quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:04 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Is het zo? Heb al lang geen foto meer gezien van Suzanne Vega.
Ook de picknick gerelateerde?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:04 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Is het zo? Heb al lang geen foto meer gezien van Suzanne Vega.
[..]
Heb het aangegeven bij m'n vriendin, maar die ging meteen mijn ouwe posts doorlezen.
Dat weet ze allang. Was het eerste wat ik tegen haar zei toen ik haar leerde kennen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:14 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ook de picknick gerelateerde?
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:43 schreef starla het volgende:
Nog bijna 4 weken voordat we gaan trekken
Is dat wel een goed plan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:10 schreef robdriessen het volgende:
Wie regelt even dat we op de frontpage komen?
Nee. Ik sta open voor betere plannenquote:
all out spammmen...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:29 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nee. Ik sta open voor betere plannen
In een aantal MUZ-topics linken naar deze?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:29 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nee. Ik sta open voor betere plannen
Netjes dat je je in ieder geval afmeldt. Dat voorkomt weer een huilend Sintje.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wil de gene die de leiding heeft mij uit het lootjes lijstje halen?
Ik krijg het onverwachts enorm druk en kan niet beloven dat ik er tijd voor vrij kan maken, Zou ik heel vervelend vinden voor de ander.
Inderdaad bedankt voor het doorgeven en hopelijk tot volgende keer!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wil de gene die de leiding heeft mij uit het lootjes lijstje halen?
Ik krijg het onverwachts enorm druk en kan niet beloven dat ik er tijd voor vrij kan maken, Zou ik heel vervelend vinden voor de ander.
Ga je gangquote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:52 schreef kciR het volgende:
Nog twee weken tot de deadline. Zijn er al wat meer mensen bijgekomen?
Anders toch maar even een linkje in de druk bezochte MUZ-topics?
Hartelijk dank voor deze informatieve en prikkelende mededeling.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:21 schreef Jimbo het volgende:
Hoi, ik las dat je graag naar rap muziek luisterd,
hier dus een cd met kost en schijt geluiden.
veel plezier ermee
kusjes Jimbo
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |