Misschien wel ja, je kunt zowel je begrijpend lezen en schrijven bijspijkeren d.m.v. het nemen van cursussen. Veel succes ermee!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik kan heel goed begrijpend lezen. Maar wellicht dat ik er een andere interpretatie aan geef, dan de interpretatie die jij bedoelt. Dus. Wellicht ligt het meer aan begrijpend schrijven...?
dit kan best wel even tussendoor; gewoon doorgaan dus! halen we de #500 nog in 2012quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hey! Het ging over belangrijke zaken nu!
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:44 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Misschien wel ja, je kunt zowel je begrijpend lezen en schrijven bijspijkeren d.m.v. het nemen van cursussen. Veel succes ermee!
Wel mooi dat GTST daarmee gaat helpen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:44 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Misschien wel ja, je kunt zowel je begrijpend lezen en schrijven bijspijkeren d.m.v. het nemen van cursussen. Veel succes ermee!
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:46 schreef Frey het volgende:
[..]
Wel mooi dat GTST daarmee gaat helpen.
[ afbeelding ]
zowel je begrijpend lezen en schrijven???quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:44 schreef LetsGame het volgende:
[..]
"zowel jouw begrijpend lezen als schrijven" wanneer je erg formeel wilt zijnquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:49 schreef maily het volgende:
[..]
zowel je begrijpend lezen en schrijven???
het ging mij vooral om "en"...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:51 schreef LetsGame het volgende:
[..]
"zowel jouw begrijpend lezen als schrijven" wanneer je erg formeel wilt zijn
Achja.. tegenwoordig wordt er door men "hun" ipv "hen" of "zij" gebruikt. Vind ik al helemaal niet klinken, maar jaquote:
die mening deel ik van harte!!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:52 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Achja.. tegenwoordig wordt er door men "hun" ipv "hen" of "zij" gebruikt. Vind ik al helemaal niet klinken, maar ja
jongen toch...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:01 schreef Frey het volgende:
Waarom zou ik wachten op de extra reclame als de aflevering nu al gratis te bekijken is op de site?
Jeff krijgt van deze schrijvers maximaal een keer per week tekst. Voor de rest schenkt hij alleen drankjes in.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:14 schreef patat het volgende:
Als iedereen nu eens naar Jef zou luisteren zijn er geen slechte tijden meer
en dat smoelwerk van Mike, toen hij zei; dit is niet wat het lijkt...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:19 schreef PeterKelder het volgende:
Dat gezicht van Bianca toen ze Mike en Sjors zag zoenen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |