Vergeef me. Ik moest het doen om jou een tt te geven.quote:
ow bij die post wilde ik nog iets bij die van jou zeggen maar die viel wegquote:
het is tamme asser, die mag datquote:Op zondag 30 september 2012 22:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
tammie maakt misbruik![]()
en steelt de lapo ook nog
nu wil ik het wetenquote:Op zondag 30 september 2012 22:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ow bij die post wilde ik nog iets bij die van jou zeggen maar die viel weg
Misbruik van? Niks toch? Alleen tt gestolen. Met veel respect naar de eenalaatste lapodude.quote:Op zondag 30 september 2012 22:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
tammie maakt misbruik![]()
en steelt de lapo ook nog
maar is wel een goeie TT![]()
zie mijn editquote:Op zondag 30 september 2012 22:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
het is tamme asser, die mag dat
ik zet 'r wel weer op d'r plek
Wel een tt.quote:Op zondag 30 september 2012 22:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vergeef me. Ik moest het doen om jou een tt te geven.
Klinkt zo stom. Tamme asser. Jij..... Jij.... Narig kreng...quote:Op zondag 30 september 2012 22:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
het is tamme asser, die mag dat
ik zet 'r wel weer op d'r plek
jij kan doorposten na post 301quote:Op zondag 30 september 2012 22:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Misbruik van? Niks toch? Alleen tt gestolen. Met veel respect naar de eenalaatste lapodude.![]()
kusje JJH
Eraf met die teen!quote:Op zondag 30 september 2012 22:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
auwauwauw hammertoe!
iemand nog tips voor n ingegroeide teennagel? biotexbad en tangetje al geprobeerd!
Ahw, kom dat kusje maar een keer in het echt brengen.quote:Op zondag 30 september 2012 22:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Misbruik van? Niks toch? Alleen tt gestolen. Met veel respect naar de eenalaatste lapodude.![]()
kusje JJH
kom danquote:Op zondag 30 september 2012 22:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klinkt zo stom. Tamme asser. Jij..... Jij.... Narig kreng...
quote:Op zondag 30 september 2012 22:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
auwauwauw hammertoe!
iemand nog tips voor n ingegroeide teennagel? biotexbad en tangetje al geprobeerd!
We kunnen er ook Lamme Plasser van maken hoorquote:Op zondag 30 september 2012 22:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klinkt zo stom. Tamme asser. Jij..... Jij.... Narig kreng...
Ja maar echt. Ik doe dat nooooit expres. Zit ook mobiel he.quote:Op zondag 30 september 2012 22:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij kan doorposten na post 301
oh hell noquote:Op zondag 30 september 2012 22:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
We kunnen er ook Lamme Plasser van maken hoor
Zeg het maar. Wanneer!quote:Op zondag 30 september 2012 22:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Ahw, kom dat kusje maar een keer in het echt brengen.
klamme mossel, maar dat bezit geen poetische waarde :$quote:
Die heb jij toch 24/7?quote:Op zondag 30 september 2012 22:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
klamme mossel, maar dat bezit geen poetische waarde :$
Tsssk. Jij kent mij heel niet op dat gebied. En wat je zegt ben je zelf met je kop door de helft.quote:Op zondag 30 september 2012 22:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
We kunnen er ook Lamme Plasser van maken hoor
nee, ik heb een natte lade :$quote:
jonge ik word woest hoor.. hou me tegennnnnnnnquote:
Samen met knetter? Of de berucht dansdate?quote:
Ey Knets; je bedoelt stopperende van Utreg tot je eindbestemming ? Damn, da's een hoop stilstaande momentjesquote:Op zondag 30 september 2012 22:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Thuis, Stomme ns die mij in de war brengen deed. De stoptrein vanuit utrecht stopt vaaaaak
dawasut in de trein.. ik brn een ransaapquote:
Wacht, ik hoor net dat we die zondag ook al wat gingen doen.quote:Op zondag 30 september 2012 22:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Samen met knetter? Of de berucht dansdate?
Zonde dat er beperkte toegang op zitquote:Op zondag 30 september 2012 22:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nee, ik heb een natte lade :$
Met rode koontjes hopend betrapt te worden?quote:Op zondag 30 september 2012 22:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dawasut in de trein.. ik brn een ransaap
tja.. entreegeld is ook geen optie dus dan maar beperkte toegang jaquote:Op zondag 30 september 2012 22:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zonde dat er beperkte toegang op zit![]()
[ afbeelding ]
Slaap lekker meisjequote:Op zondag 30 september 2012 22:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
is eventueel ook een optie
Pics or it didn't happenquote:Op zondag 30 september 2012 22:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dawasut in de trein.. ik brn een ransaap
ga je slapen?quote:
ik wens u hierbij nog een alleraardigste voortgang van deze avondquote:Op zondag 30 september 2012 22:45 schreef AldoTheApache het volgende:
FF nog even een film kijken en dan slapen
Welterusten allemaal
Whihihi Uhmquote:Op zondag 30 september 2012 22:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Met rode koontjes hopend betrapt te worden?![]()
quote:Op zondag 30 september 2012 22:45 schreef AldoTheApache het volgende:
FF nog even een film kijken en dan slapen
Welterusten allemaal
quote:
Dat apprecieer ik zeer alleraardigste rokjequote:Op zondag 30 september 2012 22:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik wens u hierbij nog een alleraardigste voortgang van deze avond![]()
Van mij had het niet gehoeven, was gewoon geouwehoer.quote:Op zondag 30 september 2012 22:46 schreef MissExpert het volgende:
Maar, weet iedereen nu wie ik ben. Vragen lijst vond ik iets teveel van het goede
Wie ben jij?quote:Op zondag 30 september 2012 22:46 schreef MissExpert het volgende:
Maar, weet iedereen nu wie ik ben. Vragen lijst vond ik iets teveel van het goede
zodat jij dr op kan geilen zekers want trust me there are picsquote:
Ik vecht wel met je.quote:Op zondag 30 september 2012 22:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
jonge ik word woest hoor.. hou me tegennnnnnnn
quote:Op zondag 30 september 2012 22:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zonde dat er beperkte toegang op zit![]()
[ afbeelding ]
Voor de bewakingscamera gezeten ?quote:Op zondag 30 september 2012 22:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zodat jij dr op kan geilen zekers want trust me there are pics
jijquote:
Oké.quote:
Voor voor het slapen gaan enzoquote:Op zondag 30 september 2012 22:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Yay.quote:Op zondag 30 september 2012 22:48 schreef AldoTheApache het volgende:
Dan blijf ik ook nog wel ff, anders wordt het ook zo laat
die zit toch niet in een oude boemeltreinquote:Op zondag 30 september 2012 22:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Voor de bewakingscamera gezeten ?![]()
Dat kan ik bevestigen.quote:Op zondag 30 september 2012 22:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
"Welkom in Haren".quote:
jij ging slapenquote:Op zondag 30 september 2012 22:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ME in dit topic? OH GOD BERG U ALLEN
nie voor mij doen heur. Ik moet sowieso regelen met vriend en kijken naar agenda. Lig nu ziek op bed.quote:
huh? helemaal nietquote:
Uhm Neequote:Op zondag 30 september 2012 22:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Voor voor het slapen gaan enzo
Heel scherp.quote:
GITAAAAR.quote:
ik las het verkeerdquote:Op zondag 30 september 2012 22:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
huh? helemaal niet!!!!!!!!!!!!
Ah oke.quote:Op zondag 30 september 2012 22:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
nie voor mij doen heur. Ik moet sowieso regelen met vriend en kijken naar agenda. Lig nu ziek op bed.
*gooit stoeptegel er achteraan*quote:
sure thing.. zo rol ik wel.. wat voor soepquote:Op zondag 30 september 2012 22:51 schreef Tamashii het volgende:
Fffft. ROkje. Maak eens soep voor mij.awwww toetoetoeo?
ik zal jouw eens gekkemeneertjequote:
Er was toch me?quote:Op zondag 30 september 2012 22:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*gooit stoeptegel er achteraan*
Waarom gooien we eigenlijk? En waarnaar?
quote:Op zondag 30 september 2012 22:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Willen jullie een fotootje zien van mijn katje?
quote:
TAM!! HIJ SLAAT MEquote:Op zondag 30 september 2012 22:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zal jouw eens gekkemeneertje![]()
OMG JA.quote:Op zondag 30 september 2012 22:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Willen jullie een fotootje zien van mijn katje?
dat vind je stiekem wel lekkerquote:
Ow.. *loopt stilletjes weg* ik dacht dat je een nieuwe taxi auto wildequote:
Suuuushisoep.quote:Op zondag 30 september 2012 22:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
sure thing.. zo rol ik wel.. wat voor soep
quote:
Te lief.quote:
ik smelt!!!!quote:
stil nouuuuuuuuuquote:Op zondag 30 september 2012 22:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat vind je stiekem wel lekker
Waarom zou ik dan met stoeptegels gooien.quote:Op zondag 30 september 2012 22:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ow.. *loopt stilletjes weg* ik dacht dat je een nieuwe taxi auto wilde
hij heet ook Adolfquote:
ik zal niets zeggenquote:Op zondag 30 september 2012 22:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik smelt!!!!
[..]
stil nouuuuuuuuu
Op je auto, dan issie stuk, en krijg je een nieuwe..quote:Op zondag 30 september 2012 22:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Waarom zou ik dan met stoeptegels gooien.
nee klopt, maar een pak slaag ben ik niet vies vanquote:
voor mij maakt ze een uitzonderingquote:
Omg leees dit nu pas :d haahahaquote:Op zondag 30 september 2012 22:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor mij maakt ze een uitzondering![]()
dat zegt hij eh.. IK NIET HELPquote:
Gewoon stukken sushi in bouillon jongeh! Duh! Niks googlen. Doe mij maar kippenbouilon met 2 sake maki en 4 tuna maki. XD xDquote:
Is niet erg, ik vier mijn verjaardag nog wel.quote:
Dat werkt niet helemaal zo ben ik bang...quote:Op zondag 30 september 2012 22:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Op je auto, dan issie stuk, en krijg je een nieuwe..
*noteert.quote:Op zondag 30 september 2012 22:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nee klopt, maar een pak slaag ben ik niet vies van![]()
ik sla alleen wel terug
Jij doet dat ook zo ff tussen neus en lippen door....quote:Op zondag 30 september 2012 22:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor mij maakt ze een uitzondering![]()
ok danquote:Op zondag 30 september 2012 22:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Is niet erg, ik vier mijn verjaardag nog wel.
zeg eh!!! ik leg je vast in bed hoor, wijsneusquote:Op zondag 30 september 2012 22:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gewoon stukken sushi in bouillon jongeh! Duh! Niks googlen. Doe mij maar kippenbouilon met 2 sake maki en 4 tuna maki. XD xD
Ik doe je wel beschermen.quote:Op zondag 30 september 2012 22:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik lees het al weer*kruipt bang in een hoekje*
kloptquote:Op zondag 30 september 2012 22:57 schreef JJH het volgende:
.
[..]
Jij doet dat ook zo ff tussen neus en lippen door....
Shit, sorry! *sprintje neemt*quote:Op zondag 30 september 2012 22:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat werkt niet helemaal zo ben ik bang...
[..]
*noteert.
[..]
Jij doet dat ook zo ff tussen neus en lippen door....
Ik heb ook al keelpijn en koorts binnen 2 uurquote:Op zondag 30 september 2012 22:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zeg eh!!! ik leg je vast in bed hoor, wijsneus
*gaat koken*
wel lastig hoor, dat multitasken.. bang zijn, foetushouding EN koken voor tamquote:
quote:Op zondag 30 september 2012 22:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb ook al keelpijn en koorts binnen 2 uur
ik wacht wel tot je klaar bent met Tammie d'r soepquote:Op zondag 30 september 2012 22:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wel lastig hoor, dat multitasken.. bang zijn, foetushouding EN koken voor tam![]()
Koken in foetushouding, nog nooit eerder gezien.quote:Op zondag 30 september 2012 22:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wel lastig hoor, dat multitasken.. bang zijn, foetushouding EN koken voor tam![]()
Friet?quote:
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op zondag 30 september 2012 22:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik wacht wel tot je klaar bent met Tammie d'r soep
Ik wil niet meer met ex in één huis wonen ... Zeker nu hij weer een relatie heeft.quote:Op zondag 30 september 2012 22:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mehh, ik moet naar bed maar wil niet
Ik lig al in bed. Sssstttkquote:Op zondag 30 september 2012 22:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]ja.. bed in jij!! *hand en enkelboeien regelt* BLIJF!!!!
Hoelaat moette gij op?quote:Op zondag 30 september 2012 22:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mehh, ik moet naar bed maar wil niet
Kom hier maar even wonen danquote:Op zondag 30 september 2012 23:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil niet meer met ex in één huis wonen ... Zeker nu hij weer een relatie heeft.
Nou, bij deze.quote:Op zondag 30 september 2012 23:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
nee jjh volgens mij had je dat nog niet gezegd.. maar ik hoor het wel eens ja
Jezus. Dat gaat snel....quote:Op zondag 30 september 2012 23:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil niet meer met ex in één huis wonen ... Zeker nu hij weer een relatie heeft.
...quote:Op zondag 30 september 2012 23:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, dat zou niemand willen toch?quote:Op zondag 30 september 2012 23:00 schreef Fera het volgende:
[..]
dikke vinger met je soep, got other plansquote:
Dus hij loopt de hele tijd te krikken en jij zit er dan naast?quote:Op zondag 30 september 2012 23:00 schreef Fera het volgende:
[..]
I wish ... Beetje ver van alles af wat mij lief is.quote:Op zondag 30 september 2012 23:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kom hier maar even wonen dan
Gelukkig, ben dus niet de enigequote:Op zondag 30 september 2012 23:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
...
Krijg er maar een naar idee bij bij die jongen...
Ja, 17 dagen welteverstaan.quote:
Hmm, dan wordt het lastig jaquote:Op zondag 30 september 2012 23:01 schreef Fera het volgende:
[..]
I wish ... Beetje ver van alles af wat mij lief is.
7.45 denk ik..quote:
Hij kan niet alleen zijn denk ik.quote:Op zondag 30 september 2012 23:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
...
Krijg er maar een naar idee bij bij die jongen...
Je bent veel te lang bij hem gebleven denk ik.
Mijn soep is waaaaay belangrijker dan jij. Muahaha nananannana!quote:Op zondag 30 september 2012 22:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik wacht wel tot je klaar bent met Tammie d'r soep
Exact ... We delen nog steeds een bed.quote:
Wat ben jij soms ook een krengquote:Op zondag 30 september 2012 23:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mijn soep is waaaaay belangrijker dan jij. Muahaha nananannana!
No way dat ze m'n huis in komt.quote:Op zondag 30 september 2012 23:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dus hij loopt de hele tijd te krikken en jij zit er dan naast?
Maar goed. ik las vanmiddag iets van jij met kaneel?quote:
quote:Op zondag 30 september 2012 23:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Exact ... We delen nog steeds een bed.Zal ze leuk vinden.
Eind oktober, een hele maand dus. Ik hoop dat ik eerder weg mag.quote:Op zondag 30 september 2012 23:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmm, dan wordt het lastig ja
Wel klote, hoe lang zit je nog "vast"?
ik geef d'r even de tijd om hem te maken voor jequote:Op zondag 30 september 2012 23:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mijn soep is waaaaay belangrijker dan jij. Muahaha nananannana!
ze heeft wel een punt.. ik focus mijquote:Op zondag 30 september 2012 23:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat ben jij soms ook een kreng
Gf weet dat ik het niet meen.quote:Op zondag 30 september 2012 23:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat ben jij soms ook een kreng
Geen relatie in ieder geval.quote:Op zondag 30 september 2012 23:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maar goed. ik las vanmiddag iets van jij met kaneel?
Pffffff, wat houdt je tegen om morgen niet te gaan?quote:Op zondag 30 september 2012 23:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Eind oktober, een hele maand dus. Ik hoop dat ik eerder weg mag.
Gatver, nee. Dan sla ik hem.quote:Op zondag 30 september 2012 23:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar dan frunnikt hij niet aan je?
quote:Op zondag 30 september 2012 23:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik geef d'r even de tijd om hem te maken voor je![]()
en daarna
Heel niet. Zij draagt een halo. Dan komt de donder je opeten.quote:Op zondag 30 september 2012 23:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik geef d'r even de tijd om hem te maken voor je![]()
en daarna
je meende het nietquote:
Geen dak boven mn hoofd? Huur? Huisdieren?quote:Op zondag 30 september 2012 23:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Pffffff, wat houdt je tegen om morgen niet te gaan?
quote:
ik weet dat je een tijger bent in bedquote:
Je kunt verder nergens anders terecht?quote:Op zondag 30 september 2012 23:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen dak boven mn hoofd? Huur? Huisdieren?
Hij is fitnessinstructeur, zij is klant. Do the math.quote:Op zondag 30 september 2012 23:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Grappig,
Ik zou ergens wel willen weten hoe hij het doet.
Dat werkt inderdaad seperaat van de de rest van je brein. Best awkward soms.quote:Op zondag 30 september 2012 23:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als ik met mijn ex in 1 bed zou slapen dan gaat er wel iets bewegen vrees ikMaar ze was dan ook wel lekker
stil, je verraadt mequote:Op zondag 30 september 2012 23:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik weet dat je een tijger bent in bed
Gewoon tokkies dusquote:Op zondag 30 september 2012 23:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij is fitnessinstructeur, zij is klant. Do the math.
Ik praat wartaal. Koorts enzo.quote:Op zondag 30 september 2012 23:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je meende het niet![]()
ik dacht van wel![]()
gelukkig lig ik nooit in 1 bed met mijn vriendinquote:Op zondag 30 september 2012 23:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat werkt inderdaad seperaat van de de rest van je brein. Best awkward soms.
Als hij me aanraakt terwijl hij een vriendin heeft, gaat hij vreemd. Dat doet hij niet.quote:Op zondag 30 september 2012 23:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als ik met mijn ex in 1 bed zou slapen dan gaat er wel iets bewegen vrees ikMaar ze was dan ook wel lekker
ik ben een meisjequote:Op zondag 30 september 2012 23:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
nee jjh volgens mij had je dat nog niet gezegd.. maar ik hoor het wel eens ja
Maar jij bent lekker, dus ...quote:Op zondag 30 september 2012 23:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Als hij me aanraakt terwijl hij een vriendin heeft, gaat hij vreemd. Dat doet hij niet.
kabouter zit op de boxjesquote:Op zondag 30 september 2012 23:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben een meisjeik lijk op een kaboutermeisje maar dan in t groot
Nee, het huis van mn moeder is nog niet af. Mijn vader heeft al drie kinderen in huis.quote:Op zondag 30 september 2012 23:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je kunt verder nergens anders terecht?
Ik straks weer.quote:Op zondag 30 september 2012 23:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gelukkig lig ik nooit in 1 bed met mijn vriendin
matje in de keuken?quote:Op zondag 30 september 2012 23:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, het huis van mn moeder is nog niet af. Mijn vader heeft al drie kinderen in huis.
exenquote:Op zondag 30 september 2012 23:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik straks weer.
Maar dat is dan ook geen ex.
quote:Op zondag 30 september 2012 23:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar jij bent lekker, dus ...
quote:
Hoogmoed komt voor de val.quote:Op zondag 30 september 2012 23:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
and it's a different kind of fever tam
Voor hem?quote:
Ze heeft een kabouter voor je gekocht?quote:Op zondag 30 september 2012 23:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
kabouter zit op de boxjes![]()
of voor jou, zolang je maar niet met die creep in 1 bed ligtquote:
Ik kan ook goed met hem opschieten, maar samen wonen is nu gewoon heel stom.quote:Op zondag 30 september 2012 23:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds goed opschieten met al mijn exen eigenlijk
en dat word ik ook niet ,stop dreaming ..je leven is voorbijquote:Op zondag 30 september 2012 23:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik straks weer.
Maar dat is dan ook geen ex.
hahaha nohhhquote:Op zondag 30 september 2012 23:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Ze heeft een kabouter voor je gekocht?
Dat heeft ze nog nooit voor mij gedaan.
Ik ook wel, maar t blijft toch een mate van awkwardness houdenquote:Op zondag 30 september 2012 23:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds goed opschieten met al mijn exen eigenlijk
quote:
Ja lijkt me ook lastig om met je ex in 1 huis te wonen, dat dan weer welquote:Op zondag 30 september 2012 23:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan ook goed met hem opschieten, maar samen wonen is nu gewoon heel stom.Erg ongemakkelijk.
You're fucked Hans..quote:Op zondag 30 september 2012 23:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en dat word ik ook niet ,stop dreaming ..je leven is voorbij
Ik bedacht me net, misschien kan ik wel bij een vriendin terecht.quote:Op zondag 30 september 2012 23:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
of voor jou, zolang je maar niet met die creep in 1 bed ligt
I love it.quote:Op zondag 30 september 2012 23:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 september 2012 23:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 september 2012 23:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik bedacht me net, misschien kan ik wel bij een vriendin terecht.
Even vragen. Ze woont wel strategisch ivm school.quote:
ik.. maar............ ik....quote:Op zondag 30 september 2012 23:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Je staat hoger dan mij in hierarchie...
Kun je nog niet in Deest terecht dan?quote:Op zondag 30 september 2012 23:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik bedacht me net, misschien kan ik wel bij een vriendin terecht.
Nee, we zijn nog druk bezig met sauzen, er liggen nog geen vloeren in, dat soort dingen.quote:Op zondag 30 september 2012 23:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kun je nog niet in Deest terecht dan?
Niet stotteren. Neem het zoals het komt.quote:Op zondag 30 september 2012 23:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik.. maar............ ik....
hij heeft geen boobies en een kaboutermeisje gesloopt ooit dus like Uhm duhquote:Op zondag 30 september 2012 23:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik.. maar............ ik....
Jammer dat het relatief ver is, anders had ik je zo geholpen.quote:Op zondag 30 september 2012 23:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, we zijn nog druk bezig met sauzen, er liggen nog geen vloeren in, dat soort dingen.
Weltrusten Nixx.quote:
slaap lekkerquote:
hahaha ok okquote:Op zondag 30 september 2012 23:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij heeft geen boobies en een kaboutermeisje gesloopt ooit dus like Uhm duh
trusten nogmaalsquote:Op zondag 30 september 2012 23:15 schreef AldoTheApache het volgende:
OK, nu ga ik ook pitten
Trusten allemaal
Slaap lekker Aldo.quote:Op zondag 30 september 2012 23:15 schreef AldoTheApache het volgende:
OK, nu ga ik ook pitten
Trusten allemaal
Ja dat is minderquote:Op zondag 30 september 2012 23:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, we zijn nog druk bezig met sauzen, er liggen nog geen vloeren in, dat soort dingen.
Ik lach je nu alvast uit.quote:Op zondag 30 september 2012 23:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik moet slapen maar wil nog steeds neit
Morgenochtend heb ik spijt
Dus hopelijk kan ik in Nijmegen terecht.quote:
Dat zou wel fijn zijn jaquote:Op zondag 30 september 2012 23:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus hopelijk kan ik in Nijmegen terecht.
jij komt hiervoor in slytherin jongemanquote:
Dat moet je ook echt niet doen, tenzij het jouw allerlaatste optie is..quote:Op zondag 30 september 2012 23:18 schreef Fera het volgende:
Weet je wat kut is ... Ik wil m'n hondje niet achterlaten.
Mag die niet mee dan?quote:Op zondag 30 september 2012 23:18 schreef Fera het volgende:
Weet je wat kut is ... Ik wil m'n hondje niet achterlaten.
Dakenniknie.quote:Op zondag 30 september 2012 23:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
jij komt hiervoor in slytherin jongeman
Hij komt uiteindelijk wel naar mij toe, dat is het punt niet ... Maar hij zorgt niet goed voor dat beestje en ik kan hem waarschijnlijk niet meenemen.quote:Op zondag 30 september 2012 23:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat moet je ook echt niet doen, tenzij het jouw allerlaatste optie is..
Zit wel een puntje aan,.quote:Op zondag 30 september 2012 23:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Puntig? Dat hoop ik toch niet..
oh nee, jij keek dat soort films niet..quote:
Blegh, dat is wel een klotesituatiequote:Op zondag 30 september 2012 23:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij komt uiteindelijk wel naar mij toe, dat is het punt niet ... Maar hij zorgt niet goed voor dat beestje en ik kan hem waarschijnlijk niet meenemen.
Wat voor soort films?quote:Op zondag 30 september 2012 23:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
oh nee, jij keek dat soort films niet..hmmmm
HAHA JIJ KENT GEEN HARRY POTTER HAHAquote:
Ja, nogal ... Damn, het gaat allemaal zo snel.quote:Op zondag 30 september 2012 23:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Blegh, dat is wel een klotesituatie
Dat is niet grappigquote:Op zondag 30 september 2012 23:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
HAHA JIJ KENT GEEN HARRY POTTER HAHA
*proest*quote:Op zondag 30 september 2012 23:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 september 2012 23:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Mja, dat heeft voor- en nadelenquote:Op zondag 30 september 2012 23:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, nogal ... Damn, het gaat allemaal zo snel.
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 30 september 2012 23:22 schreef kingtoppie het volgende:
Oeh oeh!
Kijk mij slim zijn!
''Score 8 van de 8 punten
Verstreken tijd 15 minuten.
Instructies
Geef de juiste antwoorden op de meerkeuzevragen.''
zeer beschamend Eigenlijkquote:
Maar meteen al zo serieus ... Wacht dan tot ik verhuisd ben of zo.quote:Op zondag 30 september 2012 23:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, dat heeft voor- en nadelen
zo mag je mij ook wel komen verzorgenquote:Op zondag 30 september 2012 23:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
maar ik ga lieve mensen.. ff iemand verzorgen
[ afbeelding ]
daaaaaaaaaaaaaaaag![]()
Trusten.quote:Op zondag 30 september 2012 23:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
maar ik ga lieve mensen.. ff iemand verzorgen
[ afbeelding ]
daaaaaaaaaaaaaaaag![]()
Mja, jullie moeten natuurlijk allebei door met het leven, al is hij wel bijzonder snelquote:Op zondag 30 september 2012 23:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar meteen al zo serieus ... Wacht dan tot ik verhuisd ben of zo.
Ja. Weet ik ook weer wat ik waard was.quote:Op zondag 30 september 2012 23:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, jullie moeten natuurlijk allebei door met het leven, al is hij wel bijzonder snel
Begrijpelijkquote:Op zondag 30 september 2012 23:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Weet ik ook weer wat ik waard was.
Misschien een foute gedachte, maar heel moeilijk om het niet te denken eigenlijk.
Eigenlijk moet je daar nu gewoon schijt aan hebben. Hij heeft iets heel moois laten lopen, daar komt hij nog wel achterquote:Op zondag 30 september 2012 23:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Weet ik ook weer wat ik waard was.
Misschien een foute gedachte, maar heel moeilijk om het niet te denken eigenlijk.
Als ik er niet had gewoond, had het me echt koud gelaten wat hij deed. Maar ik moet straks bij hem in bed stappen. Ik heb ook geen tweede dekbed of zo, anders kon ik op de bank. Misschien wel warm aankleden of zo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |