Nou dat zeg je wel, maar als je een bijbaantje hebt en je bent van mijn leeftijd is het juist fijn dat je extra geld kan binnenharken op zondag.quote:Op zondag 30 september 2012 15:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Onder andere, persoon van grote winkels vindt het vast ook fijn om zondag te werken
Wanneer moet je dan studeren? Of betaal van dat bijbaantje alvast die langstudeerboete?quote:Op zondag 30 september 2012 16:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou dat zeg je wel, maar als je een bijbaantje hebt en je bent van mijn leeftijd is het juist fijn dat je extra geld kan binnenharken op zondag.
Of je zorgt er voor dat je je zaakjes goed inplant.quote:Op zondag 30 september 2012 16:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wanneer moet je dan studeren? Of betaal van dat bijbaantje alvast die langstudeerboete?
quote:Op zondag 30 september 2012 16:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Of je zorgt er voor dat je je zaakjes goed inplant.
Prima, lekker aan het nagenieten van gisteren, tof feestje gehad met een leuke afsluiterquote:Op zondag 30 september 2012 16:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lekker. Ben met huisklusjes bezig
En hoe's jouw zondag tot nu toe?
Beter! Wat voor feestje was het?quote:Op zondag 30 september 2012 16:14 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Prima, lekker aan het nagenieten van gisteren, tof feestje gehad met een leuke afsluiter
Hardstyle/hardcore & een beetje techno/house.quote:Op zondag 30 september 2012 16:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Beter! Wat voor feestje was het?
Oh, dus je bent nu nog een beetje brak?quote:Op zondag 30 september 2012 16:18 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Hardstyle/hardcore & een beetje techno/house.
Meer lam, was een lange dagquote:Op zondag 30 september 2012 16:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oh, dus je bent nu nog een beetje brak?
Dat ligt aan jouquote:Op zondag 30 september 2012 16:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tis wel een beetje erg rustig, ongeacht welke sc ik kom
Ik doe het graagquote:Op zondag 30 september 2012 16:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wist wel dat iemand die ging inkoppen
Maar nee, SEX sc is ook dood en daar heb ik nog niet gepost.quote:
Date was leukquote:Op zondag 30 september 2012 16:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Rustig, ben me met het huishouden aan het bemoeien.
Hoe was jouw date?
Ik denk hetquote:Op zondag 30 september 2012 16:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar nee, SEX sc is ook dood en daar heb ik nog niet gepost.
Iedereen is nog aan het uitbrakken van gisteravond of er op uit of zo
Ik hoef niet alle details te hebben hoor Roycoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 september 2012 16:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik hoef niet alle details te hebben hoor RoycoGeen gore details hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hebben gezellig samen voetbal gekeken
Is ze voor Feyenoord?quote:Op zondag 30 september 2012 16:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geen gore details hoor.
Wat een topwijf, nu al.quote:Op zondag 30 september 2012 16:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geen gore details hoor.
Echte liefde dit.quote:Op zondag 30 september 2012 16:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, maar ik mocht wel de wedstrijd kijken
Voor wie is ze nu?quote:Op zondag 30 september 2012 16:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, maar ik mocht wel de wedstrijd kijken
Wanneer gaan jullie trouwen?quote:Op zondag 30 september 2012 16:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En 's avonds mocht ik ook nog de samenvattingen van de andere wedstrijden kijken
Een vrouw die niet zeikt als je voetbal wilt kijken. Ze bestaan nog.quote:Op zondag 30 september 2012 16:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En 's avonds mocht ik ook nog de samenvattingen van de andere wedstrijden kijken
Oh, ik wil ooit wel trouwen hoorquote:Op zondag 30 september 2012 16:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is er überhaubt wel iemand in dit topic die wil trouwen?
Van mijn leven niet.quote:Op zondag 30 september 2012 16:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vast welquote:Op zondag 30 september 2012 16:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Teleurstelling dit Roy.quote:
Verstand komt met de jarenquote:Op zondag 30 september 2012 16:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vroeger wou ik ook wel trouwen, maar ben daar op teruggekomen.
Ik wel, ik wil alleen niet trouwen (en ook geen kidz).quote:Op zondag 30 september 2012 16:35 schreef heloef het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat ik met iemand mijn hele leven wil doorbrengen.
Ik hoop dat het komt als ik 30 word dit jaarquote:Op zondag 30 september 2012 16:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt, maar het komt niet vanzelf
Join the club.quote:
Toch wel met een belachelijk dure ceremonie en ringen al een hoop andere ongein?quote:
Ceremoniesquote:Op zondag 30 september 2012 16:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toch wel met een belachelijk dure ceremonie en ringen al een hoop andere ongein?
Nu al? Is het niet een beetje vroeg voor alkohol?quote:Op zondag 30 september 2012 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik drink nu een Spooky Ale. The official ghost brew for all hallows.
Goed bier wel.
[ afbeelding ]
Zoals ze hier plegen te zeggen: "De 5 zit in de klok, tijd voor bier."quote:Op zondag 30 september 2012 16:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nu al? Is het niet een beetje vroeg voor alkohol?
Staat er een wijzer op de 4 dan is het de hoogste tijd voor bierquote:Op zondag 30 september 2012 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zoals ze hier plegen te zeggen: "De 5 zit in de klok, tijd voor bier."
Hey een dag voor lul lopen is toch leukquote:
Kijk eens aanquote:Op zondag 30 september 2012 16:42 schreef heloef het volgende:
Oh trouwens Kaneel, die ene meid waar we het laatst over hadden woont serieus een dorp verder dan waar ik woon.
Ware woorden Roy.quote:Op zondag 30 september 2012 16:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Staat er een wijzer op de 4 dan is het de hoogste tijd voor bier
Via Snuf. kwam ik achter haar Feestboek, ze heeft een vriendje. Zo weet ik ook waar ze woont.quote:Op zondag 30 september 2012 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kijk eens aan
Ze heeft een vriendje toch, of niet? Of heb ik dat me verbeeld?
Nou, je hebt nu voldoende aanknopingspunten om een gesprekje te beginnen, mijn padawan. Wat let je?quote:Op zondag 30 september 2012 16:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Via Snuf. kwam ik achter haar Feestboek, ze heeft een vriendje. Zo weet ik ook waar ze woont.
quote:Op zondag 30 september 2012 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou, je hebt nu voldoende aanknopingspunten om een gesprekje te beginnen, mijn padawan. Wat let je?
Uitzoeken lijkt me een beetje creepyquote:Op zondag 30 september 2012 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou, je hebt nu voldoende aanknopingspunten om een gesprekje te beginnen, mijn padawan. Wat let je?
Ze heeft een vriendje. Ik heb wel vaker mijn tijd verspeeld aan meisjes met vriendjes.quote:Op zondag 30 september 2012 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Zijn laptops dat niet het handigst?quote:Op zondag 30 september 2012 16:47 schreef PeuRac het volgende:
ff een vraagje voor nerds, weet iemand een goede oplossing, m'n pa heeft voor zijn bedrijf 2-3 presentatie computers nodig. Op een beurs heeft hij drie schermen met daarop een powerpoint, filmpje of andere simpele lichte software. Daarvoor gebruikt hij nu oude laptops, maar die werken niet lekker met de nieuwe grote tv's.
Weet iemand wat een goede oplossing zou zijn hiervoor. Bijvoorbeeld hele kleine simpele pc's welke net datgene kunnen doen?
quote:Op zondag 30 september 2012 16:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze heeft een vriendje. Ik heb wel vaker mijn tijd verspeeld aan meisjes met vriendjes.En nog meer vissen in de zee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ach, heloef bluft zich daar doorheen. Zo heeft hij eens een meisje wijsgemaakt dat ze elkaar al eens hadden ontmoet op de EFF. Terwijl er daar echt geen negers rondlopen.quote:Op zondag 30 september 2012 16:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uitzoeken lijkt me een beetje creepy.
Dan weet je al bepaalde zaken voordat je met haar hebt gesproken.
quote:Op zondag 30 september 2012 16:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze heeft een vriendje. Ik heb wel vaker mijn tijd verspeeld aan meisjes met vriendjes.Remember Bart (SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry)
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Dat weet je helemaal niet sommige mensen hebben kostuums aanquote:Op zondag 30 september 2012 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, heloef bluft zich daar doorheen. Zo heeft hij eens een meisje wijsgemaakt dat ze elkaar al eens hadden ontmoet op de EFF. Terwijl er daar echt geen negers rondlopen.
Nog wel meer voorbeelden te noemenquote:
Oh, maar die heeft niets kapot gemaakt hoor, die heeft gewoon gewacht totdat één de ander zou dumpen.quote:Op zondag 30 september 2012 16:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een andere Bart bedoelde
Oh welke dan?quote:Op zondag 30 september 2012 16:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een andere Bart bedoelde
quote:Op zondag 30 september 2012 16:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En nog meer vissen in de zee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja dat deed ik ook, maar dat werkte voor geen ene meter.quote:Op zondag 30 september 2012 16:52 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, maar die heeft niets kapot gemaakt hoor, die heeft gewoon gewacht totdat één de ander zou dumpen.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Vraag Twi en Myr om je te wingen. Succes gegarandeerd.quote:Op zondag 30 september 2012 16:54 schreef heloef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ja dat deed ik ook, maar dat werkte voor geen ene meter.
Volgende keer beterquote:Op zondag 30 september 2012 16:54 schreef heloef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ja dat deed ik ook, maar dat werkte voor geen ene meter.
Ja, of jijquote:Op zondag 30 september 2012 16:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vraag Twi en Myr om je te wingen. Succes gegarandeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |