijd positief, dus dat schiet ook nog niet erg op.

Spannend, babbel *O* .
pi_118325953
Kan je alvast wennen aan moeders voor moeders met plasjes vangen :')

Fijn dat de Clomid iets lijkt te doen Babbel *O*
pi_118330821
Nou, het opvangen en die teststrip vervelen me niet zo - ik ben blaasontsteking-gevoelig (welke vrouw niet?) en dat doe ik dus vaker.
Het is meer dat ik er nu gewoon veel meer mee bezig ben, het is zo'n item in m'n hoofd, zeg maar.

En ja, de oplossing is simpel - niet testen. Maar dan weet ik dus niet of m'n cyclus weer hersteld is. Ik maak het mezelf moeilijk, dat weet ik :). Komt goed.

Zand, wat vervelend dat je nog steeds HCG hebt. Hebben ze gezegd hoe lang dat zou kunnen duren?
pi_118331197
Maar maakt het zo uit dat je niet weet of je cyclus direct op orde is, merk je dat niet ook gewoon vanzelf binnen nu en een jaar? :@ Is het niet misschien een optie om er idd iets luchtiger mee om te gaan? :) Zeker als je het als lastig en zwaar aan het ervaren bent.
pi_118331606
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 15:41 schreef Cwen het volgende:
Zand, wat vervelend dat je nog steeds HCG hebt. Hebben ze gezegd hoe lang dat zou kunnen duren?
Nee, helaas niet. Ze geven sowieso niet zoveel info bij een miskraam. Misschien ook omdat het voor iedereen weer anders is ;).

Als het testen je zo tegen staat, waarom dan niet even stoppen en afwachten wat de natuur er zelf van maakt?
pi_118332762
Uh ja, waarom niet gewoon stoppen? En wat maakt het idd uit of mijn cyclus op orde is? Dat roept het verstandige deel van mijn hoofd ook...
Het antwoord is Controle, vermoed ik. Ik heb al iets meer moeite met loslaten dan de gemiddelde persoon en dit is daar een typisch symptoom van. Ook is het allemaal nieuw en da's wennen. En spannend. Zoals ik zei, het komt goed. Het hoort er een beetje bij en morgen voel ik me weer beter.
Ik zal proberen niet teveel te klagen, want ik héb helemaal niks te klagen en dat weet ik maar al te goed. Sorry, dames :).
pi_118334284
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 16:26 schreef Cwen het volgende:
Uh ja, waarom niet gewoon stoppen? En wat maakt het idd uit of mijn cyclus op orde is? Dat roept het verstandige deel van mijn hoofd ook...
Het antwoord is Controle, vermoed ik. Ik heb al iets meer moeite met loslaten dan de gemiddelde persoon en dit is daar een typisch symptoom van. Ook is het allemaal nieuw en da's wennen. En spannend. Zoals ik zei, het komt goed. Het hoort er een beetje bij en morgen voel ik me weer beter.
Ik zal proberen niet teveel te klagen, want ik héb helemaal niks te klagen en dat weet ik maar al te goed. Sorry, dames :).
Hoi Cwen, ik snap het wel, ik vond het ook erg vervelend om bijvoorbeeld te temperaturen, iedere dag moest het het eerste zijn waar ik aan dacht.. Maar eigenlijk werkt het tegenstrijdig, je krijgt vaak minder controle, omdat je lijf 'raar' kan gaan doen als je er veel mee bezig bent.. Net zoals veel mensen ineens later ongesteld worden, doordat ze er heel erg mee bezig zijn. Misschien is dit een reden waarmee je het voor jezelf makkelijker kan maken om er afstand van te nemen?
pi_118339484
Babbel, thanks. Ik hoop idd zoiets helpt om mijn gedachten er vanaf te houden. Zou ook eigenlijk niet zo fanatiek moeten meelezen hier, maar ja... Is toch wel heel leuk :) en ik wil toch graag weten hoe het jullie allemaal vergaat.
pi_118340793
Welkom Wumb.

Ik dacht dat ik na mijn vakantie wel heel veel zou moeten bijlezen en dacht ik begin alvast. Maar jullie zitten nog steeds in hetzelfde topic en dan nog kan ik niet onthouden wat er allemaal geschreven is. Tot over een weekje, dan kan ik het weer goed volgen. Succes in ieder geval.
pi_118341622
Bedankt voor het welkomheten allemaal *O*.

Ja, dat meelezen is wel verleidelijk. Daar heb ik ook "last" van.
Ik begrijp de controlekwestie. Maar ik moet geen andere dingen uit het oog gaan verliezen. Daarom temperatuur ik ook niet en ik ben ook niet van plan dat te gaan doen.

Heb het wel gedaan toen ik stopte met de pil, 2 maandjes. Maar er was geen touw aan vast te knopen. Kon misschien door het "ontpillen" komen, waar ik overigens niks van gemerkt heb, maar mijn slaapritme was en is niet aanwezig. Ovulatietesten laat ik ook nog links liggen. Ik voel normaal gesproken mijn ei maar heb die nu al twee cycli niet gevoeld dus ik pin mezelf er niet op vast. Of ik ben gewoon stiekem al zwanger :').

Doe waar je je goed bij voelt en bij twijfel probeer iets anders.
pi_118389893
Welkom Wumb, veel plezier de komende tijd ;) of ben je al een tijdje bezig?

Jeej en Babbel terug! *O* Ik hoop op een prachtig verjaardagscadeau! Voel je al iets?

Misschien stop ik (ook) wel met temperaturen. Ik vond het in eerste instantie wel interessant hoe dat werk met die temperatuurverschillen enzo. Maar nu er van een duidelijk ritme geen sprake is en dat ook terug te zien is in mijn temperatuur vind ik dat eigenlijk alleen maar frustrerend.

Ik wacht wel tot alles weer netjes op orde is :)
pi_118396043
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 21:18 schreef Limone het volgende:

Jeej en Babbel terug! *O* Ik hoop op een prachtig verjaardagscadeau! Voel je al iets?

Misschien stop ik (ook) wel met temperaturen. Ik vond het in eerste instantie wel interessant hoe dat werk met die temperatuurverschillen enzo. Maar nu er van een duidelijk ritme geen sprake is en dat ook terug te zien is in mijn temperatuur vind ik dat eigenlijk alleen maar frustrerend.

Ik wacht wel tot alles weer netjes op orde is :)
:X Ik voel echt van alles! Het vervelende is dat het ook allemaal bijwerkingen van de Clomid kunnen zijn en/of van de mogelijke cyste.. Maar ik moet zeggen dat ik wel een soort van positief gevoel heb sinds ik de tweede serie Clomid heb geslikt... Nja, ik probeer gewoon alles 'waar te nemen', zonder er direct allerlei gedachten over te krijgen, maar dat is lastig.. Haha, gister liep ik helemaal *O* naar mijn vriend: IK HEB GEVOELIGE TEPELS!! :') :') :')

Maar dat is gelukkig meestal niet het geval, ik heb van het weekend ook echt erg buikpijn gehad, dus ik ben realistisch genoeg dat het ook heel goed een cyste kan zijn die van alles veroorzaakt... Nja, 'geen bloed, houd moed' is het credo hier, toch? :s)

[ Bericht 0% gewijzigd door Babbel1 op 24-10-2012 22:51:41 ]
pi_118399611
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 21:18 schreef Limone het volgende:
Ik zit in de eerste gerichte ronde maar ben al een aantal weken misselijk. Ben benieuwd of mijn lichaam me voor de gek houdt of niet.

Spannend Babbel! Succes met wachten :). En zelfs met bloed is het wel eens verstandig om moed te blijven houden.

[ Bericht 3% gewijzigd door Wumb op 25-10-2012 01:18:26 ]
  donderdag 25 oktober 2012 @ 08:01:21 #242
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_118405109
Even een :* voor iedereen die het nodig heeft! :) Ik heb een beetje slecht bijgelezen meiden, sorry... Zie wat nieuwelingen, welkom!

Ik had vanmorgen ineens een tempdip van 0,4. Ben benieuwd of ie weer gaat stijgen... Zou iets kunnen betekenen!
pi_118405381
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 08:01 schreef Frummeltje86 het volgende:
Even een :* voor iedereen die het nodig heeft! :) Ik heb een beetje slecht bijgelezen meiden, sorry... Zie wat nieuwelingen, welkom!

Ik had vanmorgen ineens een tempdip van 0,4. Ben benieuwd of ie weer gaat stijgen... Zou iets kunnen betekenen!
Op hoeveel dpo zit je? Ik had ook een dip en zie het resultaat ;) Ik hoop het zo voor je!
pi_118405491
Wat een dip! Dat moet haast wel... :o

:D Babbel, met je tepels! Zo kom je die wachtweken wel door ;)

Spannend Wumb!
pi_118405842
Morgen is mijn nod, ben al aan t broek loeren, tot op heden nog geen teken van een aankomend bloedbad.

Frummel das veel belovend! De duimen draaien.

Spannend wumb!
  donderdag 25 oktober 2012 @ 09:51:31 #246
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_118406963
7 dpo... Kun je dan ook al last hebben van knaltieten?
pi_118408313
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 09:51 schreef Frummeltje86 het volgende:
7 dpo... Kun je dan ook al last hebben van knaltieten?
Ehm geen idee
pi_118408398
ja dat kan, maar kan ook weinig betekenen.
pi_118410213
Spannend Frummel, het is idd een flinke dip in je temperatuur!

Babbel, kan me voorstellen dat het heel spannend is nu! Hoeveel dagen dpo zit jij nu?

En ook voor martine draaien de duimen nog steeds hier! Heb je al een idee wanneer je zou willen testen?

Wumb, ook bij jou spannend maar met een aantal weken misselijk zou je het nu toch al moeten kunnen testen? Of snap ik het niet goed?
pi_118412792
Wat betekent een dip in je temperatuur eigenlijk? Ik ben een n00b met betrekking tot de kalendermethode ;) .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')