SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Lotusss: 29 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SCConform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
Is een stress positie al marteling? Het zijn en blijven combattanten.quote:Op zondag 30 september 2012 22:49 schreef Esses het volgende:
[..]
Martelingen vinden niet plaats in normale gevangenissen. De foto's zoals aangetoond, dat gebeurd ook niet in normale gevangenissen.
Gewoon oog om oog tand om tand toch?quote:Op zondag 30 september 2012 22:53 schreef thesystem het volgende:
[..]@m.k.
De vietnamezen maakten zich meer schulding aan vuile CAC als de westerlingen hoor...
Ja en wat is hier anders dan een civiele gevangenis? Men meoet niet over het hoofd zien dat het hier om tangos gaat, die anders dan bij de meeste gedetineerde in civiele gevangenissen zonder problemen zouden overgaan tot strijd met de bewakers. Als je dit soort beelden wilt plaatsen, zij dan ook zo eerlijk om beelden te plaatsen van militaire met spit shields, of militaire die gebetten zijn, militaire die vol (gegooid zijn met kots dan wel excrementen, etc.quote:Op zondag 30 september 2012 22:41 schreef Esses het volgende:
[ afbeelding ]
Kom je zo binnen in een normale gevangenis?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig mag je in een gewone gevangenis lopen.
[ afbeelding ]
Drugs are bad m'kay
De mensen in die kleine kooitjes, dat is geen stresspositie meer, die zijn overigens drugged out. Maar dat is echt niet voor het verhoor hoor! Echt niet!quote:Op zondag 30 september 2012 22:53 schreef thesystem het volgende:
[..]
Is een stress positie al marteling? Het zijn en blijven combattanten.
Daar trainen ze nederlandse militairen ook op hoor?
Thanksquote:Op zondag 30 september 2012 22:54 schreef m.k het volgende:
[..]
Geweldige ongelimiteerde mongool dat je bent
Lees je post terug en je hebt een mooie beargumentering.quote:
Plaats ze dan, be my guest. Ik zou ze ook onderschijten als ze me martelen. De mensen in die kooitjes? Zijn drugged out. Volgespoten, platgespoten. Maar dat was echt niet voor verhoor hoor. Bullshit.quote:Op zondag 30 september 2012 22:54 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja en wat is hier anders dan een civiele gevangenis? Men meoet niet over het hoofd zien dat het hier om tangos gaat, die anders dan bij de meeste gedetineerde in civiele gevangenissen zonder problemen zouden overgaan tot strijd met de bewakers. Als je dit soort beelden wilt plaatsen, zij dan ook zo eerlijk om beelden te plaatsen van militaire met spit shields, of militaire die gebetten zijn, militaire die vol (gegooid zijn met kots dan wel excrementen, etc.
Met bronvermelding uiteraardquote:
Martelingen komen ook niet voor in Gitmo, en wat je daar op de foto's ziet is bescherming van de bewakers tegen dit soort tuig. In civiele gevangenissen waar een gedetineerde de bewakers aanvalt word deze ook afgezondert en in een dwangcel gezet. Netzo dat een crimineel die word vastgenomen en spuugt of bijt een spit cover op krijgt.quote:Op zondag 30 september 2012 22:49 schreef Esses het volgende:
[..]
Martelingen vinden niet plaats in normale gevangenissen. De foto's zoals aangetoond, dat gebeurd ook niet in normale gevangenissen.
Bewijs? Bloed analyses?quote:Op zondag 30 september 2012 22:57 schreef Esses het volgende:
[..]
Plaats ze dan, be my guest. Ik zou ze ook onderschijten als ze me martelen. De mensen in die kooitjes? Zijn drugged out. Volgespoten, platgespoten. Maar dat was echt niet voor verhoor hoor. Bullshit.
Martelingen komen niet voor? En de verschillende dossiers die daarover gevormt zijn, de VRIJSPRAKEN door AMERIKAANSE AMBTENAREN omdat AMERIKANEN aldaar GEMARTELD hebben?quote:Op zondag 30 september 2012 22:57 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Martelingen komen ook niet voor in Gitmo, en wat je daar op de foto's ziet is bescherming van de bewakers tegen dit soort tuig. In civiele gevangenissen waar een gedetineerde de bewakers aanvalt word deze ook afgezondert en in een dwangcel gezet. Netzo dat een crimineel die word vastgenomen en spuugt of bijt een spit cover op krijgt.
Bewijs? Amerikanen die toegeven dat ze platgespoten zijn. Want ze zijn "mentaal ziek" en plaatsen ze dus maar in een hondenbench. Wil je het weten, ga je ze zelf maar googlen. Maar de amerikanen beloven plechtig dat ze niet gedrugged verhoort zijn. En daar zeg ik op mijn beurt: Yeah right.... op.quote:Op zondag 30 september 2012 22:58 schreef thesystem het volgende:
[..]
Bewijs? Bloed analyses?
@
M.k.
Ik vind m'n posts best awesome, maar bedankt dat je me ongelimiteerd vind
Thanks!
Kom dan eens met die dossiers en verslagen...quote:Op zondag 30 september 2012 22:58 schreef Esses het volgende:
[..]
Martelingen komen niet voor? En de verschillende dossiers die daarover gevormt zijn, de VRIJSPRAKEN door AMERIKAANSE AMBTENAREN omdat AMERIKANEN aldaar GEMARTELD hebben?
Foto's en video's van de martelingen?quote:Op zondag 30 september 2012 23:00 schreef thesystem het volgende:
[..]
Kom dan eens met die dossiers en verslagen...
En dan geen hippy nieuws sites zonder degelijke betrouwbare bronnen.
Fotos, video's
Geen idee hoe betrouwbaar dit is zonder een beroep te hoeven doen op de FOIA.quote:Op zondag 30 september 2012 23:00 schreef thesystem het volgende:
[..]
Kom dan eens met die dossiers en verslagen...
En dan geen hippy nieuws sites zonder degelijke betrouwbare bronnen.
Fotos, video's
quote:
quote:Op zondag 30 september 2012 22:58 schreef thesystem het volgende:
[..]
Bewijs? Bloed analyses?
@
M.k.
Ik vind m'n posts best awesome, maar bedankt dat je me ongelimiteerd vind
Thanks!
quote:Op zondag 30 september 2012 16:43 schreef thesystem het volgende:
Dat valt wel mee hoor....
Alleen is in zulk geval het vuurwapen de snelste oplossing voor het probleem. Zo'n jongetje gaan heropvoeden kost jaren, duizenden dollars en hoe zeker is het dat hij niet terug valt? Tevens heeft hij acties gepleegd tegen ons dus sja....
Geen inzicht....dat heb je totaal verkeerd esses, alleen ben ik wat mee pro actie als praten en thee drinken en knuffelen
quote:Op zondag 30 september 2012 17:41 schreef thesystem het volgende:
Grof...maar ook wel grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 30 september 2012 18:39 schreef thesystem het volgende:
Omar Ahmed Khadr (Urdu: عمر أحمد خضر; born September 19, 1986) is an Egyptian Canadian citizen convicted for war crimes under the United States Military Commissions Act of 2009, including murder in violation of the law of war and providing material support for terrorism.[1] Khadr was tried by a Guantanamo military commission tribunal, a venue reserved for non-American enemy combatants captured in the War on Terror.[2][3][4] In October 2010 he pleaded guilty to the five charges against him as part of a plea agreement with military commission prosecutors.
[ afbeelding ]
En dit krijg je ervanquote:Op zondag 30 september 2012 18:45 schreef thesystem het volgende:
[..]
Khadr pled guilty to the murder of Christopher Speer. On October 29, 2010, despite the prosecution psychiatrist testifying that he showed no signs of remorse,[31]
[ afbeelding ]
Een laffe IED bouwer....
Die jongen zou niet eens die medische behandeling moeten hebben gekregen!
quote:Op zondag 30 september 2012 18:52 schreef thesystem het volgende:
Tekst bij de foto:
Khadr allegedly handling explosives.
Een vuile laffe IED bouwer dus....
Het begin, niet zo boeiend.
Jammer dat dat vuil joch het heeft overleefd....al die IED bouwer zouden ze een nek schot moeten geven en lekker laten creperen!quote:Op zondag 30 september 2012 18:57 schreef thesystem het volgende:
[..]
Waarom is niet boeiend, hij bouwde IED's, hij vocht mee met hun...ja hij is jong maar hij is niks meer of minder als een vuile IED bouwende terrorist welke het verdiende om dood geschoten te worden. Hij heeft geluk gehad dat hij het heeft overleefd maar van mij mocht die lekker wegrotten in Guantanamo. Hij heeft zelf bekend....quote:Op zondag 30 september 2012 19:00 schreef thesystem het volgende:
En of dat joch nu beter weet of niet.....hij was een vuile IED maker en terrorist.quote:Op zondag 30 september 2012 19:03 schreef thesystem het volgende:
[..]
Alleen vergeet je even dat de oorlog in europa totaal iets anders was als de oorlog in Afghanistan maar die vergelijking is zeker te moeilijk voor je of niet?
De kinderen in Nazi duitsland werden ook geindoctrineerd maar niet religieus en konden nog nadenken...vele hebben na de oorlog een normaal leven geleid.
Groot verschilletje met een of andere IED bouwerquote:Op zondag 30 september 2012 19:19 schreef thesystem het volgende:
[..]
maar omdat terroristje het overleefd heeft moeten we hem maar opnieuw opvoeden en een mooi leven geven?Laat jezelf een checken andersquote:Op zondag 30 september 2012 19:52 schreef thesystem het volgende:
[..]
IED bouwer, terrorist, vuurgevecht, moord
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Er is tot drie keer waterboarding voorgekomen, iets wat ik die uit eigen ervaring weet wat dit inhoud geen marteling wil noemen. Maar zelfs als we daar over verschillen van mening, geef mij eens aan welke martelingen nog meer werden toegevoegd. Nee het is natuurlijk de normaalste en meest begrijpelijke zaak van de wereld dat je door een gevangene ondergepuugd, gekots en geschreten word. tenslotte is het ook zo erg dat er in je cel een pijltje is richting Mekka, je een Koran hebt, driemaal daags te eten krijgt etc. etc.quote:Op zondag 30 september 2012 22:58 schreef Esses het volgende:
[..]
Martelingen komen niet voor? En de verschillende dossiers die daarover gevormt zijn, de VRIJSPRAKEN door AMERIKAANSE AMBTENAREN omdat AMERIKANEN aldaar GEMARTELD hebben?
http://www.nu.nl/algemeen(...)ling-guantanamo.htmlquote:Op zondag 30 september 2012 23:03 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Er is tot drie keer waterboarding voorgekomen, iets wat ik die uit eigen ervaring weet wat dit inhoud geen marteling wil noemen. Maar zelfs als we daar over verschillen van mening, geef mij eens aan welke martelingen nog meer werden toegevoegd. Nee het is natuurlijk de normaalste en meest begrijpelijke zaak van de wereld dat je door een gevangene ondergepuugd, gekots en geschreten word. tenslotte is het ook zo erg dat er in je cel een pijltje is richting Mekka, je een Koran hebt, driemaal daags te eten krijgt etc. etc.
Hey, hoor ik daar een onderbuik borrelen?quote:Op zondag 30 september 2012 23:03 schreef m.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Laat jezelf een checken anders
Waterboarden doe ik toch ook elke zomerquote:Op zondag 30 september 2012 23:05 schreef Esses het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/algemeen(...)ling-guantanamo.html
Astjeblieft, omdat je blind in je overheid gelooft. En waterboarding geen marteling?Die is gek. Ja, daar verschillen we over.
En normaalste zaak? Nee. Begrijpelijk? Ja.
Oh sorry ik moest spontaan schijten van het terug lezen van al die briljante posts, daar kan ik verder ook niks aan doenquote:Op zondag 30 september 2012 23:05 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Hey, hoor ik daar een onderbuik borrelen?
Maar dan komt bij mij nu de vraag opborrelen, is Omar in Camp Delta gemarteld? Zijn daar bewijzen voor.quote:Op zondag 30 september 2012 23:05 schreef Esses het volgende:
[..]
Astjeblieft, omdat je blind in je overheid gelooft. En waterboarding geen marteling?Die is gek. Ja, daar verschillen we over.
Ik heb al meer bronnen kunnen plaatsen dat ze er wel zijn gebruikt, dan jij officiele berichten dat ze NIET zijn gebruikt. Go fuck yourself.quote:Op zondag 30 september 2012 23:06 schreef thesystem het volgende:
Maar MM, de enige foto die ik zie is een heel normale pose tijdens CAC?
@ Esses, ik kan geen fotos hier op zetten die mijn visie tegenspreekt wat die zijn er niet...
Maar ik zal het proberen.
[ afbeelding ]
A10C, boven afghanistan....geen CBU.
[ afbeelding ]
F15E, boven afghanistan....geen CBU.
[ afbeelding ]
Vind je aangevoerde bericht (buiten dat het net slecht Engels is) een lekker sprookje.quote:Op zondag 30 september 2012 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geen idee hoe betrouwbaar dit is zonder een beroep te hoeven doen op de FOIA.
http://www.huffingtonpost(...)o-tri_n_1808639.html
(En nee ik zit niet in 'camp Esses')
CSIS heeft de beelden vrijgegeven, ga ze maar zoeken.quote:Op zondag 30 september 2012 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar dan komt bij mij nu de vraag opborrelen, is Omar in Camp Delta gemarteld? Zijn daar bewijzen voor.
Gitmo bestond uit meerdere kampen, dat er kampen bijwaren waar dingen gebeurden die humanitair gezien niet door de beugel konden is, denk ik, inmiddels wel een feit.
Ik persoonlijk heb te weinig inzicht in wat er in welke kampen op gitmo gebeurde.
Over welke foto heb je het?quote:Op zondag 30 september 2012 23:06 schreef thesystem het volgende:
Maar MM, de enige foto die ik zie is een heel normale pose tijdens CAC?
Oh van mij, met die poses die in een NORMALE gevangenis NIET voorkomen.quote:
Iedereen kan een tekstje typen...quote:Op zondag 30 september 2012 23:08 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik heb al meer bronnen kunnen plaatsen dat ze er wel zijn gebruikt, dan jij officiele berichten dat ze NIET zijn gebruikt. Go fuck yourself.
Kom dan met een officieel overheidsstatement dat ze NIET gebruikt zijn? Kan je niet he... Verbaasd me niet he...quote:Op zondag 30 september 2012 23:11 schreef thesystem het volgende:
[..]
Iedereen kan een tekstje typen...
Fotos zeggen mee...kom dan eens met een foto waar ik CBUs in kan zien?
Nog altijd niet gevonden....
Helaas esses, nu je gaat schelden ben je helemaal niet meer geloofwaardig
Nee, want daar mogen ze lekker spelen op de playstation of tafeltenissenquote:Op zondag 30 september 2012 23:11 schreef Esses het volgende:
[..]
Oh van mij, met die poses die in een NORMALE gevangenis NIET voorkomen.
Zie de post van sine_pari. Et voila. Daar sloeg het op. En ook een hele normale manier van handelen van mensen als ze de halve wereld over reizen. Helemaal als er geclaimed word "het is als een gewone gevangenis"quote:Op zondag 30 september 2012 23:12 schreef thesystem het volgende:
[..]
Nee, want daar mogen ze lekker spelen op de playstation of tafeltenissen![]()
Het is een combattant..geen civi
In het door jou aangevoerde stuk ging het om de al eerder door mij genoemde waterboarding. En ja die is tot driemaal toe doorgevoerd. Over of dit wel of niet martelen is, kan men boekdelen schrijven en het heeft dan ook weinig zin dit hier voort te zetten. Ik ben van menig dat dit niet het geval is (uit eigen ondervinding), en jij hebt daar een andere menig over.quote:Op zondag 30 september 2012 23:05 schreef Esses het volgende:
[..]
Hmmm, kan ik alleen maar op antwoorden dat ik te weinig zicht heb op wat er in andere zeer zwaar beveiligde gevangenissen gebeurt.quote:Op zondag 30 september 2012 23:11 schreef Esses het volgende:
[..]
Oh van mij, met die poses die in een NORMALE gevangenis NIET voorkomen.
Dus: Statements dat ze NIET gebruikt zijn. Na al die beschuldigingen moet er wel een statement zijn van de overheid toch?quote:Op zondag 30 september 2012 23:12 schreef thesystem het volgende:
[..]
Nee, want daar mogen ze lekker spelen op de playstation of tafeltenissen![]()
Het is een combattant..geen civi
En ik heb geen statements nodig, ik zoek fotos...dat is namelijk echt bewijs, want zoals je net zelf zegt; omar gaf toe omdat hij dan 8 jaar kreeg ipv levens lang...ongeacht de waarheid....
Dus...fotos van CBUs
En de jeugdige vriend is er wel een van. Maar ga de dossiers van de engelsen enz. maar even nazoeken, kan je het zelf lezen.quote:Op zondag 30 september 2012 23:13 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
In het door jou aangevoerde stuk ging het om de al eerder door mij genoemde waterboarding. En ja die is tot driemaal toe doorgevoerd. Over of dit wel of niet martelen is, kan men boekdelen schrijven en het heeft dan ook weinig zin dit hier voort te zetten. Ik ben van menig dat dit niet het geval is (uit eigen ondervinding), en jij hebt daar een andere menig over.
Maar nogmaals, geef buiten deze driemaal aan waar (nogmeer) gemarteld is. Trouwens onze jeugdige vriend is niet een van de drie waterboard candidaten geweest.
Ik ga zeker zoeken, want als er bewijs is dat er minderjarigen in Camp Delta in Gitmo gemarteld zijn, dan moet dat ondertussen wel op het internet te vinden zijn.quote:Op zondag 30 september 2012 23:09 schreef Esses het volgende:
[..]
CSIS heeft de beelden vrijgegeven, ga ze maar zoeken.
CSIS is hierin: Canadian Security Intelligence Servicequote:Op zondag 30 september 2012 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga zeker zoeken, want als er bewijs is dat er minderjarigen in Camp Delta in Gitmo gemarteld zijn, dan moet dat ondertussen wel op het internet te vinden zijn.
Zonder bewijs, ga ik er vooralsnog vanuit dat dat niet gebeurt is.
Nee, waarom....ik zeg fotos en die zijn er niet. Op geen enkele CAS kist worden CBU's gevoerd.quote:Op zondag 30 september 2012 23:13 schreef Esses het volgende:
[..]
Dus: Statements dat ze NIET gebruikt zijn. Na al die beschuldigingen moet er wel een statement zijn van de overheid toch?
Dus statement.
Ik heb nog niet eens gezocht.quote:Op zondag 30 september 2012 23:16 schreef Esses het volgende:
[..]
CSIS is hierin: Canadian Security Intelligence ServiceTrek jij die maar in twijfel joh.
Nee, maar de honderden raporten dat ze in 2001 en 2002 die je overal kan vinden, zijn allemaal gelogen?quote:Op zondag 30 september 2012 23:17 schreef thesystem het volgende:
[..]
Nee, waarom....ik zeg fotos en die zijn er niet. Op geen enkele CAS kist worden CBU's gevoerd.
Alleen GBUs, AGMs, ongeleide raketten en munitie voor het boordgeschut. Tevens dragen sommige kisten AAMs. Maar geen CBUs. En dan kan je blijven zeiken over je statement....ik heb van jou nog geen enkele foto gezien met een CBU.
Mnee, ik blijf linkjes spugen. Ben dat een beetje zat. Laat mensen zelf maar is met de bewijsmaterialen / bronnen komen.quote:Op zondag 30 september 2012 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eens gezocht.
Maar uit deze opmerking van je, maak ik uit dat jij al het bewijs hebt dat Omar in Camp Delta gemarteld is. Dan graag een linkje
Nogmaals, de zaak om Khadr heb ik ivm persoonlijke interresese nogal intensief vervolgt, en negatief, hij is niet gemarteld/ge-waterboard. En de verwijzingen die je hier maakt zou ik dan ook graag willen zien (link).quote:Op zondag 30 september 2012 23:14 schreef Esses het volgende:
[..]
En de jeugdige vriend is er wel een van. Maar ga de dossiers van de engelsen enz. maar even nazoeken, kan je het zelf lezen.
Dan raad ik je aan om te gaan googlen. Aangezien ik hier de enige ben die die daadwerkelijk nog eens bronnen post.quote:Op zondag 30 september 2012 23:21 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Nogmaals, de zaak om Khadr heb ik ivm persoonlijke interresese nogal intensief vervolgt, en negatief, hij is niet gemarteld/ge-waterboard. En de verwijzingen die je hier maakt zou ik dan ook graag willen zien (link).
Hmmm, jij gooit hier een stelling neer door middel van een linkje naar nu.nl. Jij blijkt je goed ingelezen te hebben in de materie. Er ontstaat een discussie met mensen waarvan er ten minste één wél bekend is met de zaak.quote:Op zondag 30 september 2012 23:19 schreef Esses het volgende:
[..]
Mnee, ik blijf linkjes spugen. Ben dat een beetje zat. Laat mensen zelf maar is met de bewijsmaterialen / bronnen komen.
Ik zou gaarne een link posten die het tegendeel bewijst. Maar waarschijnlijk weet je net zo goed als ik dat goed nieuws geen nieuws is, een slecht nieuws goed nieuws. Dus zou het voor de hand moeten liggen dat als het waar was wat je hier beweerd het ergens door iemand op een site geuit was (met bijbehoorde bewijzen)quote:Op zondag 30 september 2012 23:22 schreef Esses het volgende:
[..]
Dan raad ik je aan om te gaan googlen. Aangezien ik hier de enige ben die die daadwerkelijk nog eens bronnen post.
2001 en 2002 is een totaal andere oorlog als die er nu is.quote:Op zondag 30 september 2012 23:18 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee, maar de honderden raporten dat ze in 2001 en 2002 die je overal kan vinden, zijn allemaal gelogen?
Dat ze gele BLU-97 canisters gebruikten? Dat de voedselrantsoenen ook in gele canisters zat?
Je bent echt de weg kwijt man.
Godverdomme je bent echt verschrikkelijk achterlijk he. Ik heb non-stop gezegd dat ze in 2001-2002 gebruikt zijn als laffe wapens om eigen personeel veilig te houden. Jij blijft dat pertinent ontkennen. Ga godverdomme je posts eens terug lezen.quote:Op zondag 30 september 2012 23:24 schreef thesystem het volgende:
[..]
2001 en 2002 is een totaal andere oorlog als die er nu is.
Wil je dat niet inzien/snappen...jou keus.
Daarom zeg ik, hedendaags op geen enkele CAS kist zitten CBU's. Dat men ze bij de initieele aanval heet gebruikt heb ik nooit ontkent. Wel dat men ze nu nog gebruikt. En sja, dat ze geel zijn dat is al langer zo esses....
Je doelt zeker hier op:
[ afbeelding ]
Ik zou zeggen, kom eens met de goed nieuws berichten, vooral de berichten met een ontwikkelde WESTERSE mening over martelingen ipv. de amerikaanse mening.quote:Op zondag 30 september 2012 23:24 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ik zou gaarne een link posten die het tegendeel bewijst. Maar waarschijnlijk weet je net zo goed als ik dat goed nieuws geen nieuws is, een slecht nieuws goed nieuws. Dus zou het voor de hand moeten liggen dat als het waar was wat je hier beweerd het ergens door iemand op een site geuit was (met bijbehoorde bewijzen)
Ik had het over nu, niet over toen, check mn fotos dan eens ipv die continue over te slaan omdat het geen hippy bron van je isquote:Op zondag 30 september 2012 23:26 schreef Esses het volgende:
[..]
Godverdomme je bent echt verschrikkelijk achterlijk he. Ik heb non-stop gezegd dat ze in 2001-2002 gebruikt zijn als laffe wapens om eigen personeel veilig te houden. Jij blijft dat pertinent ontkennen. Ga godverdomme je posts eens terug lezen.
Ja, sorry, had de vraag erbij niet gelezen. Ja, ik doelde daar op. Overigens, hippy bronquote:Op zondag 30 september 2012 23:27 schreef thesystem het volgende:
[..]
Ik had het over nu, niet over toen, check mn fotos dan eens ipv die continue over te slaan omdat het geen hippy bron van je is
homoquote:Op zondag 30 september 2012 23:27 schreef samthegreat5 het volgende:
DISCUSSIËREN OP INTERNET IS AWESOOMMEEEE![]()
Winning a discussion on the Internet...quote:Op zondag 30 september 2012 23:27 schreef samthegreat5 het volgende:
DISCUSSIËREN OP INTERNET IS AWESOOMMEEEE![]()
Ik vind wel een document geschreven door een US Army psychiatrist, Brigadier General (retired) Stephen Xenakis, gericht aan de Canadese overheid. Hij zegt dat Khadr hem verteld heeft dat hij zich herinnerd te zijn ge-waterboard.quote:Op zondag 30 september 2012 23:24 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ik zou gaarne een link posten die het tegendeel bewijst. Maar waarschijnlijk weet je net zo goed als ik dat goed nieuws geen nieuws is, een slecht nieuws goed nieuws. Dus zou het voor de hand moeten liggen dat als het waar was wat je hier beweerd het ergens door iemand op een site geuit was (met bijbehoorde bewijzen)
Niet iedereen gelukkig... Toch?quote:Op zondag 30 september 2012 23:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Winning a discussion on the Internet...![]()
En nu lief doen, kinders. Als de 3e wereldoorlog uitbreekt hebben we elkaar allemaal nodig.
Even kort gezocht, en gevondenquote:Op zondag 30 september 2012 23:27 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, kom eens met de goed nieuws berichten, vooral de berichten met een ontwikkelde WESTERSE mening over martelingen ipv. de amerikaanse mening.
Ik zie uberhaupt geen namen? Overigens vind ik de laatste allinea wel opvallend.quote:Op zondag 30 september 2012 23:33 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Even kort gezocht, en gevonden
http://www.lawfareblog.co(...)f-cia-waterboarding/
Wijs me waar onze jeugde vrind genoemd word.
Ik zit even op de wiki te kijkenquote:Op zondag 30 september 2012 23:30 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ik vind wel een document geschreven door een US Army psychiatrist, Brigadier General (retired) Stephen Xenakis, gericht aan de Canadese overheid. Hij zegt dat Khadr hem verteld heeft dat hij zich herinnerd te zijn ge-waterboard.
http://www2.macleans.ca/2012/08/31/the-xenakis-report/
Maarja, in hoeverre dat bewijs is... elke gevangene kan wel beweren waterboarding te hebben ondergaan, in de hoop op wat publiciteit.
Over water-boarding wordt niet gesproken.quote:In February 2003, Canadian Foreign Affairs intelligence officer Jim Gould and an official from the Canadian Security Intelligence Service (CSIS) were allowed to interrogate Khadr themselves.[96] For three weeks prior to the Canadian visit, Khadr was deprived of sleep and moved to a new cell every three hours for 21 days in order to "make him more amenable and willing to talk".[97]
Dan moet je nog eens goed lezen.quote:Op zondag 30 september 2012 23:35 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik zie uberhaupt geen namen? Overigens vind ik de laatste allinea wel opvallend.
En ja dat jij dat opvallend zou vinden verbaast me eigelijk niet. Maar ik heb juist naar een niet pro-U.S./Gitmo beleid artikel gezocht, omdat er anders maar weer eens het voorwerp zou komen dat het toch niet klopt en dat ik enkel maar gehersenspoeld ben.quote:Recall that the CIA has acknowledged only three cases of waterboarding, all of them very famous: Khalid Sheikh Mohammed, Abu Zubaydah, and Abd al-Rahim al-Nashiri.
Trouwens sleep deprivation en disorientation, is nog altijd geen marteling. Zou dit wel zo zijn zou men ondermeer in Nederland de overheid kunnen aanklagen als militair.quote:Op zondag 30 september 2012 23:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zit even op de wiki te kijken
[..]
Over water-boarding wordt niet gesproken.
Ik voel jequote:
Ik zeg ook niet dat het martelen is, het is wel iets wat sommige nederlanders (met name de sleep deprivation) als martelen zouden kunnen zien. Maar ik weet dat de NL recherche die techniek ook wel bij Nederlandse gevangenen toepast.quote:Op zondag 30 september 2012 23:41 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Trouwens sleep deprivation en disorientation, is nog altijd geen marteling. Zou dit wel zo zijn zou men ondermeer in Nederland de overheid kunnen aanklagen als militair.
Nou, nee, ik waardeer het artikel. Maar inderdaad namen gemist. Excuus!quote:Op zondag 30 september 2012 23:38 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Dan moet je nog eens goed lezen.
[..]
En ja dat jij dat opvallend zou vinden verbaast me eigelijk niet. Maar ik heb juist naar een niet pro-U.S./Gitmo beleid artikel gezocht, omdat er anders maar weer eens het voorwerp zou komen dat het toch niet klopt en dat ik enkel maar gehersenspoeld ben.
Sleep dpriviation op een gevangene is hier daadwerkelijk marteling.quote:Op zondag 30 september 2012 23:41 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Trouwens sleep deprivation en disorientation, is nog altijd geen marteling. Zou dit wel zo zijn zou men ondermeer in Nederland de overheid kunnen aanklagen als militair.
Kuch? Correctie, die worden NIET toegepast.quote:Op zondag 30 september 2012 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het martelen is, het is wel iets wat sommige nederlanders (met name de sleep deprivation) als martelen zouden kunnen zien. Maar ik weet dat de NL recherche die techniek ook wel bij Nederlandse gevangenen toepast.
Je plaatje doet t niet.quote:Op zondag 30 september 2012 23:45 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Goed dat hij zo'n stofzuigertje heeft. Anders zat/lag je daar werkelijk te waterbekken.
[ afbeelding ]
Misschien niet in de mate als dat militairen ze toepassen, maar sorry, ik ken toch echt iemand die gevangen heeft gezeten die met amper 2 uur slaap weer uit zijn cel gehaald werd voor een volgende ondervraging.OK, toegegeven, is ook al weer bijna 20 jaar geleden.quote:Op zondag 30 september 2012 23:45 schreef Esses het volgende:
[..]
Kuch? Correctie, die worden NIET toegepast.
quote:
Met je sonyquote:
20 jaar, daar heb je hem al (Y). 12 tot 9 mag ik namelijk iemand sowieso NIET horen zonder zijn toestemming.quote:Op zondag 30 september 2012 23:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Misschien niet in de mate als dat militairen ze toepassen, maar sorry, ik ken toch echt iemand die gevangen heeft gezeten die met amper 2 uur slaap weer uit zijn cel gehaald werd voor een volgende ondervraging.OK, toegegeven, is ook al weer bijna 20 jaar geleden.
met je neusquote:
Oei, jew bash.quote:
Met je haarquote:
Ah zemmel, jij gaan goed spellen.. ah tfoe.quote:Op zondag 30 september 2012 23:49 schreef Thaboel het volgende:
Hoi bitsjessss. Experia S is een kut foon
Ik zit A.) niet achter een klapjap, en B.) geen Jappans spul hier in huis. De chinese zouden het niet op prijs stellen als ze voor jappen worden uitgemaakt. Want alhowel het een Amerikaans merk is zal het meerendeel van de componenten wel zo als gebruikelijk uit China komen.quote:
Oh, maar waar hebben we het dan over, 20 jaar geleden hanteerde de NL recherche die methode nog op NL burger verdachten. 10 jaar geleden de US military nog op van terroristische daden verdachten.quote:Op zondag 30 september 2012 23:48 schreef Esses het volgende:
[..]
20 jaar, daar heb je hem al (Y). 12 tot 9 mag ik namelijk iemand sowieso NIET horen zonder zijn toestemming.
Hij had het tegen mij :p.quote:Op zondag 30 september 2012 23:50 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ik zit A.) niet achter een klapjap, en B.) geen Jappans spul hier in huis. De chinese zouden het niet op prijs stellen als ze voor jappen worden uitgemaakt. Want alhowel het een Amerikaans merk is zal het meerendeel van de componenten wel zo als gebruikelijk uit China komen.
Ja uuu ik had het dus tegen samquote:Op zondag 30 september 2012 23:50 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ik zit A.) niet achter een klapjap, en B.) geen Jappans spul hier in huis. De chinese zouden het niet op prijs stellen als ze voor jappen worden uitgemaakt. Want alhowel het een Amerikaans merk is zal het meerendeel van de componenten wel zo als gebruikelijk uit China komen.
Niet slechts 10 jaarquote:Op zondag 30 september 2012 23:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, maar waar hebben we het dan over, 20 jaar geleden hanteerde de NL recherche die methode nog op NL burger verdachten. 10 jaar geleden de US military nog op van terroristische daden verdachten.
Hoe komt ze aan die Kalashnikov ah zemmel?quote:Op zondag 30 september 2012 23:52 schreef Thaboel het volgende:
Sorry Sam: Xperia
Enne JA ik zie een jew bash,
[ afbeelding ]
Of die dame heeft een waterhoofd, of het gaat om een miniatuur Kaliquote:Op zondag 30 september 2012 23:52 schreef Thaboel het volgende:
Sorry Sam: Xperia
Enne JA ik zie een jew bash,
[ afbeelding ]
Slaap ze Esses.quote:Op zondag 30 september 2012 23:53 schreef Esses het volgende:
[..]
Niet slechts 10 jaar
Anyway, trusten.
Slaap lekker, en morgen gezond weer op.quote:Op zondag 30 september 2012 23:53 schreef Esses het volgende:
[..]
Niet slechts 10 jaar
Anyway, trusten.
quote:Op zondag 30 september 2012 23:54 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Slaap lekker, en morgen gezond weer op.
Bazenscherm > fuque S-AMOLED.quote:Op zondag 30 september 2012 23:53 schreef MaryMouse het volgende:
Sammy is eigenwijs, heeft zijn zinnen gezet op die Sony Xperia. Ik geef hem geen ongelijk, anders heeft hij over twee weken hier niets nieuws om over te janken.
quote:Op zondag 30 september 2012 23:56 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Bazenscherm > fuque S-AMOLED.
En de rest is extreem kutquote:Op zondag 30 september 2012 23:56 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Bazenscherm > fuque S-AMOLED.
correctie, alles is extreem kutquote:
Nope. Bazentelefoon, van verscheidene bronnen gehoord. Ik heb mijn afwegingen gemaakt hoorquote:Op zondag 30 september 2012 23:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]je snapt het nog steeds niet hè Sammy?
Voor waarheid aangenomen. Dankquote:
Je matties?quote:
Maar als ik nou zeg dat alle LG's bazenphoons zijn en MM en mk dat ook zeggen? Dat zijn dan meerdere bronnen. Neem je dat ook aan als waarheid?quote:Op zondag 30 september 2012 23:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nope. Bazentelefoon, van verscheidene bronnen gehoord. Ik heb mijn afwegingen gemaakt hoor.
Behalve dat ik alle specificaties heb vergeleken en duizend reviews heb gekeken. Ah zemmel.quote:Op zondag 30 september 2012 23:59 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Maar als ik nou zeg dat alle LG's bazenphoons zijn en MM en mk dat ook zeggen? Dat zijn dan meerdere bronnen. Neem je dat ook aan als waarheid?
Enige voordeel aan LG's zijn dat daar niet de HTC of Samsung meuk op staat. Maar ik blijf erbij dat een geroote HTC of Samsung toch echt beter is dan welk ander merk dan ookquote:Op zondag 30 september 2012 23:59 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Maar als ik nou zeg dat alle LG's bazenphoons zijn en MM en mk dat ook zeggen? Dat zijn dan meerdere bronnen. Neem je dat ook aan als waarheid?
quote:
Ach, Sammy heeft Ted gezienquote:Op zondag 30 september 2012 23:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Tweakers, youtube, google, mijn teddybeer, mijn aanrecht, broodmes.
Welke HTC meuk?quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Enige voordeel aan LG's zijn dat daar niet de HTC of Samsung meuk op staat. Maar ik blijf erbij dat een geroote HTC of Samsung toch echt beter is dan welk ander merk dan ook
Ah, dat friends center dinges en zo, dat constant wilde contacten met het facebook dat ik niet heb.quote:
Ik durf niet te rooten/custom roms erop zettenquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Enige voordeel aan LG's zijn dat daar niet de HTC of Samsung meuk op staat. Maar ik blijf erbij dat een geroote HTC of Samsung toch echt beter is dan welk ander merk dan ook
True dat, true dat.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:03 schreef Nibb-it het volgende:
Die telefoon kost je wel coolheids credits sammie
Niet bang voor zijn, in DIG zijn er meerdere topics over.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:01 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik durf niet te rooten/custom roms erop zettenBang dat ik me foon sloop.
Als er iemand niet een fanboy is en alle reviews lees dan ben ik het wel. echter ik weet welke reviews ik moet lezen want er staat een hoop bagger tussen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:01 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
You fail pretty hard on reading reviews and reading hardware specs I presume. Fanboy
Friends dinges? nooit last van gehad. Facebook zooi is met de instellingen gewoon aan te passen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, dat friends center dinges en zo, dat constant wilde contacten met het facebook dat ik niet heb.
Gewoon hipster, schijt aan die shit.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:03 schreef Nibb-it het volgende:
Had Sammy dan al coolheid credits? Behalve de film Sammie 2 bedoel ik?quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:03 schreef Nibb-it het volgende:
Zelfs dan. Meerdere how-to's gelezen en bekeken op yt maar durf het niet hahaquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet bang voor zijn, in DIG zijn er meerdere topics over.
Zo hipster is het niet, iedereen had 'm al.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Gewoon hipster, schijt aan die shit.
Nee, iedereen heeft die HTC en Samsung meuk omdat iedereen het heeftquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:05 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Zo hipster is het niet, iedereen had 'm al.
Nah, was een hardnekkige HTC app, friends stream, wilde twitter (heb ik wel), facebook en andere meuk combineren. Vrat geheugen, kon je niet uitzetten. Bagger app. Maar dat was op android 2.3quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:03 schreef m.k het volgende:
[..]
Als er iemand niet een fanboy is en alle reviews lees dan ben ik het wel. echter ik weet welke reviews ik moet lezen want er staat een hoop bagger tussen.
[..]
Friends dinges? nooit last van gehad. Facebook zooi is met de instellingen gewoon aan te passen.
Hebben ze wat aan gedaan dusquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, was een hardnekkige HTC app, friends stream, wilde twitter (heb ik wel), facebook en andere meuk combineren. Vrat geheugen, kon je niet uitzetten. Bagger app. Maar dat was op android 2.3
Ah, ik kan op mijn wildfire niet hoger, ben tevreden met mijn custom rom. Kreng werkt nu gewoon zonder de ballast.quote:
Ik heb een paar maanden geleden ook eindelijk maar eens een custom rom op mijn Galaxy S1 gezet, na bijna 2 jaar. Het is in elk geval een enorme verbetering qua prestaties.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:04 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zelfs dan. Meerdere how-to's gelezen en bekeken op yt maar durf het niet haha
Odin zelfs al gedownd en de kernel staat klaar
9fagquote:
quote:
Eerste plaatje was als wiedergutmachung voor het eerdere niet te ziene plaatje en het tweede was special voor onze computer/technische specialist Sammyquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:08 schreef MaryMouse het volgende:
Sine probeer je een statement te maken?
Ben bang dat met mijn techniese kennis mn foon kapot gaan... Liever er iemand naast die zegt/ laat zien hoe het moet,quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:08 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ik heb een paar maanden geleden ook eindelijk maar eens een custom rom op mijn Galaxy S1 gezet, na bijna 2 jaar. Het is in elk geval een enorme verbetering qua prestaties.
Snap ik nuquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:10 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Eerste plaatje was als wiedergutmachung voor het eerdere niet te ziene plaatje en het tweede was special voor onze computer/technische specialist Sammy
quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:10 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ben bang dat met mijn techniese kennis mn foon kapot gaan... Liever er iemand naast die zegt/ laat zien hoe het moet,
Daaromquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]je zou inderdaad niet de eerste zijn die zijn telefoon bricked
Bon appetitquote:
quote:
Ik snap ook echt niks van hoe dat gedoe allemaal werkt. Maar op internet zijn genoeg sites te vinden waar stap voor stap op staat hoe je het moet doen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:10 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ben bang dat met mijn techniese kennis mn foon kapot gaan... Liever er iemand naast die zegt/ laat zien hoe het moet,
Klopt vooral http://forum.xda-developers.com zijn zelfs handleidingen voor dummies.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:13 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ik snap ook echt niks van hoe dat gedoe allemaal werkt. Maar op internet zijn genoeg sites te vinden waar stap voor stap op staat hoe je het moet doen.
Zelfs danquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:13 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ik snap ook echt niks van hoe dat gedoe allemaal werkt. Maar op internet zijn genoeg sites te vinden waar stap voor stap op staat hoe je het moet doen.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:14 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zelfs danTe telefoon verslaafd om dat risico te lopen.
Back-up is aanwezig maar dat is een bold 9700quote:
Was bij mij ook, een oude Sony Ericson, om ten minste nog gebeld te kunnen worden en te kunnen bellen. Primaire doel toch van een telefoon.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:15 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Back-up is aanwezig maar dat is een bold 9700
Wat maak je dan?quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:18 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Gaat nog wel even duren voor dat ik het naar binnen kan werken
Ik ga nog niet slapenquote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:19 schreef Sine_Pari het volgende:
Kip met cashew nuts en spring onions en glass noodles
Accu duur was dus juist waar ik de problemen mee had op de HTC, die 'friends-app' die altijd actief was wilde constant weten waar ik was. Ik kon wel het gps-localiseren uitzetten, maar die wilde ik wél gebruiken als ik actief met bijv. google maps aan de slag was. Niet omdat een of andere domme fabrieksapp aan mijn niet facebook lezers wilde laten weten waar ik was.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:20 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik ga nog niet slapen![]()
Ja dat is waar MM. Deze week vrij dus even extra inlezen dan maar. Accu duur spreekt me namelijk flink aan.
En dat doe ik dus niet eensquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:24 schreef Thaboel het volgende:
Dat ook. Maar zelfs met mijn extended batt pack @ s2 stock rom haal ik nog geen 13/14 uur. Moet ik wel zeggen dat ik VEEL internet/whatsapp/facebook
Gebrek aan disciplinequote:Op maandag 1 oktober 2012 09:33 schreef BredeBradda het volgende:
Moet echt vroeger gaan slapenZie er elke dag uit als een zombie en ben al aardig wat keren telaat geweest
quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:36 schreef m.k het volgende:
Het 3 Oktober gedoe gaat hier weer beginnen
quote:
Ich WeiBquote:
quote:
Best een vreemde ervaring.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:03 schreef Schild het volgende:
[..]
Lol whut, iemand al een keer weib bij Google Afbeeldingen ingetikt?
Eat that sammie boyquote:Op zondag 30 september 2012 03:11 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zo netjes!, mijn Xperia S is op het moment weer waardeloosook maar eens kijken voor een goede ROM dus
Zojuist.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:03 schreef Schild het volgende:
[..]
Lol whut, iemand al een keer weib bij Google Afbeeldingen ingetikt?
Komt binnenkort binnenquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:42 schreef Schild het volgende:
ER, voor op je nachtkastje;![]()
[ afbeelding ]
Titel: De Nederlandse Rode Baretten’
Subtitel: 11 Luchtmobiele Brigade (Air Assault) ‘7 December’ (1992-2012)
Auteur: Laurens van Aggelen
Uitgeverij: White Elephant Publishing
Aantal pagina’s: 216
Uitvoering: full colour, gebonden, zeer luxe hardcover
ISBN: 978-90-79763-00-9
Prijs: ¤ 32,50
http://www.we-publishing.nl/
Oh. Positief of negatief?quote:
Positief. Na een dag cursus ben je uiteindelijk toch best gaar.quote:
Hoboquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:08 schreef m.k het volgende:
Kijk je of er nog geld op je rekening staat (positief) loop je naar de super, geen saldo.
Homoquote:
No go.quote:
Neu, Bilbo natuurlijkquote:
Pauperquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:08 schreef m.k het volgende:
Kijk je of er nog geld op je rekening staat (positief) loop je naar de super, geen saldo.
Comodoquote:
kijk ff naar je eigen grassprietquote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:13 schreef Thaboel het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_september_2012.html
Deze is wel echt leuk!
Zeg ganef!!!!quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:14 schreef m.k het volgende:
[..]
kijk ff naar je eigen grasspriet
BTW: inb4 zeiken op lotusss topic![]()
Wat?quote:
ganef!!! Dat zeg ik!!quote:
quote:
Volgens googlequote:A thief, scoundrel, or rascal.
[Yiddish, from Hebrew gannb, to steal; see gnb in Semitic roots.]
Mijn wijlen overgroot opa gebruikte dat woord altijd als we stout warenquote:
Hehe, mooi. Jiddish. Mijn pa kent volgens mij nog een paar woordjes.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mijn wijlen overgroot opa gebruikte dat woord altijd als we stout waren
Wat zeggie!? Colon?quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:25 schreef Thaboel het volgende:
ER, jij koelie! Ga lekker in de kolong zitten zijn wij van je af![]()
neequote:
Ik vnd het zo ergquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:13 schreef Thaboel het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_september_2012.html
Deze is wel echt leuk!
Omdat het Wikipedia is, staan wel meer fouten inquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:28 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Kut wikipedia.. waarom liegt het..
http://en.wikipedia.org/wiki/Kolong
Kolong: kelder, kruipruimte.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:28 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Kut wikipedia.. waarom liegt het..
http://en.wikipedia.org/wiki/Kolong
quote:
Eh.. het was sarcastisch.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:29 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Omdat het Wikipedia is, staan wel meer fouten in
Dan verbeter je die.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:29 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Omdat het Wikipedia is, staan wel meer fouten in
mag jij mij eeuwig van bier voorzien schatquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:25 schreef Thaboel het volgende:
ER, jij koelie! Ga lekker in de kolong zitten zijn wij van je af![]()
Of in de gudang zitten, lekker alles opvreten of zuipenquote:
Sarcasm sensors not detectedquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:32 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Leuke kronkel, je zou de politiek in moeten gaan
Ben je djongos niet!quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
mag jij mij eeuwig van bier voorzien schat
Hup, naar die gudang en haal bier voor me, koelie!!quote:
Adoe zeg!quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hup, naar die gudang en haal bier voor me, koelie!!
Tora Tora Toraquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:41 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Pas maar op dat ik hier geen Japans ga spreken.
Sushi!quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:41 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
konichiwa Sine_Pari-San!quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:41 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Is misschien inderdaad wel lekkerder zelfs. Met soja saus ja.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Liever sashimi dan, met soy-sauce.
quote:
Nissan, Suzuki, Subaru, Kawasaki, Mitsubishi, Honda, Isuzu, Daihatsu. En dan praat ik enkel nog maar over autoos in Japansquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tora Tora Tora
Saja no'ra, geloof ik.
Waar kan je nog meer over praten in 't Japans?quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:44 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Nissan, Suzuki, Subaru, Kawasaki, Mitsubishi, Honda, Isuzu, Daihatsu. En dan praat ik enkel nog maar over autoos in Japans
Hentaiquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:45 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Waar kan je nog meer over praten in 't Japans?
Loop zelf asahbiquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik wacht, bier ligt links in de gudang!
Kan bv ook dreigen in het Japans, Hiroshima, Nagasakiquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:45 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Waar kan je nog meer over praten in 't Japans?
let's dancequote:Op maandag 1 oktober 2012 17:44 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Nissan, Suzuki, Subaru, Kawasaki, Mitsubishi, Honda, Isuzu, Daihatsu. En dan praat ik enkel nog maar over autoos in Japans
Komt niet erg dreigend over zo over internet, zal ik je stem toch moeten horenquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:47 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Kan bv ook dreigen in het Japans, Hiroshima, Nagasaki
Dit beter?quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:47 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Komt niet erg dreigend over zo over internet, zal ik je stem toch moeten horen.
That shit is so fucking disturbing it made me puke in my mouth a bit..quote:
Zal ik het eind verklappen? WE WON!!!quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:53 schreef ErwinRommel het volgende:
Deze film toch maar eens downloaden
quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:54 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Zal ik het eind verklappen? WE WON!!!
SPOILER ALERT!!!!!!quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:54 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Zal ik het eind verklappen? WE WON!!!
Vond hem wel grappig, fecking gooksquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
That shit is so fucking disturbing it made me puke in my mouth a bit..
Meer gooks voor jou:quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:55 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Vond hem wel grappig, fecking gooks
Begrijpelijjkquote:
Wat? Die .45 ACP in the chest, of die handgranaat bij de medics die hem proberen te verzorgen?quote:
Het kwam meer dan eens voor dat japaners zich niet overgaven, maar enkel net deden alsof, om daarna in de buurt van Amerikanen aangekomen een handgranaat/explosive te laten afgaan. En dat een medic zich bewapende was ook niks ongewoons, hielden de jappen net als de Taliban zich niet aan de conventies van Geneva.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:00 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat? Die .45 ACP in the chest, of die handgranaat bij de medics die hem proberen te verzorgen?
In 't geval van het eerste: eens.
Maar we mogen gvd wel 130 kilometer per uur op de snelweg, enkele stukken dan!!quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:20 schreef Esses het volgende:
Tof, geen langstudeerboete, dan maar de verzekeringen 11% belasting erbij (ipv 10% 21%). Beeld het is uit, een zorgverzekering van 135 euro, dat is 123,85 excl. belasting. Word straks 149,86 incl. kosten. Stijging van 14,86. 178,32 pp p/j. Tjah, het valt allemaal wel mee he, ik hoorde net nog op de radio dat het ons 190 euro ging kosten per jaar
Ja, kutsituatie om in te verkeren als medic. Kan me die rage ook wel voorstellen bij zijn buddies.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:05 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Het kwam meer dan eens voor dat japaners zich niet overgaven, maar enkel net deden alsof, om daarna in de buurt van Amerikanen aangekomen een handgranaat/explosive te laten afgaan. En dat een medic zich bewapende was ook niks ongewoons, hielden de jappen net als de Taliban zich niet aan de conventies van Geneva.
Daar zat je toch al een week?quote:
quote:
Hommoquote:
Sorry manquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:29 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ondermijn gezag niet in het bijzijn van Bredebroertje he!!!
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:29 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ondermijn mijn gezag niet in het bijzijn van Bredebroertje he!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |