Zijn nice. Vooral rode labeltje bij die zwarte is tof. Bij de camo stoort dat labeltje mij juist weer.quote:Op zondag 30 september 2012 22:50 schreef Sinji het volgende:
Supreme AF1's. Whasgud Thijs![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Courirs 100.000.000 x harder dan die units.quote:Op zondag 30 september 2012 22:50 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
goede opmerking maar nee.quote:Op zondag 30 september 2012 22:58 schreef Ephesis het volgende:
Is het niet dat je op die Supreme AF's bijna 8 cm langer bent, of lijkt dat alleen zo?
Gaat wel, maar niet super bijzonder. Ben wel benieuwd naar het gebruik van materialen.quote:Op zondag 30 september 2012 22:50 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker.quote:Op zondag 30 september 2012 22:50 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die Rod laver vintage absoluut, maar vind deze persoonlijk mooier dan die van cp.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:21 schreef An_awesome_wave het volgende:
Doet me een beetje aan common projects denken met die cijfertjes erop.
Vond ze ook al erg clean inderdaad, kan wel grijs paartje gebruiken...quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:28 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die Rod laver vintage absoluut, maar vind deze persoonlijk mooier dan die van cp.
Het is dat ik net een paar af1 heb gehaald, anders had ik 1 van die 2 zeker gehaald.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:30 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Vond ze ook al erg clean inderdaad, kan wel grijs paartje gebruiken...
Ik ben op m'n af1's toch wel een heel stuk groterquote:
Ik heb mijn "grail" nog een keer gekocht. Komt morgen binnen denk ik.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:44 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ik ben op m'n af1's toch wel een heel stuk groter![]()
Goede pickups de laatste dagen!
Wivah de laatste dagen waren slippers30+ graden in Griekenland.
Welke dan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:54 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik heb mijn "grail" nog een keer gekocht. Komt morgen binnen denk ik.
Kom maar op met die release date fapfapquote:Op zondag 30 september 2012 22:50 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Footlocker, Sneakers, Frontrunner. Allemaal hebben ze de 2012 release van de AM1 (zwart/grijs) alquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:09 schreef HenkXL het volgende:
Een x wat nettere vans besteld
[ afbeelding ]
Iemand die de air max 1 summer 2012 zwart/grijs release al te koop heeft zien staan?
Staat de mini al klaar?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:25 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
[..]
Kom maar op met die release date fapfap
Oh serieus ja, ik had ze online nog nergens gezien. Morgen maar ff om de hoek kijken in de winkel dan. Thx!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:27 schreef iRemco het volgende:
[..]
Footlocker, Sneakers, Frontrunner. Allemaal hebben ze de 2012 release van de AM1 (zwart/grijs) al
Damn nicequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:36 schreef don-diablo het volgende:
Ik wil deze heel, heel graag..
http://www.sneakersnstuff.com/en/product/9798/asics-gt-ii
Wie helpt me er aan?(
)
zijn tof!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:36 schreef don-diablo het volgende:
Ik wil deze heel, heel graag..
http://www.sneakersnstuff.com/en/product/9798/asics-gt-ii
Wie helpt me er aan?(
)
Precies rond m'n verjaardag... Dat wordt online campen of anders langs de shops in NL die ze krijgen. Ik heb hun vorige hier ook liggen en het model is gewoon erg lekker. Gehaald bij de woei toen tijdens een gelukkig moment eig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |