Zijn nice. Vooral rode labeltje bij die zwarte is tof. Bij de camo stoort dat labeltje mij juist weer.quote:Op zondag 30 september 2012 22:50 schreef Sinji het volgende:
Supreme AF1's. Whasgud Thijs![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Courirs 100.000.000 x harder dan die units.quote:Op zondag 30 september 2012 22:50 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
goede opmerking maar nee.quote:Op zondag 30 september 2012 22:58 schreef Ephesis het volgende:
Is het niet dat je op die Supreme AF's bijna 8 cm langer bent, of lijkt dat alleen zo?
Gaat wel, maar niet super bijzonder. Ben wel benieuwd naar het gebruik van materialen.quote:Op zondag 30 september 2012 22:50 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker.quote:Op zondag 30 september 2012 22:50 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die Rod laver vintage absoluut, maar vind deze persoonlijk mooier dan die van cp.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:21 schreef An_awesome_wave het volgende:
Doet me een beetje aan common projects denken met die cijfertjes erop.
Vond ze ook al erg clean inderdaad, kan wel grijs paartje gebruiken...quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:28 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die Rod laver vintage absoluut, maar vind deze persoonlijk mooier dan die van cp.
Het is dat ik net een paar af1 heb gehaald, anders had ik 1 van die 2 zeker gehaald.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:30 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Vond ze ook al erg clean inderdaad, kan wel grijs paartje gebruiken...
Ik ben op m'n af1's toch wel een heel stuk groterquote:
Ik heb mijn "grail" nog een keer gekocht. Komt morgen binnen denk ik.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:44 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ik ben op m'n af1's toch wel een heel stuk groter![]()
Goede pickups de laatste dagen!
Wivah de laatste dagen waren slippers30+ graden in Griekenland.
Welke dan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:54 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik heb mijn "grail" nog een keer gekocht. Komt morgen binnen denk ik.
Kom maar op met die release date fapfapquote:Op zondag 30 september 2012 22:50 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Footlocker, Sneakers, Frontrunner. Allemaal hebben ze de 2012 release van de AM1 (zwart/grijs) alquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:09 schreef HenkXL het volgende:
Een x wat nettere vans besteld
[ afbeelding ]
Iemand die de air max 1 summer 2012 zwart/grijs release al te koop heeft zien staan?
Staat de mini al klaar?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:25 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
[..]
Kom maar op met die release date fapfap
Oh serieus ja, ik had ze online nog nergens gezien. Morgen maar ff om de hoek kijken in de winkel dan. Thx!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:27 schreef iRemco het volgende:
[..]
Footlocker, Sneakers, Frontrunner. Allemaal hebben ze de 2012 release van de AM1 (zwart/grijs) al
Damn nicequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:36 schreef don-diablo het volgende:
Ik wil deze heel, heel graag..
http://www.sneakersnstuff.com/en/product/9798/asics-gt-ii
Wie helpt me er aan?(
)
zijn tof!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:36 schreef don-diablo het volgende:
Wie helpt me er aan?(
)
Precies rond m'n verjaardag... Dat wordt online campen of anders langs de shops in NL die ze krijgen. Ik heb hun vorige hier ook liggen en het model is gewoon erg lekker. Gehaald bij de woei toen tijdens een gelukkig moment eig.quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:35 schreef vault_tec het volgende:
Ik heb echt een crush op Cpt. en atta boy <3
Bijzonder model. Vind de tech super persoonlijk toffer. Meer sleek.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:47 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Release samen met Solebox.
Solebox x adidas Torsion Allegra EQT
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:51 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Bijzonder model. Vind de tech super persoonlijk toffer. Meer sleek.
De af1 zijn wel duur, maar materiaalgebruik en details zijn erg Nice en daarom voor mij het geld waard. Die asics wil ik eig. heel graag en tegelijk ook wat uit de carhartt x apc collab. Weer een dure maand..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:48 schreef Atta-boy het volgende:
[..]haha
Ik vind die gl2's ook wel nice. Ga ze zelf niet halen though. Moet een beetje rustig aan doen aangezien er nog veel goede releases aankomen.
Was vandaag bij woei, die yotd af1's zijn duur man. Sowieso zijn die af1's vaak erg duur de laatste tijd. Wel heel mooi btw.
Pm nog gehad?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:48 schreef Atta-boy het volgende:
[..]haha
Ik vind die gl2's ook wel nice. Ga ze zelf niet halen though. Moet een beetje rustig aan doen aangezien er nog veel goede releases aankomen.
Was vandaag bij woei, die yotd af1's zijn duur man. Sowieso zijn die af1's vaak erg duur de laatste tijd. Wel heel mooi btw.
Beide G.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:56 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar inderdaad, die tech wordt sowieso gecopped.
Twijfel alleen nog welke CW.
M'n vriendin vindt die met groen toffer en ik die met roze. Lastige keuzes. Heb de laatste tijd redelijk wat gehaald in korte tijd.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:56 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar inderdaad, die tech wordt sowieso gecopped.
Twijfel alleen nog welke CW.
Voor jou: beide G.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:11 schreef don-diablo het volgende:
[..]
M'n vriendin vindt die met groen toffer en ik die met roze. Lastige keuzes. Heb de laatste tijd redelijk wat gehaald in korte tijd.
Ik ga ze beide kopen. Mooi schoentje. Zit nu op 48 paar ofzo met die 3e sea crystal mids.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:13 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Hahah lag voor de hand. Misschien wel, iig 1 van de 2.
Vind die met roze cleaner, die groene is wat veiliger.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:11 schreef don-diablo het volgende:
[..]
M'n vriendin vindt die met groen toffer en ik die met roze. Lastige keuzes. Heb de laatste tijd redelijk wat gehaald in korte tijd.
Mag hopen dat je een paar daadwerkelijk gaat dragen?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:13 schreef vault_tec het volgende:
Dagje amsterdam...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij bent de enige die er waarde aan geeft dat het roze is. Het is echt een mooi schoentjequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:19 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Vind die met roze cleaner, die groene is wat veiliger.
Moet me er een beetje overheen zetten dat ik dan roze schoenen koop denk ik.
Ik vind dit de mooiste schoen ooit. Dus 1 dragen en een paar voor de zekerheid in de kast. Zou er zelfs meer willen van diequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:20 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Mag hopen dat je een paar daadwerkelijk gaat dragen?
Of gaan deze alle 3 opgehokt worden?
True that. Zal denk ik uiteindelijk wel voor de roze gaan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:22 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Jij bent de enige die er waarde aan geeft dat het roze is. Het is echt een mooi schoentje
Epic in breda krijgt ze in januari, dus dat is nog wel een poos ja. Zin in die releasequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:25 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
True that. Zal denk ik uiteindelijk wel voor de roze gaan.
Maar duurt nog lang voordat ze uit komen dus heb nog lang genoeg om erover na te denken
Ik ook wel. Sowieso vind ik adidas lekker bezig het afgelopen jaar. Mooie og releases en collabs. Veel is lekker clean. Maar ik wil die nieuwe asics x SNS collab.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:27 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Epic in breda krijgt ze in januari, dus dat is nog wel een poos ja. Zin in die release
Ja, nike is echt aan het slacken. Vooral SB afdeling. Heb niks van adidas maar die retro is erg lekker.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:31 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik ook wel. Sowieso vind ik adidas lekker bezig het afgelopen jaar. Mooie og releases en collabs. Veel is lekker clean. Maar ik wil die nieuwe asics x SNS collab.
Vault, jij mint verslaafde.
Is goed man!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:51 schreef Atta-boy het volgende:
Had je pm nog gehad vault. Laat je weten als ik iets hoor.
Spijt dat ik destijds die sea crystals heb laten liggen bij benG sale voor ¤40. Toen een lelijk paar dunk highs gekocht voor ¤60. Fml
Mooiboy voor welke ga je?
Hmmm, hier zien ze er dan wel weer lekker uit. Maar dat kan aan de foto liggen.quote:
Alle 3 als het mogelijk is.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:51 schreef Atta-boy het volgende:
Had je pm nog gehad vault. Laat je weten als ik iets hoor.
Spijt dat ik destijds die sea crystals heb laten liggen bij benG sale voor ¤40. Toen een lelijk paar dunk highs gekocht voor ¤60. Fml
Mooiboy voor welke ga je?
quote:
Solide shit.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:10 schreef vault_tec het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Detailing dope, maar verder niet mijn ding qua cw. Ben dat weekend niet in Stockholm helaas.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:36 schreef don-diablo het volgende:
Wie helpt me er aan?(
)
Die gebruik ik al 2 jaar alleen matzwart met zwarte glazen. Is echt heel erg chillquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:21 schreef Bajskorv het volgende:
Net even sneaker shopping gedaan in Houston. Weinig winkels en allemaal ver uit elkaar, maar uiteindelijk wel wat toffe shops gevonden. Weinig sneakers, aardig veel goeie T's enzo. Uiteindelijk alleen Rayban opgepikt bij Reserve Supply die ik al tijd zocht, foldable is dope.
[ afbeelding ]
Wel mooi dat ze bij Sole Purpose, kleine lokale shop, meteen begonnen over Patta toen ze hoorden dat ik uit A'dam kwam. Verder stond de hele winkel vol met Filling Pieces, geinig.
Verder The Tipping Point, Premium Goods en The Class Room. Allemaal dope, maar gek genoeg vrij weinig sneakers. Iedereen vol van de Nike x Levi van paar weken terug.
Heb ik een beetje bij m'n Salazars. Hebben ze niet allemaal is mijn ervaring, verschilt onderling.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:42 schreef Atta-boy het volgende:
Vind ze ook niet mooi.
Afwerking op janoski's is btw echt om te huilen.
Was bij sevenply aan het kijken naar een paar en er zitten overal lijm/verfresten de eerste paar cm's boven de zool.
Dat is wel heel erg dan.. Gelukkig hebben m'n levi's dunks dat niet. Bij de Salazars is het maar een klein randje, zie je amper.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:48 schreef Atta-boy het volgende:
Deze die ik in m'n handen had had het serieus overal. Leek net alsof het door een kleuter geverfd was.
Kut leven heb je toch.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:33 schreef Bajskorv het volgende:
Fuck, nu alweer 8 dagen op stap (A'dam, Stockholm, Oslo en Houston) en al die tijd liggen mijn Gold Lunar Woven's uit Taiwan thuis op me te wachten...
Hungry.
dope!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:00 schreef Atta-boy het volgende:
Summer 2013 Floral janoski's:
[ afbeelding ]
Wilde de zwart met paarse accenten janoski kopen. Zat er 1 lijm vlek op de toebox en andere plekken. Online bestellen durf ik hier niet door. Die release helaas mis gelopen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:48 schreef Atta-boy het volgende:
Deze die ik in m'n handen had had het serieus overal. Leek net alsof het door een kleuter geverfd was.
True.quote:
Die ene? Lame.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:24 schreef Atta-boy het volgende:
Goede staat voor dat geld![]()
Wil een jas kopen maar verkoper laat niets van zich horen... Vervelend altijd.
Nu gewoon de waiting game spelen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:48 schreef Atta-boy het volgende:
Ja. Heb ook gewoon niet veel geduldheb gisteren gemaild en vandaag nog een keer.
Want suede kan zo goed tegen water.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:51 schreef leppeh het volgende:
http://theshoegame.com/ar(...)r-2012-releases.html
Ik ga denk ik weer een paartje AM1 halen deze winter
want suede schoenen kopen is seizoensgebonden.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:08 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Want suede kan zo goed tegen water.
Meeste mensen die zijn niet zuinig op hun schoenen en hebben niet meer dan 5 paar. Ziet er altijd lelijk uit imoquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:15 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
want suede schoenen kopen is seizoensgebonden.
Oke man.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:08 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Want suede kan zo goed tegen water.
Dat is waar. Die gele zijn wel tof though.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:26 schreef leppeh het volgende:
[..]
Oke man.
edit: tuurlijk is het niet ideaal, maar boeie. naar buiten kijken om het weer te checken is niet moeilijk, en in de zomer regent het ook best vaak.
Mi gado, shape van de middelste is zeeer nicequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:10 schreef vault_tec het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, deze stond overal voor 130-140 + shipping. Ook bij Nikestore NL online kost-ie 130.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:31 schreef Atta-boy het volgende:
Maar dat is toch gewoon retail? Dan kan je ze net zo goed in de stad halen of mis ik nu iets?
Maar je punt is logisch, voor 10 euro verschil ga ik niet ineens "iets niet kunnen laten liggen". Als je ze toch al wilt kopen, fine.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:11 schreef Atta-boy het volgende:
Ah ok, dacht dat air max rond de 120 retail waren.
Mond harmonica ja. En als die krimpt ben ik fucked dan. Ach, ga hem naar subway aan doen. Ga ik zweten als een malle dus denk dat die sowieso wel weg kan na die avondquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:29 schreef Atta-boy het volgende:
Die dingen krimpen als het goed is nog wat in de was.
mondharmonica toch? Cool!
Ik had deze al op de planning idd.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:15 schreef Bajskorv het volgende:
Maar je punt is logisch, voor 10 euro verschil ga ik niet ineens "iets niet kunnen laten liggen". Als je ze toch al wilt kopen, fine.
Wasmachine nadat je er in gezweet hebt gewoonquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:34 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Mond harmonica ja. En als die krimpt ben ik fucked dan. Ach, ga hem naar subway aan doen. Ga ik zweten als een malle dus denk dat die sowieso wel weg kan na die avond.
Ik was altijd op 30 dus komt goed, hoop ik.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:48 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Wasmachine nadat je er in gezweet hebt gewoon
Heb het van horen van hoor, weet niet in hoeverre het gaat krimpen en of diegene niet gewoon te warm gewassen heeft
Als je die am's al op de planning had staan is het mooi meegenomen natuurlijk
deze vraag heb je al eerder gesteld en aangezien niemand daarop heeft gereageerd, weten "wij" het ook niet. Bel eens met de marketing afdeling van Zalando, foto's komen ergens vandaan.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:16 schreef longkabouter123 het volgende:
hallo,
Zag deze schoenen staan op een advertentie van zalando, iemand enig idee welke schoenen dit zijn?
[ afbeelding ]
Ik meen me een topic (of reactie ergens) te herinneren waar iemand zalando had gebeld en die wisten het zelf ook niet.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:28 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
deze vraag heb je al eerder gesteld en aangezien niemand daarop heeft gereageerd, weten "wij" het ook niet. Bel eens met de marketing afdeling van Zalando, foto's komen ergens vandaan.
quote:Bestelling succesvol afgerond
Je bestelling is afgerond, bedankt voor je bestelling!
quote:Elandsgracht 59
1016 TN Amsterdam
020 4284071
Zeker. Daar heb ik m'n taka hayashi's vandaan. (Ze hadden de pendleton slip ons ook nog destijds.)quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:13 schreef SHOOOTO het volgende:
Baskèts is ook aardige winkel, TdN zit daar ook in de buurt (en burgermeester)
[..]
http://www.thebirdinberlin.com/quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:58 schreef Bajskorv het volgende:
Trouwens, hieronder mijn voorlopige lijstje voor Berlijn. Ga later deze maand die kant op, maar als mensen nog dingen missen? Volgorde is random.
SOTO
Firmament
KICKZ
Paul's Boutique
Kickback
Overkill
Solebox
Stereoki
Civilist
Wood Wood
Vorig jaar waren ze in deze tijd nog niet commercieel in Nederland.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:17 schreef An_awesome_wave het volgende:
Noem eens een voorbeeld van niet-commerciele jordans?
jordan hype is al twee à drie jaar aan de gang. Maakt niet uit welke Jordan, als er maar een Jumpman op staat.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:39 schreef Coca_Cola het volgende:
[..]
Vorig jaar waren ze in deze tijd nog niet commercieel in Nederland.
Heb hem toegevoegd, net als de Burgermeister en White Trash Food.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:18 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
http://www.thebirdinberlin.com/
en dan de heetste wings bestellen.
Bird >>>>>> White trash. Bij the bird kan je zelf het gewicht kiezen van je steakquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:19 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Heb hem toegevoegd, net als de Burgermeister en White Trash Food.
Ben bij beide niet geweest, maar waren tips van mensen hier. Ga vaak naar Houston voor werk, dus qua steak ben ik helaas te verwend geraakt... Niks in Europa kan aan die fijne hormonen-shit uit de VS tippen...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:19 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Bird >>>>>> White trash. Bij the bird kan je zelf het gewicht kiezen van je steak
Alles van jordan is commercieel, ze willen immers dat het goed verkoopt en voor zo min mogelijk kosten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:07 schreef Coca_Cola het volgende:
Gaan er nog leuke Jordans uitkomen? Bij Caliroots is nu bijna alleen maar de lelijke commerciële troep te koop.
Hier hebben ze nog een 44,5 http://www.stylefile.nl/n(...)zwart-fid-30944.html .quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:19 schreef sinepedraap het volgende:
Yo modekutjes wie weet in welke winkel ik deze zwarte airmax van suede kan halen?
[ afbeelding ]
Maat 45/46
De bovenste vind ik het tofst, maar 3.0 is mij te rigoureus. Van de shield zou ik zelf glide 4 kiezen, maar dat komt omdat ik glide 1 nog steeds als hardloopschoenen heb.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:43 schreef Bajskorv het volgende:
Complete dopeness en must-cop voor het rennen. Mijn H2 shields zijn compleet afgetrapt, kan er niet meer op hardlopen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Liefst heb ik 2.0, daar loop ik nu op. Wil wel 3.0 of 5.0 proberen. Die shield glide lijkt me ook wel wat, heb nog niet mee gelopen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:04 schreef don-diablo het volgende:
[..]
De bovenste vind ik het tofst, maar 3.0 is mij te rigoureus. Van de shield zou ik zelf glide 4 kiezen, maar dat komt omdat ik glide 1 nog steeds als hardloopschoenen heb.
2.0 slijt dan wel vrij snel lijkt me.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:20 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Liefst heb ik 2.0, daar loop ik nu op. Wil wel 3.0 of 5.0 proberen. Die shield glide lijkt me ook wel wat, heb nog niet mee gelopen.
Edit: Bovenste Undercover is idd mijn favoriet.
Klinkt goed, balen dat ik ze niet heb weten te bemachtigen, maar zullen wel weer andere toffe dingen uitkomen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:04 schreef acbs2 het volgende:
GODDULLIJK. Ben blij dat ik een half maatje groter heb genomen. Kan ze lekker strak om mn voet lacen zodat ik het bovenste gaatje kan gebruiken, normaal veter over hou en het aan de voet tussen de eyestays in, niet heel erg breed uitziet. Alom dopeness.
Ontzettend goed.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:46 schreef acbs2 het volgende:
Gisteren binnen.
[ link | afbeelding ]
Pickups_04-10 by acbs2, on Flickr
Moet wel tight zijn, maar niet te natuurlijk. Als iemand een 10 heeft voor een oké prijs dan houd ik me graag aanbevolen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:38 schreef Bajskorv het volgende:
Ik ben normaal 10.5/11, en de Inneva 11 is tight...
Ai, die free is doper dan ik dacht op de foto... meer? Misschien dat ik hem bestel, is vrij goed verkrijgbaar gelukkig.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:46 schreef acbs2 het volgende:
Gisteren binnen.
[ link | afbeelding ]
Pickups_04-10 by acbs2, on Flickr
Hmm ja dat is dus via internet bestellen? Ik heb nog nooit in m'n leven kleding en schoenen via internet besteld en het lijkt me ook niksquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:41 schreef Modus het volgende:
[..]
Hier hebben ze nog een 44,5 http://www.stylefile.nl/n(...)zwart-fid-30944.html .
Ken de site eik niet maar ziet er wel betrouwbaar uit, zou het wel aandurven.
Kleur is al ongeveer een jaar oud dus nog lastig te vinden.
Deze komt enigszins in de buurt
[ afbeelding ]
Maar da's meer grijs dan zwart, maar die is misschien nog net iets makkelijker te vinden.
Deze uitvoering heet Air Max 90 VT, dus je kan nog eens verder googelen.
Niks kopen voordat je hier gevraagd hebt, want veel fakes around..
Niks tegen een bergschoen, maar dit vind ik zelf vrij lelijk...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:53 schreef Bozepiemel het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van dit? De Supra Backwood, ziet er uit als een verfijnde bergschoen. Misschien wel wat voor de winter.
Die zijn ook erg nice, maar lijken te veel op m'n huidige. En ik wil juist die zachte suede voor netjesquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:46 schreef Modus het volgende:
Of anders gewoon deze http://store.nike.com/nl/(...)d-638415/pgid-638416 deels leer, deels soort van suede en mesh, helemaal zwart en nog alle maten op voorraad.
[ afbeelding ]
Kans is uitermate klein, er zijn nu geen vergelijkbare types actueel. Dat VT type was sowieso vrij beperkt qua oplage (en verkrijgbaarheid in NL).quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 09:44 schreef sinepedraap het volgende:
Hmm ja dat is dus via internet bestellen? Ik heb nog nooit in m'n leven kleding en schoenen via internet besteld en het lijkt me ook niksHou er toch van om te passen. Soms vallen ze een halve maat anders of zijn ze minder mooi in het echt en zo. En ik ben niet zo vaak thuis dat ik een hele dag op de deurbel kan letten. Ik hoopte eigenlijk dat er ergens een winkel is waar ik nog niks van weet met dit soort airmaxjes. Enig idee?
Hmmm. Nou dan moet het denk ik toch maar. Eventueel op een ander adres laten bezorgen. Wel gewoon kut dat het per se via internet moetquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 09:55 schreef Modus het volgende:
[..]
Kans is uitermate klein, er zijn nu geen vergelijkbare types actueel. Dat VT type was sowieso vrij beperkt qua oplage (en verkrijgbaarheid in NL).
AM90s zijn eik altijd goed qua maat als je die eenmaal weet, met een fractie variatie, maar ik heb nog nooit groter of kleiner hoeven kopen. Leer internetshoppen en er gaat een wereld open. En of je nou we of niet thuis bent, je krijgt ze uiteindelijk echt wel binnen (ergens ophalen na afleverpogingen).
Daar wilde ik ook 1 van halen, maar die ik wilde was gelijk uitverkocht. Heb sowieso 3 bandjes die er op lijken.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 09:14 schreef Bajskorv het volgende:
Copped. Maanden op moeten wachten, maar meneer Wieser had eindelijk weer zin om een lading te maken. Dope gast, maakt alles met de hand en verkoopt alleen via Caliroots en Tres Bien.
[ afbeelding ]
Je kunt Cali even checken, ze hebben nu 5 ontwerpen binnen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:15 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Daar wilde ik ook 1 van halen, maar die ik wilde was gelijk uitverkocht. Heb sowieso 3 bandjes die er op lijken.
Vind alleen die jij hebt gehaald leuk. Rest niet zo. M'n vriendin maakt nu ook van dat soort dingen. Moet alleen de juiste steentjes hebben om skull bandjes te maken. Het liefst wil ik iets van Tanner goods.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:20 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Je kunt Cali even checken, ze hebben nu 5 ontwerpen binnen.
Ik heb al jaren geen horloge meer en was ook niet van de bandjes e.d. maar kreeg een aantal van die bandjes vorig jaar en toen gaan dragen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:43 schreef Bajskorv het volgende:
Cool, kan ze Fok! sneaker bandjes maken... Draag normaal niet eens een horloge, maar wilde een keer een bandje proberen en vond deze dope. Heb ze bij de vorige lading in mijn handen gehad bij Cali, maar toen niet gekocht en een jaar spijt van gehad. Nu heeft hij gelukkig weer even wat werk verzet...
Copped.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:12 schreef vault_tec het volgende:
Deze zijn zo nice irl. Fucking blij mee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Acronym is zwaar baws idd. Meerdere jasjes en shirts van gehad, helaas te duur voor me tegenwoordigquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:21 schreef don-diablo het volgende:
Net het filmpje gezien van de nieuwste collectie van acronym, wat een bazen spul allemaal. Vind alles wel gaaf. M'n vriendin vind het korte jasje voor dames zelfs erg gaaf.
Was het toen ook al zo duur of is het rustig aan duurder geworden zoals visvim enz?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:22 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Acronym is zwaar baws idd. Meerdere jasjes en shirts van gehad, helaas te duur voor me tegenwoordig
Acronym was altijd al duur.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:47 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Was het toen ook al zo duur of is het rustig aan duurder geworden zoals visvim enz?
Vind die dingen echt gruwelijk maar zelfs in de sale nog te duur voor me
Denk voor de doekoequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:59 schreef Atta-boy het volgende:
Oei dan was je vroeger ballin![]()
Hoezo heb je die dingen weg gedaan of pas je ze niet meer dan ofzo?
Dat onderste ninja ding is echt awesome. Ik zou de jas wel willen met de capuchon aan de binnenkant (van wat ik in een filmpje zag). Maar is me nu te duur.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:11 schreef Sinji het volgende:
Ik wil deze jacka![]()
[ afbeelding ]
Met dit![]()
[ afbeelding ]
Helaas is het voor elk moment te duurquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:26 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat onderste ninja ding is echt awesome. Ik zou de jas wel willen met de capuchon aan de binnenkant (van wat ik in een filmpje zag). Maar is me nu te duur.
Ik heb echt zitten watertanden bij dat filmpje.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:11 schreef Sinji het volgende:
Ik wil deze jacka![]()
[ afbeelding ]
Met dit![]()
[ afbeelding ]
Stickabush/STAB 2xquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:58 schreef Bajskorv het volgende:
Trouwens, hieronder mijn voorlopige lijstje voor Berlijn. Ga later deze maand die kant op, maar als mensen nog dingen missen? Volgorde is random.
SOTO
Firmament
KICKZ
Paul's Boutique
Kickback
Overkill
Solebox
Stereoki
Civilist
Wood Wood
Dope, dank is groot!quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:34 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Stickabush/STAB 2x
Zebraclub
Akeef
Soto heeft nu 2 shops en een soort van outlet in dezelfde straat.
Awear
Van Liebling
Lol, vraag me af hoe je dat voor elkaar gaat krijgen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:13 schreef Atta-boy het volgende:
Ik denk dat we bajskorv wel kunnen overhalen één jas voor elk die hard fok sneakertopic member te kopen.
Damn, je hebt mijn zwakke punt gevonden...quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:37 schreef Atta-boy het volgende:
Als we zeggen dat we een fok! sneakertopic ninja team gaan maken en die jassen nodig hebben voor onze training
Koston 1 is sowieso awesome, maar deze kleuren zijn erg Nice.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:28 schreef SHOOOTO het volgende:
Nike SB Eric Koston 1 – Medium Mint/ White - NOV '12
[ afbeelding ]
Haha, november wordt een dure maand voor mij. Zoveel schoenen en moet ook geld voor london hebben. Hopelijk blijven ze lang liggen in mijn maat.quote:
December zal voor mij cheap zijn op oud en nieuw na. Moet sowieso werken met kerst dus cadeau ongein mis ik.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:50 schreef Bajskorv het volgende:
November wordt bonus maand, december vervolgens de dure maand...
Wat doe je nou voor livin'quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:07 schreef Bajskorv het volgende:
Chill, ik moet morgen weer de saltmines in. Maar goed, bijna bonus dus 'keep on smilin'.
YOLO for life.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:38 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
NP. Zie net op de bon dat de outlet officieel los staat van Soto. De echte naam is Yolo
Soto heeft nu zelfs 3 shops. Ook nog één met high-end fashion (Dries van Noten etc). 14oz vond ik ook wel geinig. http://www.facebook.com/YoloAgency heeft ook leuke dingen liggen en verkoopt Porter, die eigenaar was voorheen de importeur van die tassen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:34 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Stickabush/STAB 2x
Zebraclub
Akeef
Soto heeft nu 2 shops en een soort van outlet in dezelfde straat.
Awear
Van Liebling
Naast Soto zelf zit nog een soort goeddoel zaakje waar ze ook nog een rek van Soto hebben, dacht dat je dat met de outlet bedoelde.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:38 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
NP. Zie net op de bon dat de outlet officieel los staat van Soto. De echte naam is Yolo
Jep.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:49 schreef Atta-boy het volgende:
Dat is die van sufu toch? Daar zullen idd nog wel wat dingen bij staan die handig zijn voor in het topic denk ik
Mwah, zo kan ik het niet noemen. Ik werk alweer een tijdje voor een investeerder, andermans geld aan het werk zetten. Banken roven klinkt wel beter...quote:
Nu de rest nog G.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:38 schreef Atta-boy het volgende:
Nice!
Ook soort van collectie dingen gemaakt![]()
Visvims:
[ afbeelding ]
4tjes:
[ afbeelding ]
Jouw vriendinquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:42 schreef acbs2 het volgende:
Ken het probleem. Ga vant weekend ff kostenplaatje berekenen voor een nieuwe opbergstrategie. Heb mn dozen op zolder staan en al mn schoenen op planken in de woonkamer maar die staan al een tijdje vol.
Vriendin heeft al een plan geschetst voor een nieuwe library-like kast voor in de woonkamer waar 157 paar in passen.
Enfin,
[ link | afbeelding ]
Wivah_08-10 by acbs2, on Flickr
Ik moet mijn chick ook het een en ander uit gaan leggen. Maar goed, zij heeft gewoon niks met sneakers. Voor ik het weet, staan er dan ook 50 paar Louboutins in mijn woonkamerquote:
Louboutins zijn een stukkie duurder dan sneakers...quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:45 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik moet mijn chick ook het een en ander uit gaan leggen. Maar goed, zij heeft gewoon niks met sneakers. Voor ik het weet, staan er dan ook 50 paar Louboutins in mijn woonkamer
I know. Maar ze heeft er niet zoveel (voorlopig), en ze betaalt die zooi zelf. Ik wil gewoon snel een groter huis (in Stockholm) met grote kasten ofzo.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:48 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Louboutins zijn een stukkie duurder dan sneakers...
Moet eerst eens een goede camera oid hebben waardoor de foto's er nog enigszins uitzien.quote:
Grote kasten, altijd fijn. Zelf over een jaar voor een huis kijken. Een kleine kamer die ik om kan toveren tot inloop kast is wel een must.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:52 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
I know. Maar ze heeft er niet zoveel (voorlopig), en ze betaalt die zooi zelf. Ik wil gewoon snel een groter huis (in Stockholm) met grote kasten ofzo.
Camera zou ik ook nog willen. Fuck, leven is duur.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:55 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Moet eerst eens een goede camera oid hebben waardoor de foto's er nog enigszins uitzien.
Alleen die eerste fbt's en de bred 4's zijn goed gelukt qua foto's geloof ik
Heb nu in Londen wel een goeie inloopkast, maar die is inmiddels te kleinquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:55 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Grote kasten, altijd fijn. Zelf over een jaar voor een huis kijken. Een kleine kamer die ik om kan toveren tot inloop kast is wel een must.
Die van mij zijn te snel kapot gegaan maar ga ze denk ik weer halen. Waren wel fijn. Ik ga sowieso vrijdag even langs de daily om wat anders op te pikken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:15 schreef Atta-boy het volgende:
Welke ga je kopen?
Ik heb nog die oude met die ogen van ontour maar die zijn eigenlijk net wat te groot voor m'n handen
Je postte laatst een vest van NP die je bij caliroots had gehaald en die wil ik nu ook. (Die groene met rits).quote:
Dat vest is heel chill, maar heeft wel de "wool itch". Ik heb er geen last van, draag hem vaak de afgelopen tijd.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:22 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Je postte laatst een vest van NP die je bij caliroots had gehaald en die wil ik nu ook. (Die groene met rits).
Awh oke. Dacht dat we meet upje zouden doen als die jacka binnen was. Maar stuur dan maar een pm rond die tijdquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:26 schreef Atta-boy het volgende:
Miss ben ik vrijdag ook wel in de stad dan om die tee op te halen. Moet wel ff kijken of het met school uit komt.
Heb als het goed is m'n military blue 4's verkocht, heb geld nodig voor aankomende releases.
korting alles. <3 Zou het sneaker topic mij zo willen helpen? Ik twijfel tussen veters. Ik upload zo een foto.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:41 schreef Atta-boy het volgende:
Ja kan ook. Moet wel nog reactie van die gast krijgen. Hij zou een paypal invoice met korting sturen voor 2 paar![]()
Nu maar hopen dat ie de maten nog heeft.
Heb ik nooit veel last van. Jammer dat caliroots em niet meer in medium heeft.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:23 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Dat vest is heel chill, maar heeft wel de "wool itch". Ik heb er geen last van, draag hem vaak de afgelopen tijd.
Norse heeft ook zijn eigen webshop, misschien meer stock.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:07 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Heb ik nooit veel last van. Jammer dat caliroots em niet meer in medium heeft.
Kon er altijd wel om lachen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:08 schreef Atta-boy het volgende:
Neon gele!
Wat ben ik vreselijk blij dat die neon kleurige veters uit de mode zijn zeg
Zal van het weekend even rondneuzen op de websites. Sowieso zou ik wat meer norse in m'n kast willen hebben. Ga je de gyakusou free 3 nog halen?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:09 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Norse heeft ook zijn eigen webshop, misschien meer stock.
13quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:33 schreef Bajskorv het volgende:
Zeker van plan, komt 10 okt uit toch? Of was het 21 okt?
Dat zeker. Hoge prijs schrikt af, al denk ik dat die free's er snel uit zullen gaan.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:36 schreef Bajskorv het volgende:
Ergens tussenin, close enough... Denk niet dat het moeilijk wordt, vorige series waren goed verkrijgbaar.
quote:atmos is at it again with yet another collaboration with Nike Sportswear and the Air Footscape Woven. Using the starry graphic from their Powerlines design of just a few weeks back, atmos brings this playful take on ‘galaxy’ to the Footscape Woven with ‘TYO’ tongue labels (likely an abbreviation of ‘Tokyo’). We’ve got just an aerial shot of this exciting collaboration, so check out the full shot below and stay with Sneaker News for more updates.
quote:BRON: Sneaker News
Als iemand weet waar deze in een 7 liggen... Pm mij svp.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:58 schreef SHOOOTO het volgende:
atmos x Nike Air Footscape Woven
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Bless...quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:28 schreef TN-FR het volgende:
[..]
YOLO for life.
Weet jij misschien ook nog een goeie pubcrawl?
Hm nog nooit gezien...je bedoelt niet die met dat uithangbord van Pauls Boutique he?quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:50 schreef JetLife het volgende:
[..]
Naast Soto zelf zit nog een soort goeddoel zaakje waar ze ook nog een rek van Soto hebben, dacht dat je dat met de outlet bedoelde.
Natuurlijk.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:07 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Hm nog nooit gezien...je bedoelt niet die met dat uithangbord van Pauls Boutique he?
Zou je die city guide eens kunnen sturen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar deze zijn toch wel heel nice:
Faka G
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:07 schreef Atta-boy het volgende:
Ik ben niet zo van de foampositesKan ook weinig mis gaan met een zwarte schoen imo. Alleen prijs kaartje is te hoog imo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar deze zijn toch wel heel nice:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:07 schreef Atta-boy het volgende:
Ik ben niet zo van de foampositesNiets mis met zwart, maar vind die schoen niet zo mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar deze zijn toch wel heel nice:
[ afbeelding ]Love will tear us apart (Joy Division)
Dat is wel zo maar 200 euro is een hoop geld.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:58 schreef Atta-boy het volgende:
Ik normaal ook niet, maar dit mat zwarte is keihard als je het goed rockt met de juiste kleding denk ik.
Retail is idd wel heel veel voor foams, maar ze creasen dan ook niet en blijven eigenlijk altijd even mooi.
Maar die neus is wel lelijk omdat die veters zo ver naar voren gaan. Ik zou het sowieso niet kunnen rocken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:58 schreef Atta-boy het volgende:
Ik normaal ook niet, maar dit mat zwarte is keihard als je het goed rockt met de juiste kleding denk ik.
Retail is idd wel heel veel voor foams, maar ze creasen dan ook niet en blijven eigenlijk altijd even mooi.
Tof!quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:13 schreef Modus het volgende:
Deze vandaag al binnen (donderdagavond verstuurd uit Zweden)
[ afbeelding ]
info on the sweatpantsquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:51 schreef vault_tec het volgende:
even boodschappen wezen doen voor laatste nachtdienst <3
[ afbeelding ]
Zag die idd voor veel op ebay gaan, meer als die collette dingenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:45 schreef acbs2 het volgende:
Sneaker topic gaat hard laatste tijdof ligt het aan mij?
Zijn indeed nice vault. Zal wss meerdere mensen tegen het zere been trappen maar vind die persoonlijk mooier dan ultramarines.
Wil ook acronym jacka's verdomme, vooral die gore-tex blazer (GT-J29) spreekt me erg aan en wil me money droppen maar mag niet van wifey![]()
Neem ondertussen ook al het gehele jassenrek in beslag en geen haakje meer over dus daar zit wel wat in![]()
Heb wel die black logo gaiter gekocht want winter ninja swiftness en sjaal kwijt.
[ afbeelding ]
En deze gekocht want amerikanen gaan nog steeds hard op deze.
(vuile reseller blablahate the game etc.)
[ afbeelding ]
100 euro geloof ik. Het is super licht en dun, maar wel isolerend dus ben benieuwd.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:22 schreef Atta-boy het volgende:
Hoeveel kost die sjaal? en is die dan beter als andere sjaals ofzo?
Ziet er wel cool uit.
Waarom? Je koopt toch ook veel schoenen die je lang niet altijd kunt dragen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:36 schreef Atta-boy het volgende:
Ymcmb als je dat betaald voor een sjaal.
Die blazer is zo hard. Toch ga ik voor de DS-J5, het is alleen nog even wachten op het 'fuck it, ik ga hem nu echt kopen'-momentquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:45 schreef acbs2 het volgende:
Sneaker topic gaat hard laatste tijdof ligt het aan mij?
Zijn indeed nice vault. Zal wss meerdere mensen tegen het zere been trappen maar vind die persoonlijk mooier dan ultramarines.
Wil ook acronym jacka's verdomme, vooral die gore-tex blazer (GT-J29) spreekt me erg aan en wil me money droppen maar mag niet van wifey![]()
Neem ondertussen ook al het gehele jassenrek in beslag en geen haakje meer over dus daar zit wel wat in![]()
Heb wel die black logo gaiter gekocht want winter ninja swiftness en sjaal kwijt.
[ afbeelding ]
En deze gekocht want amerikanen gaan nog steeds hard op deze.
(vuile reseller blablahate the game etc.)
[ afbeelding ]
Would agree. Kan het wel lappen, maar zie de meerwaarde niet van hun product (en vind het logo lelijk). Dit soort spul koop je bij genoeg technische merken voor minder. Dan maar geen Arconym. Voor 35e koop je een soortgelijk apparaat bij Arcteryx, tech genoeg voor mij.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:36 schreef Atta-boy het volgende:
Ymcmb als je dat betaald voor een sjaal.
Wordt beetje opgewonden van die GT-J28, hoewel ik wil zien op hij niet te glanzend is IRL. Of een van die hoodie softshells...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:45 schreef JetLife het volgende:
[..]
Die blazer is zo hard. Toch ga ik voor de DS-J5, het is alleen nog even wachten op het 'fuck it, ik ga hem nu echt kopen'-moment
Als je het kan missen geen probleem maar voor mij is zoiets best een grote uitgave die ik liever aan iets anders besteed.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:43 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Waarom? Je koopt toch ook veel schoenen die je lang niet altijd kunt dragen?ik heb ook een sjaal van kasjmier en die was ook relatief prijzig.
Dat valt dus meequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:58 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Maar ik geef het eerlijk toe, als ik geld genoeg had zou ik ook zulk soort dingen willen kopen
Mwah, het bijzondere aan acronym is dat het een mooie balans is tussen techniek (veelal gebaseerd op army-stuff) en 'fashion' (+ alle ninja stuff). Zo'n goedkope Arcteryx heeft de fit van een vuilniszak, of je moet de meest dure lijn kopen en die is net zo prijzig als acronym.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:48 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Would agree. Kan het wel lappen, maar zie de meerwaarde niet van hun product (en vind het logo lelijk). Dit soort spul koop je bij genoeg technische merken voor minder. Dan maar geen Arconym. Voor 35e koop je een soortgelijk apparaat bij Arcteryx, tech genoeg voor mij.
En cashmere is fijn, maar dit is geen cashmere...
Ik had het speciek over die sjaal, niet over de jacks. Ik heb toevallig de dure shit van Arc'teryx en dat spul werkt als een malle, maar is qua prijs inderdaad compleet gelijk aan Acronym.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:00 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Mwah, het bijzondere aan acronym is dat het een mooie balans is tussen technisch en 'fashion' (+ alle ninja stuff). Zo'n goedkope Arcteryx heeft de fit van een vuilniszak, of je moet de meest dure lijn kopen en die is net zo prijzig als acronym.
Ah oke, dan begreep ik je verkeerd.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:02 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik had het speciek over die sjaal, niet over de jacks. Ik heb toevallig de dure shit van Arc'teryx en dat spul werkt als een malle, maar is qua prijs inderdaad compleet gelijk aan Acronym.
Zo'n Acronym jas zou ik als vervanging voor mijn Arc'teryx gebruiken. Die draag ik nu namelijk ook af en toe met kutweer of op reis (naar Japan ofzo, als ik alleen met een rugtasje op stap ben). Eigenlijk vind ik dat zonde, daarvoor is dat jack niet bedoelt.
Ik zeg ook niet dat die van kasjmier isquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:50 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Wordt beetje opgewonden van die GT-J28, hoewel ik wil zien op hij niet te glanzend is IRL. Of een van die hoodie softshells...
De kleuren combinaties vind ik tof maar past niet op een schoen. Sowieso een sucker voor roze.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:04 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Ah oke, dan begreep ik je verkeerd.
Dit trouwens
LA MJC X COLETTE X UNDEFEATED X NEW BALANCE
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mother of god wat lelijk
http://blog.solebox.de/20(...)eated-x-new-balance/
Die zijn tof, maar zal ik nooit kunnen bemachtigen voor een normale prijs. Zie dat ze limited zijn?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:04 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Dit trouwens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mother of god wat lelijk
Eens, alleen te warm voor mij en geen Goretex... Model is tof, zou dat in een hardshell willen hebben. Merk dat ik daar op reis altijd het meest aan heb.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:04 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die ss j25 softshell is erg erg Nice.
White Mountaineering in Tokyo was zo dopequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:07 schreef An_awesome_wave het volgende:
Ik koop voor dat geld trouwens liever deze corduroy varsity van White mountaineering
[ afbeelding ]
Heb een Japanse L in white mountaineering (native goretex shell) die eigenlijk net een beetje te groot is maar daar heb ik schijt aan want WM.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:09 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
White Mountaineering in Tokyo was zo dope![]()
Alleen niks in mijn maat, alles max (Japanse) medium...
Ik vind die eerste serieus best dope, die 1500's zijn echt ziek lelijk dat wel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:04 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Dit trouwens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mother of god wat lelijk
Ik zag in dat filmpje toch een jas (of 2?) die ik niet terug kon herleiden op de site, maar goed.. Nog genoeg andere leuke dingen te vinden voor veel minder geld natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:08 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Eens, alleen te warm voor mij en geen Goretex... Model is tof, zou dat in een hardshell willen hebben. Merk dat ik daar op reis altijd het meest aan heb.
Wanna be a like a ninja in first class....
Ik vind die 580's echt vréselijk....quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:12 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ik vind die eerste serieus best dope, die 1500's zijn echt ziek lelijk dat wel.
Die acronym dingen gaan ziek snel bij firmanent zeg, wist niet dat zulke items zo snel uitverkocht werden.
Zitten wel mad sexy dingen tussen
Die hua's <3quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:15 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Ik vind die 580's echt vréselijk....Enige echt toffe 580's vind ik de eerste stussy x mad hectic collabo (die ik toevallig ook heb
)
[ afbeelding ]
in die cw heb je ook een hua, ook echt téringhard.
[ afbeelding ]
Vind het model niet zo, heb meer met oude torsion eqt adidas modellen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:51 schreef Atta-boy het volgende:
Sommige cw's zijn super sexy. Als het goed is worden dit jaar de og's geretrood (schrijf je dat zo?)
Dat gerucht gaat al 1,5 jaar ofzo. En toen kwamen ze met die Free-dingen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:51 schreef Atta-boy het volgende:
Sommige cw's zijn super sexy. Als het goed is worden dit jaar de og's geretrood (schrijf je dat zo?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |