quote:Op zondag 30 september 2012 23:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als ik serieus was zou ik nu op zijn stoep staan om hem de echte wereld in te sleuren.
Zieligquote:Op zondag 30 september 2012 23:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Sjaak binden we ook aan een vlieger
Dat gaat de stress bij mijn katten niet minder maken vrees ik.quote:
Al het begin is moeilijk toch?quote:Op zondag 30 september 2012 23:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Daar ben ik niet zo goed in.
Ik ga die nacht daarvoor al stappen en 2 nachten achter elkaar wordt wat duurquote:
Oh, die zijn bang van honden? Jammer.quote:Op zondag 30 september 2012 23:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat gaat de stress bij mijn katten niet minder maken vrees ik.
Omdat jij die mensen achterstelt zonder goede reden. Daarnaast staat het hele idee van dingen die jij 'goed' vind als de norm nemen mij al helemaal niet aan omdat je een compleet onrealistisch wereldbeeld hebt en blijkbaar geen idee hoe hebt hoe de mens werkt.quote:
Misschien bedoelden ze een kleine winkel die grote dildo's verkooptquote:Op zondag 30 september 2012 23:30 schreef Casie het volgende:
[..]
Dan bedoelen ze vast die met een grote lingerie winkel
Ik heb altijd geturnd, dus mijn gevoel voor evenwicht is wel goed. Wellicht dat dat ook helpt?quote:Op zondag 30 september 2012 23:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Al het begin is moeilijk toch?
Maar normaal kan je wel na een 2 daagse cursus.
Of een dag goed doorhalen, dan kan je het wellicht aan het eind van de dag
Niet bekend mee, dus dan gaat hun instinct aan de haal met ze.quote:
Mijn katten zijn er juist niet bang voor, die gaan samen werken om de hond te pakken.quote:Op zondag 30 september 2012 23:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat gaat de stress bij mijn katten niet minder maken vrees ik.
O dat moet haast wel!quote:Op zondag 30 september 2012 23:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb altijd geturnd, dus mijn gevoel voor evenwicht is wel goed. Wellicht dat dat ook helpt?
Ja ik let op alles.quote:
Wij hadden ook zulke katten, de buurthonden hadden serieuze trauma's en durfden niet meer langs onze tuin te lopen.quote:Op zondag 30 september 2012 23:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn katten zijn er juist niet bang voor, die gaan samen werken om de hond te pakken.
.
Mijn katten zijn echte solisten, al verandert dat wellicht met een gemeenschappelijke vijand.quote:Op zondag 30 september 2012 23:32 schreef Royco1 het volgende:
Mijn katten zijn er juist niet bang voor, die gaan samen werken om de hond te pakken.
.
Ah zo. Nee, stress bezorgen is niet lief.quote:Op zondag 30 september 2012 23:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet bekend mee, dus dan gaat hun instinct aan de haal met ze.
Ik vind het een goede reden. Het is heel simpel: Wie goede dingen doet, krijgt goede dingen.quote:Op zondag 30 september 2012 23:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Omdat jij die mensen achterstelt zonder goede reden. Daarnaast staat het hele idee van dingen die jij 'goed' vind als de norm nemen mij al helemaal niet aan omdat je een compleet onrealistisch wereldbeeld hebt en blijkbaar geen idee hoe hebt hoe de mens werkt.
En nu vraag ik mij af hoe hun dat zouden kunnen weten, thanksquote:Op zondag 30 september 2012 23:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien bedoelden ze een kleine winkel die grote dildo's verkoopt
quote:Op zondag 30 september 2012 23:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
Effe snel dit topic volspammen, dan kan ik weer de lapo pakken
Alleen maar heloefs bedoel je.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |