De moeite zeker waardquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:13 schreef Catch22- het volgende:
Ben nu een nandroid backup aan het maken, toch maar even proberen
Hmm, die doet het bij mij ook gewoon goed. Cache al even leeggegooid?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:53 schreef Catch22- het volgende:
Mijn god... Het werkt als een trein...
behalve de gallerij. Die naait vast
Kutquote:Op donderdag 25 oktober 2012 08:15 schreef Catch22- het volgende:
softbrick, yeey.. Kan de EFS niet mounten. Crash maakt een backup, maar die kan ik niet terugvinden
Kom je nog in de recovery? Als je CWM hebt (neem ik aan want safe kernel) zou je eens een full wipe + reinstall kunnen proberen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 08:28 schreef Catch22- het volgende:
jawel. ik zat in de ROM en hij rebootte uitzichzelf en ik kwam niet meer voorbij het samsung logo. Of nog wel 1x, maar geen mobiel netwerk en daarna rebootte ik en kwam hij niet meer verder
ga nu proberen de stock 4.0 te flashen hoop dat hij het dan weer doet... Hij kwam
Allereerst gefeliciteerd met je eerste Note en de versie 2.0.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:04 schreef dribbel79 het volgende:
Vrijdag de Note 2 gekregen van m'n werkgever, fantastische vervangert voor de BB Bold waar ik mee moest "opereren"
Alle widgets eraf gegooid, gesynct met m'n gmail account, daarna 620 losse contacten verwijderd
10,3 Gig aan mp3's op de micro sc gemikt en nu wat apps erop gesmeten...
aangezien ik een aardige Note n00b ben: wat is onmisbaar (qua app, actie of iets in die richting?)
PS: na 2 uur m'n Note op de parkeerplaats laten stuiteren, is er een soort rubberen rand achtig hoesje? hoef geen hele cover of mapje, een randje will do the trick...
En, is 't onderhand wel gelukt?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:18 schreef Catch22- het volgende:
Het note 2 topic is een deurtje verder
Nu een Nandroid backup aan het terugzetten
Full wipe enzo al geprobeerd?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:49 schreef Catch22- het volgende:
Nope... Net via CWM een zip geflashed, start niet door.
Via ODIN geprobeerd N7000XXLRG_N7000DBTLRG_DBT te flashen, ging al mis in ODIN.
Net wel die nandroid teruggekregen, maar daar kreeg ik geen root op (na het flashen van de CWM kernel bootte hij ook niet meer). Had root nodig voor de EFS fix app. Niet best dit.
Tering, zeg... en bij Odin heb je 'm wel in Download modus gezet?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:59 schreef Catch22- het volgende:
Jep... Wipe Data/Factory reset - Wipe Cache - Wipe Dalvik
Naja, hij doet 't in elk geval weer. Je zou eens op XDA kunnen vragen hoe je dat met die EFS moet doen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:42 schreef Catch22- het volgende:
nice.
Ik heb nu wel weer ICS draaien, maar nog steeds geen mobiel netwerk. Heb geen idee hoe ik de EFS nu kan fiksen...
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:22 schreef Catch22- het volgende:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=33272079
Ik ben fucked...
Er is een manier maar dan moet jij dus wel aan een andere efs komen.quote:Or.... Use the method posted earlier today to modify another Qualcomm /efs and push it to your device
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |