SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Lotusss: 29 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SCConform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
Is een stress positie al marteling? Het zijn en blijven combattanten.quote:Op zondag 30 september 2012 22:49 schreef Esses het volgende:
[..]
Martelingen vinden niet plaats in normale gevangenissen. De foto's zoals aangetoond, dat gebeurd ook niet in normale gevangenissen.
Gewoon oog om oog tand om tand toch?quote:Op zondag 30 september 2012 22:53 schreef thesystem het volgende:
[..]@m.k.
De vietnamezen maakten zich meer schulding aan vuile CAC als de westerlingen hoor...
Ja en wat is hier anders dan een civiele gevangenis? Men meoet niet over het hoofd zien dat het hier om tangos gaat, die anders dan bij de meeste gedetineerde in civiele gevangenissen zonder problemen zouden overgaan tot strijd met de bewakers. Als je dit soort beelden wilt plaatsen, zij dan ook zo eerlijk om beelden te plaatsen van militaire met spit shields, of militaire die gebetten zijn, militaire die vol (gegooid zijn met kots dan wel excrementen, etc.quote:Op zondag 30 september 2012 22:41 schreef Esses het volgende:
[ afbeelding ]
Kom je zo binnen in een normale gevangenis?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig mag je in een gewone gevangenis lopen.
[ afbeelding ]
Drugs are bad m'kay
De mensen in die kleine kooitjes, dat is geen stresspositie meer, die zijn overigens drugged out. Maar dat is echt niet voor het verhoor hoor! Echt niet!quote:Op zondag 30 september 2012 22:53 schreef thesystem het volgende:
[..]
Is een stress positie al marteling? Het zijn en blijven combattanten.
Daar trainen ze nederlandse militairen ook op hoor?
Thanksquote:Op zondag 30 september 2012 22:54 schreef m.k het volgende:
[..]
Geweldige ongelimiteerde mongool dat je bent
Lees je post terug en je hebt een mooie beargumentering.quote:
Plaats ze dan, be my guest. Ik zou ze ook onderschijten als ze me martelen. De mensen in die kooitjes? Zijn drugged out. Volgespoten, platgespoten. Maar dat was echt niet voor verhoor hoor. Bullshit.quote:Op zondag 30 september 2012 22:54 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja en wat is hier anders dan een civiele gevangenis? Men meoet niet over het hoofd zien dat het hier om tangos gaat, die anders dan bij de meeste gedetineerde in civiele gevangenissen zonder problemen zouden overgaan tot strijd met de bewakers. Als je dit soort beelden wilt plaatsen, zij dan ook zo eerlijk om beelden te plaatsen van militaire met spit shields, of militaire die gebetten zijn, militaire die vol (gegooid zijn met kots dan wel excrementen, etc.
Met bronvermelding uiteraardquote:
Martelingen komen ook niet voor in Gitmo, en wat je daar op de foto's ziet is bescherming van de bewakers tegen dit soort tuig. In civiele gevangenissen waar een gedetineerde de bewakers aanvalt word deze ook afgezondert en in een dwangcel gezet. Netzo dat een crimineel die word vastgenomen en spuugt of bijt een spit cover op krijgt.quote:Op zondag 30 september 2012 22:49 schreef Esses het volgende:
[..]
Martelingen vinden niet plaats in normale gevangenissen. De foto's zoals aangetoond, dat gebeurd ook niet in normale gevangenissen.
Bewijs? Bloed analyses?quote:Op zondag 30 september 2012 22:57 schreef Esses het volgende:
[..]
Plaats ze dan, be my guest. Ik zou ze ook onderschijten als ze me martelen. De mensen in die kooitjes? Zijn drugged out. Volgespoten, platgespoten. Maar dat was echt niet voor verhoor hoor. Bullshit.
Martelingen komen niet voor? En de verschillende dossiers die daarover gevormt zijn, de VRIJSPRAKEN door AMERIKAANSE AMBTENAREN omdat AMERIKANEN aldaar GEMARTELD hebben?quote:Op zondag 30 september 2012 22:57 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Martelingen komen ook niet voor in Gitmo, en wat je daar op de foto's ziet is bescherming van de bewakers tegen dit soort tuig. In civiele gevangenissen waar een gedetineerde de bewakers aanvalt word deze ook afgezondert en in een dwangcel gezet. Netzo dat een crimineel die word vastgenomen en spuugt of bijt een spit cover op krijgt.
Bewijs? Amerikanen die toegeven dat ze platgespoten zijn. Want ze zijn "mentaal ziek" en plaatsen ze dus maar in een hondenbench. Wil je het weten, ga je ze zelf maar googlen. Maar de amerikanen beloven plechtig dat ze niet gedrugged verhoort zijn. En daar zeg ik op mijn beurt: Yeah right.... op.quote:Op zondag 30 september 2012 22:58 schreef thesystem het volgende:
[..]
Bewijs? Bloed analyses?
@
M.k.
Ik vind m'n posts best awesome, maar bedankt dat je me ongelimiteerd vind
Thanks!
Kom dan eens met die dossiers en verslagen...quote:Op zondag 30 september 2012 22:58 schreef Esses het volgende:
[..]
Martelingen komen niet voor? En de verschillende dossiers die daarover gevormt zijn, de VRIJSPRAKEN door AMERIKAANSE AMBTENAREN omdat AMERIKANEN aldaar GEMARTELD hebben?
Foto's en video's van de martelingen?quote:Op zondag 30 september 2012 23:00 schreef thesystem het volgende:
[..]
Kom dan eens met die dossiers en verslagen...
En dan geen hippy nieuws sites zonder degelijke betrouwbare bronnen.
Fotos, video's
Geen idee hoe betrouwbaar dit is zonder een beroep te hoeven doen op de FOIA.quote:Op zondag 30 september 2012 23:00 schreef thesystem het volgende:
[..]
Kom dan eens met die dossiers en verslagen...
En dan geen hippy nieuws sites zonder degelijke betrouwbare bronnen.
Fotos, video's
quote:
quote:Op zondag 30 september 2012 22:58 schreef thesystem het volgende:
[..]
Bewijs? Bloed analyses?
@
M.k.
Ik vind m'n posts best awesome, maar bedankt dat je me ongelimiteerd vind
Thanks!
quote:Op zondag 30 september 2012 16:43 schreef thesystem het volgende:
Dat valt wel mee hoor....
Alleen is in zulk geval het vuurwapen de snelste oplossing voor het probleem. Zo'n jongetje gaan heropvoeden kost jaren, duizenden dollars en hoe zeker is het dat hij niet terug valt? Tevens heeft hij acties gepleegd tegen ons dus sja....
Geen inzicht....dat heb je totaal verkeerd esses, alleen ben ik wat mee pro actie als praten en thee drinken en knuffelen
quote:Op zondag 30 september 2012 17:41 schreef thesystem het volgende:
Grof...maar ook wel grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 30 september 2012 18:39 schreef thesystem het volgende:
Omar Ahmed Khadr (Urdu: عمر أحمد خضر; born September 19, 1986) is an Egyptian Canadian citizen convicted for war crimes under the United States Military Commissions Act of 2009, including murder in violation of the law of war and providing material support for terrorism.[1] Khadr was tried by a Guantanamo military commission tribunal, a venue reserved for non-American enemy combatants captured in the War on Terror.[2][3][4] In October 2010 he pleaded guilty to the five charges against him as part of a plea agreement with military commission prosecutors.
[ afbeelding ]
En dit krijg je ervanquote:Op zondag 30 september 2012 18:45 schreef thesystem het volgende:
[..]
Khadr pled guilty to the murder of Christopher Speer. On October 29, 2010, despite the prosecution psychiatrist testifying that he showed no signs of remorse,[31]
[ afbeelding ]
Een laffe IED bouwer....
Die jongen zou niet eens die medische behandeling moeten hebben gekregen!
quote:Op zondag 30 september 2012 18:52 schreef thesystem het volgende:
Tekst bij de foto:
Khadr allegedly handling explosives.
Een vuile laffe IED bouwer dus....
Het begin, niet zo boeiend.
Jammer dat dat vuil joch het heeft overleefd....al die IED bouwer zouden ze een nek schot moeten geven en lekker laten creperen!quote:Op zondag 30 september 2012 18:57 schreef thesystem het volgende:
[..]
Waarom is niet boeiend, hij bouwde IED's, hij vocht mee met hun...ja hij is jong maar hij is niks meer of minder als een vuile IED bouwende terrorist welke het verdiende om dood geschoten te worden. Hij heeft geluk gehad dat hij het heeft overleefd maar van mij mocht die lekker wegrotten in Guantanamo. Hij heeft zelf bekend....quote:Op zondag 30 september 2012 19:00 schreef thesystem het volgende:
En of dat joch nu beter weet of niet.....hij was een vuile IED maker en terrorist.quote:Op zondag 30 september 2012 19:03 schreef thesystem het volgende:
[..]
Alleen vergeet je even dat de oorlog in europa totaal iets anders was als de oorlog in Afghanistan maar die vergelijking is zeker te moeilijk voor je of niet?
De kinderen in Nazi duitsland werden ook geindoctrineerd maar niet religieus en konden nog nadenken...vele hebben na de oorlog een normaal leven geleid.
Groot verschilletje met een of andere IED bouwerquote:Op zondag 30 september 2012 19:19 schreef thesystem het volgende:
[..]
maar omdat terroristje het overleefd heeft moeten we hem maar opnieuw opvoeden en een mooi leven geven?Laat jezelf een checken andersquote:Op zondag 30 september 2012 19:52 schreef thesystem het volgende:
[..]
IED bouwer, terrorist, vuurgevecht, moord
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Er is tot drie keer waterboarding voorgekomen, iets wat ik die uit eigen ervaring weet wat dit inhoud geen marteling wil noemen. Maar zelfs als we daar over verschillen van mening, geef mij eens aan welke martelingen nog meer werden toegevoegd. Nee het is natuurlijk de normaalste en meest begrijpelijke zaak van de wereld dat je door een gevangene ondergepuugd, gekots en geschreten word. tenslotte is het ook zo erg dat er in je cel een pijltje is richting Mekka, je een Koran hebt, driemaal daags te eten krijgt etc. etc.quote:Op zondag 30 september 2012 22:58 schreef Esses het volgende:
[..]
Martelingen komen niet voor? En de verschillende dossiers die daarover gevormt zijn, de VRIJSPRAKEN door AMERIKAANSE AMBTENAREN omdat AMERIKANEN aldaar GEMARTELD hebben?
http://www.nu.nl/algemeen(...)ling-guantanamo.htmlquote:Op zondag 30 september 2012 23:03 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Er is tot drie keer waterboarding voorgekomen, iets wat ik die uit eigen ervaring weet wat dit inhoud geen marteling wil noemen. Maar zelfs als we daar over verschillen van mening, geef mij eens aan welke martelingen nog meer werden toegevoegd. Nee het is natuurlijk de normaalste en meest begrijpelijke zaak van de wereld dat je door een gevangene ondergepuugd, gekots en geschreten word. tenslotte is het ook zo erg dat er in je cel een pijltje is richting Mekka, je een Koran hebt, driemaal daags te eten krijgt etc. etc.
Hey, hoor ik daar een onderbuik borrelen?quote:Op zondag 30 september 2012 23:03 schreef m.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Laat jezelf een checken anders
Waterboarden doe ik toch ook elke zomerquote:Op zondag 30 september 2012 23:05 schreef Esses het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/algemeen(...)ling-guantanamo.html
Astjeblieft, omdat je blind in je overheid gelooft. En waterboarding geen marteling?Die is gek. Ja, daar verschillen we over.
En normaalste zaak? Nee. Begrijpelijk? Ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |