Heerlijk idd !quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:53 schreef Bambi7 het volgende:
[ afbeelding ]
Al vele malen gelezen maar blijft echt briljant!
Mooi boek hè! Naar aanleiding van The Thousand Autumns of Jacob de Zoet heb ik alle boeken van David Mitchell gekocht. Ben nu bezig met Number9Dream.quote:
Ik weet niet hoever je in het boek bent, maar wat vind je ervan?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:03 schreef computergirl het volgende:
The Thousand Autumns of Jacob de Zoet van David Mitchell
Kreeg ik bij mijn Kobo ereader
nog maar 1% gelezenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:07 schreef captaintokyo het volgende:
[..]
Ik weet niet hoever je in het boek bent, maar wat vind je ervan?
Pff, ben op een kwart en het is zinderend spannendquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon lekker een thriller van deze franse meester
Wat vond je van het boek?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:14 schreef Felagund het volgende:
Ik lees nu Into the wild van John Krakauer. Ik heb de film al gezien, ik ben benieuwd of ze daarbij veel hebben afgeweken van het boek.
[ afbeelding ]
Dat boek staat ook op mijn lijstje.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:36 schreef Miam het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een bijzonder prachtig boek is dit zeg .. heel indrukwekkend![]()
Heb`m echter bijna uit ..
Ik heb van hem ' Godenslaap' in de boekenkast staan. Maar ik kom er totaal niet door heen.quote:
´Gestameld liedboek´ is het eerste boek van Mortier dat ik lees, dus ik kan verder niets over zijn andere werk zeggen. In ieder geval kom ik ook niet heel erg gemakkelijk door ´Gestameld liedboek´ heen, maar dat heeft bij mij meer met het onderwerp te maken (de dementie van z´n moeder). Ik vind het tot nu toe een treurig boek, maar wel mooi.quote:Op zondag 4 november 2012 17:31 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Ik heb van hem ' Godenslaap' in de boekenkast staan. Maar ik kom er totaal niet door heen.
Hoe vind je Tolstoj? Heb 'm van de zomer gelezen, maar was wel doorbuffelen voor me. Tweede deel vond ik wel leuker, omdat je de families dan kent. Ik had overigens een omnibusversie, waardoor het maar een deel was.quote:Op zondag 11 november 2012 17:10 schreef Pietepietje het volgende:
Ik heb net het eerste deel uit van [ afbeelding ]
Maar ben vandaag begonnen in
[ afbeelding ]
Daar staan korte verhalen in, maar heel mooi geschreven en met uitleg van Japanse cultuur
Ik lees er niet snel door, ik lees zo'n 5 keer in de week 20 tot 50 bladzijden, langer aan een stuk lezen lukt bij dit boek niet. Maar ik vind het wel een mooi boek, maar in het begin raakte ik ook wel in de war met de personages.quote:Op zondag 11 november 2012 19:19 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
Hoe vind je Tolstoj? Heb 'm van de zomer gelezen, maar was wel doorbuffelen voor me. Tweede deel vond ik wel leuker, omdat je de families dan kent. Ik had overigens een omnibusversie, waardoor het maar een deel was.
Zie de ondertitel. Zoek op Bol.com.quote:Op zondag 11 november 2012 19:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat moet ik me bij dit boek voorstellen?
Ja! Fascinerend.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:22 schreef Manke het volgende:
iemand deze gelezen?
http://www.bol.com/nl/p/o(...)en/9200000005537569/
Vind het toch een van de minste die ik gelezen heb.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:38 schreef oh-oh het volgende:
Murakami for sure![]()
Dat is echt een hele fijne
Heerlijk boekquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Na de tailor ga ik deze lezen
[ afbeelding ]
Murakami heb ik altijd vermeden, het lijkt me, gezien zijn populariteit onder een bepaalde groep kennisen, zo'n typische postmodernist die vooral geruststelt en niet echt tot denken zet. Of is het wel een beetje te pruimen?quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:45 schreef takkfyrir het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had al van zoveel mensen gehoord dat ik eindelijk eens een boek van Murakami moest lezen, dus begon ik een jaar of wat terug met ´Na de aardbeving.´ Korte verhalen, dus ik dacht dat dat wel toegankelijk zou zijn. Nu zijn het misschien wel toegankelijke verhalen, maar ik kwam er op de één of andere manier niet doorheen. Ik ben een paar dagen geleden begonnen aan ´Kafka op het strand,´ omdat ik tenminste één boek van Murakami uit wil lezen en deze me specifiek werd aangeraden. En tot nu toe bevalt het prima en kom ik er deze keer prima doorheen.
Als je alleen maar wil lezen om tot denken gezet te worden laat je het maar.quote:Op woensdag 21 november 2012 08:40 schreef Kiyoaki het volgende:
[..]
Murakami heb ik altijd vermeden, het lijkt me, gezien zijn populariteit onder een bepaalde groep kennisen, zo'n typische postmodernist die vooral geruststelt en niet echt tot denken zet. Of is het wel een beetje te pruimen?
Ah, dan ligt het dus niet (of minder) aan mij.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:47 schreef oh-oh het volgende:
Nee, die fout maken veel mensen, dat is echt jammer, ik ben groot Murakami fan en heb alles van hem gelezen maar zijn korte verhalen zijn echt erg onbevredigend.
In vergelijking met de enkele korte verhalen van hem die ik gelezen heb, vond ik Kafka op het strand echt een prima boek.quote:Op woensdag 21 november 2012 08:40 schreef Kiyoaki het volgende:
[..]
Murakami heb ik altijd vermeden, het lijkt me, gezien zijn populariteit onder een bepaalde groep kennissen, zo'n typische postmodernist die vooral geruststelt en niet echt tot denken zet. Of is het wel een beetje te pruimen?
Het krijgt slechte recensies. Ben benieuwd wat jij ervan vindt.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:59 schreef Miam het volgende:
[ afbeelding ]
ga ik vanavond in beginnen. weet niet of het wat is..
Gruwelijk, ben halverwege gestopt.quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:20 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Het krijgt slechte recensies. Ben benieuwd wat jij ervan vindt.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:40 schreef Miam het volgende:
[..]
Gruwelijk, ben halverwege gestopt.
Beetje hetzelfde als Jetset van Marion Pauw.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:11 schreef Biancavia het volgende:
[..]![]()
En wat heeft je ertoe bewogen om er toch in te beginnen? Omdat er 'Saskia Noort' op staat?
Want ondanks dat het blijkbaar echt een slecht verhaal is, blijft het boek gewoon stug in de bestseller 60 staan.
Grafsteen omschoppen?quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Denk dat ik maar eens een boek moet schrijven wat ik
DE AANSLAG
op
HARRY MULISCH
Noem.
Ik heb dit boek een paar jaar geleden gelezen in het kader van een college dat ik toen volgde. Ik vond het uitgangspunt ook heel erg interessant: zou ik in zo´n situatie wel anders hebben gehandeld? Op een gegeven moment ontspoorde de hoofdpersoon (naar mijn mening) echter zo, dat ik die vraag totaal niet meer kon stellen, omdat ik er toch vanuit ging dat ik niet zo´n ´verknipt´ persoon zou zijn. Wat vind jij ervan?quote:Op zaterdag 24 november 2012 07:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
[ afbeelding ]
Een Roman vanuit het oogpunt van een SS officier, hij vertelt zonder blikken of blozen over wat hij allemaal gedaan heeft ej waarom. Hij laat je denken over of jij het in zijn situatie anders had gedaan.
Hoewel het een verzonnen karakter is heeft de schrijver zoveel onderzoek gedaan dat hele verhaal zo geintegreerd is in de feiten dat het voelt alsof je een autobiografie aan het lezen bent.
Nee zo bedoel ik het niet, ik bedoel dat mensen de cover slecht lezen en mijn boek kopenquote:
Heerlijk boek!quote:Op zondag 25 november 2012 14:08 schreef banaantje007 het volgende:
Nu beginnen aan:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |