Vergeef me. Ik moest het doen om jou een tt te geven.quote:
ow bij die post wilde ik nog iets bij die van jou zeggen maar die viel wegquote:
het is tamme asser, die mag datquote:Op zondag 30 september 2012 22:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
tammie maakt misbruik![]()
en steelt de lapo ook nog
nu wil ik het wetenquote:Op zondag 30 september 2012 22:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ow bij die post wilde ik nog iets bij die van jou zeggen maar die viel weg
Misbruik van? Niks toch? Alleen tt gestolen. Met veel respect naar de eenalaatste lapodude.quote:Op zondag 30 september 2012 22:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
tammie maakt misbruik![]()
en steelt de lapo ook nog
maar is wel een goeie TT![]()
zie mijn editquote:Op zondag 30 september 2012 22:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
het is tamme asser, die mag dat
ik zet 'r wel weer op d'r plek
Wel een tt.quote:Op zondag 30 september 2012 22:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vergeef me. Ik moest het doen om jou een tt te geven.
Klinkt zo stom. Tamme asser. Jij..... Jij.... Narig kreng...quote:Op zondag 30 september 2012 22:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
het is tamme asser, die mag dat
ik zet 'r wel weer op d'r plek
jij kan doorposten na post 301quote:Op zondag 30 september 2012 22:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Misbruik van? Niks toch? Alleen tt gestolen. Met veel respect naar de eenalaatste lapodude.![]()
kusje JJH
Eraf met die teen!quote:Op zondag 30 september 2012 22:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
auwauwauw hammertoe!
iemand nog tips voor n ingegroeide teennagel? biotexbad en tangetje al geprobeerd!
Ahw, kom dat kusje maar een keer in het echt brengen.quote:Op zondag 30 september 2012 22:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Misbruik van? Niks toch? Alleen tt gestolen. Met veel respect naar de eenalaatste lapodude.![]()
kusje JJH
kom danquote:Op zondag 30 september 2012 22:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klinkt zo stom. Tamme asser. Jij..... Jij.... Narig kreng...
quote:Op zondag 30 september 2012 22:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
auwauwauw hammertoe!
iemand nog tips voor n ingegroeide teennagel? biotexbad en tangetje al geprobeerd!
We kunnen er ook Lamme Plasser van maken hoorquote:Op zondag 30 september 2012 22:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klinkt zo stom. Tamme asser. Jij..... Jij.... Narig kreng...
Ja maar echt. Ik doe dat nooooit expres. Zit ook mobiel he.quote:Op zondag 30 september 2012 22:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij kan doorposten na post 301
oh hell noquote:Op zondag 30 september 2012 22:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
We kunnen er ook Lamme Plasser van maken hoor
Zeg het maar. Wanneer!quote:Op zondag 30 september 2012 22:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Ahw, kom dat kusje maar een keer in het echt brengen.
klamme mossel, maar dat bezit geen poetische waarde :$quote:
Die heb jij toch 24/7?quote:Op zondag 30 september 2012 22:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
klamme mossel, maar dat bezit geen poetische waarde :$
Tsssk. Jij kent mij heel niet op dat gebied. En wat je zegt ben je zelf met je kop door de helft.quote:Op zondag 30 september 2012 22:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
We kunnen er ook Lamme Plasser van maken hoor
nee, ik heb een natte lade :$quote:
jonge ik word woest hoor.. hou me tegennnnnnnnquote:
Samen met knetter? Of de berucht dansdate?quote:
Ey Knets; je bedoelt stopperende van Utreg tot je eindbestemming ? Damn, da's een hoop stilstaande momentjesquote:Op zondag 30 september 2012 22:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Thuis, Stomme ns die mij in de war brengen deed. De stoptrein vanuit utrecht stopt vaaaaak
dawasut in de trein.. ik brn een ransaapquote:
Wacht, ik hoor net dat we die zondag ook al wat gingen doen.quote:Op zondag 30 september 2012 22:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Samen met knetter? Of de berucht dansdate?
Zonde dat er beperkte toegang op zitquote:Op zondag 30 september 2012 22:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nee, ik heb een natte lade :$
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |