Nou dat zeg je wel, maar als je een bijbaantje hebt en je bent van mijn leeftijd is het juist fijn dat je extra geld kan binnenharken op zondag.quote:Op zondag 30 september 2012 15:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Onder andere, persoon van grote winkels vindt het vast ook fijn om zondag te werken
Wanneer moet je dan studeren? Of betaal van dat bijbaantje alvast die langstudeerboete?quote:Op zondag 30 september 2012 16:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou dat zeg je wel, maar als je een bijbaantje hebt en je bent van mijn leeftijd is het juist fijn dat je extra geld kan binnenharken op zondag.
Of je zorgt er voor dat je je zaakjes goed inplant.quote:Op zondag 30 september 2012 16:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wanneer moet je dan studeren? Of betaal van dat bijbaantje alvast die langstudeerboete?
quote:Op zondag 30 september 2012 16:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Of je zorgt er voor dat je je zaakjes goed inplant.
Prima, lekker aan het nagenieten van gisteren, tof feestje gehad met een leuke afsluiterquote:Op zondag 30 september 2012 16:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lekker. Ben met huisklusjes bezig
En hoe's jouw zondag tot nu toe?
Beter! Wat voor feestje was het?quote:Op zondag 30 september 2012 16:14 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Prima, lekker aan het nagenieten van gisteren, tof feestje gehad met een leuke afsluiter
Hardstyle/hardcore & een beetje techno/house.quote:Op zondag 30 september 2012 16:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Beter! Wat voor feestje was het?
Oh, dus je bent nu nog een beetje brak?quote:Op zondag 30 september 2012 16:18 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Hardstyle/hardcore & een beetje techno/house.
Meer lam, was een lange dagquote:Op zondag 30 september 2012 16:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oh, dus je bent nu nog een beetje brak?
Dat ligt aan jouquote:Op zondag 30 september 2012 16:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tis wel een beetje erg rustig, ongeacht welke sc ik kom
Ik doe het graagquote:Op zondag 30 september 2012 16:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wist wel dat iemand die ging inkoppen
Maar nee, SEX sc is ook dood en daar heb ik nog niet gepost.quote:
Date was leukquote:Op zondag 30 september 2012 16:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Rustig, ben me met het huishouden aan het bemoeien.
Hoe was jouw date?
Ik denk hetquote:Op zondag 30 september 2012 16:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar nee, SEX sc is ook dood en daar heb ik nog niet gepost.
Iedereen is nog aan het uitbrakken van gisteravond of er op uit of zo
Ik hoef niet alle details te hebben hoor Roycoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 september 2012 16:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik hoef niet alle details te hebben hoor RoycoGeen gore details hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hebben gezellig samen voetbal gekeken
Is ze voor Feyenoord?quote:Op zondag 30 september 2012 16:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geen gore details hoor.
Wat een topwijf, nu al.quote:Op zondag 30 september 2012 16:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geen gore details hoor.
Echte liefde dit.quote:Op zondag 30 september 2012 16:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, maar ik mocht wel de wedstrijd kijken
Voor wie is ze nu?quote:Op zondag 30 september 2012 16:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, maar ik mocht wel de wedstrijd kijken
Wanneer gaan jullie trouwen?quote:Op zondag 30 september 2012 16:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En 's avonds mocht ik ook nog de samenvattingen van de andere wedstrijden kijken
Een vrouw die niet zeikt als je voetbal wilt kijken. Ze bestaan nog.quote:Op zondag 30 september 2012 16:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En 's avonds mocht ik ook nog de samenvattingen van de andere wedstrijden kijken
Oh, ik wil ooit wel trouwen hoorquote:Op zondag 30 september 2012 16:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is er überhaubt wel iemand in dit topic die wil trouwen?
Van mijn leven niet.quote:Op zondag 30 september 2012 16:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vast welquote:Op zondag 30 september 2012 16:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Teleurstelling dit Roy.quote:
Verstand komt met de jarenquote:Op zondag 30 september 2012 16:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vroeger wou ik ook wel trouwen, maar ben daar op teruggekomen.
Ik wel, ik wil alleen niet trouwen (en ook geen kidz).quote:Op zondag 30 september 2012 16:35 schreef heloef het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat ik met iemand mijn hele leven wil doorbrengen.
Ik hoop dat het komt als ik 30 word dit jaarquote:Op zondag 30 september 2012 16:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt, maar het komt niet vanzelf
Join the club.quote:
Toch wel met een belachelijk dure ceremonie en ringen al een hoop andere ongein?quote:
Ceremoniesquote:Op zondag 30 september 2012 16:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toch wel met een belachelijk dure ceremonie en ringen al een hoop andere ongein?
Nu al? Is het niet een beetje vroeg voor alkohol?quote:Op zondag 30 september 2012 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik drink nu een Spooky Ale. The official ghost brew for all hallows.
Goed bier wel.
[ afbeelding ]
Zoals ze hier plegen te zeggen: "De 5 zit in de klok, tijd voor bier."quote:Op zondag 30 september 2012 16:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nu al? Is het niet een beetje vroeg voor alkohol?
Staat er een wijzer op de 4 dan is het de hoogste tijd voor bierquote:Op zondag 30 september 2012 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zoals ze hier plegen te zeggen: "De 5 zit in de klok, tijd voor bier."
Hey een dag voor lul lopen is toch leukquote:
Kijk eens aanquote:Op zondag 30 september 2012 16:42 schreef heloef het volgende:
Oh trouwens Kaneel, die ene meid waar we het laatst over hadden woont serieus een dorp verder dan waar ik woon.
Ware woorden Roy.quote:Op zondag 30 september 2012 16:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Staat er een wijzer op de 4 dan is het de hoogste tijd voor bier
Via Snuf. kwam ik achter haar Feestboek, ze heeft een vriendje. Zo weet ik ook waar ze woont.quote:Op zondag 30 september 2012 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kijk eens aan
Ze heeft een vriendje toch, of niet? Of heb ik dat me verbeeld?
Nou, je hebt nu voldoende aanknopingspunten om een gesprekje te beginnen, mijn padawan. Wat let je?quote:Op zondag 30 september 2012 16:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Via Snuf. kwam ik achter haar Feestboek, ze heeft een vriendje. Zo weet ik ook waar ze woont.
quote:Op zondag 30 september 2012 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou, je hebt nu voldoende aanknopingspunten om een gesprekje te beginnen, mijn padawan. Wat let je?
Uitzoeken lijkt me een beetje creepyquote:Op zondag 30 september 2012 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou, je hebt nu voldoende aanknopingspunten om een gesprekje te beginnen, mijn padawan. Wat let je?
Ze heeft een vriendje. Ik heb wel vaker mijn tijd verspeeld aan meisjes met vriendjes.quote:Op zondag 30 september 2012 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Zijn laptops dat niet het handigst?quote:Op zondag 30 september 2012 16:47 schreef PeuRac het volgende:
ff een vraagje voor nerds, weet iemand een goede oplossing, m'n pa heeft voor zijn bedrijf 2-3 presentatie computers nodig. Op een beurs heeft hij drie schermen met daarop een powerpoint, filmpje of andere simpele lichte software. Daarvoor gebruikt hij nu oude laptops, maar die werken niet lekker met de nieuwe grote tv's.
Weet iemand wat een goede oplossing zou zijn hiervoor. Bijvoorbeeld hele kleine simpele pc's welke net datgene kunnen doen?
quote:Op zondag 30 september 2012 16:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze heeft een vriendje. Ik heb wel vaker mijn tijd verspeeld aan meisjes met vriendjes.En nog meer vissen in de zee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ach, heloef bluft zich daar doorheen. Zo heeft hij eens een meisje wijsgemaakt dat ze elkaar al eens hadden ontmoet op de EFF. Terwijl er daar echt geen negers rondlopen.quote:Op zondag 30 september 2012 16:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uitzoeken lijkt me een beetje creepy.
Dan weet je al bepaalde zaken voordat je met haar hebt gesproken.
quote:Op zondag 30 september 2012 16:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze heeft een vriendje. Ik heb wel vaker mijn tijd verspeeld aan meisjes met vriendjes.Remember Bart (SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry)
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Dat weet je helemaal niet sommige mensen hebben kostuums aanquote:Op zondag 30 september 2012 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, heloef bluft zich daar doorheen. Zo heeft hij eens een meisje wijsgemaakt dat ze elkaar al eens hadden ontmoet op de EFF. Terwijl er daar echt geen negers rondlopen.
Nog wel meer voorbeelden te noemenquote:
Oh, maar die heeft niets kapot gemaakt hoor, die heeft gewoon gewacht totdat één de ander zou dumpen.quote:Op zondag 30 september 2012 16:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een andere Bart bedoelde
Oh welke dan?quote:Op zondag 30 september 2012 16:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een andere Bart bedoelde
quote:Op zondag 30 september 2012 16:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En nog meer vissen in de zee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja dat deed ik ook, maar dat werkte voor geen ene meter.quote:Op zondag 30 september 2012 16:52 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, maar die heeft niets kapot gemaakt hoor, die heeft gewoon gewacht totdat één de ander zou dumpen.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Vraag Twi en Myr om je te wingen. Succes gegarandeerd.quote:Op zondag 30 september 2012 16:54 schreef heloef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ja dat deed ik ook, maar dat werkte voor geen ene meter.
Volgende keer beterquote:Op zondag 30 september 2012 16:54 schreef heloef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ja, of jijquote:Op zondag 30 september 2012 16:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vraag Twi en Myr om je te wingen. Succes gegarandeerd.
Ik wil geen wingman, dan voel ik meteen zo'n druk.quote:Op zondag 30 september 2012 16:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vraag Twi en Myr om je te wingen. Succes gegarandeerd.
Misschien presteer je beter onder druk.quote:Op zondag 30 september 2012 16:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil geen wingman, dan voel ik meteen zo'n druk.
En je voelt geen druk zonder?quote:Op zondag 30 september 2012 16:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil geen wingman, dan voel ik meteen zo'n druk.
Bart heeft dan ook geluk dat hij verliefd werd op iemand die kinderen wilde en degene waar ze mee samen was niet. Of vice versa. Kortom, zoek iemand uit waarvan jij denkt dat ze huisje, boompje, beestje, kindje is en haar vriend niet.quote:Op zondag 30 september 2012 16:54 schreef heloef het volgende:
Oh jammer ik wilde jou vragen om mijn wingman te zijnquote:Op zondag 30 september 2012 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan niet goed wingen. True story.
Ik wil natuurlijk wel proberen, dat altijd. Maar ik ben er niet goed in.quote:Op zondag 30 september 2012 16:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh jammer ik wilde jou vragen om mijn wingman te zijn
Nee, ik had op vakantie een voltallige groep die probeerde "te helpen"quote:Op zondag 30 september 2012 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien presteer je beter onder druk.
als een hele groep zo op mijn vodden zat, zou ik ook nerveus wordenquote:Op zondag 30 september 2012 17:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, ik had op vakantie een voltallige groep die probeerde "te helpen"
A. ik word recalcitrant
B. ik word nerveus
Nee.quote:Op zondag 30 september 2012 16:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En je voelt geen druk zonder?
Klopt. Vooral Aquote:Op zondag 30 september 2012 17:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, ik had op vakantie een voltallige groep die probeerde "te helpen"
A. ik word recalcitrant
B. ik word nerveus
Haha, pff zoiets werkt toch niet. Ik ben niet zo goed in aanspreken en goeie indruk maken. Ik ben meer iemand die online iemand leert kennen.quote:Op zondag 30 september 2012 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil natuurlijk wel proberen, dat altijd. Maar ik ben er niet goed in.
Ik ben alleen goed in versierd worden.
Dat denk ik ook, maar we zoeken eigenlijk een oplossing in de prijs tot 100 euro.quote:Op zondag 30 september 2012 16:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zijn laptops dat niet het handigst?
Lijkt inmiddels gecorrigeerd, tot 1092 euro.quote:Op zondag 30 september 2012 17:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar we zoeken eigenlijk een oplossing in de prijs tot 100 euro.
Ik heb net deze gevonden: Veel te goedkope laptop ik denk dat het een fout is, maar gewoon 2 besteld.
Dan doe je datquote:Op zondag 30 september 2012 17:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha, pff zoiets werkt toch niet. Ik ben niet zo goed in aanspreken en goeie indruk maken. Ik ben meer iemand die online iemand leert kennen.
Hoi Pinda.quote:
Bij mij staat er op 17.03 gewoon ¤ 1.092,99quote:Op zondag 30 september 2012 17:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar we zoeken eigenlijk een oplossing in de prijs tot 100 euro.
Ik heb net deze gevonden: Veel te goedkope laptop ik denk dat het een fout is, maar gewoon 2 besteld.
Die laptop is 1000 euro?quote:Op zondag 30 september 2012 17:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar? Via datingsites?quote:Op zondag 30 september 2012 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan doe je dat
Die ene vrouw kende je via een datingsite toch?
Nog meer succesverhalen daar?
Hoi kaneelquote:Op zondag 30 september 2012 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan doe je dat
Die ene vrouw kende je via een datingsite toch?
Nog meer succesverhalen daar?
[..]
Hoi Pinda.
Hoe is het?
Dat is jammer, maar ik heb net toch echt 185~ euro betaald.quote:Op zondag 30 september 2012 17:03 schreef twi het volgende:
[..]
Lijkt inmiddels gecorrigeerd, tot 1092 euro.
Ja.quote:
Ziek en huiswerk nakijkend. Een leerling heeft zijn verslag in comic sans getypt. De sukkel.quote:
Ik heb een paar dates gehad helaas is het daarbij gebleven.quote:
Punten aftrek!quote:Op zondag 30 september 2012 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ziek en huiswerk nakijkend. Een leerling heeft zijn verslag in comic sans getypt. De sukkel.
Gaaf als het je lukt, ze kunnen namelijk best wel aantonen dat de prijs onrealistisch is.quote:Op zondag 30 september 2012 17:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is jammer, maar ik heb net toch echt 185~ euro betaald.
Klopt, ik ben benieuwd, over een paar dagen weet je het.quote:Op zondag 30 september 2012 17:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gaaf als het je lukt, ze kunnen namelijk best wel aantonen dat de prijs onrealistisch is.
Puntenaftrek?quote:
Dit.quote:Op zondag 30 september 2012 17:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Puntenaftrek?
Gewoon teruggeven of als niet ingeleverd beschouwen.
Ik zou hem een opstel laten maken over typografie in het algemeen en Comic Sans in het bijzonder.quote:Op zondag 30 september 2012 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker, dat wordt een onvoldoende en nablijven.
Dit kwam overeen met wat op de Bol.com website stond.quote:Op zondag 30 september 2012 17:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tweakers zit er wel vaker naast
Is dat een beetje drastischquote:Op zondag 30 september 2012 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker, dat wordt een onvoldoende en nablijven.
Goed idee van je. 20 A4.quote:Op zondag 30 september 2012 17:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zou hem een opstel laten maken over typografie in het algemeen en Comic Sans in het bijzonder.
Ik zou dat heel recalcitrant dan gewoon weer maken in comic sansquote:Op zondag 30 september 2012 17:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zou hem een opstel laten maken over typografie in het algemeen en Comic Sans in het bijzonder.
Dealtje maken met CKV-leraar, is het ook nog leerzaam voor hem, waarschijnlijk nuttiger dan 5 jaar biologie![]()
I kid, I kid.quote:
Vertel hem er wel bij dat hij zijn margebreedtekeuze moet motiveren.quote:
Jonguh, ik ben 28 en gebruik dat nog steeds, geweldig.quote:Op zondag 30 september 2012 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
I kid, I kid.
Maar ik heb een hekel aan comic sans en WordArt. Als je 12 bent is dat prima, maar niet meer als je 16 bent hoor.
Jaquote:Op zondag 30 september 2012 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
I kid, I kid.
Maar ik heb een hekel aan comic sans en WordArt. Als je 12 bent is dat prima, maar niet meer als je 16 bent hoor.
Als hij de enige is zou ik de naming en shaming tactiek gebruiken. Dat zal meer indruk maken.quote:Op zondag 30 september 2012 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
I kid, I kid.
Ja echt en dan? Zou leuk zijn als de hele klas als wraak comic sans gaat gebruikenquote:Op zondag 30 september 2012 17:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als hij de enige is zou ik de naming en shaming tactiek gebruiken. Dat zal meer indruk maken.
Ik word ook altijd panisch als ik aan het bellen ben omdat ik dan mijn telefoon niet in mijn broekzak voel zitten.quote:Op zondag 30 september 2012 17:11 schreef Samzz het volgende:
Ik overal mijn sleutel zoeken, heb ik hem gewoon in m'n hand_!
FAILquote:Op zondag 30 september 2012 17:11 schreef Samzz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blondiequote:Op zondag 30 september 2012 17:11 schreef Samzz het volgende:
En dan is het de bedoeling dat hij voor de rest van zijn leven heeft geleerd hoe hij een deugdelijk uitziend werkje kan produceren dat tot zijn pensioen van pas zal komen.quote:Op zondag 30 september 2012 17:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja echt en dan? Zou leuk zijn als de hele klas als wraak comic sans gaat gebruiken
Ik heb ze nog niet allemaal gezien. Tot nu toe is hij de enige.quote:Op zondag 30 september 2012 17:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als hij de enige is zou ik de naming en shaming tactiek gebruiken. Dat zal meer indruk maken.
En dat kan ook in comic sans. Argument ongeldigquote:Op zondag 30 september 2012 17:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dan is het de bedoeling dat hij voor de rest van zijn leven heeft geleerd hoe hij een deugdelijk uitziend werkje kan produceren dat tot zijn pensioen van pas zal komen.
Hoe was zaterdag Samzzje?quote:Op zondag 30 september 2012 17:14 schreef Samzz het volgende:
Ik kijk in m'n hand zie gewoon de sleutel liggen en toch vraag ik waar m'n sleutel is, damn.
Nee.quote:Op zondag 30 september 2012 17:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat kan ook in comic sans. Argument ongeldig
Wordt verworpen.quote:Op zondag 30 september 2012 17:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat kan ook in comic sans. Argument ongeldig
Ik mis iets volgens mijquote:Op zondag 30 september 2012 17:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe was zaterdag Samzzje?
DIt heb ik ook eens gehad, en dan tegen degene waarmee je belt zeggen dat je je telefoon niet kan vindenquote:Op zondag 30 september 2012 17:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik word ook altijd panisch als ik aan het bellen ben omdat ik dan mijn telefoon niet in mijn broekzak voel zitten.
Blonde much?quote:Op zondag 30 september 2012 17:17 schreef Casie het volgende:
[..]
DIt heb ik ook eens gehad, en dan tegen degene waarmee je belt zeggen dat je je telefoon niet kan vinden
Hoe doe je dat als je een rok aanhebt eigenlijk? Als het allemaal in je clutch zit voel je sowieso niets natuurlijk.quote:Op zondag 30 september 2012 17:17 schreef Casie het volgende:
[..]
DIt heb ik ook eens gehad, en dan tegen degene waarmee je belt zeggen dat je je telefoon niet kan vinden
Om de tien minuten kijken of ie er nog ligtquote:Op zondag 30 september 2012 17:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe doe je dat als je een rok aanhebt eigenlijk? Als het allemaal in je clutch zit voel je sowieso niets natuurlijk.
Meestal zit die in mijn bh, net zoals pasje/sleutels/geld, en in de winter soms in mijn laars. Tasje heb ik met stappen bijna nooit bij mij.quote:Op zondag 30 september 2012 17:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe doe je dat als je een rok aanhebt eigenlijk? Als het allemaal in je clutch zit voel je sowieso niets natuurlijk.
Nee, als ik een dag veel meegemaakt heb, ben ik altijd een beetje wazig de volgende dagquote:Op zondag 30 september 2012 17:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik mis iets volgens mij? Of bedoel je het asiel? Dat ga ik zo updaten
.
Ja dat is het beetje hetzelfde als mensen die vragen "wat is er mis met een aussie"quote:Op zondag 30 september 2012 17:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
En wat is er mis met comic sans?
Das toch gewoon een font?
oh, ik niet. Zaterdag was topquote:Op zondag 30 september 2012 17:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, als ik een dag veel meegemaakt heb, ben ik altijd een beetje wazig de volgende dag
ik ben daar totaal ongevoelig voorquote:Op zondag 30 september 2012 17:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat is het beetje hetzelfde als mensen die vragen "wat is er mis met een aussie"
Het kan tegenwoordig gewoon niet meer.
Het is een kinderlijk font. Niks mis mee als je twaalf bent, maar daarna gewoon niet meer gebruiken.quote:Op zondag 30 september 2012 17:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ok, dat neem ik dan maar gewoon van jullie aan.quote:Op zondag 30 september 2012 17:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is een kinderlijk font. Niks mis mee als je twaalf bent, maar daarna gewoon niet meer gebruiken.
Dat hebben we gemerkt.quote:Op zondag 30 september 2012 17:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik ben daar totaal ongevoelig voor
Wacht maar rustig op Comic Sans dag.quote:Op zondag 30 september 2012 17:26 schreef tijnbrein het volgende:
Het is dat je het hier niet kan gebruiken maar anders deed ik dat
Wanneer is dat?quote:Op zondag 30 september 2012 17:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Wacht maar rustig op Comic Sans dag.
Het is niet "gewoon" een font. Het is een rochel op de gehele typografische historie van de wereld.quote:Op zondag 30 september 2012 17:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
Jaar is bijna omquote:Op zondag 30 september 2012 17:30 schreef heloef het volgende:
[..]
http://www.comicsansdag.nl/
Hij is dit jaar gelukkig al geweest.
Wat?quote:Op zondag 30 september 2012 17:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kan je je konami code niet meer doen?
coolquote:Op zondag 30 september 2012 17:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die geloof ik.
30 levens bij contra.quote:Op zondag 30 september 2012 17:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die geloof ik.
quote:Op zondag 30 september 2012 17:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het is niet "gewoon" een font. Het is een rochel op de gehele typografische historie van de wereld.
En nu nog in het Nederlandsquote:
WT, ken je wel Spooky Ale?quote:Op zondag 30 september 2012 17:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kan je je konami code niet meer doen?
Nee nee, ik zag je post elders wel al voorbij komen.quote:Op zondag 30 september 2012 17:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
WT, ken je wel Spooky Ale?
Is een mooi amber/bruin bier.
Gall of Shepherd
Slip of Neame
Silver'd in the
Kents Moon Dream
Double, double boil and bubble
hops brown & barley stubble.
Wzzpquote:
Ik heb net een verslag nagekeken en die leerling is nu mijn favoriet. Slechts 2 kleine aanmerkingen. Verder een perfect verslag. Goede lay-out, goed verzorgd, goed papier. Top dit.quote:Op zondag 30 september 2012 17:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Er zat zoveel "emozione" in dat ik daar zomaar doorheen las.
Je hebt een papier fetish?quote:Op zondag 30 september 2012 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb net een verslag nagekeken en die leerling is nu mijn favoriet. Slechts 2 kleine aanmerkingen. Verder een perfect verslag. Goede lay-out, goed verzorgd, goed papier. Top dit.
Kun je een foto of scan of watdanook maken voor een second opinion?quote:Op zondag 30 september 2012 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb net een verslag nagekeken en die leerling is nu mijn favoriet. Slechts 2 kleine aanmerkingen. Verder een perfect verslag. Goede lay-out, goed verzorgd, goed papier. Top dit.
Goedquote:
Ja, niet van dat opgewitte (blauwe) papier, maar liefst nog een beetje gelig. En met een reliefje erinquote:
quote:
Het gaat bij een verslag deels om de presentatie. Dus papier kwaliteit kan een verschil maken. Dit was echt dik stevig papier.quote:
Nee sorry. Mag niet.quote:Op zondag 30 september 2012 17:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kun je een foto of scan of watdanook maken voor een second opinion?
Overigens ik zat net even te schijten en toen bedacht ik me net met dat comic sans gedoe, omdat de x-hoogte erg groot is en daarbij dus ook echt breed wordt neemt het meer ruimte in. Dat kan een valide reden zijn om het te gebruiken. Vraag jij leerlingen om een minimum aantal pagina's?
WT snapt wel dat de autocorrect van een telefoon soms irritant is.quote:
Ik gebruik gewoon het papier van de school.quote:Op zondag 30 september 2012 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Het gaat bij een verslag deels om de presentatie. Dus papier kwaliteit kan een verschil maken. Dit was echt dik stevig papier.
Oké, begrijp ik.quote:
Hm, dat is goed. Zo vaak word je op scholen op hoeveelheid output en daarmee ook vaak de hoeveelheid werk gestuurd in plaats van de kwaliteit. Als je dezelfde kwaliteit in de helft van de tijd/moeite kunt bewaren moet je beloond worden, niet gestraft.quote:Nee, geen minimum. Zolang alles er in staat, is de lengte goed.
Gelukkig snapt mijn school dat laatste wel.quote:Op zondag 30 september 2012 17:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oké, begrijp ik.
[..]
Hm, dat is goed. Zo vaak word je op scholen op hoeveelheid output en daarmee ook vaak de hoeveelheid werk gestuurd in plaats van de kwaliteit. Als je dezelfde kwaliteit in de helft van de tijd/moeite kunt bewaren moet je beloond worden, niet gestraft.
Ik vind dus dat het bij een verslag om de inhoud moet gaan.quote:Op zondag 30 september 2012 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Het gaat bij een verslag deels om de presentatie. Dus papier kwaliteit kan een verschil maken. Dit was echt dik stevig papier.
[..]
Nee sorry. Mag niet.
Nee, geen minimum. Zolang alles er in staat, is de lengte goed.
Dat zal ze leren!quote:Op zondag 30 september 2012 17:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon het papier van de school.
Hoho daar betaal ik voor.quote:
Ongelooflijkquote:Op zondag 30 september 2012 17:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoho daar betaal ik voor.
12 cent per print.
Kun je ook doen. Is ook geen minpunten verder hoor.quote:Op zondag 30 september 2012 17:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon het papier van de school.
Bij exacte vakken is het zelfs vaak beter dat je kort en bondig bent ipv zo wollig.quote:Op zondag 30 september 2012 17:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oké, begrijp ik.
[..]
Hm, dat is goed. Zo vaak word je op scholen op hoeveelheid output en daarmee ook vaak de hoeveelheid werk gestuurd in plaats van de kwaliteit. Als je dezelfde kwaliteit in de helft van de tijd/moeite kunt bewaren moet je beloond worden, niet gestraft.
Mensen die extra moeite in hun verslag stoppen, worden daar voor beloond.quote:Op zondag 30 september 2012 17:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind dus dat het bij een verslag om de inhoud moet gaan.
Vond het altijd enorm frustrerend als toen in mijn tijd kinderen een hoger cijfer kregen omdat ze helemaal onder de indruk waren omdat het in kleur geprint was, en gemaakt door vader of oudere broer, omdat die gasten zelf 0,0 verstand hadden van computers.
Maar ja, de meeste hadden destijds amper een pc, laat staan met een kleurenprinter
Vroeger dokte je wat geld aan het begin van het schooljaar en dan kon je eindeloos printen.quote:Op zondag 30 september 2012 17:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ongelooflijk.
Ik printte altijd alles bij pa op 't werk.
School moet ergens geld aan verdienenquote:Op zondag 30 september 2012 17:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Vroeger dokte je wat geld aan het begin van het schooljaar en dan kon je eindeloos printen.
Maar nu betaal je per print, want dat is "eerlijker". Eerlijk mijn reet.
Ja, iddquote:Op zondag 30 september 2012 17:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Vroeger dokte je wat geld aan het begin van het schooljaar en dan kon je eindeloos printen.
Niet aan mij, ik mail nu alles. Of ze het nou leuk vinden of niet.quote:Op zondag 30 september 2012 17:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
School moet ergens geld aan verdienen
Hm. Tonertje kost 60 euro ofzo? Bij 5% dekking (zeg maar tekst) gaan die dingen iets van 2000 velletjes mee. Kost dus 3 cent per velletje. Maar je hebt ook gekken die iets kopieren die de kap open laten staan. Dan ga je naar de 100 % dekking, dus 3 * (100/5) = 60 cent. Krijg je nog wat onderhoudskosten en afschrijving bij, en ik denk dat die prijs niet eens zo heel gek is. Op een media-opleiding zal de gemiddelde inkthoeveelheid per pagina ook hoger liggen dan op de wiskundeopleiding.quote:Op zondag 30 september 2012 17:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoho daar betaal ik voor.
12 cent per print.
Ja maar het is toch ook eerlijker? Je printbetaling aan het eind van het jaar is evenredig met de hoeveelheid afdrukken die hebt gemaakt. Klinkt flink eerlijk in mijn opzicht. Het is niet socialistisch, dat niet (als je op een HET MOET EERLIJKER-toon bedoelde).quote:Op zondag 30 september 2012 17:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Goede analyse.quote:Op zondag 30 september 2012 17:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hm. Tonertje kost 60 euro ofzo? Bij 5% dekking (zeg maar tekst) gaan die dingen iets van 2000 velletjes mee. Kost dus 3 cent per velletje. Maar je hebt ook gekken die iets kopieren die de kap open laten staan. Dan ga je naar de 100 % dekking, dus 3 * (100/5) = 60 cent. Krijg je nog wat onderhoudskosten en afschrijving bij, en ik denk dat die prijs niet eens zo heel gek is. Op een media-opleiding zal de gemiddelde inkthoeveelheid per pagina ook hoger liggen dan op de wiskundeopleiding.
Het is eerlijker, maar veel onhandiger. Daarnaast was die vergoeding wel evenredig aan het aantal printjes wat je maakte. Nu moet je telkens inloggen op een printer met een pasje, dat ding moet je vervolgens ook nog je saldo opladen zoals een OV chipkaart. En heb je per ongeluk een instelling verkeerd gezet ben je weer 12 cent kwijt. Tel daar ook nog eens bij op dat het systeem nog steeds veel kinderziektes heeft een maand na de lancering.quote:Op zondag 30 september 2012 17:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja maar het is toch ook eerlijker? Je printbetaling aan het eind van het jaar is evenredig met de hoeveelheid afdrukken die hebt gemaakt. Klinkt flink eerlijk in mijn opzicht. Het is niet socialistisch, dat niet (als je op een HET MOET EERLIJKER-toon bedoelde).
Daar is papa voorquote:Op zondag 30 september 2012 17:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ongelooflijk.
Ik printte altijd alles bij pa op 't werk.
Dat ben ik niet geweest, geen paard gezienquote:Op zondag 30 september 2012 18:06 schreef Samzz het volgende:
Mijn paard schrok vandaag van de hand van een motorrijder.
Jij woont ook niet in Enschede, tochquote:Op zondag 30 september 2012 18:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat ben ik niet geweest, geen paard gezien
Velletje papier kost ook nog één cent!quote:
In post #216 bestreed je dit nog.quote:[..]
Het is eerlijker, maar veel onhandiger.
Hoe dan? Je schrijft in dezelfde post dat je aan het begin van het schooljaar geld dokte. Nu neem ik aan (oei, gevaarlijk!) dat dat een vast bedrag aangezien je van te voren niet precies weet hoeveel je af gaat drukken.quote:Daarnaast was die vergoeding wel evenredig aan het aantal printjes wat je maakte.
Ja, da's sneu, destijds op mijn school werkte het perfect. Als het gratis (of onbeperkt na betaling) is gaan sommigen geintjes uithalen, daar kun je op wachten.quote:Nu moet je telkens inloggen op een printer met een pasje, dat ding moet je vervolgens ook nog je saldo opladen zoals een OV chipkaart. En heb je per ongeluk een instelling verkeerd gezet ben je weer 12 cent kwijt. Tel daar ook nog eens bij op dat het systeem nog steeds veel kinderziektes heeft een maand na de lancering.
Sammzquote:
Last me checked me didn'tquote:Op zondag 30 september 2012 18:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij woont ook niet in Enschede, toch?
Jammer welquote:Op zondag 30 september 2012 18:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
SammzZijn gangetje! Daar ook?
[..]
Last me checked me didn't
Etenstijd!
Oostblikkers unite!quote:Op zondag 30 september 2012 18:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jammer wel. Alle motormuizen van FOK! wonen aan de andere kant van het land
.
Het was een vast bedrag ja. Maar daar kwam je ongeveer wel op uit aan het einde van het jaar.quote:Op zondag 30 september 2012 18:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Velletje papier kost ook nog één cent!
[..]
In post #216 bestreed je dit nog.
[..]
Hoe dan? Je schrijft in dezelfde post dat je aan het begin van het schooljaar geld dokte. Nu neem ik aan (oei, gevaarlijk!) dat dat een vast bedrag aangezien je van te voren niet precies weet hoeveel je af gaat drukken.
[..]
Ja, da's sneu, destijds op mijn school werkte het perfect. Als het gratis (of onbeperkt na betaling) is gaan sommigen geintjes uithalen, daar kun je op wachten.
Ook wel eens fijn, tochquote:Op zondag 30 september 2012 17:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, had wel bezoek vrijdag
Lekker rustig weekendje voor mij
En jij?quote:
Whutquote:
Dat heb ik de laatste tijd wel vaker hierquote:
Heb jij nog wat leuks gedaan dit weekend?quote:Op zondag 30 september 2012 18:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat heb ik de laatste tijd wel vaker hierof eigenlijk heb ik dat altijd
Nee niet echt, ik word oud en saaiquote:Op zondag 30 september 2012 18:46 schreef Sammers het volgende:
[..]
Heb jij nog wat leuks gedaan dit weekend?
Je bent zo oud als je jezelf voeltquote:Op zondag 30 september 2012 18:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee niet echt, ik word oud en saai
Jaquote:Op zondag 30 september 2012 18:47 schreef Sammers het volgende:
[..]
Je bent zo oud als je jezelf voelt
voor 200 wil ik er wel een van je overkopenquote:Op zondag 30 september 2012 17:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is jammer, maar ik heb net toch echt 185~ euro betaald.
Ah leuk!quote:Op zondag 30 september 2012 18:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jaach komende week 2 leuke dingen. Concert/relaseparty + Suprise party van een vriend
Welk boek?quote:Op zondag 30 september 2012 19:03 schreef Samzz het volgende:
Booooh, ik ga straks douchen en dan alle media uitschakelen. Telefoon: UIT. Laptop: UIT. Tv: UIT.
Alleen de lamp en mijn boek.
Ik ben ook moequote:Op zondag 30 september 2012 19:05 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee ben gister om 1 uur gaan slapen.. 9 uur opgestaan.. geen idee
Wat heeft Roy gedaan?quote:
Die wil ik ook nog lezen. Ben nu bezig in de Angels and Demonsquote:
Ah, die heb ik al 5 keer gelezen of zoquote:Op zondag 30 september 2012 19:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die wil ik ook nog lezen. Ben nu bezig in de Angels and Demons
Ik moet echt meer lezenquote:Op zondag 30 september 2012 19:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, die heb ik al 5 keer gelezen of zo.
Zit er al weer inquote:Op zondag 30 september 2012 18:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jammer wel. Alle motormuizen van FOK! wonen aan de andere kant van het land
.
Smakelijk, mop.
Wat is richting mijquote:Op zondag 30 september 2012 19:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zit er al weer in
De laatste rit was toch richting jou dacht ik
Foei Royquote:
Jou heeft nog gehosselt toch?quote:
Gelukkig maar voor Royquote:
Toch wel nette dingen hoop ik. Zoals praten/films kijkenquote:
Hoe oud ben je. Gewoon neuken.quote:Op zondag 30 september 2012 19:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toch wel nette dingen hoop ik. Zoals praten/films kijken
Als ik dit in Facebook statussen zou moeten uitleggen: Het is ingewikkeldquote:Op zondag 30 september 2012 19:18 schreef Samzz het volgende:
Oh ja, lief is geen lief meer. Ik weet niet wat het wel is, maar een relatie hebben we iig niet. Dus ik denk dat ik gewoon single ben.
Toch?
Uiteraardquote:Op zondag 30 september 2012 19:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toch wel nette dingen hoop ik. Zoals praten/films kijken
Dat mag ookquote:
Dat overleef je nooitquote:
quote:
Wie zegt dat ik dat niet ben?quote:Op zondag 30 september 2012 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat mag ookmaar ik dacht dat Sammers een nette dame was
[..]
Dat overleef je nooit
Dat is het ookquote:Op zondag 30 september 2012 19:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik dit in Facebook statussen zou moeten uitleggen: Het is ingewikkeld
Ik ben ook een nette dame, maar als ik blijf slapen dan wordt er geneukt, klaarquote:Op zondag 30 september 2012 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat mag ookmaar ik dacht dat Sammers een nette dame was
[..]
Dat overleef je nooit
Dat zouden meer vrouwen moeten doen.quote:Op zondag 30 september 2012 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is het ook. En ik baal als een gek. Dus ik ga voor single.
Wantquote:Op zondag 30 september 2012 19:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zouden meer vrouwen moeten doen.
Laat ik eerst maar eens zorgen dat ze langer dan 5 minuten in mijn buurt wil zijn. De rest komt later welquote:Op zondag 30 september 2012 19:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zouden meer vrouwen moeten doen.
Verkeerde post gequote.quote:
"Dat zouden meer vrouwen moeten doen"quote:Op zondag 30 september 2012 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben ook een nette dame, maar als ik blijf slapen dan wordt er geneukt, klaar.
Truth datquote:Op zondag 30 september 2012 19:26 schreef heloef het volgende:
Wat ik dus wou zeggen.
[..]
"Dat zouden meer vrouwen moeten doen"
Dank u voor uw aandacht.
Volgens mij was het nooit echt een relatiequote:
Dat is kutquote:Op zondag 30 september 2012 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij was het nooit echt een relatie. Maar heb ik mezelf dat voorgehouden of zo. Ik weet het ook niet
.
Ja, jij had het iedere keer over je lief. Voor mij klinkt dat als een relatie.quote:Op zondag 30 september 2012 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij was het nooit echt een relatie. Maar heb ik mezelf dat voorgehouden of zo. Ik weet het ook niet
.
Ja, dat was het vanmiddag inderdaad. Ik heb ook eigenlijk geen zin om er verder nog wat over te zeggen, alleen dat ik zijn positie heel goed snapquote:
quote:Op zondag 30 september 2012 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, jij had het iedere keer over je lief. Voor mij klinkt dat als een relatie.
Maar goed, waarom is het dat nu niet meer?
quote:Op zondag 30 september 2012 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat was het vanmiddag inderdaad. Ik heb ook eigenlijk geen zin om er verder nog wat over te zeggen, alleen dat ik zijn positie heel goed snap.
Niet nodig, ik zit prima in mijn velquote:
quote:Op zondag 30 september 2012 19:31 schreef Samzz het volgende:
Nou ja, toch een kleine tip van de sluier: Ik had tijdens zijn relatie veel contact met 'm, zijn relatie liep slecht of zo, hij ging vreemd met mij, relatie uit, wij vaker samen, volgens hem te vaak, vorige relatie nog niet verwerkt, meer tijd voor zichzelf nodig, jadajadajada..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |