Wou net exact hetzelfde postenquote:
Nice! Even checken.quote:Op zondag 30 september 2012 21:37 schreef Caland het volgende:
Uitgebreid interview (24 minuten) met Van Geel.
Nou ben benieuwdquote:Op zondag 30 september 2012 21:45 schreef GGMM het volgende:
Als jullie Caland nog één keer pesten zijn er serieuze consequenties
Zekerquote:Op zondag 30 september 2012 21:27 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wou net exact hetzelfde posten![]()
Kasteel zou wel lachen zijn, met 10k Feijenoorders daar even mooi bekeravondje beleven.
Broertje en volgende pot tegen Grunn.quote:Op zondag 30 september 2012 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom zou R. Koeman naar Groningen zijn afgereisd?
Lijkt me niet dat hij daarvoor naar Groningen is gegaan. Want Groningen moet je gewoon makkelijk kunnen pakkenquote:Op zondag 30 september 2012 21:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Broertje en volgende pot tegen Grunn.
Oh, dan had Mourinho al helemaal niet in de arena moeten zitten gisteren.quote:Op zondag 30 september 2012 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat hij daarvoor naar Groningen is gegaan. Want Groningen moet je gewoon makkelijk kunnen pakken
Vroeg me eerlijk gezegd ook af waarom hij daar was. Maar dat geheel terzijde.quote:Op zondag 30 september 2012 21:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, dan had Mourinho al helemaal niet in de arena moeten zitten gisteren.
quote:Op zondag 30 september 2012 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat hij daarvoor naar Groningen is gegaan. Want Groningen moet je gewoon makkelijk kunnen pakken
Auw.quote:Op zondag 30 september 2012 21:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, dan had Mourinho al helemaal niet in de arena moeten zitten gisteren.
Ziel verkocht aan de duivel enzo.quote:Op zondag 30 september 2012 21:50 schreef Caland het volgende:
Toch wel opvallend dat het lijkt alsof de VVF voor elke transfer hun ja-woord moeten geven.
Klopt, ik sta er ook niet raar van te kijken. Maar in principe hebben ze nog steeds een minderheid.quote:Op zondag 30 september 2012 21:54 schreef ace_eleven het volgende:
Ik heb het interview nog niet gekeken, maar het is toch niet zo gek als de VVF inspraak hebben op de financien van de club? Was toch het hele idee?
Zodra hij 18 is gewoon een goed aanbod doen, dan hoop ik maar dat Tonny voor zichzelf kan denken. Boëtius word ook genoemd, schijnt ook een aardige te zijn.quote:Op zondag 30 september 2012 21:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, ik sta er ook niet raar van te kijken. Maar in principe hebben ze nog steeds een minderheid.
Van Geel noemt de transferonderhandelingen met Tony 'moeilijk' bij voorbaat. Daarbij noemt hij ook Raiola. Zou toch enorm zonde zijn als hij straks voor een appel en een ei vertrekt. Grootste talent sinds Van Persie.
Die Raiola is een van de grootste gluiperds uit de voetbalwereldquote:Op zondag 30 september 2012 21:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, ik sta er ook niet raar van te kijken. Maar in principe hebben ze nog steeds een minderheid.
Van Geel noemt de transferonderhandelingen met Tony 'moeilijk' bij voorbaat. Daarbij noemt hij ook Raiola. Zou toch enorm zonde zijn als hij straks voor een appel en een ei vertrekt. Grootste talent sinds Van Persie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |