En ondertussen sprokkelt 'ie z'n eten bijelkaarquote:Op zondag 30 september 2012 19:52 schreef YskaFredriksson het volgende:
Hij zegt je elke avond even gedag
Dat is Batman, die op zoek is naar The Joker.quote:Op zondag 30 september 2012 19:39 schreef Ehhe het volgende:
Er vliegt elke avond een vleermuis een hele tijd voor ons raam langs en ik blijf het elke keer bijzonder vinden
Heb 2x zo'n beest in de slaapkamer gehad.quote:Op zondag 30 september 2012 20:11 schreef Ehhe het volgende:
[..]
En ondertussen sprokkelt 'ie z'n eten bijelkaar. Nahja, ik vind het gewoon leuk om te zien, vleermuisjes
Kan ik me wel voorstellen, lekker warm!quote:Op zondag 30 september 2012 20:33 schreef espri het volgende:
avondje, ik heb een hele rare kat...
ze vindt het heerlijk onder de zonnebank
ja hahha ze begon eerst bij mn benen te liggen maar kroop steeds verder op het beste plekje, rare katquote:Op zondag 30 september 2012 20:34 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen, lekker warm!
Op jacht naar een krolse poesquote:Op zondag 30 september 2012 20:35 schreef espri het volgende:
[..]
ja hahha ze begon eerst bij mn benen te liggen maar kroop steeds verder op het beste plekje, rare kat
hoeft niet, ze is heel braaf en ik zei, oogjes dicht en slapen, dat doet ze danquote:Op zondag 30 september 2012 20:47 schreef YskaFredriksson het volgende:
Waren de ogen van de kat wel bescherm espri, met een leuk brilletje.
Kun je die kan van mij ook even africhten dan? Ik word gek van dat beest af en toe..quote:Op zondag 30 september 2012 20:49 schreef espri het volgende:
[..]
hoeft niet, ze is heel braaf en ik zei, oogjes dicht en slapen, dat doet ze dan
want? is een soort terrorkat?quote:Op zondag 30 september 2012 20:51 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Kun je die kan van mij ook even africhten dan? Ik word gek van dat beest af en toe..
Gewoon een zeikerd..quote:
beestje houdt dus gewoon van je...quote:Op zondag 30 september 2012 20:54 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Gewoon een zeikerd..
Als ik aan het eten ben duwt 'ie zowat het bord uit m'n handen als ik niet uitkijk.
Of als hij ligt te slapen en ik ga in de keuken wat maken, hop daar issie weer..![]()
Ik word er echt wel es een beetje moe van..
Ik verdenk hem er soms van een beetje gay te zijn..quote:
hahahhah misschien denkt ie dat van jou ook johquote:Op zondag 30 september 2012 20:56 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik verdenk hem er soms van een beetje gay te zijn..![]()
Dan denk ik op mijn beurt, ga lekker even buiten op poesjesjacht ofzo..
Te vroeg bij de moeder weggegaan?quote:Op zondag 30 september 2012 20:56 schreef espri het volgende:
die van mij kan echt goed luisteren,
ze mag graag "melken"met die nageltjes van dr maar als ik mn vinger opsteek naar dr dat ze anders "vliegles"krijgt van me, dan is het zo over en gaat ze kopjes geven, tis een scheetje
quote:Op zondag 30 september 2012 20:57 schreef espri het volgende:
[..]
hahahhah misschien denkt ie dat van jou ook joh
geen idee, ze kwam uit asiel toen ze ongeveer een jaar was en nu is ze ongeveer 13.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |