Geen idee. In mijn beeld van een relatie zijn er twee individuen nodig om het te laten werken. Het ligt dus nooit bij voorbaat aan één van de twee.quote:Op zondag 30 september 2012 22:10 schreef Samzz het volgende:
Dat lees je goed. Vier keer op rij kapot, dan doe ik toch iets verkeerd, zou je denken.
Ik vind dat zo'n verschrikkelijk woord.quote:
Het kan ook zijn dat de combinatie niet werkt.quote:Op zondag 30 september 2012 22:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee. In mijn beeld van een relatie zijn er twee individuen nodig om het te laten werken. Het ligt dus nooit bij voorbaat aan één van de twee.
Ik heb ontdekt dat ik niet zozeer verlegen ben. Ik ben gewoon niet zo'n slaplullerquote:Op zondag 30 september 2012 22:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kun je het wel noemen, ik ben nog steeds verlegen
Verlegenheid verschilt hier nogal per situatie.quote:Op zondag 30 september 2012 22:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kun je het wel noemen, ik ben nog steeds verlegen
Dat was bij 1 persoon het geval, hij paste uiteindelijk gewoon totaal niet bij me. En van die laatste vraag weet ik het eigenlijk alleen bij m'n tweede ex heel zeker, hij had geen gevoelens meerquote:Op zondag 30 september 2012 22:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom wou je niet langer bij ze zijn?
En heb je enig idee waarom zij niet langer bij jou wouden zijn?
Ja, dat is ook wel zo.quote:Op zondag 30 september 2012 22:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat blijft gissen, ik denk eerder een combinatie van factoren dan een duidelijke schuldige.
Klopt ook, jaquote:Op zondag 30 september 2012 22:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee. In mijn beeld van een relatie zijn er twee individuen nodig om het te laten werken. Het ligt dus nooit bij voorbaat aan één van de twee.
wtf is versieren lol?quote:Op zondag 30 september 2012 22:14 schreef heloef het volgende:
Ik ben niet verlegen, ik versier gewoon niet.
Ja, dan houdt het idd op.quote:Op zondag 30 september 2012 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat was bij 1 persoon het geval, hij paste uiteindelijk gewoon totaal niet bij me. En van die laatste vraag weet ik het eigenlijk alleen bij m'n tweede ex heel zeker, hij had geen gevoelens meer. Nou ja, dan houdt het op.
En om dan weer terug te keren naar de basis, het is tekenend voor jou dat je de oorzaak dan vooral bij jezelf zoekt. En dat is niet fair naar jezelf.quote:
Je weet wel slingers ophangen xDquote:
Dat is ook de enige relatie waarmee ik vrede heb dat het uit is gegaan. Op de eerste die ik zelf verbrak naquote:Op zondag 30 september 2012 22:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, dan houdt het idd op.
Ik ook.quote:Op zondag 30 september 2012 22:14 schreef heloef het volgende:
Ik ben niet verlegen, ik versier gewoon niet.
Je hebt me gezien op de meetquote:Op zondag 30 september 2012 22:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Verlegenheid verschilt hier nogal per situatie.
True, toch heb je vaak wel een eerste indruk van iemandquote:Op zondag 30 september 2012 22:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja we hebben niet uitgebreid gepraat dus ik kan er niet veel over zeggen
want normale mensen vinden in de 1e poging gelijk de gene met wie ze hun leven willen delen?quote:Op zondag 30 september 2012 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat lees je goed. Vier keer op rij kapot, dan doe ik toch iets verkeerd, zou je denken.
Maar het is toch niet zo heel gek? Want in drie gevallen kwam het voor mij gewoon compleet vanuit het niets.quote:Op zondag 30 september 2012 22:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En om dan weer terug te keren naar de basis, het is tekenend voor jou dat je de oorzaak dan vooral bij jezelf zoekt. En dat is niet fair naar jezelf.
Ik ben Jeckyl en Hide.quote:Op zondag 30 september 2012 22:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe jij bent Muhahaha
Jullie liggen straks vlak bij elkaar.quote:Op zondag 30 september 2012 22:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe jij bent Muhahaha
Nee. Maar de relaties duurden ook geen van allen langer dan 1 jaar, dat is best slopend...quote:Op zondag 30 september 2012 22:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
want normale mensen vinden in de 1e poging gelijk de gene met wie ze hun leven willen delen?
Vervelendquote:Op zondag 30 september 2012 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar het is toch niet zo heel gek? Want in drie gevallen kwam het voor mij gewoon compleet vanuit het niets.
quote:Op zondag 30 september 2012 22:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben Jeckyl en Hide.
Nuchter en beschonken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |