Ik wil geen wingman, dan voel ik meteen zo'n druk.quote:Op zondag 30 september 2012 16:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vraag Twi en Myr om je te wingen. Succes gegarandeerd.
Misschien presteer je beter onder druk.quote:Op zondag 30 september 2012 16:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil geen wingman, dan voel ik meteen zo'n druk.
En je voelt geen druk zonder?quote:Op zondag 30 september 2012 16:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil geen wingman, dan voel ik meteen zo'n druk.
Bart heeft dan ook geluk dat hij verliefd werd op iemand die kinderen wilde en degene waar ze mee samen was niet. Of vice versa. Kortom, zoek iemand uit waarvan jij denkt dat ze huisje, boompje, beestje, kindje is en haar vriend niet.quote:Op zondag 30 september 2012 16:54 schreef heloef het volgende:
Ja dat deed ik ook, maar dat werkte voor geen ene meter.
Oh jammer ik wilde jou vragen om mijn wingman te zijnquote:Op zondag 30 september 2012 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan niet goed wingen. True story.
Ik wil natuurlijk wel proberen, dat altijd. Maar ik ben er niet goed in.quote:Op zondag 30 september 2012 16:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh jammer ik wilde jou vragen om mijn wingman te zijn
Nee, ik had op vakantie een voltallige groep die probeerde "te helpen"quote:Op zondag 30 september 2012 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien presteer je beter onder druk.
als een hele groep zo op mijn vodden zat, zou ik ook nerveus wordenquote:Op zondag 30 september 2012 17:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, ik had op vakantie een voltallige groep die probeerde "te helpen"
A. ik word recalcitrant
B. ik word nerveus
Nee.quote:Op zondag 30 september 2012 16:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En je voelt geen druk zonder?
Klopt. Vooral Aquote:Op zondag 30 september 2012 17:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, ik had op vakantie een voltallige groep die probeerde "te helpen"
A. ik word recalcitrant
B. ik word nerveus
Haha, pff zoiets werkt toch niet. Ik ben niet zo goed in aanspreken en goeie indruk maken. Ik ben meer iemand die online iemand leert kennen.quote:Op zondag 30 september 2012 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil natuurlijk wel proberen, dat altijd. Maar ik ben er niet goed in.
Ik ben alleen goed in versierd worden.
Dat denk ik ook, maar we zoeken eigenlijk een oplossing in de prijs tot 100 euro.quote:Op zondag 30 september 2012 16:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zijn laptops dat niet het handigst?
Lijkt inmiddels gecorrigeerd, tot 1092 euro.quote:Op zondag 30 september 2012 17:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar we zoeken eigenlijk een oplossing in de prijs tot 100 euro.
Ik heb net deze gevonden: Veel te goedkope laptop ik denk dat het een fout is, maar gewoon 2 besteld.
Dan doe je datquote:Op zondag 30 september 2012 17:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha, pff zoiets werkt toch niet. Ik ben niet zo goed in aanspreken en goeie indruk maken. Ik ben meer iemand die online iemand leert kennen.
Hoi Pinda.quote:
Bij mij staat er op 17.03 gewoon ¤ 1.092,99quote:Op zondag 30 september 2012 17:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar we zoeken eigenlijk een oplossing in de prijs tot 100 euro.
Ik heb net deze gevonden: Veel te goedkope laptop ik denk dat het een fout is, maar gewoon 2 besteld.
Die laptop is 1000 euro?quote:Op zondag 30 september 2012 17:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar? Via datingsites?quote:Op zondag 30 september 2012 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan doe je dat
Die ene vrouw kende je via een datingsite toch?
Nog meer succesverhalen daar?
Hoi kaneelquote:Op zondag 30 september 2012 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan doe je dat
Die ene vrouw kende je via een datingsite toch?
Nog meer succesverhalen daar?
[..]
Hoi Pinda.
Hoe is het?
Dat is jammer, maar ik heb net toch echt 185~ euro betaald.quote:Op zondag 30 september 2012 17:03 schreef twi het volgende:
[..]
Lijkt inmiddels gecorrigeerd, tot 1092 euro.
Ja.quote:
Ziek en huiswerk nakijkend. Een leerling heeft zijn verslag in comic sans getypt. De sukkel.quote:
Ik heb een paar dates gehad helaas is het daarbij gebleven.quote:
Punten aftrek!quote:Op zondag 30 september 2012 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ziek en huiswerk nakijkend. Een leerling heeft zijn verslag in comic sans getypt. De sukkel.
Gaaf als het je lukt, ze kunnen namelijk best wel aantonen dat de prijs onrealistisch is.quote:Op zondag 30 september 2012 17:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is jammer, maar ik heb net toch echt 185~ euro betaald.
Klopt, ik ben benieuwd, over een paar dagen weet je het.quote:Op zondag 30 september 2012 17:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gaaf als het je lukt, ze kunnen namelijk best wel aantonen dat de prijs onrealistisch is.
Puntenaftrek?quote:
Dit.quote:Op zondag 30 september 2012 17:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Puntenaftrek?
Gewoon teruggeven of als niet ingeleverd beschouwen.
Ik zou hem een opstel laten maken over typografie in het algemeen en Comic Sans in het bijzonder.quote:Op zondag 30 september 2012 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker, dat wordt een onvoldoende en nablijven.
Dit kwam overeen met wat op de Bol.com website stond.quote:Op zondag 30 september 2012 17:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tweakers zit er wel vaker naast
Is dat een beetje drastischquote:Op zondag 30 september 2012 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker, dat wordt een onvoldoende en nablijven.
Goed idee van je. 20 A4.quote:Op zondag 30 september 2012 17:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zou hem een opstel laten maken over typografie in het algemeen en Comic Sans in het bijzonder.
Ik zou dat heel recalcitrant dan gewoon weer maken in comic sansquote:Op zondag 30 september 2012 17:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zou hem een opstel laten maken over typografie in het algemeen en Comic Sans in het bijzonder.
Dealtje maken met CKV-leraar, is het ook nog leerzaam voor hem, waarschijnlijk nuttiger dan 5 jaar biologie![]()
I kid, I kid.quote:
Vertel hem er wel bij dat hij zijn margebreedtekeuze moet motiveren.quote:
Jonguh, ik ben 28 en gebruik dat nog steeds, geweldig.quote:Op zondag 30 september 2012 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
I kid, I kid.
Maar ik heb een hekel aan comic sans en WordArt. Als je 12 bent is dat prima, maar niet meer als je 16 bent hoor.
Jaquote:Op zondag 30 september 2012 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
I kid, I kid.
Maar ik heb een hekel aan comic sans en WordArt. Als je 12 bent is dat prima, maar niet meer als je 16 bent hoor.
Als hij de enige is zou ik de naming en shaming tactiek gebruiken. Dat zal meer indruk maken.quote:Op zondag 30 september 2012 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
I kid, I kid.
Ja echt en dan? Zou leuk zijn als de hele klas als wraak comic sans gaat gebruikenquote:Op zondag 30 september 2012 17:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als hij de enige is zou ik de naming en shaming tactiek gebruiken. Dat zal meer indruk maken.
Ik word ook altijd panisch als ik aan het bellen ben omdat ik dan mijn telefoon niet in mijn broekzak voel zitten.quote:Op zondag 30 september 2012 17:11 schreef Samzz het volgende:
Ik overal mijn sleutel zoeken, heb ik hem gewoon in m'n hand_!
FAILquote:Op zondag 30 september 2012 17:11 schreef Samzz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blondiequote:Op zondag 30 september 2012 17:11 schreef Samzz het volgende:
En dan is het de bedoeling dat hij voor de rest van zijn leven heeft geleerd hoe hij een deugdelijk uitziend werkje kan produceren dat tot zijn pensioen van pas zal komen.quote:Op zondag 30 september 2012 17:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja echt en dan? Zou leuk zijn als de hele klas als wraak comic sans gaat gebruiken
Ik heb ze nog niet allemaal gezien. Tot nu toe is hij de enige.quote:Op zondag 30 september 2012 17:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als hij de enige is zou ik de naming en shaming tactiek gebruiken. Dat zal meer indruk maken.
En dat kan ook in comic sans. Argument ongeldigquote:Op zondag 30 september 2012 17:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dan is het de bedoeling dat hij voor de rest van zijn leven heeft geleerd hoe hij een deugdelijk uitziend werkje kan produceren dat tot zijn pensioen van pas zal komen.
Hoe was zaterdag Samzzje?quote:Op zondag 30 september 2012 17:14 schreef Samzz het volgende:
Ik kijk in m'n hand zie gewoon de sleutel liggen en toch vraag ik waar m'n sleutel is, damn.
Nee.quote:Op zondag 30 september 2012 17:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat kan ook in comic sans. Argument ongeldig
Wordt verworpen.quote:Op zondag 30 september 2012 17:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat kan ook in comic sans. Argument ongeldig
Ik mis iets volgens mijquote:Op zondag 30 september 2012 17:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe was zaterdag Samzzje?
DIt heb ik ook eens gehad, en dan tegen degene waarmee je belt zeggen dat je je telefoon niet kan vindenquote:Op zondag 30 september 2012 17:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik word ook altijd panisch als ik aan het bellen ben omdat ik dan mijn telefoon niet in mijn broekzak voel zitten.
Blonde much?quote:Op zondag 30 september 2012 17:17 schreef Casie het volgende:
[..]
DIt heb ik ook eens gehad, en dan tegen degene waarmee je belt zeggen dat je je telefoon niet kan vinden
Hoe doe je dat als je een rok aanhebt eigenlijk? Als het allemaal in je clutch zit voel je sowieso niets natuurlijk.quote:Op zondag 30 september 2012 17:17 schreef Casie het volgende:
[..]
DIt heb ik ook eens gehad, en dan tegen degene waarmee je belt zeggen dat je je telefoon niet kan vinden
Om de tien minuten kijken of ie er nog ligtquote:Op zondag 30 september 2012 17:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe doe je dat als je een rok aanhebt eigenlijk? Als het allemaal in je clutch zit voel je sowieso niets natuurlijk.
Meestal zit die in mijn bh, net zoals pasje/sleutels/geld, en in de winter soms in mijn laars. Tasje heb ik met stappen bijna nooit bij mij.quote:Op zondag 30 september 2012 17:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe doe je dat als je een rok aanhebt eigenlijk? Als het allemaal in je clutch zit voel je sowieso niets natuurlijk.
Nee, als ik een dag veel meegemaakt heb, ben ik altijd een beetje wazig de volgende dagquote:Op zondag 30 september 2012 17:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik mis iets volgens mij? Of bedoel je het asiel? Dat ga ik zo updaten
.
Ja dat is het beetje hetzelfde als mensen die vragen "wat is er mis met een aussie"quote:Op zondag 30 september 2012 17:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
En wat is er mis met comic sans?
Das toch gewoon een font?
oh, ik niet. Zaterdag was topquote:Op zondag 30 september 2012 17:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, als ik een dag veel meegemaakt heb, ben ik altijd een beetje wazig de volgende dag
ik ben daar totaal ongevoelig voorquote:Op zondag 30 september 2012 17:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat is het beetje hetzelfde als mensen die vragen "wat is er mis met een aussie"
Het kan tegenwoordig gewoon niet meer.
Het is een kinderlijk font. Niks mis mee als je twaalf bent, maar daarna gewoon niet meer gebruiken.quote:Op zondag 30 september 2012 17:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ok, dat neem ik dan maar gewoon van jullie aan.quote:Op zondag 30 september 2012 17:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is een kinderlijk font. Niks mis mee als je twaalf bent, maar daarna gewoon niet meer gebruiken.
Dat hebben we gemerkt.quote:Op zondag 30 september 2012 17:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik ben daar totaal ongevoelig voor
Wacht maar rustig op Comic Sans dag.quote:Op zondag 30 september 2012 17:26 schreef tijnbrein het volgende:
Het is dat je het hier niet kan gebruiken maar anders deed ik dat
Wanneer is dat?quote:Op zondag 30 september 2012 17:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Wacht maar rustig op Comic Sans dag.
Het is niet "gewoon" een font. Het is een rochel op de gehele typografische historie van de wereld.quote:Op zondag 30 september 2012 17:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
Jaar is bijna omquote:Op zondag 30 september 2012 17:30 schreef heloef het volgende:
[..]
http://www.comicsansdag.nl/
Hij is dit jaar gelukkig al geweest.
Wat?quote:Op zondag 30 september 2012 17:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kan je je konami code niet meer doen?
coolquote:Op zondag 30 september 2012 17:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die geloof ik.
30 levens bij contra.quote:Op zondag 30 september 2012 17:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die geloof ik.
quote:Op zondag 30 september 2012 17:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het is niet "gewoon" een font. Het is een rochel op de gehele typografische historie van de wereld.
En nu nog in het Nederlandsquote:
WT, ken je wel Spooky Ale?quote:Op zondag 30 september 2012 17:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kan je je konami code niet meer doen?
Nee nee, ik zag je post elders wel al voorbij komen.quote:Op zondag 30 september 2012 17:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
WT, ken je wel Spooky Ale?
Is een mooi amber/bruin bier.
Gall of Shepherd
Slip of Neame
Silver'd in the
Kents Moon Dream
Double, double boil and bubble
hops brown & barley stubble.
Wzzpquote:
Ik heb net een verslag nagekeken en die leerling is nu mijn favoriet. Slechts 2 kleine aanmerkingen. Verder een perfect verslag. Goede lay-out, goed verzorgd, goed papier. Top dit.quote:Op zondag 30 september 2012 17:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Er zat zoveel "emozione" in dat ik daar zomaar doorheen las.
Je hebt een papier fetish?quote:Op zondag 30 september 2012 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb net een verslag nagekeken en die leerling is nu mijn favoriet. Slechts 2 kleine aanmerkingen. Verder een perfect verslag. Goede lay-out, goed verzorgd, goed papier. Top dit.
Kun je een foto of scan of watdanook maken voor een second opinion?quote:Op zondag 30 september 2012 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb net een verslag nagekeken en die leerling is nu mijn favoriet. Slechts 2 kleine aanmerkingen. Verder een perfect verslag. Goede lay-out, goed verzorgd, goed papier. Top dit.
Goedquote:
Ja, niet van dat opgewitte (blauwe) papier, maar liefst nog een beetje gelig. En met een reliefje erinquote:
quote:
Het gaat bij een verslag deels om de presentatie. Dus papier kwaliteit kan een verschil maken. Dit was echt dik stevig papier.quote:
Nee sorry. Mag niet.quote:Op zondag 30 september 2012 17:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kun je een foto of scan of watdanook maken voor een second opinion?
Overigens ik zat net even te schijten en toen bedacht ik me net met dat comic sans gedoe, omdat de x-hoogte erg groot is en daarbij dus ook echt breed wordt neemt het meer ruimte in. Dat kan een valide reden zijn om het te gebruiken. Vraag jij leerlingen om een minimum aantal pagina's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |