let maar op, 't wordt Bert. ken haar een klein beetje, heeft paar relaties met bekenden van mij gehadquote:Op zondag 30 september 2012 20:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee ik denk dat in haar een romanticus schuilt
en dat barry wel kans maakt omdat ie wel eens kaarsen op tafel zou zetten of een romantisch kadotje
en die andere komen alleen met mest of zo want dat is handig en dat hadden ze nodig voor de mais
quote:Op zondag 30 september 2012 20:51 schreef roos85 het volgende:
Ik vind Bert toch wat schattigs hebben.
dat laatste.quote:Op zondag 30 september 2012 20:51 schreef Cee het volgende:
Is dat kopje nou zo klein of zijn die jatten van Bert nou zo groot?
Bert is een reus. Paste ook al bijna niet onder de deuren door.quote:Op zondag 30 september 2012 20:51 schreef Cee het volgende:
Is dat kopje nou zo klein of zijn die jatten van Bert nou zo groot?
quote:Op zondag 30 september 2012 20:52 schreef slangpie het volgende:
[..]
let maar op, 't wordt Bert. ken haar een klein beetje, heeft paar relaties met bekenden van mij gehadwerd niks omdat ze beiden de boerderij thuis niet willen verlaten
ja maar serieus die vrouw heeft wat zen therapie nodig of zoquote:Op zondag 30 september 2012 20:51 schreef ejiraM het volgende:
Jeanette ook heerlijk gefrustreerd erover"Ja dat moet je met gevoel doen"
Lijkt op een erpelquote:Op zondag 30 september 2012 20:51 schreef roos85 het volgende:
Ik vind Bert toch wat schattigs hebben.
Daarom heeft ze ook naar Aad geschreven en niet naar Martin; grotere batskans!quote:Op zondag 30 september 2012 20:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar serieus die vrouw heeft wat zen therapie nodig of zo
volgens mij raakt ze overal gefrustreerd over
of ze moet eens goed geneukt worden, kan ook
alsof ie ze over je hoofd wil vouwen zodat je helemaal verdwijntquote:Op zondag 30 september 2012 20:52 schreef BananaPancake het volgende:
Bert heeft een beetje enge lippen. Alsof ie er altijd maar overheen likt ofzo..
ik vind haar ook wel liefquote:Op zondag 30 september 2012 20:52 schreef Remzz het volgende:
Die Henrieke is gewoon een hele leuke vrouw dat zie je, daar past geen een van die 3 mannen bij.
En in een deuk ligt, dat vind ik ook leukquote:Op zondag 30 september 2012 20:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind haar ook wel lief
ik wil thee met haar drinken en dat ze dan aardige dingen tegen me zegt
Ja ik moet er zelf niet aan denken hoor, maar voor een gemiddelde boer van die leeftijd is ze de ideale vrouw denk ikquote:Op zondag 30 september 2012 20:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind haar ook superleuk ja!quote:Op zondag 30 september 2012 20:52 schreef Remzz het volgende:
Die Henrieke is gewoon een hele leuke vrouw dat zie je, daar past geen een van die 3 mannen bij.
samen gaan?quote:Op zondag 30 september 2012 20:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar dat komt omdat ze geen ervaring hebben met vrouwentietenquote:Op zondag 30 september 2012 20:54 schreef Pedroso het volgende:
Bij Willem pakken ze wel de spenen direct vol bij het schoonmaken. Laat Henk het niet zien.
oke!quote:
Ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |