Misschien moet jij je niet bemoeien waar mensen op een forum op reageren. Ik hou me er IRL totaal niet mee bezig eigenlijk, maar vind het op FOK! een van de leukste discussiesquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:04 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee.
Misschien zou je je eens moeten bezig houden met je andere dingen dan wat minderheden doen of laten.
Oh? En heb ik minder recht hier te reageren dan jij dan?quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Misschien moet jij je niet bemoeien waar mensen op een forum op reageren. Ik hou me er IRL totaal niet mee bezig eigenlijk, maar vind het op FOK! een van de leukste discussies.
Nee, waar zeg ik dat? Jij probeert wel anderen te weerhouden om te reageren.quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:10 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Oh? En heb ik minder recht hier te reageren dan jij dan?
Je bent enkel welkom wanneer je, net als de rest, buut'nlanders afzeikt.quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:10 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Oh? En heb ik minder recht hier te reageren dan jij dan?
Dat zeg je hier.quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, waar zeg ik dat? Jij probeert wel anderen te weerhouden om te reageren.
Ja, volgens mod Heatwave wel.quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je bent enkel welkom wanneer je, net als de rest, buut'nlanders afzeikt.
Klagen? Ik lach me erom kapot.quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:58 schreef De_Guidance het volgende:
Typetjes als Hofstadgruppe en Scorpie klagen het vaakst over zogenaamde discriminatie. Huilies
Dat zijn ook de leukste zogenaamde 'discussies'. Met gelijkgestemden kankeren op allochtoni's.quote:
Misschien ja, als reactie op jouw reactie dat hij zich er niet zo mee moet bezig houdenquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:12 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dat zeg je hier.
Misschien moet jij je niet bemoeien waar mensen op een forum op reageren.
Goede omschrijving voor dit topic. Dit soort bagger spuit men maar vrolijk op GS oid.quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:59 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Het zijn ook altijd dezelfde typetjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |