Wou net exact hetzelfde postenquote:
Nice! Even checken.quote:Op zondag 30 september 2012 21:37 schreef Caland het volgende:
Uitgebreid interview (24 minuten) met Van Geel.
Nou ben benieuwdquote:Op zondag 30 september 2012 21:45 schreef GGMM het volgende:
Als jullie Caland nog één keer pesten zijn er serieuze consequenties
Zekerquote:Op zondag 30 september 2012 21:27 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wou net exact hetzelfde posten![]()
Kasteel zou wel lachen zijn, met 10k Feijenoorders daar even mooi bekeravondje beleven.
Broertje en volgende pot tegen Grunn.quote:Op zondag 30 september 2012 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom zou R. Koeman naar Groningen zijn afgereisd?
Lijkt me niet dat hij daarvoor naar Groningen is gegaan. Want Groningen moet je gewoon makkelijk kunnen pakkenquote:Op zondag 30 september 2012 21:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Broertje en volgende pot tegen Grunn.
Oh, dan had Mourinho al helemaal niet in de arena moeten zitten gisteren.quote:Op zondag 30 september 2012 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat hij daarvoor naar Groningen is gegaan. Want Groningen moet je gewoon makkelijk kunnen pakken
Vroeg me eerlijk gezegd ook af waarom hij daar was. Maar dat geheel terzijde.quote:Op zondag 30 september 2012 21:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, dan had Mourinho al helemaal niet in de arena moeten zitten gisteren.
quote:Op zondag 30 september 2012 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat hij daarvoor naar Groningen is gegaan. Want Groningen moet je gewoon makkelijk kunnen pakken
Auw.quote:Op zondag 30 september 2012 21:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, dan had Mourinho al helemaal niet in de arena moeten zitten gisteren.
Ziel verkocht aan de duivel enzo.quote:Op zondag 30 september 2012 21:50 schreef Caland het volgende:
Toch wel opvallend dat het lijkt alsof de VVF voor elke transfer hun ja-woord moeten geven.
Klopt, ik sta er ook niet raar van te kijken. Maar in principe hebben ze nog steeds een minderheid.quote:Op zondag 30 september 2012 21:54 schreef ace_eleven het volgende:
Ik heb het interview nog niet gekeken, maar het is toch niet zo gek als de VVF inspraak hebben op de financien van de club? Was toch het hele idee?
Zodra hij 18 is gewoon een goed aanbod doen, dan hoop ik maar dat Tonny voor zichzelf kan denken. Boëtius word ook genoemd, schijnt ook een aardige te zijn.quote:Op zondag 30 september 2012 21:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, ik sta er ook niet raar van te kijken. Maar in principe hebben ze nog steeds een minderheid.
Van Geel noemt de transferonderhandelingen met Tony 'moeilijk' bij voorbaat. Daarbij noemt hij ook Raiola. Zou toch enorm zonde zijn als hij straks voor een appel en een ei vertrekt. Grootste talent sinds Van Persie.
Die Raiola is een van de grootste gluiperds uit de voetbalwereldquote:Op zondag 30 september 2012 21:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, ik sta er ook niet raar van te kijken. Maar in principe hebben ze nog steeds een minderheid.
Van Geel noemt de transferonderhandelingen met Tony 'moeilijk' bij voorbaat. Daarbij noemt hij ook Raiola. Zou toch enorm zonde zijn als hij straks voor een appel en een ei vertrekt. Grootste talent sinds Van Persie.
Echt een baas is het.quote:Op zondag 30 september 2012 21:37 schreef Caland het volgende:
Uitgebreid interview (24 minuten) met Van Geel.
Hopen dat het een verstandige jongen is. Raiola kan zo een club voor hem regelen, dan krijg je een Bouy scenario.quote:Op zondag 30 september 2012 21:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Bron?quote:Op zondag 30 september 2012 22:02 schreef Caland het volgende:
Immers wil trouwens dat er een ander liedje voor hem gezongen wordt. Ook Blokland zou zijn zorgen hebben uitgesproken.
Telegraaf.. Daar stopte ik met lezenquote:Op zondag 30 september 2012 22:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Iemand van de Telegraaf net bij 90 minutes.
Ah ja die zullen wel een heel verhaal verzinnen voor in de krant.quote:Op zondag 30 september 2012 22:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Telegraaf.. Daar stopte ik met lezen
Het zal niet de eerste keer zijnquote:Op zondag 30 september 2012 22:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ah ja die zullen wel een heel verhaal verzinnen voor in de krant.
Ipv juichen bij de 2-0 ging ik fucking hard lachen in het stadion.quote:Op zondag 30 september 2012 22:11 schreef Maraten het volgende:
Even tussendoor, ik kon gister niet kijken/meelezen maar hoe groot waren het ongeloof en de verbazing hier?
Bij ons in het vak was er veel ongeloof over de 3-1. Niemand had in de gaten dat ie was gevallen. Iedereen : Huh, voor de 2e keer aftrappen?quote:Op zondag 30 september 2012 22:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ipv juichen bij de 2-0 ging ik fucking hard lachen in het stadion.Die gozer scoort nooit en nu ineens 2.
Best logisch. Straks krijgt Feyenoord weer een boete van de KNVB.quote:Op zondag 30 september 2012 22:02 schreef Caland het volgende:
Immers wil trouwens dat er een ander liedje voor hem gezongen wordt. Ook Blokland zou zijn zorgen hebben uitgesproken.
Denk dat de kans niet groot is dat het liedje er uit gaatquote:Op zondag 30 september 2012 22:15 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Best logisch. Straks krijgt Feyenoord weer een boete van de KNVB.
Ze zorgen er nu alleen maar voor dat het liedje steeds massaler meegezongen wordt.quote:Op zondag 30 september 2012 22:15 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op zondag 30 september 2012 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze zorgen er nu alleen maar voor dat het liedje steeds massaler meegezongen wordt.
Dit inderdaad.quote:Op zondag 30 september 2012 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze zorgen er nu alleen maar voor dat het liedje steeds massaler meegezongen wordt.
Ratiola moet gewoon doodvallen en Tonny moet tekenenquote:Op zondag 30 september 2012 21:56 schreef Caland het volgende:
[..]
In april 2012 becijferde tijdschrift Voetbal International dat Raiola tot op dat moment ruim 192 miljoen euro had verdiend met zijn zaakwaarnemerspraktijken.quote:Op zondag 30 september 2012 22:19 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ratiola moet gewoon doodvallen en Tonny moet tekenen
En wat doet ie nou, beetje connecties bouwen heel zn leven.quote:Op zondag 30 september 2012 22:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In april 2012 becijferde tijdschrift Voetbal International dat Raiola tot op dat moment ruim 192 miljoen euro had verdiend met zijn zaakwaarnemerspraktijken.
Ziek hoor
Dafuq!quote:Op zondag 30 september 2012 22:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In april 2012 becijferde tijdschrift Voetbal International dat Raiola tot op dat moment ruim 192 miljoen euro had verdiend met zijn zaakwaarnemerspraktijken.
Ziek hoor
Te triest voor woorden natuurlijk. Als die joden decennialang met de joden heulen, kun je anti-joden-liedjes verwachten. Dat heeft verder natuurlijk 0,0 met joden te maken. Aanstellers.quote:Op zondag 30 september 2012 22:15 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
http://eredivisielive.nl/(...)en-voor-eriksen.htmlquote:Immers en Feyenoord zitten in hun maag met supporterssong 'Lex die gaat jodenjacht'
Lex Immers en Feyenoord zitten in hun maag met de supporterssong 'Lex die gaat op jodenjacht'. Dat zegt de middenvelder zelf morgenochtend in De Telegraaf. Hij klapt altijd als er voor hem gezongen wordt en dat kan negatief terugslaan op de middenvelder of zelfs kunnen leiden tot onderzoek van de aanklager. 'Ik hoor meestal alleen mijn naam. Wat moet ik doen om van die andere tekst af te komen. Ik hoop echt dat er een ander liedje komt,' zo zou Immers hebben aangegeven.
Ook binnen de leiding van Feyenoord zou het inmiddels uitgebreid besproken zijn, omdat ze willen voorkomen dat het tot een zaak leidt tegen Immers.
Lexie gaat op jodenjacht.quote:Op zondag 30 september 2012 22:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
http://eredivisielive.nl/(...)en-voor-eriksen.html
Lekker aandacht aan besteden idd.quote:Op zondag 30 september 2012 22:59 schreef Muto het volgende:
Ach ja. Ik begrijp Feyenoord wel, alleen gaat dit averechts werken.
Ah, bijzonder. Waarom is er de afgelopen thuiswedstrijden niet tegen opgetreden? Of is het heel toevallig dat de volgende thuiswedstrijd tegen Ajax is?quote:Op zondag 30 september 2012 23:18 schreef Caland het volgende:
Volgens diezelfde telegraaf gaat de knvb misschien zelfs een vooronderzoek starten. Dat lijkt me dan wel weer onzin.
quote:Op zondag 30 september 2012 22:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
http://eredivisielive.nl/(...)en-voor-eriksen.html
twitter:FeijenoordLoyal twitterde op zondag 30-09-2012 om 23:43:32'Feyenoord hoopt op ander lied voor Lex Immers' || ''And you'll never haunt alone! You'll néééver haunt alone!'' || Brand maar los mensen! reageer retweet
Lekker makkelijk, 1 van je grootste talenten, jammer, met zo'n instelling word je nooit geen topclub meer.quote:Op zondag 30 september 2012 22:45 schreef TC03 het volgende:
Tony heeft nog niks bewezen. Stel dat hij vertrekt: jammer, maar meer ook niet. Dan is er weer salarisruimte voor een andere speler of een ander talent om te verlengen.
De huurling moest nog bij komen van de ramadan en Singh was volgens mij geblesseerd.quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:57 schreef JaafkeGB het volgende:
hoe zit het eigenlijk met die nieuwe city huurling, en singh? niet goed genoeg? geblesseerd. of worden ze rustig gebracht?
Hij gaat ook wel meer speeltijd krijgen. Koeman liet niets voor niets onlangs in de pers vallen dat Vilhena op de weg terug is. Hij is 17, als hij dit seizoen stappen maakt naar meer speeltijd (wmb ipv Leerdam) is het toch prima?quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:25 schreef Luni het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, 1 van je grootste talenten, jammer, met zo'n instelling word je nooit geen topclub meer.
Jongen moet gewoon veel meer speeltijd krijgen, zeker als je zoals zaterdag ruim voor staat, en Leerdam nou ook niet echt een beste pot speelt en dat ook nog eens een speler is die niet bij wil tekenen.
Die huurling is niet goed genoeg en Singh is voor de toekomst gehaald.quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:57 schreef JaafkeGB het volgende:
hoe zit het eigenlijk met die nieuwe city huurling, en singh? niet goed genoeg? geblesseerd. of worden ze rustig gebracht?
die huurling mag gewoon weer terug gestuurd worden ..quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:05 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Die huurling is niet goed genoeg en Singh is voor de toekomst gehaald.
Logisch als z'n broer trainer is bij RKC wat uit tegen AZ speelde.quote:Op zondag 30 september 2012 21:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Broertje en volgende pot tegen Grunn.
volgens mij komt ronald uit groningen...quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:18 schreef Luni het volgende:
[..]
Logisch als z'n broer trainer is bij RKC wat uit tegen AZ speelde.
Niet meegekregen, maar verbaasd me niet. Ze proberen dat overal. Op Z hebben ze het opgegeven, omdat er toch niet naar ze geluisterd werd. Op W proberen ze het nog, maar ook dat loopt op niks uit. Gewoon standvastig zijn en elke wedstrijd weer gaan staan daar. Zolang andere supporters er geen last van hebben is er toch niks aan de hand?quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:29 schreef Droopie het volgende:
Hebben jullie het een beetje meegekregen dat ze op bij vak JJ niet meer willen dat er bij en op de trappen gestaan wordt. Was echt te bizar voor woorden.
Vlak voor rust komen er een paar stewards het vriendelijk vragen, supporters die er echt iedere wedstrijd staan, bij ingang van het vak, weigeren dat. In de rust opeens 8 stewards en 4 agenten![]()
Gingen de stewards tijdens 2e helft bewust voor hun staan zodat ze 'niets' konden zien.
Zo triest, dat je er eigenlijk wel weer om moet lachen.
Op de gele zone beginnen ze er al niet eens aan.quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:34 schreef E.H. het volgende:
[..]
Niet meegekregen, maar verbaasd me niet. Ze proberen dat overal. Op Z hebben ze het opgegeven, omdat er toch niet naar ze geluisterd werd. Op W proberen ze het nog, maar ook dat loopt op niks uit. Gewoon standvastig zijn en elke wedstrijd weer gaan staan daar. Zolang andere supporters er geen last van hebben is er toch niks aan de hand?
Die Locadia maakte wel een grotere indruk dan Achahbar tot nu toe trouwens, al was het tegen VVV.quote:
Denk dat ze Lex er wel op aan gaan kijken als wij massaal schreeuwen dat ie op jodenjacht moet gaan, en dat vervolgens gaat beantwoorden met een applaus richting ons.quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:16 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Lex krijgt hier zelf geen gezeik mee, maar de club krijgt straks wel een boete idd.
De papieren versie zeker? Op de site kan ik niks vinden?quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:00 schreef zoekeenleven het volgende:
Stuk in het AD over reddekuip, is wel interresant om te lezen
quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:26 schreef mister_popcorn het volgende:
Iemand n linkje naar die foto van een juichend (geloof) JDT tegen yids? Die vette foto met de close-up van het legioen erachter bedoel ik.
jepquote:Op maandag 1 oktober 2012 12:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De papieren versie zeker? Op de site kan ik niks vinden?
Nou in dat artikel staat dat die mensen van reddekuip absoluut niet serieus genomen worden voor renovatie (wat wij natuurlijk al wisten). Maar dat ze waarschijnlijk meer uitgenodigt zijn om mee te denken hoe de invulling van de Kuip moet zijn wanneer het nieuwe stadion er staat. Zoals bijvoorbeeld appartementen of iets dergelijks.quote:
Niet zo heel veel nieuws dan toch?quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:47 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Nou in dat artikel staat dat die mensen van reddekuip absoluut niet serieus genomen worden voor renovatie (wat wij natuurlijk al wisten). Maar dat ze waarschijnlijk meer uitgenodigt zijn om mee te denken hoe de invulling van de Kuip moet zijn wanneer het nieuwe stadion er staat. Zoals bijvoorbeeld appartementen of iets dergelijks.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:47 schreef zoekeenleven het volgende:
Maar dat ze waarschijnlijk meer uitgenodigt zijn om mee te denken hoe de invulling van de Kuip moet zijn wanneer het nieuwe stadion er staat. Zoals bijvoorbeeld appartementen of iets dergelijks.
quote:Op maandag 3 september 2012 17:06 schreef Steven184 het volgende:
Ik had trouwens helemaal gemist dat we Immers gehuurd hebben.
Wat toen met bron als ongelijk hebbend werd afgedaan:quote:Op maandag 3 september 2012 17:10 schreef Steven184 het volgende:
[..]
[..]
In het AD stond dat van Geel Immers met een ingenieuze instructie voor 3 jaar gehuurd heeft in plaats van gekocht.
quote:Lex Immers wordt met ingang van het nieuwe seizoen Feyenoorder. De 25-jarige aanvallende middenvelder komt over van ADO Den Haag. Dinsdagochtend doorstond Immers de medische keuring, waarna hij s middags in De Kuip zijn handtekening zette onder de contracten die hem voor vier jaar aan Feyenoord verbinden.
Bron: Feyenoord.nl
ach of je nu iemand huurt voor 3 ton per jaar voor 3 jaar of je betaalt een transfersom. Het blijft geld kosten.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:47 schreef ace_eleven het volgende:
Na het luisteren naar het interview met MvG lijkt het er toch op dat iemand die een aantal weken geleden iets poste over een rare vorm van een huurconstructie rondom Immers toch ergens wel gelijk heeft.
MvG koos zijn woorden heel bewust dat Singh de enige aankoop was, waarbij hij iets later expliciet zegt dat zijn eerdere woorden waar waren, en dat er rondom Immers een aparte constructie heeft plaatsgevonden, waaronder het ruilen van de jeugdspeler...
Ben wel benieuwd hoe dat nu echt in elkaar zit... :S
Waarom zou je dat doen, als een speler expliciet aangeeft er niet blij mee te zijn en te hopen dat het stopt.quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:36 schreef onlogisch het volgende:
Ik bedenk me net dat de eerst volgende thuiswedstrijd tegen die joden is. Nou alle hoop ten spijt Lexie, maar ik denk dat er maar 1 liedje kei & keihard door het stadion zal galmen
Bij ons op W hebben ze het inderdaad geprobeerd ja. Dat is ook snel overgegaanquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:34 schreef E.H. het volgende:
[..]
Niet meegekregen, maar verbaasd me niet. Ze proberen dat overal. Op Z hebben ze het opgegeven, omdat er toch niet naar ze geluisterd werd. Op W proberen ze het nog, maar ook dat loopt op niks uit. Gewoon standvastig zijn en elke wedstrijd weer gaan staan daar. Zolang andere supporters er geen last van hebben is er toch niks aan de hand?
3 jaar huren zou geen restwaarde en geen transfermogelijkheden kunnen betekenen, tenzij natuurlijk weer anders in een constructie bepaald, maar goed. hij had nog een tweejarig contract en hij heeft wel een 4-jarig contract bij ons getekend, maar we hebben hem dus niet gekocht, aldus Van Geelquote:Op maandag 1 oktober 2012 14:49 schreef macca728 het volgende:
[..]
ach of je nu iemand huurt voor 3 ton per jaar voor 3 jaar of je betaalt een transfersom. Het blijft geld kosten.
maar had Immers nog zolang contract bij ADO dan ?
Oefquote:Toch hartstilstand voor Sno tijdens Feyenoord - NEC
Evander Sno zakte zaterdagavond na ruim een half uur spelen plotseling door zijn knieën. De 25-jarige middenvelder van NEC kreeg in het duel met Feyenoord op het veld een hartstilstand, maar de inwendige defibrillator kreeg het hart weer snel aan de praat.
Sno speelt met de defibrillator sinds hij in 2010 in Gendt tijdens een wedstrijd van Jong Ajax tegen Jong Vitesse als gevolg van hartritmestoornissen een hartstilstand kreeg. Omdat Sjoerd Jan de Vries, de clubarts van NEC, zaterdagavond in Nijmegen was achtergebleven werd de hulp van de arts van Feyenoord Casper van Eijck ingeroepen. Die constateerde dat de speler opnieuw een hartstilstand had gekregen.
De geschrokken spelers zagen tot hun grote opluchting dat Sno op eigen kracht richting de kleedkamer wandelde, onder luid applaus van het publiek. Sno werd tijdens de pauze voor controle naar het Erasmus Medisch Centrum gebracht, waar hij werd onderzocht. De voetballer bracht de nacht door in het ziekenhuis en mocht gistermorgen weer naar huis. Een defibrillator verandert niets aan de oorzaak van het probleem, een verhoogd risico op een hartstilstand blijft aanwezig. Het kastje zorgt vervolgens dat de hartslag weer op gang komt.
Volgens Van Eijck heeft de defibrillator zaterdagavond inderdaad erger voorkomen. 'In zijn algemeenheid: een hartstilstand kan ontstaan door problemen met de bloedvaten of door ritmestoornissen. De bloedvaten vormen geen enkel probleem bij Evander, de stoornissen wel.'
wat ook weer heerlijk werd weggefilterd in de samenvatting...quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:43 schreef Dekatria het volgende:
Maakt het des te mooier dat er massaal werd geapplaudiseerd bij z'n aftocht.
Ja wat als Immers straks verkocht gaat worden voor 3 miljoen na 20 goals dit seizoen, dan zou ADO dat krijgen ? Echt vreemd dat Rijnmond dan niet verder vraagt.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:10 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
3 jaar huren zou geen restwaarde en geen transfermogelijkheden kunnen betekenen, tenzij natuurlijk weer anders in een constructie bepaald, maar goed. hij had nog een tweejarig contract en hij heeft wel een 4-jarig contract bij ons getekend, maar we hebben hem dus niet gekocht, aldus Van GeelHet maakt mij verder ook niet HEEL VEEL uit, maar ik vind het wel een rare claim.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |