ben jij mlig?quote:Op zondag 30 september 2012 22:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Op sex gebied wel, als je er 1 te pakken hebt die daar het geduld voor heeft
Nee mur, daar heb ik geen ervaring mee.
Ja dat vind ik ook wel hoorquote:Op zondag 30 september 2012 22:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is het raar dat ik zelf ook het liefst 1 stabiele relatie zou willen hebben?
Ik heb altijd al het gevoel gehad dat 1 vrouw voor mij genoeg is. Sowieso snap ik dat vreemdgaan niet.
Je hoeft maar 1x de juiste tegen te komen.
Dat zou ik echt heel ongemakkelijk vinden.quote:
Ik zet het er nog bij notabene!quote:
Jij was toch op de meet bij Myra? Ik zou het niet achter je zoeken hoorquote:Op zondag 30 september 2012 22:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha, was het zo erg?
Nouja ik snap er zelf ook niet veel van... Probeer het al jaren uit te vogelen maar tot nog toe faal ik.
Ik niet, samen ontdekken wat de ander wel of niet fijn vindquote:Op zondag 30 september 2012 22:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zou ik echt heel ongemakkelijk vinden.
Owquote:Op zondag 30 september 2012 22:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk het. Maar ik heb ook geen zin om het erover te hebben of zo. Ik weet niet precies hoe het zit en hoe het in e toekomst zal gaan en ik ben er best verdrietig over.
Een hoer is best wel een dure grap hoor. Ik begin er niet anquote:Op zondag 30 september 2012 22:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Iemand had zo'n heel mooi stukje uit een interview met een hoer. Over jongens door hun pa naar een hoer werd gebracht en dat ze die allemaal dingen bijleerde enzo.![]()
Van een hoer kan ik niet nerveus worden, die betaal ik toch.
Dat was ik jaquote:Op zondag 30 september 2012 22:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zet het er nog bij notabene!
[..]
Jij was toch op de meet bij Myra? Ik zou het niet achter je zoeken hoor![]()
Hij had meer geduld met die hoer dan andersom.quote:
Ik heb er nu al geen zin in.quote:Op zondag 30 september 2012 22:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik niet, samen ontdekken wat de ander wel of niet fijn vind
Mlig weet er alles van ja.quote:Op zondag 30 september 2012 22:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een hoer is best wel een dure grap hoor. Ik begin er niet an
Misschien mislukken ze omdat je steeds de verkeerde vent kiest?quote:Op zondag 30 september 2012 22:08 schreef Samzz het volgende:
Ik snap ook nooit zo goed waarom mijn relaties steeds mislukken... Volgens mij ben ik geen kenau of zo... Of een onderdanig vogeltje.
Misschien zou ik dat juist wel moeten zijn?
Nee, wees jezelf aub!quote:Op zondag 30 september 2012 22:08 schreef Samzz het volgende:
Ik snap ook nooit zo goed waarom mijn relaties steeds mislukken... Volgens mij ben ik geen kenau of zo... Of een onderdanig vogeltje.
Ik ben oprecht verbaasdquote:
Dank jequote:Op zondag 30 september 2012 22:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow
Sterkte ermee in ieder geval [ afbeelding ]
Je doet de aanname dat het aan jou ligt dat het mislukt?quote:Op zondag 30 september 2012 22:08 schreef Samzz het volgende:
Met die keuze heb je verder niks te maken en dat doet verder ook helemaal niet ter zake in deze.quote:Op zondag 30 september 2012 22:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien mislukken ze omdat je steeds de verkeerde vent kiest?
Neuken met een kerel die al een vriendin heeft vind ik sowieso geen goeie keus.
Dit. Kan altijd ook aan de ander liggen.quote:Op zondag 30 september 2012 22:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je doet de aanname dat het aan jou ligt dat het mislukt?
Je moet je niet gedragen naar iets waar je je ongemakkelijk bij voelt lijkt me.quote:Op zondag 30 september 2012 22:08 schreef Samzz het volgende:
Dat lees je goedquote:Op zondag 30 september 2012 22:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je doet de aanname dat het aan jou ligt dat het mislukt?
Waarom wou je niet langer bij ze zijn?quote:Op zondag 30 september 2012 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met die keuze heb je verder niks te maken en dat doet verder ook helemaal niet ter zake in deze.
Ik weet niet of ik de verkeerde kies... Ik denk het, ze willen geen van allen langer dan een jaar bij me zijn. Of ik bij hen
.
Dat blijft gissen, ik denk eerder een combinatie van factoren dan een duidelijke schuldige.quote:Op zondag 30 september 2012 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat lees je goed. Vier keer op rij kapot, dan doe ik toch iets verkeerd, zou je denken.
Laatbloeiertje?quote:Op zondag 30 september 2012 22:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, wees jezelf aub!
[..]
Ik ben oprecht verbaasd. Ik kan er over mee praten
, ik was ook al redelijk op leeftijd voordat ik tegen mijn ex aanliep.
Kan altijd zijn dat je er achter komt dat je toch niet zo goed bij elkaar past als dat je in het begin dacht.quote:Op zondag 30 september 2012 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat lees je goed. Vier keer op rij kapot, dan doe ik toch iets verkeerd, zou je denken.
Geen idee. In mijn beeld van een relatie zijn er twee individuen nodig om het te laten werken. Het ligt dus nooit bij voorbaat aan één van de twee.quote:Op zondag 30 september 2012 22:10 schreef Samzz het volgende:
Ik vind dat zo'n verschrikkelijk woord.quote:
Het kan ook zijn dat de combinatie niet werkt.quote:Op zondag 30 september 2012 22:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee. In mijn beeld van een relatie zijn er twee individuen nodig om het te laten werken. Het ligt dus nooit bij voorbaat aan één van de twee.
Ik heb ontdekt dat ik niet zozeer verlegen ben. Ik ben gewoon niet zo'n slaplullerquote:Op zondag 30 september 2012 22:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kun je het wel noemen, ik ben nog steeds verlegen
Verlegenheid verschilt hier nogal per situatie.quote:Op zondag 30 september 2012 22:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kun je het wel noemen, ik ben nog steeds verlegen
Dat was bij 1 persoon het geval, hij paste uiteindelijk gewoon totaal niet bij me. En van die laatste vraag weet ik het eigenlijk alleen bij m'n tweede ex heel zeker, hij had geen gevoelens meerquote:Op zondag 30 september 2012 22:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom wou je niet langer bij ze zijn?
En heb je enig idee waarom zij niet langer bij jou wouden zijn?
Ja, dat is ook wel zo.quote:Op zondag 30 september 2012 22:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat blijft gissen, ik denk eerder een combinatie van factoren dan een duidelijke schuldige.
Klopt ook, jaquote:Op zondag 30 september 2012 22:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee. In mijn beeld van een relatie zijn er twee individuen nodig om het te laten werken. Het ligt dus nooit bij voorbaat aan één van de twee.
wtf is versieren lol?quote:Op zondag 30 september 2012 22:14 schreef heloef het volgende:
Ik ben niet verlegen, ik versier gewoon niet.
Ja, dan houdt het idd op.quote:Op zondag 30 september 2012 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat was bij 1 persoon het geval, hij paste uiteindelijk gewoon totaal niet bij me. En van die laatste vraag weet ik het eigenlijk alleen bij m'n tweede ex heel zeker, hij had geen gevoelens meer. Nou ja, dan houdt het op.
En om dan weer terug te keren naar de basis, het is tekenend voor jou dat je de oorzaak dan vooral bij jezelf zoekt. En dat is niet fair naar jezelf.quote:
Je weet wel slingers ophangen xDquote:
Dat is ook de enige relatie waarmee ik vrede heb dat het uit is gegaan. Op de eerste die ik zelf verbrak naquote:Op zondag 30 september 2012 22:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, dan houdt het idd op.
Ik ook.quote:Op zondag 30 september 2012 22:14 schreef heloef het volgende:
Ik ben niet verlegen, ik versier gewoon niet.
Je hebt me gezien op de meetquote:Op zondag 30 september 2012 22:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Verlegenheid verschilt hier nogal per situatie.
True, toch heb je vaak wel een eerste indruk van iemandquote:Op zondag 30 september 2012 22:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja we hebben niet uitgebreid gepraat dus ik kan er niet veel over zeggen
want normale mensen vinden in de 1e poging gelijk de gene met wie ze hun leven willen delen?quote:Op zondag 30 september 2012 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar het is toch niet zo heel gek? Want in drie gevallen kwam het voor mij gewoon compleet vanuit het niets.quote:Op zondag 30 september 2012 22:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En om dan weer terug te keren naar de basis, het is tekenend voor jou dat je de oorzaak dan vooral bij jezelf zoekt. En dat is niet fair naar jezelf.
Ik ben Jeckyl en Hide.quote:Op zondag 30 september 2012 22:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe jij bent Muhahaha
Jullie liggen straks vlak bij elkaar.quote:Op zondag 30 september 2012 22:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe jij bent Muhahaha
Nee. Maar de relaties duurden ook geen van allen langer dan 1 jaar, dat is best slopend...quote:Op zondag 30 september 2012 22:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
want normale mensen vinden in de 1e poging gelijk de gene met wie ze hun leven willen delen?
Vervelendquote:Op zondag 30 september 2012 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar het is toch niet zo heel gek? Want in drie gevallen kwam het voor mij gewoon compleet vanuit het niets.
quote:Op zondag 30 september 2012 22:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben Jeckyl en Hide.
Nuchter en beschonken.
Hoezo?quote:Op zondag 30 september 2012 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Maar de relaties duurden ook geen van allen langer dan 1 jaar, dat is best slopend...
Ja. En dan zie ik dat niet, hoe blind ben je danquote:Op zondag 30 september 2012 22:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vervelend
Vaak speelt het bij de uitmaker al veel langer.
Niet zo zeer hoe blind ben je, maar wat voor enorm slechte communicatie is er dan..quote:Op zondag 30 september 2012 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. En dan zie ik dat niet, hoe blind ben je dan?
Serieus, met alcohol word ik direct veel losser en aanwezigerquote:
Omdat de ander het weet te verbergen voor je.quote:Op zondag 30 september 2012 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. En dan zie ik dat niet, hoe blind ben je dan?
In een jaar ga je toch veel met je vriend om, leer je hem goed kennen, doe je veel dingen samen, ga je van hem houden.quote:
Brofistquote:
Heb ik ook gehad. Ineens was het uit, maar -achteraf- had ik het wel een beetje kunnen zien aankomen.quote:Op zondag 30 september 2012 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar het is toch niet zo heel gek? Want in drie gevallen kwam het voor mij gewoon compleet vanuit het niets.
Ook dat.quote:Op zondag 30 september 2012 22:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet zo zeer hoe blind ben je, maar wat voor enorm slechte communicatie is er dan..
Ja, maar dat zou juist niet moeten!quote:Op zondag 30 september 2012 22:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Serieus, met alcohol word ik direct veel losser en aanweziger
[..]
Omdat de ander het weet te verbergen voor je.
Blijkbaar is er dan een verschil in het beeld van de relatie bij beide individuen en is over dat verschil niet duidelijk gecommuniceerd. Jij verwachte het niet, voor de ander was het dan bij wijze van spreken al klaar. Communiceren is iets dat je doet met zijn tweeën, dan ligt het niet alleen aan jou.quote:Op zondag 30 september 2012 22:18 schreef Samzz het volgende:
Wie nietquote:Op zondag 30 september 2012 22:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Serieus, met alcohol word ik direct veel losser en aanweziger
Maar je doet alsof dat bij jou anders is dan bij andere mensen?quote:Op zondag 30 september 2012 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
In een jaar ga je toch veel met je vriend om, leer je hem goed kennen, doe je veel dingen samen, ga je van hem houden.
En als het dan steeds weer kapot gaat is dat best slopend om steeds iemand te verliezen waar je van houdt.
Zeker wanneer het uit de lucht komt vallen, ineens zo plotseling die knop omquote:Op zondag 30 september 2012 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
In een jaar ga je toch veel met je vriend om, leer je hem goed kennen, doe je veel dingen samen, ga je van hem houden.
En als het dan steeds weer kapot gaat is dat best slopend om steeds iemand te verliezen waar je van houdt.
Toch gebeurd het, ik heb me er ook schuldig aan gemaaktquote:
Neequote:Op zondag 30 september 2012 22:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar je doet alsof dat bij jou anders is dan bij andere mensen?
Dat is zo jaquote:Op zondag 30 september 2012 22:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar is er dan een verschil in het beeld van de relatie bij beide individuen en is over dat verschil niet duidelijk gecommuniceerd. Jij verwachte het niet, voor de ander was het dan bij wijze van spreken al klaar. Communiceren is iets dat je doet met zijn tweeën, dan ligt het niet alleen aan jou.
Muhahaha, hoe zit het eigenlijk met jou en relaties?quote:Op zondag 30 september 2012 22:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zeker wanneer het uit de lucht komt vallen, ineens zo plotseling die knop om. Dat geloof je toch niet in eerste instantie. Dat terwijl de ander er al weken op loopt te piekeren.
Dat doe ik altijd al, alleen het werkt niet echt.quote:Op zondag 30 september 2012 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon go with the flow mijn broeder.
Ik heb 1 relatie gehad die 7 jaar heeft geduurd, sindsdien vrijgezel en gebeurd er op liefdesgebied vrij weinigquote:Op zondag 30 september 2012 22:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Muhahaha, hoe zit het eigenlijk met jou en relaties?
Daar weet ik eigenlijk weinig van
fixedquote:Op zondag 30 september 2012 22:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd al, alleen het werkt niet echt niet.
Maar dat kan toch?quote:Op zondag 30 september 2012 22:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Toch gebeurd het, ik heb me er ook schuldig aan gemaakt. Het werkt heel langzaam en voor je het weet ben je alweer een maand verder.
. Ik heb de relatie verbroken omdat ik niet meer gelukkig was samen.
Je wil dan ook communiceren over zaken om te voorkomen dat het problemen worden.quote:Op zondag 30 september 2012 22:22 schreef Samzz het volgende:
Dat is zo ja. Helaas ben ik ook geen held in communicatie. Ja, over alles wat niet over problemen in de relatie gaat.
7 jaar!quote:Op zondag 30 september 2012 22:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb 1 relatie gehad die 7 jaar heeft geduurd, sindsdien vrijgezel en gebeurd er op liefdesgebied vrij weinig.
Je zegt dat je denkt dat je dan toch iets verkeerd doet, maar dan doet iedereen toch iets verkeerd.quote:
Ik ook, ik wilde er in 2009 al mee stoppen, uiteindelijk nog ruim 2 jaar geprobeerd. Helaas veranderde er bar weinig.quote:Op zondag 30 september 2012 22:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat kan toch?
Echter ben ik zelf meer van het niet meteen uitmaken, maar eerst kijken of er nog aan te werken valt. Helaas waren niet alle exen het daarmee eens.
Da's toch een flinke poosquote:Op zondag 30 september 2012 22:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb 1 relatie gehad die 7 jaar heeft geduurd, sindsdien vrijgezel en gebeurd er op liefdesgebied vrij weinig.
Wat ga je mijn quotes veranderen.quote:
Ja en dat vind ik lastig.quote:Op zondag 30 september 2012 22:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je wil dan ook communiceren over zaken om te voorkomen dat het problemen worden.
Waarom? Ik betrek het toch op mezelf? Ik heb het over mijn situatie.quote:Op zondag 30 september 2012 22:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je zegt dat je denkt dat je dan toch iets verkeerd doet, maar dan doet iedereen toch iets verkeerd.
Ik doe wat ik wil.quote:Op zondag 30 september 2012 22:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat ga je mijn quotes veranderen.
[ afbeelding ]
Zo kwam het over.quote:Op zondag 30 september 2012 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja en dat vind ik lastig.
[..]
Waarom? Ik betrek het toch op mezelf? Ik heb het over mijn situatie.
quote:Op zondag 30 september 2012 22:25 schreef muhahaha het volgende:
Het grappige is dat ik door de breuk hier ben beland. Grappig hoe zoiets kan lopen.
Dat heb je nog lang volgehouden danquote:Op zondag 30 september 2012 22:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ook, ik wilde er in 2009 al mee stoppen, uiteindelijk nog ruim 2 jaar geprobeerd. Helaas veranderde er bar weinig.
Zeg Samzz, heb je op alle vlakken moeite met communicatie?quote:
Dat kan ik mij goed voorstellen.quote:
Dat is vreemd, want jij bent gewoon een chille baas. Dat zou voor jou uitstekend moeten werken.quote:Op zondag 30 september 2012 22:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd al, alleen het werkt niet echt.
IK GA OP UWE MUIL SLAANquote:Op zondag 30 september 2012 22:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik doe wat ik wil.
Problem?
quote:Op zondag 30 september 2012 22:26 schreef heloef het volgende:
[..]
IK GA OP UWE MUIL SLAAN
[ afbeelding ]
Hoe kan dat nou, ik zeg toch steeds 'ik' en 'mijn' en zo?quote:
Nee, ik heb totaal geen moeite met communicatie, behalve wanneer het mogelijk een confrontatie uitlokt. Die ga ik in bepaalde gevallen liever uit de weg.quote:Op zondag 30 september 2012 22:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zeg Samzz, heb je op alle vlakken moeite met communicatie?
Want communicatie is wel een steeds terugkerend iets bij jou.
Ze verwijtte me nog dat ik in 2009 veel schade had aangericht waar ze nog mee zat toen ik het in 2011 definitief uitmaakte. Ja luister, jij wilde het zoooo graaaag proberenquote:Op zondag 30 september 2012 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb je nog lang volgehouden dan.
Maar, zeven jaar... Dat is niet niks. Meh, ik ben gewoon een sentimentele kut vandaag... Ik wil gewoon een leuke, fijne relatie die eeuwig duurt
. Iemand om bij thuis te komen... Naast in slaap te vallen.
Het is me nog niet gegund, komt vast wel een keer.
Dat wil ik oohoowkquote:Op zondag 30 september 2012 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb je nog lang volgehouden dan.
Maar, zeven jaar... Dat is niet niks. Meh, ik ben gewoon een sentimentele kut vandaag... Ik wil gewoon een leuke, fijne relatie die eeuwig duurt
. Iemand om bij thuis te komen... Naast in slaap te vallen.
Het is me nog niet gegund, komt vast wel een keer.
Maar je zegt dat je veel moeite hebt met versieren, en versieren is ook een vorm van communicatiequote:Op zondag 30 september 2012 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, ik zeg toch steeds 'ik' en 'mijn' en zo?
[..]
Nee, ik heb totaal geen moeite met communicatie, behalve wanneer het mogelijk een confrontatie uitlokt. Die ga ik in bepaalde gevallen liever uit de weg.
Hahaha, net als in de film, ik wil het.quote:Op zondag 30 september 2012 22:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze verwijtte me nog dat ik in 2009 veel schade had aangericht waar ze nog mee zat toen ik het in 2011 definitief uitmaakte. Ja luister, jij wilde het zoooo graaaag proberen. Ze heeft ook bepaalde uitspraken gemaakt die ik niet zal herhalen maar er wel voor zorgde dat ik het niet nog een keer wilde uitmaken
. Nouja, toch maar wel dan.
Ik wil ook graag een fijne relatie, iemand die je begrijpt, je zinnen afmaakt, je slechte dagen opvangt etc![]()
Ik wacht geduldig tot ze naar me toe komen.quote:Op zondag 30 september 2012 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is vreemd, want jij bent gewoon een chille baas. Dat zou voor jou uitstekend moeten werken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ik heb liever ook een partner die ook voor zichzelf kan nadenken.quote:Op zondag 30 september 2012 22:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze verwijtte me nog dat ik in 2009 veel schade had aangericht waar ze nog mee zat toen ik het in 2011 definitief uitmaakte. Ja luister, jij wilde het zoooo graaaag proberen. Ze heeft ook bepaalde uitspraken gemaakt die ik niet zal herhalen maar er wel voor zorgde dat ik het niet nog een keer wilde uitmaken
. Nouja, toch maar wel dan.
Ik wil ook graag een fijne relatie, iemand die je begrijpt, je zinnen afmaakt, je slechte dagen opvangt etc![]()
Het bestaat echtquote:Op zondag 30 september 2012 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hahaha, net als in de film, ik wil het..
Een vorm van ja. Maar om nu te zeggen dat ik moeite heb op alle vlakken is ook overdreven want dat is totaal niet zo.quote:Op zondag 30 september 2012 22:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar je zegt dat je vveel moeite hebt met versieren, en versieren is ook een vorm van communicatie
Kon het niet laten.quote:Op zondag 30 september 2012 22:28 schreef muhahaha het volgende:
Hoe heb je het zover laten komen dat je meerdere vrienden verloor?quote:Op zondag 30 september 2012 22:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het bestaat echt.
Ik heb vrienden gehad die me echt aanvoelde, wisten wat ik dacht etc. Nu niet meer, dat mis ik ook oa.
Anders ik wel, daar heb ik van geleerd. We hadden ook leuke dingen hoorquote:Op zondag 30 september 2012 22:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb liever ook een partner die ook voor zichzelf kan nadenken.
Ah. Nu volg ik hemquote:Op zondag 30 september 2012 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een vorm van ja. Maar om nu te zeggen dat ik moeite heb op alle vlakken is ook overdreven want dat is totaal niet zo.
Enkel versieren waar ik niet goed in ben (komt door m'n onzekerheid) en ik ga confrontaties liever uit de weg. Sowieso praat ik ook niet graag over mijn problemen, dat los ik zelf wel op. Verder lul ik over alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |