Ik wil geen wingman, dan voel ik meteen zo'n druk.quote:Op zondag 30 september 2012 16:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vraag Twi en Myr om je te wingen. Succes gegarandeerd.
Misschien presteer je beter onder druk.quote:Op zondag 30 september 2012 16:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil geen wingman, dan voel ik meteen zo'n druk.
En je voelt geen druk zonder?quote:Op zondag 30 september 2012 16:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil geen wingman, dan voel ik meteen zo'n druk.
Bart heeft dan ook geluk dat hij verliefd werd op iemand die kinderen wilde en degene waar ze mee samen was niet. Of vice versa. Kortom, zoek iemand uit waarvan jij denkt dat ze huisje, boompje, beestje, kindje is en haar vriend niet.quote:Op zondag 30 september 2012 16:54 schreef heloef het volgende:
Ja dat deed ik ook, maar dat werkte voor geen ene meter.
Oh jammer ik wilde jou vragen om mijn wingman te zijnquote:Op zondag 30 september 2012 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan niet goed wingen. True story.
Ik wil natuurlijk wel proberen, dat altijd. Maar ik ben er niet goed in.quote:Op zondag 30 september 2012 16:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh jammer ik wilde jou vragen om mijn wingman te zijn
Nee, ik had op vakantie een voltallige groep die probeerde "te helpen"quote:Op zondag 30 september 2012 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien presteer je beter onder druk.
als een hele groep zo op mijn vodden zat, zou ik ook nerveus wordenquote:Op zondag 30 september 2012 17:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, ik had op vakantie een voltallige groep die probeerde "te helpen"
A. ik word recalcitrant
B. ik word nerveus
Nee.quote:Op zondag 30 september 2012 16:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En je voelt geen druk zonder?
Klopt. Vooral Aquote:Op zondag 30 september 2012 17:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, ik had op vakantie een voltallige groep die probeerde "te helpen"
A. ik word recalcitrant
B. ik word nerveus
Haha, pff zoiets werkt toch niet. Ik ben niet zo goed in aanspreken en goeie indruk maken. Ik ben meer iemand die online iemand leert kennen.quote:Op zondag 30 september 2012 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil natuurlijk wel proberen, dat altijd. Maar ik ben er niet goed in.
Ik ben alleen goed in versierd worden.
Dat denk ik ook, maar we zoeken eigenlijk een oplossing in de prijs tot 100 euro.quote:Op zondag 30 september 2012 16:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zijn laptops dat niet het handigst?
Lijkt inmiddels gecorrigeerd, tot 1092 euro.quote:Op zondag 30 september 2012 17:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar we zoeken eigenlijk een oplossing in de prijs tot 100 euro.
Ik heb net deze gevonden: Veel te goedkope laptop ik denk dat het een fout is, maar gewoon 2 besteld.
Dan doe je datquote:Op zondag 30 september 2012 17:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha, pff zoiets werkt toch niet. Ik ben niet zo goed in aanspreken en goeie indruk maken. Ik ben meer iemand die online iemand leert kennen.
Hoi Pinda.quote:
Bij mij staat er op 17.03 gewoon ¤ 1.092,99quote:Op zondag 30 september 2012 17:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar we zoeken eigenlijk een oplossing in de prijs tot 100 euro.
Ik heb net deze gevonden: Veel te goedkope laptop ik denk dat het een fout is, maar gewoon 2 besteld.
Die laptop is 1000 euro?quote:Op zondag 30 september 2012 17:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar? Via datingsites?quote:Op zondag 30 september 2012 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan doe je dat
Die ene vrouw kende je via een datingsite toch?
Nog meer succesverhalen daar?
Hoi kaneelquote:Op zondag 30 september 2012 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan doe je dat
Die ene vrouw kende je via een datingsite toch?
Nog meer succesverhalen daar?
[..]
Hoi Pinda.
Hoe is het?
Dat is jammer, maar ik heb net toch echt 185~ euro betaald.quote:Op zondag 30 september 2012 17:03 schreef twi het volgende:
[..]
Lijkt inmiddels gecorrigeerd, tot 1092 euro.
Ja.quote:
Ziek en huiswerk nakijkend. Een leerling heeft zijn verslag in comic sans getypt. De sukkel.quote:
Ik heb een paar dates gehad helaas is het daarbij gebleven.quote:
Punten aftrek!quote:Op zondag 30 september 2012 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ziek en huiswerk nakijkend. Een leerling heeft zijn verslag in comic sans getypt. De sukkel.
Gaaf als het je lukt, ze kunnen namelijk best wel aantonen dat de prijs onrealistisch is.quote:Op zondag 30 september 2012 17:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is jammer, maar ik heb net toch echt 185~ euro betaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |