nee ik denk dat in haar een romanticus schuiltquote:Op zondag 30 september 2012 20:49 schreef Pedroso het volgende:
Ben benieuwd wie ze kiest. Denk dat praktisch kiest, een dierenarts bij de hand is altijd makkelijk.
whahahahaquote:Op zondag 30 september 2012 20:50 schreef Cee het volgende:
Zo, ziet Aad ook eens de scheur van een vrouw.
let maar op, 't wordt Bert. ken haar een klein beetje, heeft paar relaties met bekenden van mij gehadquote:Op zondag 30 september 2012 20:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee ik denk dat in haar een romanticus schuilt
en dat barry wel kans maakt omdat ie wel eens kaarsen op tafel zou zetten of een romantisch kadotje
en die andere komen alleen met mest of zo want dat is handig en dat hadden ze nodig voor de mais
quote:Op zondag 30 september 2012 20:51 schreef roos85 het volgende:
Ik vind Bert toch wat schattigs hebben.
dat laatste.quote:Op zondag 30 september 2012 20:51 schreef Cee het volgende:
Is dat kopje nou zo klein of zijn die jatten van Bert nou zo groot?
Bert is een reus. Paste ook al bijna niet onder de deuren door.quote:Op zondag 30 september 2012 20:51 schreef Cee het volgende:
Is dat kopje nou zo klein of zijn die jatten van Bert nou zo groot?
quote:Op zondag 30 september 2012 20:52 schreef slangpie het volgende:
[..]
let maar op, 't wordt Bert. ken haar een klein beetje, heeft paar relaties met bekenden van mij gehadwerd niks omdat ze beiden de boerderij thuis niet willen verlaten
ja maar serieus die vrouw heeft wat zen therapie nodig of zoquote:Op zondag 30 september 2012 20:51 schreef ejiraM het volgende:
Jeanette ook heerlijk gefrustreerd erover"Ja dat moet je met gevoel doen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |