abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 september 2012 @ 22:52:45 #1
211797 Esses
Splendide mendax
pi_117446729
Welkom in de:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Lotusss: 29 september
Rave_NL: 10 december

Statistieken vorige maand:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze maand:

Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com

Topicreeks: DEF SC
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
pi_117446763
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 22:49 schreef Esses het volgende:

[..]

Martelingen vinden niet plaats in normale gevangenissen. De foto's zoals aangetoond, dat gebeurd ook niet in normale gevangenissen.
Is een stress positie al marteling? Het zijn en blijven combattanten.
Daar trainen ze nederlandse militairen ook op hoor?

@m.k.
De vietnamezen maakten zich meer schulding aan vuile CAC als de westerlingen hoor...
  zondag 30 september 2012 @ 22:53:14 #3
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_117446776
sam is homo
pi_117446871
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 22:53 schreef thesystem het volgende:

[..]@m.k.
De vietnamezen maakten zich meer schulding aan vuile CAC als de westerlingen hoor...
Gewoon oog om oog tand om tand toch? ^O^

Geweldige ongelimiteerde mongool dat je bent _O_
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_117446890
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 22:41 schreef Esses het volgende:
[ afbeelding ]
Kom je zo binnen in een normale gevangenis?
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Gelukkig mag je in een gewone gevangenis lopen.

[ afbeelding ]
Drugs are bad m'kay
Ja en wat is hier anders dan een civiele gevangenis? Men meoet niet over het hoofd zien dat het hier om tangos gaat, die anders dan bij de meeste gedetineerde in civiele gevangenissen zonder problemen zouden overgaan tot strijd met de bewakers. Als je dit soort beelden wilt plaatsen, zij dan ook zo eerlijk om beelden te plaatsen van militaire met spit shields, of militaire die gebetten zijn, militaire die vol (gegooid zijn met kots dan wel excrementen, etc.
pi_117446895
quote:
7s.gif Op zondag 30 september 2012 22:53 schreef Nibb-it het volgende:
sam is homo
nibb-it is gay
  zondag 30 september 2012 @ 22:56:01 #7
211797 Esses
Splendide mendax
pi_117446997
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 22:53 schreef thesystem het volgende:

[..]

Is een stress positie al marteling? Het zijn en blijven combattanten.
Daar trainen ze nederlandse militairen ook op hoor?
De mensen in die kleine kooitjes, dat is geen stresspositie meer, die zijn overigens drugged out. Maar dat is echt niet voor het verhoor hoor! Echt niet!

De honden in verhoorruimten heeft ook niets te maken met spanning enzo, en dat soort taferelen zijn gelukkig door de dame die daar over gaat ook als marteling aangewezen en deze mensen worden dus ook niet vervolgd.

Waterboarden?

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)Guantanamo-Bay.dhtml

Als het allemaal zo goed en normaal was, zouden ze dan de VN niet gewoon toelaten?
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
  zondag 30 september 2012 @ 22:56:07 #8
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_117447005
quote:
7s.gif Op zondag 30 september 2012 22:54 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

nibb-it is gay
fag
pi_117447022
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 22:54 schreef m.k het volgende:

[..]

Geweldige ongelimiteerde mongool dat je bent _O_
Thanks ^O^
Nu nog beargumenteren?
pi_117447072
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 22:56 schreef thesystem het volgende:

[..]

Thanks ^O^
Nu nog beargumenteren?
Lees je post terug en je hebt een mooie beargumentering.
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  zondag 30 september 2012 @ 22:57:08 #11
211797 Esses
Splendide mendax
pi_117447074
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 22:54 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Ja en wat is hier anders dan een civiele gevangenis? Men meoet niet over het hoofd zien dat het hier om tangos gaat, die anders dan bij de meeste gedetineerde in civiele gevangenissen zonder problemen zouden overgaan tot strijd met de bewakers. Als je dit soort beelden wilt plaatsen, zij dan ook zo eerlijk om beelden te plaatsen van militaire met spit shields, of militaire die gebetten zijn, militaire die vol (gegooid zijn met kots dan wel excrementen, etc.
Plaats ze dan, be my guest. Ik zou ze ook onderschijten als ze me martelen. De mensen in die kooitjes? Zijn drugged out. Volgespoten, platgespoten. Maar dat was echt niet voor verhoor hoor. Bullshit.
  † In Memoriam † zondag 30 september 2012 @ 22:57:14 #12
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_117447080
quote:

[..]

Thanks ^O^
Nu nog beargumenteren?
Met bronvermelding uiteraard :Y
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
pi_117447105
quote:
7s.gif Op zondag 30 september 2012 22:56 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

fag
queer
pi_117447121
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 22:49 schreef Esses het volgende:

[..]

Martelingen vinden niet plaats in normale gevangenissen. De foto's zoals aangetoond, dat gebeurd ook niet in normale gevangenissen.
Martelingen komen ook niet voor in Gitmo, en wat je daar op de foto's ziet is bescherming van de bewakers tegen dit soort tuig. In civiele gevangenissen waar een gedetineerde de bewakers aanvalt word deze ook afgezondert en in een dwangcel gezet. Netzo dat een crimineel die word vastgenomen en spuugt of bijt een spit cover op krijgt.
pi_117447130
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 22:57 schreef Esses het volgende:

[..]

Plaats ze dan, be my guest. Ik zou ze ook onderschijten als ze me martelen. De mensen in die kooitjes? Zijn drugged out. Volgespoten, platgespoten. Maar dat was echt niet voor verhoor hoor. Bullshit.
Bewijs? Bloed analyses?

@
M.k.

Ik vind m'n posts best awesome, maar bedankt dat je me ongelimiteerd vind :D
Thanks! :D
  zondag 30 september 2012 @ 22:58:50 #16
211797 Esses
Splendide mendax
pi_117447191
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 22:57 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Martelingen komen ook niet voor in Gitmo, en wat je daar op de foto's ziet is bescherming van de bewakers tegen dit soort tuig. In civiele gevangenissen waar een gedetineerde de bewakers aanvalt word deze ook afgezondert en in een dwangcel gezet. Netzo dat een crimineel die word vastgenomen en spuugt of bijt een spit cover op krijgt.
Martelingen komen niet voor? En de verschillende dossiers die daarover gevormt zijn, de VRIJSPRAKEN door AMERIKAANSE AMBTENAREN omdat AMERIKANEN aldaar GEMARTELD hebben?
  zondag 30 september 2012 @ 22:59:49 #17
211797 Esses
Splendide mendax
pi_117447253
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 22:58 schreef thesystem het volgende:

[..]

Bewijs? Bloed analyses?

@
M.k.

Bewijs? Amerikanen die toegeven dat ze platgespoten zijn. Want ze zijn "mentaal ziek" en plaatsen ze dus maar in een hondenbench. Wil je het weten, ga je ze zelf maar googlen. Maar de amerikanen beloven plechtig dat ze niet gedrugged verhoort zijn. En daar zeg ik op mijn beurt: Yeah right.... op.
pi_117447288
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 22:58 schreef Esses het volgende:

[..]

Martelingen komen niet voor? En de verschillende dossiers die daarover gevormt zijn, de VRIJSPRAKEN door AMERIKAANSE AMBTENAREN omdat AMERIKANEN aldaar GEMARTELD hebben?
Kom dan eens met die dossiers en verslagen...
En dan geen hippy nieuws sites zonder degelijke betrouwbare bronnen.
Fotos, video's
  zondag 30 september 2012 @ 23:01:57 #19
211797 Esses
Splendide mendax
pi_117447384
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:00 schreef thesystem het volgende:

[..]

Fotos, video's
Foto's en video's van de martelingen? :') En ga zelf eens googlen. Ja ik pleeg heiligschennis in jouw ogen, zal me aan mijn reet roesten. Maar in tegenstelling tot jou heb ik al meer bronnen kunnen geven.
  † In Memoriam † zondag 30 september 2012 @ 23:02:14 #20
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_117447411
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:00 schreef thesystem het volgende:

[..]

Fotos, video's
Geen idee hoe betrouwbaar dit is zonder een beroep te hoeven doen op de FOIA.
http://www.huffingtonpost(...)o-tri_n_1808639.html

(En nee ik zit niet in 'camp Esses') ;)
pi_117447486
quote:

[..]

Thanks ^O^
Nu nog beargumenteren?
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 22:58 schreef thesystem het volgende:

[..]

Bewijs? Bloed analyses?

@
M.k.

quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 16:43 schreef thesystem het volgende:
Dat valt wel mee hoor....
Alleen is in zulk geval het vuurwapen de snelste oplossing voor het probleem. Zo'n jongetje gaan heropvoeden kost jaren, duizenden dollars en hoe zeker is het dat hij niet terug valt? Tevens heeft hij acties gepleegd tegen ons dus sja....

Geen inzicht....dat heb je totaal verkeerd esses, alleen ben ik wat mee pro actie als praten en thee drinken en knuffelen
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2012 17:41 schreef thesystem het volgende:
Grof...maar ook wel grappig :P
SPOILER
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 18:39 schreef thesystem het volgende:
Omar Ahmed Khadr (Urdu: عمر أحمد خضر; born September 19, 1986) is an Egyptian Canadian citizen convicted for war crimes under the United States Military Commissions Act of 2009, including murder in violation of the law of war and providing material support for terrorism.[1] Khadr was tried by a Guantanamo military commission tribunal, a venue reserved for non-American enemy combatants captured in the War on Terror.[2][3][4] In October 2010 he pleaded guilty to the five charges against him as part of a plea agreement with military commission prosecutors.

[ afbeelding ]

En dit krijg je ervan :P

quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 18:45 schreef thesystem het volgende:

[..]

Khadr pled guilty to the murder of Christopher Speer. On October 29, 2010, despite the prosecution psychiatrist testifying that he showed no signs of remorse,[31]

[ afbeelding ]

Een laffe IED bouwer....
Die jongen zou niet eens die medische behandeling moeten hebben gekregen! :r
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 18:52 schreef thesystem het volgende:
Tekst bij de foto:
Khadr allegedly handling explosives.

Een vuile laffe IED bouwer dus....
Het begin, niet zo boeiend.

Jammer dat dat vuil joch het heeft overleefd....al die IED bouwer zouden ze een nek schot moeten geven en lekker laten creperen!
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 18:57 schreef thesystem het volgende:

[..]

Waarom is niet boeiend, hij bouwde IED's, hij vocht mee met hun...ja hij is jong maar hij is niks meer of minder als een vuile IED bouwende terrorist welke het verdiende om dood geschoten te worden. Hij heeft geluk gehad dat hij het heeft overleefd maar van mij mocht die lekker wegrotten in Guantanamo. Hij heeft zelf bekend....
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 19:00 schreef thesystem het volgende:
En of dat joch nu beter weet of niet.....hij was een vuile IED maker en terrorist.
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 19:03 schreef thesystem het volgende:

[..]

Alleen vergeet je even dat de oorlog in europa totaal iets anders was als de oorlog in Afghanistan maar die vergelijking is zeker te moeilijk voor je of niet?

De kinderen in Nazi duitsland werden ook geindoctrineerd maar niet religieus en konden nog nadenken...vele hebben na de oorlog een normaal leven geleid.
Groot verschilletje met een of andere IED bouwer
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 19:19 schreef thesystem het volgende:

[..]

maar omdat terroristje het overleefd heeft moeten we hem maar opnieuw opvoeden en een mooi leven geven?
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 19:52 schreef thesystem het volgende:

[..]

IED bouwer, terrorist, vuurgevecht, moord
Laat jezelf een checken anders ^O^
pi_117447530
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 22:58 schreef Esses het volgende:

[..]

Er is tot drie keer waterboarding voorgekomen, iets wat ik die uit eigen ervaring weet wat dit inhoud geen marteling wil noemen. Maar zelfs als we daar over verschillen van mening, geef mij eens aan welke martelingen nog meer werden toegevoegd. Nee het is natuurlijk de normaalste en meest begrijpelijke zaak van de wereld dat je door een gevangene ondergepuugd, gekots en geschreten word. tenslotte is het ook zo erg dat er in je cel een pijltje is richting Mekka, je een Koran hebt, driemaal daags te eten krijgt etc. etc.
  zondag 30 september 2012 @ 23:05:03 #23
211797 Esses
Splendide mendax
pi_117447637
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:03 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Er is tot drie keer waterboarding voorgekomen, iets wat ik die uit eigen ervaring weet wat dit inhoud geen marteling wil noemen. Maar zelfs als we daar over verschillen van mening, geef mij eens aan welke martelingen nog meer werden toegevoegd. Nee het is natuurlijk de normaalste en meest begrijpelijke zaak van de wereld dat je door een gevangene ondergepuugd, gekots en geschreten word. tenslotte is het ook zo erg dat er in je cel een pijltje is richting Mekka, je een Koran hebt, driemaal daags te eten krijgt etc. etc.
http://www.nu.nl/algemeen(...)ling-guantanamo.html

Astjeblieft, omdat je blind in je overheid gelooft. En waterboarding geen marteling? :') Die is gek. Ja, daar verschillen we over.

En normaalste zaak? Nee. Begrijpelijk? Ja.
  zondag 30 september 2012 @ 23:05:26 #24
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_117447676
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:03 schreef m.k het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Laat jezelf een checken anders ^O^
Hey, hoor ik daar een onderbuik borrelen?
  zondag 30 september 2012 @ 23:05:39 #25
379462 BredeBradda
Broertje in opleiding
pi_117447686
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:05 schreef Esses het volgende:

[..]

Astjeblieft, omdat je blind in je overheid gelooft. En waterboarding geen marteling? :') Die is gek. Ja, daar verschillen we over.

Waterboarden doe ik toch ook elke zomer :?
Op donderdag 18 oktober 2012 01:34 schreef MaryMouse het volgende:Grow UP! en leer van de mensen die wél wat meegemaakt hebben
  zondag 30 september 2012 @ 23:06:20 #26
211797 Esses
Splendide mendax
pi_117447732
En moet ik de video met de MARTELINGSverwondingen van Omar Khadr er ook bijzoeken?
pi_117447752
Maar MM, de enige foto die ik zie is een heel normale pose tijdens CAC?

@ Esses, ik kan geen fotos hier op zetten die mijn visie tegenspreekt wat die zijn er niet...
Maar ik zal het proberen.

A10C, boven afghanistan....geen CBU.

F15E, boven afghanistan....geen CBU.

pi_117447766
quote:
7s.gif Op zondag 30 september 2012 23:05 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Hey, hoor ik daar een onderbuik borrelen?
Oh sorry ik moest spontaan schijten van het terug lezen van al die briljante posts, daar kan ik verder ook niks aan doen :@
  † In Memoriam † zondag 30 september 2012 @ 23:07:47 #29
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_117447817
quote:

[..]

Maar dan komt bij mij nu de vraag opborrelen, is Omar in Camp Delta gemarteld? Zijn daar bewijzen voor.
Gitmo bestond uit meerdere kampen, dat er kampen bijwaren waar dingen gebeurden die humanitair gezien niet door de beugel konden is, denk ik, inmiddels wel een feit.
Ik persoonlijk heb te weinig inzicht in wat er in welke kampen op gitmo gebeurde.
  zondag 30 september 2012 @ 23:08:37 #30
211797 Esses
Splendide mendax
pi_117447864
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:06 schreef thesystem het volgende:

@ Esses, ik kan geen fotos hier op zetten die mijn visie tegenspreekt wat die zijn er niet...
Maar ik zal het proberen.
[ afbeelding ]
A10C, boven afghanistan....geen CBU.

[ afbeelding ]
F15E, boven afghanistan....geen CBU.

[ afbeelding ]
Ik heb al meer bronnen kunnen plaatsen dat ze er wel zijn gebruikt, dan jij officiele berichten dat ze NIET zijn gebruikt. Go fuck yourself.
pi_117447874
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:02 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Geen idee hoe betrouwbaar dit is zonder een beroep te hoeven doen op de FOIA.
http://www.huffingtonpost(...)o-tri_n_1808639.html

(En nee ik zit niet in 'camp Esses') ;)
Vind je aangevoerde bericht (buiten dat het net slecht Engels is) een lekker sprookje.
  zondag 30 september 2012 @ 23:09:06 #32
211797 Esses
Splendide mendax
pi_117447892
quote:
10s.gif Op zondag 30 september 2012 23:07 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Maar dan komt bij mij nu de vraag opborrelen, is Omar in Camp Delta gemarteld? Zijn daar bewijzen voor.
Gitmo bestond uit meerdere kampen, dat er kampen bijwaren waar dingen gebeurden die humanitair gezien niet door de beugel konden is, denk ik, inmiddels wel een feit.
Ik persoonlijk heb te weinig inzicht in wat er in welke kampen op gitmo gebeurde.
CSIS heeft de beelden vrijgegeven, ga ze maar zoeken.
  † In Memoriam † zondag 30 september 2012 @ 23:10:03 #33
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_117447957
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:06 schreef thesystem het volgende:

Over welke foto heb je het?
  zondag 30 september 2012 @ 23:10:46 #34
211797 Esses
Splendide mendax
pi_117448011
Oja, voor ik ga slapen nog even. Khadr heeft bekend, omdat hij anders levenslang kreeg en dan maar 8 :') :') :') jaar ipv levenslang. Wettig overtuigend bewijs van de granaat die hij gooide? Nooit geleverd.
  zondag 30 september 2012 @ 23:11:06 #35
211797 Esses
Splendide mendax
pi_117448038
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:10 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Over welke foto heb je het?
Oh van mij, met die poses die in een NORMALE gevangenis NIET voorkomen.
pi_117448040
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:08 schreef Esses het volgende:

[..]

Ik heb al meer bronnen kunnen plaatsen dat ze er wel zijn gebruikt, dan jij officiele berichten dat ze NIET zijn gebruikt. Go fuck yourself.
Iedereen kan een tekstje typen...
Fotos zeggen mee...kom dan eens met een foto waar ik CBUs in kan zien?
Nog altijd niet gevonden....

Helaas esses, nu je gaat schelden ben je helemaal niet meer geloofwaardig
  zondag 30 september 2012 @ 23:12:05 #37
211797 Esses
Splendide mendax
pi_117448100
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:11 schreef thesystem het volgende:

[..]

Iedereen kan een tekstje typen...
Fotos zeggen mee...kom dan eens met een foto waar ik CBUs in kan zien?
Nog altijd niet gevonden....

Helaas esses, nu je gaat schelden ben je helemaal niet meer geloofwaardig
Kom dan met een officieel overheidsstatement dat ze NIET gebruikt zijn? Kan je niet he... Verbaasd me niet he... :')

Overigens, Sine, zei je niet dat er voor Khadr al eerder mensen veroordeeld waren? Maar wacht is, was hij niet in 2010 de eerste?
pi_117448122
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:11 schreef Esses het volgende:

[..]

Nee, want daar mogen ze lekker spelen op de playstation of tafeltenissen :')
Het is een combattant..geen civi

En ik heb geen statements nodig, ik zoek fotos...dat is namelijk echt bewijs, want zoals je net zelf zegt; omar gaf toe omdat hij dan 8 jaar kreeg ipv levens lang...ongeacht de waarheid....

Dus...fotos van CBUs
  zondag 30 september 2012 @ 23:13:05 #39
211797 Esses
Splendide mendax
pi_117448174
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:12 schreef thesystem het volgende:

[..]

Zie de post van sine_pari. Et voila. Daar sloeg het op. En ook een hele normale manier van handelen van mensen als ze de halve wereld over reizen. Helemaal als er geclaimed word "het is als een gewone gevangenis"
pi_117448192
quote:

[..]

In het door jou aangevoerde stuk ging het om de al eerder door mij genoemde waterboarding. En ja die is tot driemaal toe doorgevoerd. Over of dit wel of niet martelen is, kan men boekdelen schrijven en het heeft dan ook weinig zin dit hier voort te zetten. Ik ben van menig dat dit niet het geval is (uit eigen ondervinding), en jij hebt daar een andere menig over.

Maar nogmaals, geef buiten deze driemaal aan waar (nogmeer) gemarteld is. Trouwens onze jeugdige vriend is niet een van de drie waterboard candidaten geweest.
  † In Memoriam † zondag 30 september 2012 @ 23:13:24 #41
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_117448196
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:11 schreef Esses het volgende:

[..]

Hmmm, kan ik alleen maar op antwoorden dat ik te weinig zicht heb op wat er in andere zeer zwaar beveiligde gevangenissen gebeurt.
Dat er extra maatregelen genomen worden om bewakers (militair of civiel) te beschermen, ja daar kan ik mij wel in vinden.
  zondag 30 september 2012 @ 23:13:45 #42
211797 Esses
Splendide mendax
pi_117448221
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:12 schreef thesystem het volgende:

[..]

En ik heb geen statements nodig, ik zoek fotos...dat is namelijk echt bewijs, want zoals je net zelf zegt; omar gaf toe omdat hij dan 8 jaar kreeg ipv levens lang...ongeacht de waarheid....

Dus...fotos van CBUs
Dus: Statements dat ze NIET gebruikt zijn. Na al die beschuldigingen moet er wel een statement zijn van de overheid toch?

Dus statement.
  zondag 30 september 2012 @ 23:14:31 #43
211797 Esses
Splendide mendax
pi_117448274
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:13 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

In het door jou aangevoerde stuk ging het om de al eerder door mij genoemde waterboarding. En ja die is tot driemaal toe doorgevoerd. Over of dit wel of niet martelen is, kan men boekdelen schrijven en het heeft dan ook weinig zin dit hier voort te zetten. Ik ben van menig dat dit niet het geval is (uit eigen ondervinding), en jij hebt daar een andere menig over.

Maar nogmaals, geef buiten deze driemaal aan waar (nogmeer) gemarteld is. Trouwens onze jeugdige vriend is niet een van de drie waterboard candidaten geweest.
En de jeugdige vriend is er wel een van. Maar ga de dossiers van de engelsen enz. maar even nazoeken, kan je het zelf lezen.
  † In Memoriam † zondag 30 september 2012 @ 23:15:37 #44
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_117448346
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:09 schreef Esses het volgende:

[..]

CSIS heeft de beelden vrijgegeven, ga ze maar zoeken.
Ik ga zeker zoeken, want als er bewijs is dat er minderjarigen in Camp Delta in Gitmo gemarteld zijn, dan moet dat ondertussen wel op het internet te vinden zijn.
Zonder bewijs, ga ik er vooralsnog vanuit dat dat niet gebeurt is.
  zondag 30 september 2012 @ 23:16:42 #45
211797 Esses
Splendide mendax
pi_117448414
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:15 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Ik ga zeker zoeken, want als er bewijs is dat er minderjarigen in Camp Delta in Gitmo gemarteld zijn, dan moet dat ondertussen wel op het internet te vinden zijn.
Zonder bewijs, ga ik er vooralsnog vanuit dat dat niet gebeurt is.
CSIS is hierin: Canadian Security Intelligence Service :') Trek jij die maar in twijfel joh.
pi_117448455
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:13 schreef Esses het volgende:

[..]

Dus: Statements dat ze NIET gebruikt zijn. Na al die beschuldigingen moet er wel een statement zijn van de overheid toch?

Dus statement.
Nee, waarom....ik zeg fotos en die zijn er niet. Op geen enkele CAS kist worden CBU's gevoerd.
Alleen GBUs, AGMs, ongeleide raketten en munitie voor het boordgeschut. Tevens dragen sommige kisten AAMs. Maar geen CBUs. En dan kan je blijven zeiken over je statement....ik heb van jou nog geen enkele foto gezien met een CBU.
  † In Memoriam † zondag 30 september 2012 @ 23:18:36 #47
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_117448536
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:16 schreef Esses het volgende:

[..]

CSIS is hierin: Canadian Security Intelligence Service :') Trek jij die maar in twijfel joh.
Ik heb nog niet eens gezocht.
Maar uit deze opmerking van je, maak ik uit dat jij al het bewijs hebt dat Omar in Camp Delta gemarteld is. Dan graag een linkje :)
  zondag 30 september 2012 @ 23:18:37 #48
211797 Esses
Splendide mendax
pi_117448537
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:17 schreef thesystem het volgende:

[..]

Nee, waarom....ik zeg fotos en die zijn er niet. Op geen enkele CAS kist worden CBU's gevoerd.
Alleen GBUs, AGMs, ongeleide raketten en munitie voor het boordgeschut. Tevens dragen sommige kisten AAMs. Maar geen CBUs. En dan kan je blijven zeiken over je statement....ik heb van jou nog geen enkele foto gezien met een CBU.
Nee, maar de honderden raporten dat ze in 2001 en 2002 die je overal kan vinden, zijn allemaal gelogen?
Dat ze gele BLU-97 canisters gebruikten? Dat de voedselrantsoenen ook in gele canisters zat?

Je bent echt de weg kwijt man.
  zondag 30 september 2012 @ 23:19:02 #49
211797 Esses
Splendide mendax
pi_117448567
quote:
11s.gif Op zondag 30 september 2012 23:18 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Ik heb nog niet eens gezocht.
Maar uit deze opmerking van je, maak ik uit dat jij al het bewijs hebt dat Omar in Camp Delta gemarteld is. Dan graag een linkje :)
Mnee, ik blijf linkjes spugen. Ben dat een beetje zat. Laat mensen zelf maar is met de bewijsmaterialen / bronnen komen.
pi_117448721
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:14 schreef Esses het volgende:

[..]

En de jeugdige vriend is er wel een van. Maar ga de dossiers van de engelsen enz. maar even nazoeken, kan je het zelf lezen.
Nogmaals, de zaak om Khadr heb ik ivm persoonlijke interresese nogal intensief vervolgt, en negatief, hij is niet gemarteld/ge-waterboard. En de verwijzingen die je hier maakt zou ik dan ook graag willen zien (link).
  zondag 30 september 2012 @ 23:22:13 #51
211797 Esses
Splendide mendax
pi_117448760
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:21 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Nogmaals, de zaak om Khadr heb ik ivm persoonlijke interresese nogal intensief vervolgt, en negatief, hij is niet gemarteld/ge-waterboard. En de verwijzingen die je hier maakt zou ik dan ook graag willen zien (link).
Dan raad ik je aan om te gaan googlen. Aangezien ik hier de enige ben die die daadwerkelijk nog eens bronnen post.
  † In Memoriam † zondag 30 september 2012 @ 23:22:53 #52
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_117448803
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:19 schreef Esses het volgende:

[..]

Mnee, ik blijf linkjes spugen. Ben dat een beetje zat. Laat mensen zelf maar is met de bewijsmaterialen / bronnen komen.
Hmmm, jij gooit hier een stelling neer door middel van een linkje naar nu.nl. Jij blijkt je goed ingelezen te hebben in de materie. Er ontstaat een discussie met mensen waarvan er ten minste één wél bekend is met de zaak.
Eigenlijk zie ik voor mijzelf de noodzaak niet meer in om vast te stellen of er wel of géén martelpraktijken op Camp Delta plaatsvonden. Noem mij dom, noem mij naief, dat mag :)
In mijn ogen blijft Omar een jonge terrorist die straf verdiendt, ongeacht voorgeschiedenis, en na-geschiedenis.
pi_117448901
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:22 schreef Esses het volgende:

[..]

Dan raad ik je aan om te gaan googlen. Aangezien ik hier de enige ben die die daadwerkelijk nog eens bronnen post.
Ik zou gaarne een link posten die het tegendeel bewijst. Maar waarschijnlijk weet je net zo goed als ik dat goed nieuws geen nieuws is, een slecht nieuws goed nieuws. Dus zou het voor de hand moeten liggen dat als het waar was wat je hier beweerd het ergens door iemand op een site geuit was (met bijbehoorde bewijzen)
pi_117448913
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:18 schreef Esses het volgende:

[..]

Nee, maar de honderden raporten dat ze in 2001 en 2002 die je overal kan vinden, zijn allemaal gelogen?
Dat ze gele BLU-97 canisters gebruikten? Dat de voedselrantsoenen ook in gele canisters zat?

Je bent echt de weg kwijt man.
2001 en 2002 is een totaal andere oorlog als die er nu is.
Wil je dat niet inzien/snappen...jou keus.

Daarom zeg ik, hedendaags op geen enkele CAS kist zitten CBU's. Dat men ze bij de initieele aanval heet gebruikt heb ik nooit ontkent. Wel dat men ze nu nog gebruikt. En sja, dat ze geel zijn dat is al langer zo esses....
Je doelt zeker hier op:
  zondag 30 september 2012 @ 23:26:40 #55
211797 Esses
Splendide mendax
pi_117449041
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:24 schreef thesystem het volgende:

[..]

2001 en 2002 is een totaal andere oorlog als die er nu is.
Wil je dat niet inzien/snappen...jou keus.

Daarom zeg ik, hedendaags op geen enkele CAS kist zitten CBU's. Dat men ze bij de initieele aanval heet gebruikt heb ik nooit ontkent. Wel dat men ze nu nog gebruikt. En sja, dat ze geel zijn dat is al langer zo esses....
Je doelt zeker hier op:
[ afbeelding ]
Godverdomme je bent echt verschrikkelijk achterlijk he. Ik heb non-stop gezegd dat ze in 2001-2002 gebruikt zijn als laffe wapens om eigen personeel veilig te houden. Jij blijft dat pertinent ontkennen. Ga godverdomme je posts eens terug lezen.
pi_117449072
DISCUSSIËREN OP INTERNET IS AWESOOMMEEEE :D :D
  zondag 30 september 2012 @ 23:27:27 #57
211797 Esses
Splendide mendax
pi_117449095
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:24 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Ik zou gaarne een link posten die het tegendeel bewijst. Maar waarschijnlijk weet je net zo goed als ik dat goed nieuws geen nieuws is, een slecht nieuws goed nieuws. Dus zou het voor de hand moeten liggen dat als het waar was wat je hier beweerd het ergens door iemand op een site geuit was (met bijbehoorde bewijzen)
Ik zou zeggen, kom eens met de goed nieuws berichten, vooral de berichten met een ontwikkelde WESTERSE mening over martelingen ipv. de amerikaanse mening.
pi_117449121
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:26 schreef Esses het volgende:

[..]

Godverdomme je bent echt verschrikkelijk achterlijk he. Ik heb non-stop gezegd dat ze in 2001-2002 gebruikt zijn als laffe wapens om eigen personeel veilig te houden. Jij blijft dat pertinent ontkennen. Ga godverdomme je posts eens terug lezen.
Ik had het over nu, niet over toen, check mn fotos dan eens ipv die continue over te slaan omdat het geen hippy bron van je is :')
  zondag 30 september 2012 @ 23:29:15 #59
211797 Esses
Splendide mendax
pi_117449203
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:27 schreef thesystem het volgende:

[..]

Ik had het over nu, niet over toen, check mn fotos dan eens ipv die continue over te slaan omdat het geen hippy bron van je is :')
Ja, sorry, had de vraag erbij niet gelezen. Ja, ik doelde daar op. Overigens, hippy bron :')
  zondag 30 september 2012 @ 23:29:28 #60
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_117449218
quote:
10s.gif Op zondag 30 september 2012 23:27 schreef samthegreat5 het volgende:
homo
pi_117449264
quote:
7s.gif Op zondag 30 september 2012 23:29 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

homo
scatju
  zondag 30 september 2012 @ 23:30:34 #62
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_117449286
quote:
10s.gif Op zondag 30 september 2012 23:27 schreef samthegreat5 het volgende:
Winning a discussion on the Internet... :')

En nu lief doen, kinders. Als de 3e wereldoorlog uitbreekt hebben we elkaar allemaal nodig. :*
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_117449287
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:24 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Ik vind wel een document geschreven door een US Army psychiatrist, Brigadier General (retired) Stephen Xenakis, gericht aan de Canadese overheid. Hij zegt dat Khadr hem verteld heeft dat hij zich herinnerd te zijn ge-waterboard.
http://www2.macleans.ca/2012/08/31/the-xenakis-report/

Maarja, in hoeverre dat bewijs is... elke gevangene kan wel beweren waterboarding te hebben ondergaan, in de hoop op wat publiciteit.
  zondag 30 september 2012 @ 23:31:26 #64
211797 Esses
Splendide mendax
pi_117449336
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2012 23:30 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Winning a discussion on the Internet... :')

En nu lief doen, kinders. Als de 3e wereldoorlog uitbreekt hebben we elkaar allemaal nodig. :*
Niet iedereen gelukkig... Toch?
pi_117449444
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:27 schreef Esses het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, kom eens met de goed nieuws berichten, vooral de berichten met een ontwikkelde WESTERSE mening over martelingen ipv. de amerikaanse mening.
Even kort gezocht, en gevonden
http://www.lawfareblog.co(...)f-cia-waterboarding/

Wijs me waar onze jeugde vrind genoemd word.
  zondag 30 september 2012 @ 23:35:02 #66
211797 Esses
Splendide mendax
pi_117449570
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:33 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Even kort gezocht, en gevonden
http://www.lawfareblog.co(...)f-cia-waterboarding/

Wijs me waar onze jeugde vrind genoemd word.
Ik zie uberhaupt geen namen? Overigens vind ik de laatste allinea wel opvallend.
  † In Memoriam † zondag 30 september 2012 @ 23:37:52 #67
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_117449740
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:30 schreef Royyy het volgende:

[..]

Ik vind wel een document geschreven door een US Army psychiatrist, Brigadier General (retired) Stephen Xenakis, gericht aan de Canadese overheid. Hij zegt dat Khadr hem verteld heeft dat hij zich herinnerd te zijn ge-waterboard.
http://www2.macleans.ca/2012/08/31/the-xenakis-report/

Maarja, in hoeverre dat bewijs is... elke gevangene kan wel beweren waterboarding te hebben ondergaan, in de hoop op wat publiciteit.
Ik zit even op de wiki te kijken
quote:
In February 2003, Canadian Foreign Affairs intelligence officer Jim Gould and an official from the Canadian Security Intelligence Service (CSIS) were allowed to interrogate Khadr themselves.[96] For three weeks prior to the Canadian visit, Khadr was deprived of sleep and moved to a new cell every three hours for 21 days in order to "make him more amenable and willing to talk".[97]
Over water-boarding wordt niet gesproken.
pi_117449798
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:35 schreef Esses het volgende:

[..]

Ik zie uberhaupt geen namen? Overigens vind ik de laatste allinea wel opvallend.
Dan moet je nog eens goed lezen.
quote:
Recall that the CIA has acknowledged only three cases of waterboarding, all of them very famous: Khalid Sheikh Mohammed, Abu Zubaydah, and Abd al-Rahim al-Nashiri.
En ja dat jij dat opvallend zou vinden verbaast me eigelijk niet. Maar ik heb juist naar een niet pro-U.S./Gitmo beleid artikel gezocht, omdat er anders maar weer eens het voorwerp zou komen dat het toch niet klopt en dat ik enkel maar gehersenspoeld ben.
pi_117449940
Morgen tandarts :9~
pi_117449950
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:37 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Ik zit even op de wiki te kijken

[..]

Over water-boarding wordt niet gesproken.
Trouwens sleep deprivation en disorientation, is nog altijd geen marteling. Zou dit wel zo zijn zou men ondermeer in Nederland de overheid kunnen aanklagen als militair.
  zondag 30 september 2012 @ 23:42:26 #71
379462 BredeBradda
Broertje in opleiding
pi_117450007
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:41 schreef m.k het volgende:
Ik voel je ;(
Op donderdag 18 oktober 2012 01:34 schreef MaryMouse het volgende:Grow UP! en leer van de mensen die wél wat meegemaakt hebben
pi_117450045
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:42 schreef BredeBradda het volgende:

[..]

Ik voel je ;(
faggot
  † In Memoriam † zondag 30 september 2012 @ 23:44:18 #73
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_117450101
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:41 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Trouwens sleep deprivation en disorientation, is nog altijd geen marteling. Zou dit wel zo zijn zou men ondermeer in Nederland de overheid kunnen aanklagen als militair.
Ik zeg ook niet dat het martelen is, het is wel iets wat sommige nederlanders (met name de sleep deprivation) als martelen zouden kunnen zien. Maar ik weet dat de NL recherche die techniek ook wel bij Nederlandse gevangenen toepast.
pi_117450105
Auf der Heide blüht ein kleines Blümelein
und das heißt Erika.
  zondag 30 september 2012 @ 23:44:30 #75
211797 Esses
Splendide mendax
pi_117450117
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:38 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Dan moet je nog eens goed lezen.

[..]

En ja dat jij dat opvallend zou vinden verbaast me eigelijk niet. Maar ik heb juist naar een niet pro-U.S./Gitmo beleid artikel gezocht, omdat er anders maar weer eens het voorwerp zou komen dat het toch niet klopt en dat ik enkel maar gehersenspoeld ben.
Nou, nee, ik waardeer het artikel. Maar inderdaad namen gemist. Excuus! :)

Ik moet zeggen, ja dat vind ik opvallend. Maar inderdaad, hierblijkt weer niets uit.
  zondag 30 september 2012 @ 23:44:49 #76
211797 Esses
Splendide mendax
pi_117450136
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:41 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Sleep dpriviation op een gevangene is hier daadwerkelijk marteling.
pi_117450142
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:41 schreef m.k het volgende:
Goed dat hij zo'n stofzuigertje heeft. Anders zat/lag je daar werkelijk te waterbekken.

zondag 30 september 2012 @ 23:45:09 #78
211797 Esses
Splendide mendax
pi_117450150
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:44 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat het martelen is, het is wel iets wat sommige nederlanders (met name de sleep deprivation) als martelen zouden kunnen zien. Maar ik weet dat de NL recherche die techniek ook wel bij Nederlandse gevangenen toepast.
Kuch? Correctie, die worden NIET toegepast.
pi_117450232
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:45 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Goed dat hij zo'n stofzuigertje heeft. Anders zat/lag je daar werkelijk te waterbekken.

[ afbeelding ]
Je plaatje doet t niet.
pi_117450256
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:46 schreef m.k het volgende:

[..]

Je plaatje doet t niet.
Ligt aan je puter ;)
  † In Memoriam † zondag 30 september 2012 @ 23:47:27 #81
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_117450271
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:45 schreef Esses het volgende:

[..]

Kuch? Correctie, die worden NIET toegepast.
Misschien niet in de mate als dat militairen ze toepassen, maar sorry, ik ken toch echt iemand die gevangen heeft gezeten die met amper 2 uur slaap weer uit zijn cel gehaald werd voor een volgende ondervraging.OK, toegegeven, is ook al weer bijna 20 jaar geleden.
pi_117450276
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:47 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Ligt aan je puter ;)
:{w niet
pi_117450281
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:47 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Ligt aan je puter ;)
Ook an mien puter dan.
pi_117450292
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:47 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Ook an mien puter dan.
Met je sony :')
pi_117450309
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:47 schreef m.k het volgende:

[..]

Met je tandarts :')
  zondag 30 september 2012 @ 23:48:19 #86
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_117450314
Leuk plaatje van 1x1 px inderdaad.
  zondag 30 september 2012 @ 23:48:24 #87
211797 Esses
Splendide mendax
pi_117450319
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:47 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Misschien niet in de mate als dat militairen ze toepassen, maar sorry, ik ken toch echt iemand die gevangen heeft gezeten die met amper 2 uur slaap weer uit zijn cel gehaald werd voor een volgende ondervraging.OK, toegegeven, is ook al weer bijna 20 jaar geleden.
20 jaar, daar heb je hem al (Y). 12 tot 9 mag ik namelijk iemand sowieso NIET horen zonder zijn toestemming.
pi_117450338
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:48 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Met je tandarts :')
met je neus :')
pi_117450362
Hoi bitsjessss. Experia S is een kut foon
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_117450384
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:48 schreef m.k het volgende:

[..]

Oei, jew bash.
pi_117450401
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:48 schreef m.k het volgende:

[..]

Met je haar :')
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:49 schreef Thaboel het volgende:
Hoi bitsjessss. Experia S is een kut foon
Ah zemmel, jij gaan goed spellen.. ah tfoe. :(
  zondag 30 september 2012 @ 23:50:01 #92
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_117450408
quote:

[..]

Oei, jew bash.
Gretta is precies op tijd.
pi_117450411
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:47 schreef m.k het volgende:

[..]

Ik zit A.) niet achter een klapjap, en B.) geen Jappans spul hier in huis. De chinese zouden het niet op prijs stellen als ze voor jappen worden uitgemaakt. Want alhowel het een Amerikaans merk is zal het meerendeel van de componenten wel zo als gebruikelijk uit China komen.
pi_117450417
quote:

[..]

Oei, jew bash.
Het is maar wat je ervan maakt ouwe.
  † In Memoriam † zondag 30 september 2012 @ 23:50:31 #95
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_117450429
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:48 schreef Esses het volgende:

[..]

20 jaar, daar heb je hem al (Y). 12 tot 9 mag ik namelijk iemand sowieso NIET horen zonder zijn toestemming.
Oh, maar waar hebben we het dan over, 20 jaar geleden hanteerde de NL recherche die methode nog op NL burger verdachten. 10 jaar geleden de US military nog op van terroristische daden verdachten.
pi_117450431
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:50 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Ik zit A.) niet achter een klapjap, en B.) geen Jappans spul hier in huis. De chinese zouden het niet op prijs stellen als ze voor jappen worden uitgemaakt. Want alhowel het een Amerikaans merk is zal het meerendeel van de componenten wel zo als gebruikelijk uit China komen.
Hij had het tegen mij :p.
pi_117450440
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:50 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Ja uuu ik had het dus tegen sam
pi_117450492
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:50 schreef m.k het volgende:

[..]

Aah zemmel, ga niet haten, laat hem praten, tfoe.
pi_117450497
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:50 schreef m.k het volgende:

[..]

Solly ff Apeldooln bellen.
pi_117450542
Sorry Sam: Xperia

Enne JA ik zie een jew bash,

zondag 30 september 2012 @ 23:53:16 #101
211797 Esses
Splendide mendax
pi_117450563
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:50 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Oh, maar waar hebben we het dan over, 20 jaar geleden hanteerde de NL recherche die methode nog op NL burger verdachten. 10 jaar geleden de US military nog op van terroristische daden verdachten.
Niet slechts 10 jaar ;)

Anyway, trusten.
pi_117450566
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:52 schreef Thaboel het volgende:

[ afbeelding ]
Hoe komt ze aan die Kalashnikov ah zemmel?
  † In Memoriam † zondag 30 september 2012 @ 23:53:49 #103
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_117450600
Sammy is eigenwijs, heeft zijn zinnen gezet op die Sony Xperia. Ik geef hem geen ongelijk, anders heeft hij over twee weken hier niets nieuws om over te janken.
pi_117450621
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:52 schreef Thaboel het volgende:

[ afbeelding ]
Of die dame heeft een waterhoofd, of het gaat om een miniatuur Kali
  † In Memoriam † zondag 30 september 2012 @ 23:54:11 #105
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_117450628
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:53 schreef Esses het volgende:

[..]

Niet slechts 10 jaar ;)

Anyway, trusten.
Slaap ze Esses.
pi_117450645
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:53 schreef Esses het volgende:

[..]

Niet slechts 10 jaar ;)

Anyway, trusten.
Slaap lekker, en morgen gezond weer op.
  † In Memoriam † zondag 30 september 2012 @ 23:55:07 #107
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_117450681
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:54 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Slaap lekker, en morgen gezond weer op.
_O_ Sonja Barend _O_
pi_117450720
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:53 schreef MaryMouse het volgende:
Sammy is eigenwijs, heeft zijn zinnen gezet op die Sony Xperia. Ik geef hem geen ongelijk, anders heeft hij over twee weken hier niets nieuws om over te janken.
Bazenscherm > fuque S-AMOLED.
pi_117450733
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:55 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

_O_ Sonja Barend _O_
* Sine_Pari kijkt of er toch mischien een beetje -Amber- in hem steekt
  † In Memoriam † zondag 30 september 2012 @ 23:57:10 #110
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_117450757
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:56 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

:|W je snapt het nog steeds niet hè Sammy?
pi_117450768
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:56 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

En de rest is extreem kut
pi_117450789
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:57 schreef Thaboel het volgende:

[..]

En de rest is extreem kut
correctie, alles is extreem kut
pi_117450798
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:57 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

:|W je snapt het nog steeds niet hè Sammy?
Nope. Bazentelefoon, van verscheidene bronnen gehoord. Ik heb mijn afwegingen gemaakt hoor ;).
pi_117450806
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:57 schreef m.k het volgende:

[..]

correctie, alles is extreem kut
Voor waarheid aangenomen. Dank
pi_117450834
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:57 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]
bronnen
Je matties?
pi_117450854
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:57 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Nope. Bazentelefoon, van verscheidene bronnen gehoord. Ik heb mijn afwegingen gemaakt hoor ;).
Maar als ik nou zeg dat alle LG's bazenphoons zijn en MM en mk dat ook zeggen? Dat zijn dan meerdere bronnen. Neem je dat ook aan als waarheid?
pi_117450862
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:58 schreef m.k het volgende:

[..]

Je matties?
Tweakers, youtube, google, mijn teddybeer, mijn aanrecht, broodmes.
pi_117450882
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:59 schreef Thaboel het volgende:

[..]

Maar als ik nou zeg dat alle LG's bazenphoons zijn en MM en mk dat ook zeggen? Dat zijn dan meerdere bronnen. Neem je dat ook aan als waarheid?
Behalve dat ik alle specificaties heb vergeleken en duizend reviews heb gekeken. Ah zemmel.
  † In Memoriam † maandag 1 oktober 2012 @ 00:00:29 #119
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_117450910
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:59 schreef Thaboel het volgende:

[..]

Enige voordeel aan LG's zijn dat daar niet de HTC of Samsung meuk op staat. Maar ik blijf erbij dat een geroote HTC of Samsung toch echt beter is dan welk ander merk dan ook :)
pi_117450918
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:59 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Tweakers, youtube.
:')
pi_117450927
En zelfs dan is het een kut foon. Lang leve de S2
  † In Memoriam † maandag 1 oktober 2012 @ 00:01:03 #122
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_117450945
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 23:59 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Tweakers, youtube, google, mijn teddybeer, mijn aanrecht, broodmes.
Ach, Sammy heeft Ted gezien O+
pi_117450948
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 00:00 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Enige voordeel aan LG's zijn dat daar niet de HTC of Samsung meuk op staat. Maar ik blijf erbij dat een geroote HTC of Samsung toch echt beter is dan welk ander merk dan ook :)
Welke HTC meuk?
pi_117450978
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 00:00 schreef m.k het volgende:

[..]

You fail pretty hard on reading reviews and reading hardware specs I presume. Fanboy :D
  † In Memoriam † maandag 1 oktober 2012 @ 00:01:49 #125
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_117450988
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 00:01 schreef m.k het volgende:

[..]

Welke HTC meuk?
Ah, dat friends center dinges en zo, dat constant wilde contacten met het facebook dat ik niet heb.
pi_117450996
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 00:00 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Ik durf niet te rooten/custom roms erop zetten :') Bang dat ik me foon sloop.
  maandag 1 oktober 2012 @ 00:02:36 #127
379462 BredeBradda
Broertje in opleiding
pi_117451027
Ey Sam, hoe gaat het nou af met je maatjes van de MIVD?
  maandag 1 oktober 2012 @ 00:03:21 #128
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_117451059
Die telefoon kost je wel coolheids credits sammie
pi_117451070
quote:
7s.gif Op maandag 1 oktober 2012 00:03 schreef Nibb-it het volgende:
True dat, true dat.
  † In Memoriam † maandag 1 oktober 2012 @ 00:03:45 #130
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_117451076
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 00:01 schreef Thaboel het volgende:

[..]

Ik durf niet te rooten/custom roms erop zetten :') Bang dat ik me foon sloop.
Niet bang voor zijn, in DIG zijn er meerdere topics over.
pi_117451090
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 00:01 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

You fail pretty hard on reading reviews and reading hardware specs I presume. Fanboy :D
Als er iemand niet een fanboy is en alle reviews lees dan ben ik het wel. echter ik weet welke reviews ik moet lezen want er staat een hoop bagger tussen.
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 00:01 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Ah, dat friends center dinges en zo, dat constant wilde contacten met het facebook dat ik niet heb.
Friends dinges? nooit last van gehad. Facebook zooi is met de instellingen gewoon aan te passen.
pi_117451093
quote:
Gewoon hipster, schijt aan die shit.
  † In Memoriam † maandag 1 oktober 2012 @ 00:04:19 #133
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_117451113
quote:
Had Sammy dan al coolheid credits? Behalve de film Sammie 2 bedoel ik?
pi_117451121
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 00:03 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Niet bang voor zijn, in DIG zijn er meerdere topics over.
Zelfs dan. Meerdere how-to's gelezen en bekeken op yt maar durf het niet haha :P

Odin zelfs al gedownd en de kernel staat klaar :')
  maandag 1 oktober 2012 @ 00:05:17 #135
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_117451150
quote:
14s.gif Op maandag 1 oktober 2012 00:04 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Gewoon hipster, schijt aan die shit.
Zo hipster is het niet, iedereen had 'm al.
pi_117451166
quote:
7s.gif Op maandag 1 oktober 2012 00:05 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Zo hipster is het niet, iedereen had 'm al.
Nee, iedereen heeft die HTC en Samsung meuk omdat iedereen het heeft :D.
  † In Memoriam † maandag 1 oktober 2012 @ 00:05:56 #137
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_117451179
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 00:03 schreef m.k het volgende:

[..]

Als er iemand niet een fanboy is en alle reviews lees dan ben ik het wel. echter ik weet welke reviews ik moet lezen want er staat een hoop bagger tussen.

[..]

Friends dinges? nooit last van gehad. Facebook zooi is met de instellingen gewoon aan te passen.
Nah, was een hardnekkige HTC app, friends stream, wilde twitter (heb ik wel), facebook en andere meuk combineren. Vrat geheugen, kon je niet uitzetten. Bagger app. Maar dat was op android 2.3
pi_117451225
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 00:05 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Nah, was een hardnekkige HTC app, friends stream, wilde twitter (heb ik wel), facebook en andere meuk combineren. Vrat geheugen, kon je niet uitzetten. Bagger app. Maar dat was op android 2.3
Hebben ze wat aan gedaan dus ^O^
pi_117451233
pi_117451252
  † In Memoriam † maandag 1 oktober 2012 @ 00:07:42 #141
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_117451256
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 00:06 schreef m.k het volgende:

[..]

Hebben ze wat aan gedaan dus ^O^
Ah, ik kan op mijn wildfire niet hoger, ben tevreden met mijn custom rom. Kreng werkt nu gewoon zonder de ballast.
pi_117451277
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 00:04 schreef Thaboel het volgende:

[..]

Zelfs dan. Meerdere how-to's gelezen en bekeken op yt maar durf het niet haha :P

Odin zelfs al gedownd en de kernel staat klaar :')
Ik heb een paar maanden geleden ook eindelijk maar eens een custom rom op mijn Galaxy S1 gezet, na bijna 2 jaar. Het is in elk geval een enorme verbetering qua prestaties.
  † In Memoriam † maandag 1 oktober 2012 @ 00:08:22 #143
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_117451287
Sine probeer je een statement te maken?
pi_117451290
Sine heeft het internet verkend hoor :P
  maandag 1 oktober 2012 @ 00:08:49 #145
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_117451308
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 00:08 schreef m.k het volgende:
Sine heeft het internet verkend hoor :P
Straks komen de 9gag plaatjes.
pi_117451328
quote:
9s.gif Op maandag 1 oktober 2012 00:08 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

9fag :{w
  † In Memoriam † maandag 1 oktober 2012 @ 00:09:23 #147
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_117451336
quote:
9s.gif Op maandag 1 oktober 2012 00:08 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

-O- dat zou wel heel erg worden, nog erger dan ER's yt clips of Sams marsen -O-
pi_117451346
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 00:09 schreef m.k het volgende:

[..]

9fag :{w
9ass *O*
pi_117451360
quote:
10s.gif Op maandag 1 oktober 2012 00:08 schreef MaryMouse het volgende:
Sine probeer je een statement te maken?
Eerste plaatje was als wiedergutmachung voor het eerdere niet te ziene plaatje en het tweede was special voor onze computer/technische specialist Sammy
pi_117451374
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 00:08 schreef Royyy het volgende:

[..]

Ik heb een paar maanden geleden ook eindelijk maar eens een custom rom op mijn Galaxy S1 gezet, na bijna 2 jaar. Het is in elk geval een enorme verbetering qua prestaties.
Ben bang dat met mijn techniese kennis mn foon kapot gaan... Liever er iemand naast die zegt/ laat zien hoe het moet,
  maandag 1 oktober 2012 @ 00:10:42 #151
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_117451387
Truste fokkertjes
pi_117451407
quote:
7s.gif Op maandag 1 oktober 2012 00:10 schreef Nibb-it het volgende:
Truste fokkertjes
Ik blijf nog even op, maar slaap ze
  † In Memoriam † maandag 1 oktober 2012 @ 00:11:15 #153
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_117451410
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 00:10 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Eerste plaatje was als wiedergutmachung voor het eerdere niet te ziene plaatje en het tweede was special voor onze computer/technische specialist Sammy
Snap ik nu :Y
pi_117451422
Ga even eten koken.
  † In Memoriam † maandag 1 oktober 2012 @ 00:11:30 #155
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_117451427
quote:
7s.gif Op maandag 1 oktober 2012 00:10 schreef Nibb-it het volgende:
Truste fokkertjes
:W Trusten zoutje
pi_117451441
Truste
  † In Memoriam † maandag 1 oktober 2012 @ 00:12:07 #157
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_117451444
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 00:10 schreef Thaboel het volgende:

[..]

Ben bang dat met mijn techniese kennis mn foon kapot gaan... Liever er iemand naast die zegt/ laat zien hoe het moet,
:D je zou inderdaad niet de eerste zijn die zijn telefoon bricked ;)
pi_117451464
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 00:12 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

:D je zou inderdaad niet de eerste zijn die zijn telefoon bricked ;)
Daarom :P Just my luck...
  † In Memoriam † maandag 1 oktober 2012 @ 00:12:43 #159
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_117451468
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 00:11 schreef Sine_Pari het volgende:
Ga even eten koken.
Bon appetit :)
  † In Memoriam † maandag 1 oktober 2012 @ 00:12:54 #160
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_117451475
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 00:11 schreef samthegreat5 het volgende:
Truste
:W Slaap lekker Sammie
pi_117451479
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 00:10 schreef Thaboel het volgende:

[..]

Ik snap ook echt niks van hoe dat gedoe allemaal werkt. Maar op internet zijn genoeg sites te vinden waar stap voor stap op staat hoe je het moet doen.
  † In Memoriam † maandag 1 oktober 2012 @ 00:14:15 #162
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_117451521
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 00:13 schreef Royyy het volgende:

[..]

Ik snap ook echt niks van hoe dat gedoe allemaal werkt. Maar op internet zijn genoeg sites te vinden waar stap voor stap op staat hoe je het moet doen.
Klopt vooral http://forum.xda-developers.com zijn zelfs handleidingen voor dummies.
pi_117451526
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 00:13 schreef Royyy het volgende:

[..]

Zelfs dan :P Te telefoon verslaafd om dat risico te lopen.
  † In Memoriam † maandag 1 oktober 2012 @ 00:14:49 #164
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_117451547
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 00:14 schreef Thaboel het volgende:

[..]

Zelfs dan :P Te telefoon verslaafd om dat risico te lopen.
*O* Daarom meer dan één telefoon *O*
pi_117451576
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 00:14 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

*O* Daarom meer dan één telefoon *O*
Back-up is aanwezig maar dat is een bold 9700 :')
  † In Memoriam † maandag 1 oktober 2012 @ 00:16:25 #166
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_117451598
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 00:15 schreef Thaboel het volgende:

[..]

Back-up is aanwezig maar dat is een bold 9700 :')
Was bij mij ook, een oude Sony Ericson, om ten minste nog gebeld te kunnen worden en te kunnen bellen. Primaire doel toch van een telefoon. :)
pi_117451636
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 00:12 schreef Thaboel het volgende:

[..]

Daarom :P Just my luck...
Snurk ze
pi_117451649
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 00:12 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Bon appetit :)
Gaat nog wel even duren voor dat ik het naar binnen kan werken
  † In Memoriam † maandag 1 oktober 2012 @ 00:18:37 #169
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_117451667
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 00:18 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Gaat nog wel even duren voor dat ik het naar binnen kan werken
Wat maak je dan?
pi_117451712
Kip met cashew nuts en spring onions en glass noodles
pi_117451728
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 00:17 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Snurk ze
Ik ga nog niet slapen :P

Ja dat is waar MM. Deze week vrij dus even extra inlezen dan maar. Accu duur spreekt me namelijk flink aan.
  † In Memoriam † maandag 1 oktober 2012 @ 00:20:25 #172
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_117451730
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 00:19 schreef Sine_Pari het volgende:
Kip met cashew nuts en spring onions en glass noodles
:9~
  † In Memoriam † maandag 1 oktober 2012 @ 00:22:37 #173
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_117451786
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 00:20 schreef Thaboel het volgende:

[..]

Ik ga nog niet slapen :P

Ja dat is waar MM. Deze week vrij dus even extra inlezen dan maar. Accu duur spreekt me namelijk flink aan.
Accu duur was dus juist waar ik de problemen mee had op de HTC, die 'friends-app' die altijd actief was wilde constant weten waar ik was. Ik kon wel het gps-localiseren uitzetten, maar die wilde ik wél gebruiken als ik actief met bijv. google maps aan de slag was. Niet omdat een of andere domme fabrieksapp aan mijn niet facebook lezers wilde laten weten waar ik was.
pi_117451823
Dat ook. Maar zelfs met mijn extended batt pack @ s2 stock rom haal ik nog geen 13/14 uur. Moet ik wel zeggen dat ik VEEL internet/whatsapp/facebook
  † In Memoriam † maandag 1 oktober 2012 @ 00:29:56 #175
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_117451976
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 00:24 schreef Thaboel het volgende:
Dat ook. Maar zelfs met mijn extended batt pack @ s2 stock rom haal ik nog geen 13/14 uur. Moet ik wel zeggen dat ik VEEL internet/whatsapp/facebook
En dat doe ik dus niet eens :N
Word Feud, even FOK! checken, even twitter checken via G3, als ik 's ochtends in de bus zit. Daarnaast OFFline spotify muziek luisteren. Tegen de tijd dat het lunch tijd is is mijn batterij al half leeg. Met spotify aan red ik het net naar huis voordat mijn telefoon aan de lader moet. Dus vanaf moment van de lader halen tot weer in de lader leggen 6-8 uur.
pi_117452114
Ik met mn gewone batt dus ook. Daarom dus wil ik een custom rom. Geen bloatbende. Af van dat ghey touchwiz...
  † In Memoriam † maandag 1 oktober 2012 @ 00:37:11 #177
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_117452163
:W slapen
pi_117452174
truste
  maandag 1 oktober 2012 @ 00:55:54 #179
379462 BredeBradda
Broertje in opleiding
pi_117452508
slapen
pi_117453660
Mogguh.. c_/
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
  maandag 1 oktober 2012 @ 07:14:34 #181
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_117453758
Mogguh. Aankleden en dan naar de bus...
... and I feel fine.
  maandag 1 oktober 2012 @ 07:33:00 #182
278931 paintmeester
RAMMING SPEED!
pi_117453873
Morguh lekker bakkie doen
How'd you like to scrape the barnacles off of me rudder?
  maandag 1 oktober 2012 @ 09:33:29 #183
379462 BredeBradda
Broertje in opleiding
pi_117455274
Moet echt vroeger gaan slapen :') Zie er elke dag uit als een zombie en ben al aardig wat keren telaat geweest :')
  maandag 1 oktober 2012 @ 10:04:58 #184
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_117455926
Mogguh, lekker vrij vandaag, dit is mijn zondag :)
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_117458802
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 09:33 schreef BredeBradda het volgende:
Moet echt vroeger gaan slapen :') Zie er elke dag uit als een zombie en ben al aardig wat keren telaat geweest :')
Gebrek aan discipline
  maandag 1 oktober 2012 @ 11:53:25 #186
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_117459141
muhog
pi_117460599
Het 3 Oktober gedoe gaat hier weer beginnen
pi_117460737
quote:
9s.gif Op maandag 1 oktober 2012 12:36 schreef m.k het volgende:
Het 3 Oktober gedoe gaat hier weer beginnen
pi_117460782
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 12:40 schreef Thaboel het volgende:

[..]

:'(
  maandag 1 oktober 2012 @ 12:57:28 #190
379462 BredeBradda
Broertje in opleiding
pi_117461176
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2012 11:44 schreef Thaboel het volgende:

[..]

Gebrek aan discipline
Ich WeiB
  maandag 1 oktober 2012 @ 13:03:51 #191
319525 Schild
Stay Hungry, Stay Foolish
pi_117461337
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 12:57 schreef BredeBradda het volgende:
WeiB
Lol whut, iemand al een keer weib bij Google Afbeeldingen ingetikt?
  maandag 1 oktober 2012 @ 13:36:18 #192
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_117462218
  maandag 1 oktober 2012 @ 14:54:00 #193
278931 paintmeester
RAMMING SPEED!
pi_117464760
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2012 11:44 schreef Thaboel het volgende:

[..]

Gebrek aan discipline
En een gebrek aan koffie.
How'd you like to scrape the barnacles off of me rudder?
  maandag 1 oktober 2012 @ 15:35:26 #194
110987 ErwinRommel
pi_117466332
pi_117467644
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 13:03 schreef Schild het volgende:

[..]

Best een vreemde ervaring.
pi_117468832
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 03:11 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Zo netjes!, mijn Xperia S is op het moment weer waardeloos :'( ook maar eens kijken voor een goede ROM dus :P

Eat that sammie boy
pi_117469023
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 13:03 schreef Schild het volgende:

[..]

Zojuist. :'(
  maandag 1 oktober 2012 @ 16:42:18 #199
319525 Schild
Stay Hungry, Stay Foolish
pi_117469066
ER, voor op je nachtkastje; :)

Titel: De Nederlandse Rode Baretten’
Subtitel: 11 Luchtmobiele Brigade (Air Assault) ‘7 December’ (1992-2012)
Auteur: Laurens van Aggelen
Uitgeverij: White Elephant Publishing
Aantal pagina’s: 216
Uitvoering: full colour, gebonden, zeer luxe hardcover
ISBN: 978-90-79763-00-9
Prijs: ¤ 32,50
http://www.we-publishing.nl/
pi_117469084
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 16:36 schreef Thaboel het volgende:

[..]

Eat that sammie boy
Right in the balls .. not :')
  maandag 1 oktober 2012 @ 16:48:41 #201
110987 ErwinRommel
pi_117469332
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 16:42 schreef Schild het volgende:
ER, voor op je nachtkastje; :)
[ afbeelding ]
Titel: De Nederlandse Rode Baretten’
Subtitel: 11 Luchtmobiele Brigade (Air Assault) ‘7 December’ (1992-2012)
Auteur: Laurens van Aggelen
Uitgeverij: White Elephant Publishing
Aantal pagina’s: 216
Uitvoering: full colour, gebonden, zeer luxe hardcover
ISBN: 978-90-79763-00-9
Prijs: ¤ 32,50
http://www.we-publishing.nl/
Komt binnenkort binnen ;)

Als zijnde eerste lichting mag dit natuurlijk niet ontbreken :)
  maandag 1 oktober 2012 @ 16:54:08 #202
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_117469539
Een uur vroeger vrij dan gedacht!
... and I feel fine.
pi_117469714
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 16:54 schreef Lotusss het volgende:
Oh. Positief of negatief?
  maandag 1 oktober 2012 @ 16:59:51 #204
110987 ErwinRommel
pi_117469741
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 16:54 schreef Lotusss het volgende:
Mooi, vreten heb ik al gekocht!
  maandag 1 oktober 2012 @ 17:06:18 #205
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_117469961
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 16:59 schreef Thaboel het volgende:

[..]

Oh. Positief of negatief?
Positief. Na een dag cursus ben je uiteindelijk toch best gaar.
... and I feel fine.
pi_117470029
Kijk je of er nog geld op je rekening staat (positief) loop je naar de super, geen saldo. :|W
pi_117470038
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:08 schreef m.k het volgende:
Kijk je of er nog geld op je rekening staat (positief) loop je naar de super, geen saldo. :|W
Hobo
pi_117470084
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:08 schreef Thaboel het volgende:

[..]

Hobo
Homo
  maandag 1 oktober 2012 @ 17:11:05 #209
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_117470162
quote:
8s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:09 schreef m.k het volgende:

[..]

Homo
No go.
... and I feel fine.
pi_117470164
quote:
8s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:09 schreef m.k het volgende:

[..]

Homo
Frodo
  † In Memoriam † maandag 1 oktober 2012 @ 17:11:47 #211
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_117470195
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:11 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Frodo
Neu, Bilbo natuurlijk
  maandag 1 oktober 2012 @ 17:13:12 #212
110987 ErwinRommel
pi_117470267
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:08 schreef m.k het volgende:
Pauper :D
pi_117470286
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:11 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Neu, Bilbo natuurlijk
Comodo
pi_117470303
pi_117470340
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:13 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Pauper :D
kijk ff naar je eigen grasspriet

BTW: inb4 zeiken op lotusss topic :7 :P
pi_117470346
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:13 schreef Thaboel het volgende:

[..]

Comodo
Dodo
  maandag 1 oktober 2012 @ 17:14:54 #217
110987 ErwinRommel
pi_117470360
quote:
  maandag 1 oktober 2012 @ 17:15:19 #218
110987 ErwinRommel
pi_117470383
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:14 schreef m.k het volgende:

[..]

kijk ff naar je eigen grasspriet

BTW: inb4 zeiken op lotusss topic :7 :P
Zeg ganef!!!! }:|
pi_117470399
Ze kan niet met haar voeten bij de vloer.. awhh :P
pi_117470404
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:15 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Zeg ganef!!!! }:|
Wat?
  maandag 1 oktober 2012 @ 17:16:43 #221
110987 ErwinRommel
pi_117470460
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:15 schreef m.k het volgende:

[..]

Wat?
ganef!!! Dat zeg ik!! :P
En laat dat anti-Lotusss topic maar komen whehe
pi_117470494
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:15 schreef m.k het volgende:

[..]

Wat?
quote:
A thief, scoundrel, or rascal.
[Yiddish, from Hebrew gannb, to steal; see gnb in Semitic roots.]
Volgens google
  maandag 1 oktober 2012 @ 17:18:23 #223
110987 ErwinRommel
pi_117470531
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:17 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

[..]

Volgens google
Mijn wijlen overgroot opa gebruikte dat woord altijd als we stout waren ;)
pi_117470592
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:18 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Mijn wijlen overgroot opa gebruikte dat woord altijd als we stout waren ;)
Hehe, mooi. Jiddish. Mijn pa kent volgens mij nog een paar woordjes.
pi_117470837
ER, jij koelie! Ga lekker in de kolong zitten zijn wij van je af :P :*
pi_117470876
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:25 schreef Thaboel het volgende:
Wat zeggie!? Colon? :P
pi_117470941
Oh een rivier.
pi_117470967
quote:
14s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:27 schreef samthegreat5 het volgende:
Oh een rivier.
nee
pi_117470998
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:27 schreef Thaboel het volgende:

[..]

nee
Kut wikipedia.. waarom liegt het..
http://en.wikipedia.org/wiki/Kolong
pi_117471011
quote:
Ik vnd het zo erg :'(
_O- _O- _O-
  maandag 1 oktober 2012 @ 17:29:18 #231
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_117471036
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:28 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Kut wikipedia..
quote:
waarom liegt het..
Je geeft het antwoord zelf al
pi_117471065
quote:

[..]

Omdat het Wikipedia is, staan wel meer fouten in
pi_117471072
quote:

[..]

Kolong: kelder, kruipruimte.
pi_117471118
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:29 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

[..]

Je geeft het antwoord zelf al
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:29 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Eh.. het was sarcastisch.
pi_117471130
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:29 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Dan verbeter je die. :*
pi_117471139
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:29 schreef Thaboel het volgende:

[..]

Weer een nieuw woord geleerd :D ^O^
  maandag 1 oktober 2012 @ 17:32:36 #237
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_117471177
quote:
10s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:31 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

[..]

Eh.. het was sarcastisch.
Leuke kronkel, je zou de politiek in moeten gaan
  maandag 1 oktober 2012 @ 17:33:19 #238
110987 ErwinRommel
pi_117471204
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:25 schreef Thaboel het volgende:
mag jij mij eeuwig van bier voorzien schat O+
pi_117471239
quote:
14s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:31 schreef jankaas020 het volgende:

[..]

Dan verbeter je die. :*
Lekker laten zitten ;)
  maandag 1 oktober 2012 @ 17:34:07 #240
110987 ErwinRommel
pi_117471245
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:29 schreef Thaboel het volgende:

[..]

Of in de gudang zitten, lekker alles opvreten of zuipen :)
pi_117471324
quote:
7s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:32 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Leuke kronkel, je zou de politiek in moeten gaan
Sarcasm sensors not detected ;(
pi_117471354
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:33 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

mag jij mij eeuwig van bier voorzien schat O+
Ben je djongos niet! :P
  maandag 1 oktober 2012 @ 17:37:51 #243
110987 ErwinRommel
pi_117471405
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:36 schreef Thaboel het volgende:

[..]

Ben je djongos niet! :P
Hup, naar die gudang en haal bier voor me, koelie!! :P
pi_117471426
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:37 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Hup, naar die gudang en haal bier voor me, koelie!! :P
Adoe zeg!
  maandag 1 oktober 2012 @ 17:39:07 #245
110987 ErwinRommel
pi_117471459
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:38 schreef Thaboel het volgende:

[..]

Adoe zeg!
Adoe zeg, dat zeg je maar tegen opoe }:|
pi_117471514
Saja minta bira! saja mou bira
pi_117471556
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:40 schreef Thaboel het volgende:
Pas maar op dat ik hier geen Japans ga spreken.
  maandag 1 oktober 2012 @ 17:41:32 #248
110987 ErwinRommel
pi_117471561
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:40 schreef Thaboel het volgende:
Prutser :D
  maandag 1 oktober 2012 @ 17:42:10 #249
110987 ErwinRommel
pi_117471592
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:41 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Tora Tora Tora
Saja no'ra, geloof ik.
pi_117471602
quote:

[..]

Sushi!
  maandag 1 oktober 2012 @ 17:43:12 #251
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_117471631
quote:

[..]

konichiwa Sine_Pari-San!
... and I feel fine.
  maandag 1 oktober 2012 @ 17:43:18 #252
110987 ErwinRommel
pi_117471638
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:42 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Sushi!
Liever sashimi dan, met soy-sauce.
pi_117471657
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:43 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Liever sashimi dan, met soy-sauce.
Is misschien inderdaad wel lekkerder zelfs. Met soja saus ja.
Sashimi met zalm/tonijn :9~
pi_117471693
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:41 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Prutser :D
:?
pi_117471714
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:42 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Tora Tora Tora
Saja no'ra, geloof ik.
Nissan, Suzuki, Subaru, Kawasaki, Mitsubishi, Honda, Isuzu, Daihatsu. En dan praat ik enkel nog maar over autoos in Japans ;)
  maandag 1 oktober 2012 @ 17:45:01 #256
110987 ErwinRommel
pi_117471718
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:44 schreef Thaboel het volgende:

[..]

:?
Ik wacht, bier ligt links in de gudang! }:|
pi_117471727
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:44 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Nissan, Suzuki, Subaru, Kawasaki, Mitsubishi, Honda, Isuzu, Daihatsu. En dan praat ik enkel nog maar over autoos in Japans ;)
Waar kan je nog meer over praten in 't Japans? :P
  maandag 1 oktober 2012 @ 17:46:24 #258
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_117471785
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:45 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Hentai :D
... and I feel fine.
pi_117471803
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:46 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Hentai :D
I'll pass on that one.. :X
pi_117471818
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:45 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Ik wacht, bier ligt links in de gudang! }:|
Loop zelf asahbi
pi_117471832
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:45 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Kan bv ook dreigen in het Japans, Hiroshima, Nagasaki
  maandag 1 oktober 2012 @ 17:47:52 #262
110987 ErwinRommel
pi_117471843
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:44 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

let's dance ;)

pi_117471844
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:47 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Kan bv ook dreigen in het Japans, Hiroshima, Nagasaki
Komt niet erg dreigend over zo over internet, zal ik je stem toch moeten horen :P.
pi_117471874
Nihau nihua ma
  maandag 1 oktober 2012 @ 17:49:49 #265
110987 ErwinRommel
pi_117471910
quote:
10s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:48 schreef m.k het volgende:
Nihau nihua ma
Dat is Chinees rukker!!
pi_117471918
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:47 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Komt niet erg dreigend over zo over internet, zal ik je stem toch moeten horen :P.
Dit beter?

maandag 1 oktober 2012 @ 17:53:04 #267
110987 ErwinRommel
pi_117472043
Deze film toch maar eens downloaden :)

pi_117472058
quote:
That shit is so fucking disturbing it made me puke in my mouth a bit..
pi_117472094
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:53 schreef ErwinRommel het volgende:
Deze film toch maar eens downloaden :)

Zal ik het eind verklappen? WE WON!!!
  maandag 1 oktober 2012 @ 17:54:48 #270
110987 ErwinRommel
pi_117472113
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:54 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

_O-
pi_117472132
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:54 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

SPOILER ALERT!!!!!!
pi_117472135
quote:
13s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:53 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

That shit is so fucking disturbing it made me puke in my mouth a bit..
Vond hem wel grappig, fecking gooks
pi_117472180
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:55 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Vond hem wel grappig, fecking gooks
Meer gooks voor jou:
pi_117472314
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:56 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Meer gooks voor jou:
Begrijpelijjk
pi_117472334
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 18:00 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Begrijpelijjk
Wat? Die .45 ACP in the chest, of die handgranaat bij de medics die hem proberen te verzorgen? :P
In 't geval van het eerste: eens.
pi_117472514
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 18:00 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Wat? Die .45 ACP in the chest, of die handgranaat bij de medics die hem proberen te verzorgen? :P
In 't geval van het eerste: eens.
Het kwam meer dan eens voor dat japaners zich niet overgaven, maar enkel net deden alsof, om daarna in de buurt van Amerikanen aangekomen een handgranaat/explosive te laten afgaan. En dat een medic zich bewapende was ook niks ongewoons, hielden de jappen net als de Taliban zich niet aan de conventies van Geneva.
  maandag 1 oktober 2012 @ 18:20:35 #277
211797 Esses
Splendide mendax
pi_117473041
Tof, geen langstudeerboete, dan maar de verzekeringen 11% belasting erbij (ipv 10% 21%). Beeld het is uit, een zorgverzekering van 135 euro, dat is 123,85 excl. belasting. Word straks 149,86 incl. kosten. Stijging van 14,86. 178,32 pp p/j. Tjah, het valt allemaal wel mee he, ik hoorde net nog op de radio dat het ons 190 euro ging kosten per jaar :')
  maandag 1 oktober 2012 @ 18:22:58 #278
110987 ErwinRommel
pi_117473127
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 18:20 schreef Esses het volgende:
Tof, geen langstudeerboete, dan maar de verzekeringen 11% belasting erbij (ipv 10% 21%). Beeld het is uit, een zorgverzekering van 135 euro, dat is 123,85 excl. belasting. Word straks 149,86 incl. kosten. Stijging van 14,86. 178,32 pp p/j. Tjah, het valt allemaal wel mee he, ik hoorde net nog op de radio dat het ons 190 euro ging kosten per jaar :')
Maar we mogen gvd wel 130 kilometer per uur op de snelweg, enkele stukken dan!!
pi_117473330
pi_117473794
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 18:05 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Het kwam meer dan eens voor dat japaners zich niet overgaven, maar enkel net deden alsof, om daarna in de buurt van Amerikanen aangekomen een handgranaat/explosive te laten afgaan. En dat een medic zich bewapende was ook niks ongewoons, hielden de jappen net als de Taliban zich niet aan de conventies van Geneva.
Ja, kutsituatie om in te verkeren als medic. Kan me die rage ook wel voorstellen bij zijn buddies.
pi_117474414
Kijk eens wat ik vond:
  maandag 1 oktober 2012 @ 19:40:29 #282
379462 BredeBradda
Broertje in opleiding
pi_117476408
Maandag naar Brighton w/
pi_117477206
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 19:40 schreef BredeBradda het volgende:
Maandag naar Brighton w/
Daar zat je toch al een week?
  maandag 1 oktober 2012 @ 19:56:19 #284
379462 BredeBradda
Broertje in opleiding
pi_117477250
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2012 19:55 schreef Thaboel het volgende:

[..]

Daar zat je toch al een week?
:|W
  maandag 1 oktober 2012 @ 20:02:02 #285
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_117477567
  maandag 1 oktober 2012 @ 20:09:37 #287
211797 Esses
Splendide mendax
pi_117477985
O help, z'n blauwtje.
pi_117478272
quote:
10s.gif Op maandag 1 oktober 2012 20:07 schreef samthegreat5 het volgende:

2keer in een topic :') ;(
pi_117478387
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 20:14 schreef m.k het volgende:

[..]

2keer in een topic :') ;(
Verrek :') inderdaad.
pi_117479018
Kut sam
  maandag 1 oktober 2012 @ 20:28:25 #291
379462 BredeBradda
Broertje in opleiding
pi_117479121
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 20:16 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Verrek :') inderdaad.
Hommo
pi_117479227
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 20:26 schreef Thaboel het volgende:
Kut sam
Ondermijn mijn gezag niet in het bijzijn van Bredebroertje he!!!
pi_117479256
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 20:29 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Ondermijn gezag niet in het bijzijn van Bredebroertje he!!!
Sorry man
  † In Memoriam † maandag 1 oktober 2012 @ 20:32:24 #294
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_117479448
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 20:29 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Ondermijn mijn gezag niet in het bijzijn van Bredebroertje he!!!
:D
pi_117479566
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2012 20:30 schreef Thaboel het volgende:

[..]

Sorry man
No problem bro
  maandag 1 oktober 2012 @ 20:34:26 #296
211797 Esses
Splendide mendax
pi_117479591
Sammie, gezag? :')
  maandag 1 oktober 2012 @ 20:41:09 #297
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_117480070
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 20:34 schreef Esses het volgende:
Sammie, homo? :')
Ja
pi_117480084
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 20:34 schreef Esses het volgende:
Sammie, gezag? :')
Herp, derp, derp herp.
pi_117480104
quote:
7s.gif Op maandag 1 oktober 2012 20:41 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Ja
Herp, derp, herp, derp
pi_117480249
Borderlands 2 zo eens uitproberen
pi_117480281
Maar niet nadat ik deze film heb afgekeken:
En nadat ik m'n practicumhandleiding voor morgen heb doorgelezen.

Tevens: VOL.
  maandag 1 oktober 2012 @ 20:44:37 #302
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_117480285
ok
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')