Ja daar weet jij alles vanquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:38 schreef L-E het volgende:
Ik zou ook wachten.
De teleurstelling van een te vroege (en daarom negatieve) test is niet tof, bovendien kun je dan nog steeds zwanger zijn (ik kan t weten)
Wachten tot je nod zou ik doen. Of is die al geweest?
Óf je test toch, gewoon, voor de zekerheidquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:21 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja daar weet jij alles vanDat met mijn NOD is dus een beetje lastig te bepalen. Want eigenlijk had er nooit een eisprong moeten plaatsvinden (en wellicht heeft die ook niet plaatsgevonden). In het ziekenhuis zeiden ze dat ik over twee weken maar moest testen als ik niet ongesteld werd en dat is dan woensdag. Maar omdat ik niet weet of er een eisprong geweest is en wanneer precies, zegt een negatieve test woensdag ook niet alles. Plus dat ik misschien dat hormoon niet zo snel aanmaak (verder werkt dat hele aanmaken van hormomen immers ook niet zoals het hoort). Het kan gewoon echt alle kanten op
Precies dit! morgenvroeg mag ook, ik ben niet zo moeilijk hoor!quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Óf je test toch, gewoon, voor de zekerheid![]()
![]()
![]()
Het klinkt allemaal in ieder geval ontzettend hoopgevendIk duim voor je!
Cliffhangerquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:51 schreef Suikertante het volgende:
Ik kom hier echt nooit meer weg. Ik heb het al zo vaak geprobeerd maar telkens is er weer een cliffhanger!
Same here!quote:
Goed dat je er een beetje je weg in hebt weten te vinden en ik vind het knap en goed dat je er zo makkelijk over praatquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:02 schreef Cwen het volgende:
Bedankt
Pvoesss, ik merk het vooral aan mijn fieps. Ik heb regelmatig kortdurende, zeer fanatieke obsessies die ál mijn vrije tijd en een zeer aanzienlijk deel van mijn werktijd in beslag nemen. Ik kan tijdens een fiep ook bijna nergens anders over praten en dat is heel lastig voor anderen, maar ook voor mezelf. Voorbeelden zijn bijv. katten, reizen naar een land/plaats, zwangerschap (uiteraard), maar ook boeken/boekenseries, films of wetenswaardiheden zoals het Britse koningshuis. Heel grappig voor een ander, vaak ook erg praktisch en handig, maar zó naar voor mezelf. De eerste dagen zijn het ergst, daarna heb ik inmiddels leren matigen maar het gaat nooit weg en ik ben altijd op m'n hoede voor een nieuwe fiep.
Daarnaast begrijp ik heel veel grappen niet, kan ik niets met lichaamstaal en voel ik weinig tot niets bij vertoon van genegenheid (kussen, knuffelen). Oh ja, ik ga grote gezelschappen serieus uit de weg (denk borrel na symposium, festivals), ik heb emetofobie (panische angst voor overgeven - fobie is een kenmerk, helaas), motorisch een klums en ik ben heel erg snel overvoerd door geluiden of mensen, wat lang goed gaat tot ik 'ineens' in tranen uitbarst.
Gelukkig (als ik dat zo mag zeggen) heb ik er in de afgelopen jaren goed mee om leren gaan. Alleen werk blijft lastig, vanwege de vaak ongeschreven regels die men niet eens lijkt op te merken en de fieps. Maar ik werk nu 3 dagen, reis alleen nog met de metro en dat gaat goed. Ik heb weer de energie van toen ik nog studeerde en dat is heel fijn.
Lang verhaal... Ik ben lang van stof. Maar ik vind het ook boeiend om erover te praten
.
Is het oke als ik er meer vragen over stel, het boeit mij gewoon heel erg?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:02 schreef Cwen het volgende:
Bedankt
Pvoesss, ik merk het vooral aan mijn fieps. Ik heb regelmatig kortdurende, zeer fanatieke obsessies die ál mijn vrije tijd en een zeer aanzienlijk deel van mijn werktijd in beslag nemen. Ik kan tijdens een fiep ook bijna nergens anders over praten en dat is heel lastig voor anderen, maar ook voor mezelf. Voorbeelden zijn bijv. katten, reizen naar een land/plaats, zwangerschap (uiteraard), maar ook boeken/boekenseries, films of wetenswaardiheden zoals het Britse koningshuis. Heel grappig voor een ander, vaak ook erg praktisch en handig, maar zó naar voor mezelf. De eerste dagen zijn het ergst, daarna heb ik inmiddels leren matigen maar het gaat nooit weg en ik ben altijd op m'n hoede voor een nieuwe fiep.
Daarnaast begrijp ik heel veel grappen niet, kan ik niets met lichaamstaal en voel ik weinig tot niets bij vertoon van genegenheid (kussen, knuffelen). Oh ja, ik ga grote gezelschappen serieus uit de weg (denk borrel na symposium, festivals), ik heb emetofobie (panische angst voor overgeven - fobie is een kenmerk, helaas), motorisch een klums en ik ben heel erg snel overvoerd door geluiden of mensen, wat lang goed gaat tot ik 'ineens' in tranen uitbarst.
Gelukkig (als ik dat zo mag zeggen) heb ik er in de afgelopen jaren goed mee om leren gaan. Alleen werk blijft lastig, vanwege de vaak ongeschreven regels die men niet eens lijkt op te merken en de fieps. Maar ik werk nu 3 dagen, reis alleen nog met de metro en dat gaat goed. Ik heb weer de energie van toen ik nog studeerde en dat is heel fijn.
Lang verhaal... Ik ben lang van stof. Maar ik vind het ook boeiend om erover te praten
.
Dat!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:54 schreef .Sparkling. het volgende:
Hoi Cwen, welkom!
Ik heb diep respect voor jou. Je hebt het goed beschreven en je bent je bewust van je kunnen en ook waar je minder goed in bent, dat waardeer ik zeer. Als alle mensen zo goed naar zichzelf zouden kijken bij een kinderwens denk ik dat de wereld daar een stuk mooier van zou worden!
Ik vind het echt knap dat je zo goed uit kunt leggen waar je Asperger zich in uit. Je weet eigenlijk al van tevoren hoe je op dingen gaat reageren en kan er dan al rekening mee houden. Dus ik zou me geen zorgen maken als ik jou was hoor. Het komt helemaal goed!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:32 schreef Cwen het volgende:
Bedankt meiden, wow... Het is een punt dat me toch best onzeker maakt en jullie opmerkingen doen me goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |