En ondertussen sprokkelt 'ie z'n eten bijelkaarquote:Op zondag 30 september 2012 19:52 schreef YskaFredriksson het volgende:
Hij zegt je elke avond even gedag
Dat is Batman, die op zoek is naar The Joker.quote:Op zondag 30 september 2012 19:39 schreef Ehhe het volgende:
Er vliegt elke avond een vleermuis een hele tijd voor ons raam langs en ik blijf het elke keer bijzonder vinden
Heb 2x zo'n beest in de slaapkamer gehad.quote:Op zondag 30 september 2012 20:11 schreef Ehhe het volgende:
[..]
En ondertussen sprokkelt 'ie z'n eten bijelkaar. Nahja, ik vind het gewoon leuk om te zien, vleermuisjes
Kan ik me wel voorstellen, lekker warm!quote:Op zondag 30 september 2012 20:33 schreef espri het volgende:
avondje, ik heb een hele rare kat...
ze vindt het heerlijk onder de zonnebank
ja hahha ze begon eerst bij mn benen te liggen maar kroop steeds verder op het beste plekje, rare katquote:Op zondag 30 september 2012 20:34 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen, lekker warm!
Op jacht naar een krolse poesquote:Op zondag 30 september 2012 20:35 schreef espri het volgende:
[..]
ja hahha ze begon eerst bij mn benen te liggen maar kroop steeds verder op het beste plekje, rare kat
hoeft niet, ze is heel braaf en ik zei, oogjes dicht en slapen, dat doet ze danquote:Op zondag 30 september 2012 20:47 schreef YskaFredriksson het volgende:
Waren de ogen van de kat wel bescherm espri, met een leuk brilletje.
Kun je die kan van mij ook even africhten dan? Ik word gek van dat beest af en toe..quote:Op zondag 30 september 2012 20:49 schreef espri het volgende:
[..]
hoeft niet, ze is heel braaf en ik zei, oogjes dicht en slapen, dat doet ze dan
want? is een soort terrorkat?quote:Op zondag 30 september 2012 20:51 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Kun je die kan van mij ook even africhten dan? Ik word gek van dat beest af en toe..
Gewoon een zeikerd..quote:
beestje houdt dus gewoon van je...quote:Op zondag 30 september 2012 20:54 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Gewoon een zeikerd..
Als ik aan het eten ben duwt 'ie zowat het bord uit m'n handen als ik niet uitkijk.
Of als hij ligt te slapen en ik ga in de keuken wat maken, hop daar issie weer..![]()
Ik word er echt wel es een beetje moe van..
Ik verdenk hem er soms van een beetje gay te zijn..quote:
hahahhah misschien denkt ie dat van jou ook johquote:Op zondag 30 september 2012 20:56 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik verdenk hem er soms van een beetje gay te zijn..![]()
Dan denk ik op mijn beurt, ga lekker even buiten op poesjesjacht ofzo..
Te vroeg bij de moeder weggegaan?quote:Op zondag 30 september 2012 20:56 schreef espri het volgende:
die van mij kan echt goed luisteren,
ze mag graag "melken"met die nageltjes van dr maar als ik mn vinger opsteek naar dr dat ze anders "vliegles"krijgt van me, dan is het zo over en gaat ze kopjes geven, tis een scheetje
quote:Op zondag 30 september 2012 20:57 schreef espri het volgende:
[..]
hahahhah misschien denkt ie dat van jou ook joh
geen idee, ze kwam uit asiel toen ze ongeveer een jaar was en nu is ze ongeveer 13.quote:
Hahaha, gelukkig!quote:Op zondag 30 september 2012 21:00 schreef espri het volgende:
[..]
geen idee, ze kwam uit asiel toen ze ongeveer een jaar was en nu is ze ongeveer 13.
en nee joh, het tweede natuurlijk
Leuk! Ook nog allemaal verschillende smaakjes.quote:Op zondag 30 september 2012 21:01 schreef Ehhe het volgende:
Inlognaam, hier is een foto van de biertaart:
[ afbeelding ]
Bij aankomst was hij alleen ingestort. Nouja, het idee was leuk zegmaar
ja dat zou ik ook doen en leuk dat je het zelf had gemaaktquote:Op zondag 30 september 2012 21:05 schreef Ehhe het volgende:
Hij vierde het samen met zijn tweelingzus, daar heb ik een theeboeketje voor gemaakt. Ik ken haar verder niet heel goed, maar omdat ze het samen vierden vond ik het een beetje lullig om niks voor haar mee te nemen
die m oet hij zuinig weg zetten, worden niet meer vergoed hoorquote:Op zondag 30 september 2012 21:09 schreef Ehhe het volgende:
Hehe hij had zelfs nog een rollator gekregen. Echt te grappig
Juist die vage merken zal ie nooit eerder op hebben waarschijnlijk, dus hoe gekker hoe beter.quote:Op zondag 30 september 2012 21:04 schreef Ehhe het volgende:
Ja! Hij houdt sowieso wel van een biertje, dus dit viel wel in de smaak. Ondanks dat het de meest vage merken waren
Ja zoiets is ook echt grappigquote:Op zondag 30 september 2012 21:16 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Juist die vage merken zal ie nooit eerder op hebben waarschijnlijk, dus hoe gekker hoe beter.
Die rollator vind ik echt tof als kado
ja en neequote:
Gatverquote:Op zondag 30 september 2012 21:33 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ja en nee
net op het punt dat ik dacht "het valt gelukkig mee"
kreeg ik zo'n lekkere steek onder de gordel
wat is dat dan voor opmerking?quote:Op zondag 30 september 2012 21:37 schreef dolfina-chica het volgende:
Kregen het over lang studies enz.
wij hebben als kind in buitenland op scholen gezeten..
krijg ik de opmerking: "dat zie je maar he.. jij hoefde vanaf 4jaar naar school, ik vanaf 2,5.. van mij is er wat gekomen, van jou niet.. Toch voordeel zo'n langstudie"
dus ja, die voelde lekker
dat degene die het zei.. op de universiteit zit en mij dus voor minder aanziet?quote:
Pfff, dat is wel heel hard en gemeen. Zoiets is toch ook helemaal niet nodig om te zeggen?quote:Op zondag 30 september 2012 21:37 schreef dolfina-chica het volgende:
Kregen het over lang studies enz.
wij hebben als kind in buitenland op scholen gezeten..
krijg ik de opmerking: "dat zie je maar he.. jij hoefde vanaf 4jaar naar school, ik vanaf 2,5.. van mij is er wat gekomen, van jou niet.. Toch voordeel zo'n langstudie"
dus ja, die voelde lekker
ik wist dat dit soort dingen zouden kunnen komen vandaag...quote:Op zondag 30 september 2012 21:40 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Pfff, dat is wel heel hard en gemeen. Zoiets is toch ook helemaal niet nodig om te zeggen?Ik snap dat niet hoor
maar jij werkt full-time... en jij hebt een huisje.. dat is anders..quote:Op zondag 30 september 2012 21:43 schreef espri het volgende:
ow, ik heb ook geen universiteit gedaan en mn school niet afgemaakt.... hoe min ben ik nu?
jammer dat het zo moet gaan hoor
Als ze jou zo afvallen, snap ik ook niet helemaal waarom je moeder je zo graag mee wil hebben...quote:Op zondag 30 september 2012 21:42 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik wist dat dit soort dingen zouden kunnen komen vandaag...
maar goed..
dat grapje, kwam van 1, van wie ik die niet verwacht had..
had eerder wat uit een andere hoek verwacht
omdat het mijn ma hoopt dat er ooit toch weer een band ontstaat tussen mij en mijn broers..quote:Op zondag 30 september 2012 21:45 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Als ze jou zo afvallen, snap ik ook niet helemaal waarom je moeder je zo graag mee wil hebben...
dit was een broer die dat zei????quote:Op zondag 30 september 2012 21:47 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
omdat het mijn ma hoopt dat er ooit toch weer een band ontstaat tussen mij en mijn broers..
Op zich snap ik dat wel, maar het moet dan wel van 2 kanten komen. Als zij maar steeds zo kleinerend en denigrerend doen houdt het toch op een gegeven moment op?quote:Op zondag 30 september 2012 21:47 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
omdat het mijn ma hoopt dat er ooit toch weer een band ontstaat tussen mij en mijn broers..
yup..quote:
En jij bent gewoon megalief! Dat kan je van die ander niet zeggen, die heeft een kutkarakter.. anders zeg je zoiets niet...quote:Op zondag 30 september 2012 21:44 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
maar jij werkt full-time... en jij hebt een huisje.. dat is anders..
Op de een of andere manier lijkt mijn oudste broer wel te willen, alleen die is dus onhandig, waardoor er opmerkingen komen, die dus hard aankomen.. Die heeft ook gezegd: dolfie maakt ook saladequote:Op zondag 30 september 2012 21:48 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Op zich snap ik dat wel, maar het moet dan wel van 2 kanten komen. Als zij maar steeds zo kleinerend en denigrerend doen houdt het toch op een gegeven moment op?
Laatste mooie dagje geloof ik voorlopig.quote:Op zondag 30 september 2012 21:50 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Op de een of andere manier lijkt mijn oudste broer wel te willen, alleen die is dus onhandig, waardoor er opmerkingen komen, die dus hard aankomen.. Die heeft ook gezegd: dolfie maakt ook salade
maar goed, mooi weer he?
Nouja het is echt heel klote dit voor je.quote:Op zondag 30 september 2012 21:50 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Op de een of andere manier lijkt mijn oudste broer wel te willen, alleen die is dus onhandig, waardoor er opmerkingen komen, die dus hard aankomen.. Die heeft ook gezegd: dolfie maakt ook salade
maar goed, mooi weer he?
ze zien mij op dit moment als nietsnut.. als handje ophouden, omdat ik niet full-time werk..quote:Op zondag 30 september 2012 21:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
En jij bent gewoon megalief! Dat kan je van die ander niet zeggen, die heeft een kutkarakter.. anders zeg je zoiets niet...
Datr gaat een heel gezellig middagje worden danquote:Op zondag 30 september 2012 21:54 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ze zien mij op dit moment als nietsnut.. als handje ophouden, omdat ik niet full-time werk..
maar wat ze vergeten, samen met die tijd dat ik part-time werk (3jaar).. en mijn full-time werkjaren heb ik meer uren gedraaid per week en dag, dan dat zij hebben gedaan.. (alle werkjaren opgeteld)
Zij vergeten dat ik 60 - 80 uur per week heb gemaakt.. En dat ik keihard overal voor hem moeten knokken.. ook qua studie, vanwege mijn ADD, dat het voor mij vechten is geweest om die studie te doen..
Terwijl hun geen concentratiestoornis hebben en door een studie heen fluiten met 10 vingers in de neus..
maar goed die discussie ga ik niet met ze aan... te vaak gehad.. en ze snappen het toch niet..
ik denk dat ik ze binnenkort eens uitnodig om langs te komen.. en dan ga ik ze eens laten zien wat het inhoudt... ADD...
Alleen nog even bedenken hoe...
Toen ik mijn diagnose kreeg 4 jaar geleden, heb ik ze allemaal gevraagd of ze wilden komen, zodat ik het uit kon leggen.. geen tijd, heb dit .. blablabla..quote:Op zondag 30 september 2012 21:59 schreef espri het volgende:
ik vind het heel erg om zoiets te horen, familie zouden elkaar moeten steunen en blij zijn met elkaar....
maar zijn ze dan nooit bij je geweest?
heb je weleens je verhaal aan ze kunnen vertellen?
volle broers..quote:Op zondag 30 september 2012 22:00 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Datr gaat een heel gezellig middagje worden dan
Waarom is die band met je broer zo klote? Zijn het geen volle broers waar je in het gezin opgegroeid bent en die dus weten hoe/wat/waar of zijn die lui gewoon zo bekrompen dat ze dat nooit hebben gezien?
ja heel mooi gezegd maar dat werkt niet, dat weet jij,. dat weet ik, dat weet iedereen die er voor staat als er iets is...quote:Op zondag 30 september 2012 22:08 schreef dolfina-chica het volgende:
maar goed, dit soort karaktereigenschapjes zitten in de familie..
zowel mijn vader, als de moeder van mijn moeder, kan net zo zijn naar mij toe..
in het kader van eerder dit weekend, misschien toch wat eelt op het zieltje kweken en erom gaan lachen en weglopen
ik ben gewend aan het feit, dat ik "anders" ben dan zij.. dat maakt me niet uit, dat voel ik niet eens meer, maar zo'n opmerking...quote:Op zondag 30 september 2012 22:12 schreef espri het volgende:
[..]
ja heel mooi gezegd maar dat werkt niet, dat weet jij,. dat weet ik, dat weet iedereen die er voor staat als er iets is...
en je hoeft niet te doen of er niets is, tis gewoon zwaar KUT om het netjes te zeggen....
je wilt je af en toe graag wentelen in de aandacht van je familie en als dat niet kan of je wordt niet begrepen, raakt dat je tot in het diepste van je ziel
Hoeft niet hoor.. tis pas december of januari dat ik weer verwacht word om het clubje compleet te makenquote:Op zondag 30 september 2012 22:16 schreef espri het volgende:
ik word er gewoon plaatsvervangend verdrietig van
en hoelang blijf je nog aan de verwachting voldoen?quote:Op zondag 30 september 2012 22:17 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor.. tis pas december of januari dat ik weer verwacht word om het clubje compleet te maken
ik gok dat het is voor en vanwege mijn ma..quote:Op zondag 30 september 2012 22:19 schreef espri het volgende:
[..]
en hoelang blijf je nog aan de verwachting voldoen?
ze vinden je vreemd maar je moet toch komen?
zou je dan niet eens aan jezelf moeten denken?
kijk, dus toch nog gewiptquote:Op zondag 30 september 2012 22:28 schreef dolfina-chica het volgende:
ik heb vandaag heerlijk geschommeld, ben van de glijbaan af geweest en ik heb op de wip gezeten..
en hoe kom je aan een doof oor?quote:Op zondag 30 september 2012 22:31 schreef vannelle het volgende:
en ik ben doof aan 1 oor. zometeen lekker op m'n goede oor slapen, slaap ik overal doorheen.
Van het rukken.quote:
heb je maar half gerukt dusquote:Op zondag 30 september 2012 22:34 schreef Pulver het volgende:
[..]
Van het rukken.
Iedereen weet toch dat je daar doof van wordt?
quote:
He Pulver! Ik zag vanavond iemand op tv die me heel sterk aan jou deed denkenquote:
whahahaha...quote:
Oh, wat had hij op zijn kerfstok dan?quote:Op zondag 30 september 2012 22:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
He Pulver! Ik zag vanavond iemand op tv die me heel sterk aan jou deed denken
Eehh.. veel vrouwen?quote:Op zondag 30 september 2012 22:39 schreef Pulver het volgende:
[..]
Oh, wat had hij op zijn kerfstok dan?
quote:Op zondag 30 september 2012 22:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eehh.. veel vrouwen?
Deze meneer dus, was op TLC een programma over (oa) hem
Moest gewoon door zijn uitstraling ineens aan Pulvertje denken
Hahahaha.quote:Op zondag 30 september 2012 22:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eehh.. veel vrouwen?
die rechter hequote:
Maar jij hebt ons.quote:Op zondag 30 september 2012 22:43 schreef Pulver het volgende:
[..]
Hahahaha.
Toch doet ie het iets beter dan ik...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 september 2012 22:46 schreef vannelle het volgende:
[..]
Maar jij hebt ons.Nou, door jullie zie ik nog eens wat van Nederland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EEN EGOÏST IS IEMAND DIE NIET AAN MIJ DENKT!
quote:Op zondag 30 september 2012 22:46 schreef espri het volgende:
ik ga film kijken met mn vent, had het een half uur geleden al beloofd dus ga jullie gedag zwaaien![]()
dolfijntje een extravoor jou
Eigenlijk hebben we in de loop der jaren best veel kilometers samen gemaakt ja......quote:Op zondag 30 september 2012 22:47 schreef Pulver het volgende:
[..]
Nou, door jullie zie ik nog eens wat van Nederland.
Vandaag een paar kilometertjes teveelquote:Op zondag 30 september 2012 22:50 schreef vannelle het volgende:
[..]
Eigenlijk hebben we in de loop der jaren best veel kilometers samen gemaakt ja......
Het was mooi weer, dat scheelt een hoop.quote:Op zondag 30 september 2012 22:50 schreef Pulver het volgende:
[..]
Vandaag een paar kilometertjes teveel
quote:Op zondag 30 september 2012 22:55 schreef Pulver het volgende:
Heenweg was eigenlijk best een mooie motor route.
Dan had je bij mij maar een kop koffie moeten halen.quote:Op zondag 30 september 2012 22:52 schreef vannelle het volgende:
[..]
Het was mooi weer, dat scheelt een hoop.
Alleen dat Rotterdam verpeste de sfeer een beetje.
Parkeren op zondag is gratis?quote:Op zondag 30 september 2012 22:59 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan had je bij mij maar een kop koffie moeten halen.
Weet ik veel, met een beetje creativietijd wel.quote:
Ik vind die man zo'n griezelquote:Op zondag 30 september 2012 22:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eehh.. veel vrouwen?
Heb al 4x gratis geparkeerd bij jou, blijft niet goed gaan natuurlijk....quote:Op zondag 30 september 2012 23:05 schreef Rucky het volgende:
[..]
Weet ik veel, met een beetje creativietijd wel.
Dat kan helemaal niet, want Ireth vind dat ie op mij lijkt, dus het moet wel een hele erge toffe peer zijnquote:
zoooo... mag ik een doekje..quote:Op zondag 30 september 2012 23:09 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet, want Ireth vind dat ie op mij lijkt, dus het moet wel een hele erge toffe peer zijn
* vannelle geeft doekjequote:Op zondag 30 september 2012 23:10 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
zoooo... mag ik een doekje..
de arrogantie druipt door mijn scherm heen
Da's geen arrogantie hoor.quote:Op zondag 30 september 2012 23:10 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
bah bahquote:Op zondag 30 september 2012 23:12 schreef vannelle het volgende:
[..]
* vannelle geeft doekje
Is trouwens geen arrogantie van Pulver maar zelfkennis.
quote:Op zondag 30 september 2012 23:12 schreef vannelle het volgende:
[..]
* vannelle geeft doekje
Is trouwens geen arrogantie van Pulver maar zelfkennis.
ga bij elkaar op schoot zitten joh...quote:Op zondag 30 september 2012 23:12 schreef Pulver het volgende:
[..]
Da's geen arrogantie hoor.
Da's gewoon zelfkennis
Dat kan niet.quote:Op zondag 30 september 2012 23:13 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
[..]
ga bij elkaar op schoot zitten joh...
ieeks
Schop maar naar mij toe.quote:Op zondag 30 september 2012 23:13 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dat kan niet.
Moet ik er eerst vier vrouwen vanaf schoppen.
Nu niet meer, scheelt zo'n 250 km.quote:
Moet ik weer naar Rotterdam.quote:
gewoon beetje grappend tochquote:Op zondag 30 september 2012 23:10 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Harder schoppen.quote:Op zondag 30 september 2012 23:15 schreef Pulver het volgende:
[..]
Moet ik weer naar Rotterdam.
Ik blijf niet aan de gang!
hier toch ook?quote:
hehe alles kan druipen. onder genoeg druk.quote:Op zondag 30 september 2012 23:16 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hier toch ook?
aangezien ik mag hopen dat arrogantie niet kan druipen van een scherm af
Wat ik vind kan heul wel!quote:Op zondag 30 september 2012 23:09 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet, want Ireth vind dat ie op mij lijkt, dus het moet wel een hele erge toffe peer zijn
Oh, dat weet ik zo niet.quote:
Als dat zo is, ga ik nu naar buiten om te kijken of ik ergens een verse hondedrol kan vinden.quote:Op zondag 30 september 2012 23:19 schreef gomi het volgende:
[..]
wat jij vindt, moet je naar de politie brengen
ik zie de kaboutertjes al rennen met emmers van pulver naar mij met arrogantie, om die vervolgens bij mij door het beeldscherm naar buiten te persen!quote:Op zondag 30 september 2012 23:18 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe alles kan druipen. onder genoeg druk.
ok hoe met arrogantie is een 2e. en dat gaan we dan dus ook niet vragen
hehe doe er 1 namens mij bijquote:Op zondag 30 september 2012 23:23 schreef Pulver het volgende:
[..]
Als dat zo is, ga ik nu naar buiten om te kijken of ik ergens een verse hondedrol kan vinden.
yeah en die kabouters met die korte benen nemer er wss wel een paar uur de tijd voor. tegen die tijd vraag je je helemaal af wat dat is wat door get beeldscherm komtquote:Op zondag 30 september 2012 23:24 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik zie de kaboutertjes al rennen met emmers van pulver naar mij met arrogantie, om die vervolgens bij mij door het beeldscherm naar buiten te persen!
en door al het klotsen in de emmer.. lijkt het witter uitgeslagen... en denk ik dat het kabouter lijm isquote:Op zondag 30 september 2012 23:25 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah en die kabouters met die korte benen nemer er wss wel een paar uur de tijd voor. tegen die tijd vraag je je helemaal af wat dat is wat door get beeldscherm komt
Met echt een dikke bagger film erop man man man!quote:Op zondag 30 september 2012 23:28 schreef gomi het volgende:
[..]
een commercieel station. onderdeel van rtl
ik zapte net idd om ff te checken.quote:Op zondag 30 september 2012 23:29 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Met echt een dikke bagger film erop man man man!
quote:Op zondag 30 september 2012 23:23 schreef Pulver het volgende:
[..]
Als dat zo is, ga ik nu naar buiten om te kijken of ik ergens een verse hondedrol kan vinden.
quote:Op zondag 30 september 2012 23:32 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dat is op zich wel een aardige comedy.
http://www.tvgids.nl/programma/13342935/Children_of_the_Cornquote:Op zondag 30 september 2012 23:34 schreef Rucky het volgende:
[..]![]()
* Rucky glaasje ranja pakt met wat chips erbij.
Dat weet ik, waarom denk je dat ik het vroeg?quote:Op zondag 30 september 2012 23:36 schreef Pulver het volgende:
[..]
http://www.tvgids.nl/programma/13342935/Children_of_the_Corn
Ik vind het ook wel heel apart dat we dezelfde mening hebben, dat had ik nooit gedacht.quote:Op zondag 30 september 2012 23:44 schreef Pulver het volgende:
Wat ik heel apart vind is dat Emile Ratelband van menig is, dat kijkers naar boer zoekt vrouw ‘psychisch gestoorden’ zijn.
Maar dat die droplul dat dat zegt in de Story (noem je een blad op!) terwijl hij zelf meedeed aan Sterren Springen'!quote:Op zondag 30 september 2012 23:54 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel heel apart dat we dezelfde mening hebben, dat had ik nooit gedacht.
Helaas is hij niet de enige.quote:Op zondag 30 september 2012 23:56 schreef vannelle het volgende:
En ik vind het apart dat er nog steeds mensen zijn die waarde hechten aan Ratelband.
1 grote farce die vent.
Jammer genoeg is het geen kokend water.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:06 schreef Pulver het volgende:
Wel grappig dat 'terror Jaap' laatst ook al zo'n commentaar had op boer zoekt vrouw.
Die zat ook al in 'Sterren Springen'.
Volgens mij zit er meer dan alleen chloor in dat zwemwater
Ideetje voor een volgende show?quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:10 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jammer genoeg is het geen kokend water.
quote:
Anussen smakken op het ijs.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:27 schreef Inlognaam het volgende:
Eerst even het woordje 'sterren' schrappen.
Plat op hun buik.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:50 schreef dolfina-chica het volgende:
TV idioten pleuren op hard water....
Slaap lekker.quote:Op maandag 1 oktober 2012 01:18 schreef dolfina-chica het volgende:
nee, joh.. alle tandjes eruit
ik ga slapen.. ben kapot.. morgen even wat instanties over hun desk heen tillen en kwaad worden..
slaap lekker
Een tunnel?quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:01 schreef Ehhe het volgende:
Ik heb eindelijk een tunnel van 8 mm in mn oorlel!![]()
Merlijn, kon de expert wel wat voor je betekenen of had hij teveel haast?
ik snap echt niet wat mensen daar mooi aan vindenquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:01 schreef Ehhe het volgende:
Ik heb eindelijk een tunnel van 8 mm in mn oorlel!![]()
Merlijn, kon de expert wel wat voor je betekenen of had hij teveel haast?
Wat djmo zegtquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:02 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Een tunnel?
wordt complete plafond opnieuw doengelukkig wel verzekeringswerk ...
Mjah, mooi vind ik het ook niet, maar ieder het zijne. Zo heb ik ook een verschrikkelijke hekel aan tattoos.quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:04 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Wat djmo zegtEen groot gat in mn oorlel
. Met een tunnel zie je het, met een plug niet. Dan lijkt het net een normale oorbel, vind ik.
Woah hele plafond opnieuw. Moet je het zelf doen of komen er mensen voor om het te doen?
Even de strijdbijl opgraven.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:10 schreef espri het volgende:
[..]
hey dolfijntje![]()
hoe is het gegaan? of moet je nog op oorlogspad?
en nu gaat dolfina-chica even rustig zitten en wat drinken eventueel met een verdwaald overgebleven stukje chocolade en haalt heeeeel diep ademquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:26 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica heeft oorlog gevoerd
reactie: we willen alles op papier..
prima, er komt een mail aan.. en ik wil dat jullie mij bellen en mij op de hoogte houden...
* dolfina-chica heeft serieus een medewerker bijna over de balie getrokken...
* dolfina-chica is woest
Volgens mij heb ik iets gemistquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:26 schreef dolfina-chica het volgende:
prima, er komt een mail aan.. en ik wil dat jullie mij bellen en mij op de hoogte houden...
* dolfina-chica is woest
mijn hart gaat een beetje te hard te keer.. maar ik zit..quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:27 schreef espri het volgende:
[..]
en nu gaat dolfina-chica even rustig zitten en wat drinken eventueel met een verdwaald overgebleven stukje chocolade en haalt heeeeel diep adem
ze hebben een stomme... grote fout gemaakt bij de schuldhulpverlening..quote:
Hopelijk komt alles goed voor jequote:Op maandag 1 oktober 2012 11:32 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
mijn hart gaat een beetje te hard te keer.. maar ik zit..
met drinken... en een asbak naast me..
[..]
ze hebben een stomme... grote fout gemaakt bij de schuldhulpverlening..
(korte samenvatting)
ik ook, anders heb ik een heeeeeeeel groot probleemquote:
Ik gok zo dat iemand anders dan ook een groot probleem heeftquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:37 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik ook, anders heb ik een heeeeeeeel groot probleem
en wie kan je er op aanspreken of aansprakelijk stellen zodat je niet in de stress en in de problemen komt?quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:37 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik ook, anders heb ik een heeeeeeeel groot probleem
Als je het rustig aandoet nietquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:31 schreef espri het volgende:
goedemorgen allen
Ehhe, doet dat niet ontzettend veel pijn dat oprekken?
Tattoo's vind ik ook mooiquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:20 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Mjah, mooi vind ik het ook niet, maar ieder het zijne. Zo heb ik ook een verschrikkelijke hekel aan tattoos.
Plafond komt een aannemer doen denk ik, wordt nu met verzekering overlegd.
tmi van mij?quote:
auwwww, ik heb weleens gehoord dat dat gat nooit meer dicht gaat he?quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:42 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Als je het rustig aandoet nietMaar ben ook wel te snel gegaan, dan deed het wel pijn met aardig wat bloed
eigen post sorryquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:44 schreef Ehhe het volgende:
[..]
tmi van mij?Of heb je je eigen post aangepast?
Ik hoop ook voor je dat het goedkomt, niks zo ellendigs als anderen een fout maken en jij de sjaak bentSucces
Als het gat te groot is niet. Tot 10 mm geloof ik wel. Maar ik wil 'm ook helemaal niet dichtquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:44 schreef espri het volgende:
[..]
auwwww, ik heb weleens gehoord dat dat gat nooit meer dicht gaat he?
quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:37 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik gok zo dat iemand anders dan ook een groot probleem heeft
poging 2quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:38 schreef espri het volgende:
[..]
en wie kan je er op aanspreken of aansprakelijk stellen zodat je niet in de stress en in de problemen komt?
Dat heb ik eens bij het uwv gehad dat ik zo van het kastje naar de muur ben gestuurd dat ik ernaar toe ben gestapt met de gedachte dat ik de eerste de beste die moeilijk gaat doen over de balie heen trek en een paar klappen ga geven. Volgens mij wisten ze het want ik was binnen 5 min. geholpen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:26 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica is woest
lekker tegenstrijdig ook dan...quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:52 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
[..]
poging 2
punt is dat je te horen krijgt:
het is je eigen verantwoordelijkheid mevrouw..
terwijl ik me nergens mee mocht bemoeien..
dus nee, ik kan het nergens neerleggen, behalve zorgen en hopen dat ze het recht zetten..
heb al contact opgenomen met een "achterban"
is het ook..quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:55 schreef espri het volgende:
[..]
lekker tegenstrijdig ook dan...
je mag toch nergens mee bemoeien? en nu dreigt het fout te gaan en moet je zelf met een oplossing komen?![]()
gatver wat een energieverslindende toestand zeg
ja kan me voorstellen en alles wat ik nu zou zeggen, dekt toch de lading niet, dus zwijg ik maar evenquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:58 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
is het ook..
en dit vreet zoveel energie dat ik met dit soort dingen moeite heb mijn kop boven water te houden..
ik d8 rust te krijgen..
helaas
quote:
Je moet toch ook ff je ei kwijtquote:Op maandag 1 oktober 2012 12:01 schreef dolfina-chica het volgende:
maar goed...
mooi weer he!
(het gaat nu al 2 dgn over/om mij... en ik klaag nooit)
Als ze sowieso komen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:05 schreef Merlijn het volgende:
Godverdegodver... Waarom kunnen die jokers van de post nou nooit eens op tijd komen
Ik dacht dat er op de maandagen alleen maar aangetekende- en rouwpost bezorgd wordt.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:17 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Op maandag krijgen wij geen post meer.
Dan is er niets verstuurt want PostNL is wettelijk verplicht zes dagen in de week te bezorgen. (ze willen het wel gaan veranderen)quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:17 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Op maandag krijgen wij geen post meer.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:42 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan is er niets verstuurt want PostNL is wettelijk verplicht zes dagen in de week te bezorgen. (ze willen het wel gaan veranderen)
Maandagbezorging is er dus alleen maar voor poststukken die in het weekend in de oranje brievenbus zijn gedaan, je kan blijkbaar beter je poststuk op zaterdag in de brievenbus doen, dan afgeven bij een postkantoor.quote:Afgegeven bij PostNL op Bezorging op
Maandag Dinsdag
Dinsdag Woensdag
Woensdag Donderdag
Donderdag Vrijdag
Vrijdag Zaterdag*
Zaterdag/zondag (in oranje brievenbus) Maandag
Zaterdag (bij Postkantoor in winkel) Dinsdag
Je verwacht ook post?quote:
Postkantoor wel maar dus niet de postagentschappen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:12 schreef frederik het volgende:
[..]
[..]
Maandagbezorging is er dus alleen maar voor poststukken die in het weekend in de oranje brievenbus zijn gedaan, je kan blijkbaar beter je poststuk op zaterdag in de brievenbus doen, dan afgeven bij een postkantoor.
Pluk een roos. Je bent toch niet boos op mij?quote:
neuh, denk niet dat ik reden heb om boos op jou te zijnquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:29 schreef Rucky het volgende:
[..]
Pluk een roos. Je bent toch niet boos op mij?![]()
Dat is idd balen, als je het wilt mag je ook wel een dreun lenen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:32 schreef espri het volgende:
[..]
neuh, denk niet dat ik reden heb om boos op jou te zijn![]()
ik ben boos omdat ik 4 weken geleden een gloedjenieuwe auto heb gekocht van mn eigen zuur verdiende centjes en er nu dus 2 klodders groene verf op zit![]()
als die schilders morgen komen voor de betaling, denk ik dat ik even een paar honderd achter hou tot ze het opgelost hebben....
ik denk dat ik iets meer dan een dreun nodig heb, pfffffffffquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:36 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat is idd balen, als je het wilt mag je ook wel een dreun lenen.
ja dat zal vast maar net wat ik zeg, ik heb hem echt koud 4 weken, ik ben zo zuinig op mn spullen...quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:39 schreef vannelle het volgende:
Zal verzekeringswerk zijn voor hun maar shit is het wel. Onnodig ook....
Ken het gevoel...quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:41 schreef espri het volgende:
[..]
ja dat zal vast maar net wat ik zeg, ik heb hem echt koud 4 weken, ik ben zo zuinig op mn spullen...
we hadden de auto,s gewoon op de oprit staan en toen ze zeiden dat ze de garage zouden doen, hebben we ze verderop gezet om dit juist te voorkomen.
ai dat is ook balenquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:44 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ken het gevoel...
Ook ooit eens een nieuwe auto gekocht en binnen een paar weken zat de 1e kras er op.
Werd daar ook niet direct vrolijk van.....
Paar maand later rij ik em total loss, toen was ik helemaal verdrietig.
Hoe kan er dan alsnog verf op zijn gekomen? Wel knap balen inderdaad, vooral als het om een nieuwe auto gaatquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:41 schreef espri het volgende:
[..]
ja dat zal vast maar net wat ik zeg, ik heb hem echt koud 4 weken, ik ben zo zuinig op mn spullen...
we hadden de auto,s gewoon op de oprit staan en toen ze zeiden dat ze de garage zouden doen, hebben we ze verderop gezet om dit juist te voorkomen.
ja inderdaad Yska, kan ook niet missen hoor, mn vriend belde net toevallig en ik vertelde het verhaal, die komt zo naar huis om te kijken en belt ze dan opquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:45 schreef YskaFredriksson het volgende:
echt zwaar balen espri. Gelukkig maakt de kleur verf dat het wel makkelijker te herleiden bij wie de schuld ligt.
Heb je al foto's gemaakt?quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:48 schreef espri het volgende:
[..]
ja inderdaad Yska, kan ook niet missen hoor, mn vriend belde net toevallig en ik vertelde het verhaal, die komt zo naar huis om te kijken en belt ze dan op
omdat boven het balkon ook met groen is gedaan, wie weet is het toen al gebeurt?quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:47 schreef Papabear het volgende:
[..]
Hoe kan er dan alsnog verf op zijn gekomen? Wel knap balen inderdaad, vooral als het om een nieuwe auto gaat
Dat kan natuurlijk ook.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:49 schreef espri het volgende:
[..]
omdat boven het balkon ook met groen is gedaan, wie weet is het toen al gebeurt?
Heel verstandig inderdaadquote:
die paar dagen dat zij zijn bezig geweest, was ik thuis en ben niet met de auto weggeweest dus zonder twijfel komt het van hen af, ik zit het hier natuurlijk niet zomaar te verzinnenquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:53 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook.
[..]
Heel verstandig inderdaad
Nee, natuurlijk verzin je zoiets niet. Maar omdat je zelf aangaf dat je bewust de auto had verplaatst om het te voorkomen kwam het even vreemd over.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:55 schreef espri het volgende:
[..]
die paar dagen dat zij zijn bezig geweest, was ik thuis en ben niet met de auto weggeweest dus zonder twijfel komt het van hen af, ik zit het hier natuurlijk niet zomaar te verzinnen
ja sorry dat ik het zo kattig neer zette, kan jij ook niks aan doen natuurlijkquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:57 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk verzin je zoiets niet. Maar omdat je zelf aangaf dat je bewust de auto had verplaatst om het te voorkomen kwam het even vreemd over.
Maar toen was het blijkbaar gewoon nog niet opgevallen
Geeft niks hoor. Kan me heel goed voorstellen dat je flink over de zeik bent. Hopelijk wordt het snel en netjes opgelostquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:58 schreef espri het volgende:
[..]
ja sorry dat ik het zo kattig neer zette, kan jij ook niks aan doen natuurlijk
dankje, ja dat hoop ik ook, is het al een beschaafde tijd dat ik een rood wijntje kan pakken????quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:02 schreef Papabear het volgende:
[..]
Geeft niks hoor. Kan me heel goed voorstellen dat je flink over de zeik bent. Hopelijk wordt het snel en netjes opgelost
quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:03 schreef espri het volgende:
[..]
dankje, ja dat hoop ik ook, is het al een beschaafde tijd dat ik een rood wijntje kan pakken????
Ik vind het nog wat aan de vroege kant, maar ik drink sowieso al nooit overdag en 's avonds op z'n vroegst om een uur of 9, half 10quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:03 schreef espri het volgende:
[..]
dankje, ja dat hoop ik ook, is het al een beschaafde tijd dat ik een rood wijntje kan pakken????
quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:05 schreef espri het volgende:
dan lees ik alleen de post van vannelle hahha
Ik vond het al vreemd dat ik je pas na 10.00 uur gezellig begin te vinden.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:05 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik vind het nog wat aan de vroege kant, maar ik drink sowieso al nooit overdag en 's avonds op z'n vroegst om een uur of 9, half 10
Proost!quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:05 schreef espri het volgende:
dan lees ik alleen de post van vannelle hahha
na 22.00 bedoel jequote:Op maandag 1 oktober 2012 16:15 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik vond het al vreemd dat ik je pas na 10.00 uur gezellig begin te vinden.
Waarschijnlijk ben je dan wat meer onder invloed en vind je me dan pas gezelligquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:15 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik vond het al vreemd dat ik je pas na 10.00 uur gezellig begin te vinden.
Denk dat dat zowel letterlijk als figuurlijk niet zo moeilijk isquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:26 schreef Ehhe het volgende:
Alvast in de kerstsfeer!
Manman wat een prutsers! Hoop voor je dat het snel opgelost kan worden
Dat is wel heel erg slordig danquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:24 schreef espri het volgende:
mn vent komt net thuis, kijkt naar mn auto en ziet nog 4 groene vlekken op het dak![]()
quote:
Dat zou wel eens kunnen want ik vind na tienen meer mensen leuker.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:19 schreef Papabear het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je dan wat meer onder invloed en vind je me dan pas gezellig
Daar had ik vroeger ook nog al eens last van. En spijt de volgende ochtendquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:28 schreef Rucky het volgende:
[..]
[..]
Dat zou wel eens kunnen want ik vind na tienen meer mensen leuker.
Biefstuk, waar?quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:34 schreef Papabear het volgende:
[..]
Wat is er met de biefstuk gebeurd?
Het zijn er 2 schat. Eentje voor jou dusquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:35 schreef DJMO het volgende:
die ligt op je te wachten hoor'k kom niet aan jouw eten
waarom niet de 5? Die is stootgevoeligerbestendiger dusquote:
Ik wil niet zo`n groot scherm. Nergens voor nodig.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:43 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
waarom niet de 5? Die is stootgevoeligerbestendiger dus
ooh is ie veel groter? M. wilde hem gisteren ook bestellen maar moest dan nog even 400euro extra aftikken (64gb, de 4s 64gb zit ook al vaak vol) dus we wachten nog wel even een maand. Dat is financieel wat beterquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik wil niet zo`n groot scherm. Nergens voor nodig.
Hij is vooral langer. En daar heb ik een hekel aan.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:53 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
ooh is ie veel groter? M. wilde hem gisteren ook bestellen maar moest dan nog even 400euro extra aftikken (64gb, de 4s 64gb zit ook al vaak vol) dus we wachten nog wel even een maand. Dat is financieel wat beter
Dan rest er niets anders dan langs de Japanner te gaanquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:14 schreef YskaFredriksson het volgende:
Aaaa okay, helder scorpie!
Ik heb zin in sushi, ik heb er alleen geen zin in om het zelf te maken :p
Maar wel een accu die het lang uithoudt waarschijnlijkquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:15 schreef Rucky het volgende:
Mijn telefoon heeft niet eens een kleurenscherm.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:23 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Maar wel een accu die het lang uithoudt waarschijnlijk
Oh sushi vind ik best lekkerquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:22 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dan rest er niets anders dan langs de Japanner te gaan![]()
Beide even smerig trouwensVind het zwaar overrated.
400 euro extra aftikken?quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:53 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
ooh is ie veel groter? M. wilde hem gisteren ook bestellen maar moest dan nog even 400euro extra aftikken (64gb, de 4s 64gb zit ook al vaak vol) dus we wachten nog wel even een maand. Dat is financieel wat beter
Ik heb het weleens op en ik vind het echt een kleffe hap smaakloze rijstquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:24 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Oh sushi vind ik best lekker
In Groningen zit een sushi-mall. Lijkt me wel eens wat om te gaan eten
En appjes zoals tomtom e.d. zou het ook niet aan je beroepsgroep liggen hoeveel je iets dergelijks gebruikt? Kijk als je gewoon alle dagen bij huis zit dan snap ik dat 64gb misschien wel onnodig is. Maar M. is vooral veel buiten, op de kazerne ligt het internet er vaak uit dat het internet op zijn telefoon de enige optie is.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:24 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
400 euro extra aftikken?
Wat moet zo'n iPhone5 dan wel niet kosten?
En hoe vul je in godsnaam 64Gb? Vol met muziek, filmpjes, foto's en weet ik veel wat die je toch nooit kijkt/luistert?
Ja ik wil er nog steeds heen maar ze bezorgen niet en ik heb vandaag geen zin om alleen uit eten te gaan.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:24 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Oh sushi vind ik best lekker
In Groningen zit een sushi-mall. Lijkt me wel eens wat om te gaan eten
+quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:28 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ja ik wil er nog steeds heen maar ze bezorgen niet en ik heb vandaag geen zin om alleen uit eten te gaan.
= 2quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:30 schreef Ehhe het volgende:
Ik heb ook niet zoveel zin om alleen te gaan. Ik krijg J. echt niet mee naar een sushi-gebeuren. Maar ze hebben er ook grillgerechten, dat vindt ie dan weer wel oké.
Hihi ja, is een optie.quote:
behalve dan dat Ehhe al gegeten heeftquote:
Is zelf maken geen optie?quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:38 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
behalve dan dat Ehhe al gegeten heeftIk ga maar even iets anders verzinnen
Daar heeft ze geen zin in... anders had ze dat wel al gedaan. En als ik het goed begrijp, doet ze dat weleens.quote:
Haha ja dat is wel op en top Nederlands! Wel gele vla?quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:41 schreef belle1608 het volgende:
Om even voor Merlijn te antwoorden, het was een aangetekend pakketje, maar nog geen idee of hij hem nu wel / niet gehad heeft
Hier eten we groentensoep, broccoli, aardappeltjes, worst en vla hoe hollands
mweeeeeh nee de reden waarom ik het liefste wil bestellen is dat ik de keuken nog moet opruimen :p daar heb ik geen zin in maar zou ik dan in de tussentijd kunnen doen. Plus dan heb ik best veel van hetzelfde. En de vorige keer was ik er anderhalf uur zoet mee :p met het sushi maken dus.quote:
Oh, op die manier. Ja, als je m helemaal volgooid met Apps en zooi, dan kan ik me voorstellen dat ie wel vol raakt.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:27 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
En appjes zoals tomtom e.d. zou het ook niet aan je beroepsgroep liggen hoeveel je iets dergelijks gebruikt? Kijk als je gewoon alle dagen bij huis zit dan snap ik dat 64gb misschien wel onnodig is. Maar M. is vooral veel buiten, op de kazerne ligt het internet er vaak uit dat het internet op zijn telefoon de enige optie is.
Oh ja, das wel lastigquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:43 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
mweeeeeh nee de reden waarom ik het liefste wil bestellen is dat ik de keuken nog moet opruimen :p daar heb ik geen zin in maar zou ik dan in de tussentijd kunnen doen. Plus dan heb ik best veel van hetzelfde. En de vorige keer was ik er anderhalf uur zoet mee :p met het sushi maken dus.
Met de keuken opruimen denk ik ook maar dat komt dan vast doordat ik van alles tussendoor ga opruimen
ja das dus het probleem :p de meesten bezorgen niet :p en hebben sowieso een prut website.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:57 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Oh ja, das wel lastigDan maar wat laten bezorgen en in de tijd dat je moet wachten maar opruimen
Hmmm... Lastig!quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:03 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
ja das dus het probleem :p de meesten bezorgen niet :p en hebben sowieso een prut website.
Dan heb ik 2 opties.
Smile sushi maar die hebben een maand vakantie opgenomen :p
En Wagamama. Maar dan moet je voor minimaal 13 euro bestellen en heb je ook nog 1,50 bezorgkosten waardoor ik met mijn keuze sowieso op 20 euro uitkom omdat 1 sushi setje van 8,50 niet voldoende vullend is (ervaring) en 2 dezelfde setjes niet variabel genoeg dus dan bestel ik er een katsu curry bij van 10,25 :p
Als je je bedenkt dat ik vandaag bij de sushi mall voor 22,50 onbeperkt kan eten....
Luxe omelet.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:03 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
ja das dus het probleem :p de meesten bezorgen niet :p en hebben sowieso een prut website.
Dan heb ik 2 opties.
Smile sushi maar die hebben een maand vakantie opgenomen :p
En Wagamama. Maar dan moet je voor minimaal 13 euro bestellen en heb je ook nog 1,50 bezorgkosten waardoor ik met mijn keuze sowieso op 20 euro uitkom omdat 1 sushi setje van 8,50 niet voldoende vullend is (ervaring) en 2 dezelfde setjes niet variabel genoeg dus dan bestel ik er een katsu curry bij van 10,25 :p
Als je je bedenkt dat ik vandaag bij de sushi mall voor 22,50 onbeperkt kan eten....
oftewel :p ik maak wel een luxe omelet of ga toch maar wat met de witlof doen :p
Heb je ze rauw opgegeten?quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:10 schreef Inlognaam het volgende:
Mijn avondeten waren 2 schnitzels. Ik heb echt geen zin om te koken al zou ik dat wel moeten doen.
Is ook lekker toch?quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:11 schreef dolfina-chica het volgende:
ik kan kiezen... nog vlees van gisteren van de bbq.. die bij mijn ma en broer eten of naar huis en mijn zelf gemaakte salade eten..
ik neem de laatste..
geen zin om gezellig te zijn
Om te eten hoef je ook niet gezellig te zijn. Je hoeft alleen je maag maar tevreden te stellen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:11 schreef dolfina-chica het volgende:
ik kan kiezen... nog vlees van gisteren van de bbq.. die bij mijn ma en broer eten of naar huis en mijn zelf gemaakte salade eten..
ik neem de laatste..
geen zin om gezellig te zijn
echt wel, daar eet ik zo bakken van leegquote:
kouwe macaroni, (gekooktquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:14 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Om te eten hoef je ook niet gezellig te zijn. Je hoeft alleen je maag maar tevreden te stellen.
Over het algemeen stelt die een stuk minder eisen dan je smaakpapillen doen.
Ik kan me trouwens niets voorstellen bij macaronisalade? Het doet mij denken aan koude macaroni en dat is niet lekker?
Pastasalade is heerlijk juistquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:14 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Om te eten hoef je ook niet gezellig te zijn. Je hoeft alleen je maag maar tevreden te stellen.
Over het algemeen stelt die een stuk minder eisen dan je smaakpapillen doen.
Ik kan me trouwens niets voorstellen bij macaronisalade? Het doet mij denken aan koude macaroni en dat is niet lekker?
Nee. Das makkelijk.quote:
Ik let nooit op de tijd behalve als ik eieren kook.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:19 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nee. Das makkelijk.
Pannetje opzetten, wat boter of zonnebloemolie erin. Vuur niet al te hoog zitten, twee schnitzels erin gooien, 4 minuten later even omdraaien en 4 minuten laat zijn ze klaar en kan het vuur uit.
Tijd voor een lief meisje hiero...krijg ik misschien zin om te koken. Voor...
Laters.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |