SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Het duurde lang.quote:
Fijn he, 40k verdiend in een uur of twee daarmeequote:Op zondag 30 september 2012 15:24 schreef Rijst het volgende:
Formatiekaartjes verkopen als warme bapao's over de toonbank.
haha geweldigquote:Op zondag 30 september 2012 15:27 schreef pascal08 het volgende:
Dit was de meeste geniale bidwar ooit. Ik was aan het bieden op een IF Falk. Hij stond met nog 20 minuten te gaan op 4,300c. Ik had geen coins meer dus ik moest wachten tot een van m'n spelers was verkocht. Met nog 5 minuten te gaan had ik ineens 10k om me te bieden, dus ik bied 4.4k. Mijn bod bleef staan tot ongeveer 30 seconden voor het einde, er werd 4.5k geboden. Ik wacht tot de laatste seconde en bied 4.6k. De bieder aan de andere kant doet precies hetzelfde. Hij wacht totdat de laatste seconde in beeld verschijnt en bied 100c meer. Ik besluit om weer tot de laatste seconde te wachten en ik bied weer 100c meer. Ineens word ik binnen een seconde na mijn bod gelijk overboden. Ondertussen had ik al een Falk gespot voor 5k BIN. Voor de grap begin ik mezelf te overbieden tot 5.4k. Ik verwachtte 'm nu eigenlijk wel te hebben maar de bieder aan de andere kant kon deze blijkbaar echt niet laten gaan, hij biedt 5.5k. En dan ineens, totaal uit het niets, biedt iemand 6.6k.![]()
Ja die kan erbij als mijn broertje zijn coins aan mij geeft. Maar dan kunnen we verder geen spelers meer kopen.quote:
Boeie, gooi gewoon Bony centraal achterin, alles.quote:Op zondag 30 september 2012 15:29 schreef KC.PSV het volgende:
[..]
Ja die kan erbij als mijn broertje zijn coins aan mij geeft. Maar dan kunnen we verder geen spelers meer kopen.
quote:Op zondag 30 september 2012 15:32 schreef Rijst het volgende:
Windows media altijd op voorgrond en handelen
[ afbeelding ]
Geef me al je melkkoetjes of ik spoil Breaking Badquote:Op zondag 30 september 2012 15:32 schreef Rijst het volgende:
Windows media altijd op voorgrond en handelen
[ afbeelding ]
Ik heb 'm gewoon zo, die chem boeit niks bij Ronnie.quote:Op zondag 30 september 2012 15:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Boeie, gooi gewoon Bony centraal achterin, alles.
kutteam grgrquote:Op zondag 30 september 2012 15:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb 'm gewoon zo, die chem boeit niks bij Ronnie.
[ afbeelding ]
De meeste koopjes zijn jawel, goedkoop! De meeste van ons kopen iets op voor 1-2-3k en verkopen het door voor het driedubbelequote:Op zondag 30 september 2012 15:38 schreef Covati het volgende:
Oke mensen hoe de fok verdien ik geld, aan goeie spelers kom ik niet omdat ik triest ben (lees: weinig geld heb) en veel andere manieren dan 500 per wedstrijd ken ik niet :\ hulp?
500 Football Club Coins (FCC) geloof ikquote:Op zondag 30 september 2012 15:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoeveel kost die Balotelli celebration?
Laag inkopen, hoog verkopen.quote:Op zondag 30 september 2012 15:38 schreef Covati het volgende:
Oke mensen hoe de fok verdien ik geld, aan goeie spelers kom ik niet omdat ik triest ben (lees: weinig geld heb) en veel andere manieren dan 500 per wedstrijd ken ik niet :\ hulp?
Dat vind ik een verdomd goede prijs, dank u.quote:Op zondag 30 september 2012 15:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Max. 15 miljoen geloof ik, tenzij ze dit jaar het maximum omhoog gegooid hebben.
quote:Op zondag 30 september 2012 15:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Max. 15 miljoen geloof ik, tenzij ze dit jaar het maximum omhoog gegooid hebben.
quote:Op zondag 30 september 2012 15:42 schreef pascal08 het volgende:
Net een Ashe gekocht voor 5k en verkocht voor 8k.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klagen bij live chat, krijg je coins terug.quote:Op zondag 30 september 2012 15:45 schreef pascal08 het volgende:
Kut ik klikte verkeerd. Ashe voor 15k, per ongeluk.
Da's toch goed?quote:Op zondag 30 september 2012 15:45 schreef Max-Westerman het volgende:
Mijn beste koop tot nu toe was Gomis, voor 350 gekocht en voor 1k verkocht
quote:Op zondag 30 september 2012 15:45 schreef Max-Westerman het volgende:
Mijn beste koop tot nu toe was Gomis, voor 350 gekocht en voor 1k verkocht
Ik sta al in de wacht.quote:Op zondag 30 september 2012 15:46 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Klagen bij live chat, krijg je coins terug.
Werkt dat echt? :Squote:Op zondag 30 september 2012 15:46 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ja dankzij jullie ben ik me 10 messis kwijt money back plzquote:Op zondag 30 september 2012 15:46 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 september 2012 15:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]Zojuist 2 penalties gekregen, nu gepromoveerd naar div 2 !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat snap ik (volgens mijquote:Op zondag 30 september 2012 15:40 schreef Proxzor het volgende:
[..]
De meeste koopjes zijn jawel, goedkoop! De meeste van ons kopen iets op voor 1-2-3k en verkopen het door voor het driedubbele
Nou bekijk alles wat er verkocht wordquote:Op zondag 30 september 2012 15:48 schreef Covati het volgende:
[..]
Ja dat snap ik (volgens mij) maar ik weet niet echt of iets een koopje is/hoeveel het waard is
En hoe denk je dat je daar achter kan komen?quote:Op zondag 30 september 2012 15:48 schreef Covati het volgende:
[..]
Ja dat snap ik (volgens mij) maar ik weet niet echt of iets een koopje is/hoeveel het waard is
Ja eigenlijk wel héquote:
kijkenquote:Op zondag 30 september 2012 15:49 schreef n0ir het volgende:
[..]
En hoe denk je dat je daar achter kan komen?
Had ik ookquote:Op zondag 30 september 2012 15:50 schreef KrAlex het volgende:
Zit in divisie 1in alle divisies tot nu toe kampioen geworden. Durf niet te spelen nu
Ik heb hetzelfde hoor, weet ook niet hoe men zoveel winst kan maken, ik verkoop meestal gewoon mijn bronzen voor 150, verkopen uiteindelijk wel.quote:Op zondag 30 september 2012 15:51 schreef Covati het volgende:
[..]
kijken, maar ik zie noit zoveel van dezelfde speler bij elkaar om goed te vergelijken.
maar ik zal een kijken of het op de web app beter gaat
Nice, gewoon doen!quote:Op zondag 30 september 2012 15:50 schreef KrAlex het volgende:
Zit in divisie 1in alle divisies tot nu toe kampioen geworden. Durf niet te spelen nu
Nice! Hoeveel pakjes al geopend vandaag?quote:Op zondag 30 september 2012 15:51 schreef Maver24 het volgende:
ik zit al weer op 350k vandaag, vanochtend 310k, gaat lekker
Ja want meestal als ik iets doorverkoop willen mensen gewoon niet een 50 meer betalen dan wat ik ervoor had ook gewoon bij een zeldzame toivonen ofzoquote:Op zondag 30 september 2012 15:52 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde hoor, weet ook niet hoe men zoveel winst kan maken, ik verkoop meestal gewoon mijn bronzen voor 150, verkopen uiteindelijk wel.
quote:
quote:Op zondag 30 september 2012 15:53 schreef Covati het volgende:
[..]
Ja want meestal als ik iets doorverkoop willen mensen gewoon niet een 50 meer betalen dan wat ik ervoor had ook gewoon bij een zeldzame toivonen ofzo
genoeg, ben de tel kwijt geraakt,quote:Op zondag 30 september 2012 15:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nice! Hoeveel pakjes al geopend vandaag?
quote:Op zondag 30 september 2012 15:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Had ik ookMaar divisie 1 is wel te doen, nu 3 gewonnen 3 verloren, dus kampioen wordt nog lastig
maar erin blijven moet lukken
quote:Op zondag 30 september 2012 16:00 schreef TheFastOne het volgende:
In de finale verliezen met pringles
Wat probeer je te zeggen?quote:Op zondag 30 september 2012 16:01 schreef Covati het volgende:
wtf, ik denk dat er een autobuyer aan de gang is met barca spelers http://prntscr.com/gifeb
Nog 21 pagina's, wat zeur je nou?quote:Op zondag 30 september 2012 16:03 schreef Proxzor het volgende:
Pascal de Lucio markt is aan het krimpen, stop is met zoveel kopen
quote:Op zondag 30 september 2012 16:04 schreef Covati het volgende:
Ik heb denk ik een juweeltje te pakken: http://prntscr.com/gifle
Voor hoeveel zal ik hem te koop zetten?
Dat verwoord mijn reactie ook primaquote:
Allemaal minder dan 800c.quote:Op zondag 30 september 2012 16:04 schreef Covati het volgende:
voor 800 coinsquote:Op zondag 30 september 2012 16:04 schreef Covati het volgende:
Oke , een trieste aankoop dusquote:Op zondag 30 september 2012 16:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat verwoord mijn reactie ook prima
Zoeken.quote:Op zondag 30 september 2012 16:07 schreef Covati het volgende:
Hoe vinden jullie een specifieke speler ?
Die eerste is geen blunder, 2e ook niet. Hij is ook maar 178 cm ofzoquote:Op zondag 30 september 2012 16:08 schreef Tim86 het volgende:
Luciano maar 2 blunders vandaag [ afbeelding ]
WAT DE FUCKKKKKKKquote:Op zondag 30 september 2012 16:09 schreef jepperdeprep het volgende:
Werkt cheat engine nog op de FIFA 13 web app?
6k of zo had ik hem laatst verkochtquote:Op zondag 30 september 2012 16:10 schreef Fuszy het volgende:
Tchite 4-1-2-1-2 uit een pakje. Zou die vent wat waard zijn? Kan even niet zoeken op de webapp.
oh wacht... ultimatedb.nl heb je ook nog
Jaquote:Op zondag 30 september 2012 16:09 schreef jepperdeprep het volgende:
Werkt cheat engine nog op de FIFA 13 web app?
Watquote:
Ah ja ik zie het. Zal wel voor 10k gaan 4-1-2-1-2. Mooi meegenomenquote:Op zondag 30 september 2012 16:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
6k of zo had ik hem laatst verkocht
Zij Sukken echtquote:Op zondag 30 september 2012 16:13 schreef vandermar het volgende:
Groningen wil liever verliezen lijkt het wel
Heb ik ook. Houd er wel rekening mee dat er geen fatsoenlijke rechtsback is, dus 3 atb of een silver rechtsback wordt het dan.quote:Op zondag 30 september 2012 16:13 schreef TheFastOne het volgende:
Falcao en IF Rodriguez in de pocket, Colombianen-squad aanstaande
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spuit elfquote:
quote:Op zondag 30 september 2012 16:15 schreef pascal08 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bakkesquote:
quote:Op zondag 30 september 2012 16:16 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
nou dat is tog een soort van fok miem en ik dagt dat hullie het wel grapig zouwen vinde
koop dan ook silver. zijn vaak even duur en heb je 2x zoveel aanquote:Op zondag 30 september 2012 16:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat is deze, bronzen conditie kaartjes zijn fucking duur.
quote:Op zondag 30 september 2012 16:17 schreef laucas het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je ondertitel is triesterquote:Op zondag 30 september 2012 16:18 schreef Covati het volgende:
volgens mij ben ik echt triest in dit spel
in alles.quote:Op zondag 30 september 2012 16:18 schreef Covati het volgende:
Ja stop er maar mee. Ga maar Minecraft spelen ofzo.quote:Op zondag 30 september 2012 16:18 schreef Covati het volgende:
Ik gooi er wel ff 20 op.quote:Op zondag 30 september 2012 16:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat is deze, bronzen conditie kaartjes zijn fucking duur.
is zoiets mogelijk met mijn verzameling van triestheid: http://prntscr.com/gigrfquote:Op zondag 30 september 2012 16:19 schreef Confetti het volgende:
Ik ben MAD!!![]()
![]()
Hele team op de markt geflikkerd. Nog een mooie winst van 100k ook.
Hopelijk fixen ze FUT eens.
Ga huilenquote:Op zondag 30 september 2012 16:22 schreef Covati het volgende:
[..]
is zoiets mogelijk met mijn verzameling van triestheid: http://prntscr.com/gigrf
Moonwalkquote:Op zondag 30 september 2012 16:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat is trouwens een zieke celebration om te unlocken?
Die van Michel Tejo is de enige die een beetje waardig isquote:Op zondag 30 september 2012 16:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Prancing birdquote:Op zondag 30 september 2012 16:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Strootman is wel goed ja, kan je je lelijk aan bezeren aan zo'n grindtegel.quote:Op zondag 30 september 2012 16:22 schreef Covati het volgende:
[..]
is zoiets mogelijk met mijn verzameling van triestheid: http://prntscr.com/gigrf
De huppelende vogelquote:Op zondag 30 september 2012 16:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Beetje geflopt denk ik, ziet er dom uit namelijkquote:
die gebruik ik ookquote:Op zondag 30 september 2012 16:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
De huppelende vogeldie is echt geniaal
Ook al 2* skills godverdomme!!!quote:Op zondag 30 september 2012 16:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Strootman is wel goed ja, kan je je lelijk aan bezeren aan zo'n grindtegel.
Groningen
Hattrick de Leeuw
Hier is een link, ziet er wel lachen uit op zichquote:Op zondag 30 september 2012 16:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Beetje geflopt denk ik, ziet er dom uit namelijk
Meh, niet echt super denk ikquote:Op zondag 30 september 2012 16:25 schreef Maks0s het volgende:
[..]
Hier is een link, ziet er wel lachen uit op zich
De huppelende vogelquote:Op zondag 30 september 2012 16:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Meh, niet echt super denk ik
Maak hem een RF en in de goede formatie dan heb je 7 chem met sterke links zoals met Fabregas op CM en Sanchez RW ofzoquote:
Dan zou ik heel me formatie weer moeten veranderen, daar heb ik geen zin in. Ik zoek een perfecte maar goedkope ST om naast Higuain te zetten..quote:Op zondag 30 september 2012 16:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Maak hem een RF en in de goede formatie dan heb je 7 chem met sterke links zoals met Fabregas op CM en Sanchez RW ofzo
Kutchem = kutspelerquote:
quote:Op zondag 30 september 2012 16:30 schreef GuRBuH het volgende:
Onweert het bij jullie? Volgens mij hoor ik wat [ afbeelding ] in de verte...
Velaquote:Op zondag 30 september 2012 16:30 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Dan zou ik heel me formatie weer moeten veranderen, daar heb ik geen zin in. Ik zoek een perfecte maar goedkope ST om naast Higuain te zetten..
quote:Op zondag 30 september 2012 16:30 schreef GuRBuH het volgende:
Onweert het bij jullie? Volgens mij hoor ik wat [ afbeelding ] in de verte...
Ik las ergens op het forum dat een RF nu zelfs op de ST positie geen 7 chem kan krijgen.quote:Op zondag 30 september 2012 16:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Maak hem een RF en in de goede formatie dan heb je 7 chem met sterke links zoals met Fabregas op CM en Sanchez RW ofzo
Is dat die springende celebration dat 'ie met z'n armen gaat wapperen? Die zat er namelijk al in sinds FIFA11quote:
Nee, het is huppelende vogel, heel anders dan in vorige fifa'squote:Op zondag 30 september 2012 16:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Is dat die springende celebration dat 'ie met z'n armen gaat wapperen? Die zat er namelijk al in sinds FIFA11
Deze?quote:Op zondag 30 september 2012 16:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, het is huppelende vogel, heel anders dan in vorige fifa's
Pato isquote:Op zondag 30 september 2012 16:36 schreef n0ir het volgende:
Denk dat ik dit team ga bouwen... Mijn fifa12 helden erin![]()
[ afbeelding ]
Suggesties?
pace teamquote:Op zondag 30 september 2012 16:36 schreef n0ir het volgende:
Denk dat ik dit team ga bouwen... Niet zo origineel, mijn fifa12 helden erin![]()
[ afbeelding ]
Suggesties?
Ibrahimovic?quote:Op zondag 30 september 2012 16:36 schreef n0ir het volgende:
Denk dat ik dit team ga bouwen... Niet zo origineel, mijn fifa12 helden erin![]()
[ afbeelding ]
Suggesties?
Pepe RM, Pacalcio CF. Thiago Silva voor Sakho.quote:Op zondag 30 september 2012 16:36 schreef n0ir het volgende:
[ afbeelding ]
Suggesties?
Geen Milito?quote:Op zondag 30 september 2012 16:36 schreef n0ir het volgende:
[ afbeelding ]
Suggesties?
Pepequote:Op zondag 30 september 2012 16:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Pepe RM, Pacalcio CF. Thiago Silva voor Sakho.
Palacio is een RFquote:Op zondag 30 september 2012 16:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Pepe RM, Pacalcio CF. Thiago Silva voor Sakho.
Niet zo bitchen jochie, afkick verschijnselen?quote:Op zondag 30 september 2012 16:39 schreef n0ir het volgende:
[..]
PepePalacio op CF met maar 7chem
(Hij is RF-RW-RM snap dat dan)
Ja natuurlijk koop ik Silva maar kan hem nog niet betalen.
Moet jij het voor Pascal opnemen?quote:Op zondag 30 september 2012 16:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Niet zo bitchen jochie, afkick verschijnselen?
quote:Op zondag 30 september 2012 16:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Als ik een celebration unlock, en ik ben de ANY met clubs, kunnen al mijn spelers hem dan?
juist niet, zit volgende week niet in packs --> hogere prijsquote:Op zondag 30 september 2012 16:41 schreef Gramulanion het volgende:
[..]Normale Miccoli snel verkopen?
Oh ja.quote:Op zondag 30 september 2012 16:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
juist niet, zit volgende week niet in packs --> hogere prijs
Gebruik puushquote:Op zondag 30 september 2012 16:42 schreef Covati het volgende:
http://prntscr.com/gihzj Suggesties, ik heb 478 coins
Pepe is verdedigend 10.000x beter dan Palacio. En Palacio staat als CM op je plaatje.quote:Op zondag 30 september 2012 16:39 schreef n0ir het volgende:
[..]
PepePalacio op CF met maar 7chem
(Hij is RF-RW-RM snap dat dan)
Ja natuurlijk koop ik Silva maar kan hem nog niet betalen.
quote:Op zondag 30 september 2012 16:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Niet zo bitchen jochie, afkick verschijnselen?
Neem dan Maggioquote:Op zondag 30 september 2012 16:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Pepe is verdedigend 10.000x beter dan Palacio. En Palacio staat als CM op je plaatje.
Ik deed dat net alleen dan moet je al die kut toetscombinaties weten en ik zit dan iedere keer op te zoeken wat die combinatie wasquote:
Die buitenspelers hoeven niet te verdedigen alleen maar aanvallen.quote:Op zondag 30 september 2012 16:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Pepe is verdedigend 10.000x beter dan Palacio. En Palacio staat als CM op je plaatje.
Vrijwel hetzelfde alleen geen achievements in de arenaquote:Op zondag 30 september 2012 16:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat is clubs trouwens veel vetter op FIFA 13
Crtl + Shift + 4, kan je ook veranderen hoor.quote:Op zondag 30 september 2012 16:44 schreef Covati het volgende:
[..]
Ik deed dat net alleen dan moet je al die kut toetscombinaties weten en ik zit dan iedere keer op te zoeken wat die combinatie was
vind beide erg leukquote:Op zondag 30 september 2012 16:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat is clubs trouwens veel vetter op FIFA 13
quote:Op zondag 30 september 2012 16:42 schreef Rijst het volgende:
Niemand die met Militooo heeft gespeeld??
CTRL Shift 4quote:Op zondag 30 september 2012 16:44 schreef Covati het volgende:
[..]
Ik deed dat net alleen dan moet je al die kut toetscombinaties weten en ik zit dan iedere keer op te zoeken wat die combinatie was
Online speelt veel vrijer vind ik, niet meer zo statischquote:Op zondag 30 september 2012 16:46 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vind beide erg leuk
en thx@filmpjes link. Sowieso die huppelende vogel gebruiken
Jij stuurde 2x bericht terwijl ik midden in wedstrijd zat, 1x daardoor tegengoal gekregen door de afleidingquote:Op zondag 30 september 2012 16:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
CTRL Shift 4
[..]
Online speelt veel vrijer vind ik, niet meer zo statisch
quote:Op zondag 30 september 2012 16:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Jij stuurde 2x bericht terwijl ik midden in wedstrijd zat, 1x daardoor tegengoal gekregen door de afleiding
Na de wedstrijd ging ik kijken, waren jullie net 48 seconden bezig
ombouwen!!quote:Op zondag 30 september 2012 16:50 schreef GuRBuH het volgende:
Deze houden:
[ afbeelding ]
of ombouwen naar dit:
[ afbeelding ]
?????
WTFquote:Op zondag 30 september 2012 16:50 schreef Dudeweiser het volgende:
Laptop te koop bij bol voor 93 euro. Get it while you can.
3-5-2quote:Op zondag 30 september 2012 16:15 schreef TJV het volgende:
[..]
Heb ik ook. Houd er wel rekening mee dat er geen fatsoenlijke rechtsback is, dus 3 atb of een silver rechtsback wordt het dan.
Linkquote:Op zondag 30 september 2012 16:50 schreef Dudeweiser het volgende:
Linkje?quote:Op zondag 30 september 2012 16:50 schreef Dudeweiser het volgende:
Jullie zijn beter zonder mij.quote:Op zondag 30 september 2012 16:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sorry man, we hebben wel al een 3-0-1 record staan voor de huidige divisie
Verdedigend was jij echt sterk ja, soms misten we daardoor wel een vleugelspeler idd, maar tochquote:Op zondag 30 september 2012 16:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Jullie zijn beter zonder mij.
Of ik moet weer linksback gaan spelen, toen was ik MOTM terwijl ik eigenlijk RM ben
Obi is dra-ma-tisch.quote:Op zondag 30 september 2012 16:53 schreef Drolflap het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand tips om dit team te verbeteren?
Ik wil mischien pirlo verkopen zodat er meer geld in de CB`s gestopt kan worden.
Spuit elfquote:Op zondag 30 september 2012 16:55 schreef vandermar het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/h(...)e7400045c77b90002853
sCREEN?quote:Op zondag 30 september 2012 16:55 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb em besteld met Acceptgiro, hatsikidee
Ik kon de acceptgiro niet aanvinken. Dan maar met Ideal. Zal morgen toch teruggestort worden met 1000x sorry. Maar het proberen waard, misschien sturen ze het morgen wel op voordat ze goed wakker zijnquote:Op zondag 30 september 2012 16:55 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb em besteld met Acceptgiro, hatsikidee
Geen puush gebruiken maar prntscr.comquote:Op zondag 30 september 2012 16:56 schreef Covati het volgende:
http://prntscr.com/gij18 de reden waarom hp dell etc kut bedriven zijn
Ik vond divisie 4 kut, divisie 3 ging ik zo doorheenquote:Op zondag 30 september 2012 16:57 schreef Fuszy het volgende:
eerste wedstrijd in divisie 4 verloren. Af en toe baal ik er van dat ik zo slecht ben
ik vraag me af wat het verschil is behalve ctrl alt tab shift 4 delete insert voor een screenshot of op print screen knop duwenquote:Op zondag 30 september 2012 16:57 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Geen puush gebruiken maar prntscr.com
zelfdequote:Op zondag 30 september 2012 16:59 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik ben deze fifa ook best wel slecht.Ik kan echt totaal niet verdedigen
Weer een 0 te veel.quote:Op zondag 30 september 2012 17:00 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zelfde
bol.com prijs
¤ 1.092,99
Kutzooi, was net ingelogd om te gaan bestellen. Hebben ze het al veranderd
Ik was ook nog net op tijd.quote:Op zondag 30 september 2012 17:01 schreef Duuc-nl het volgende:
Is nu alweer 1092 euro op bol.com, wel besteld
Ik heb hem ook besteldquote:Op zondag 30 september 2012 17:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik was ook nog net op tijd.
[ afbeelding ]
Deze jurist weet het.quote:Op zondag 30 september 2012 17:02 schreef vandermar het volgende:
Ze leveren hem niet, je krijgt het geld teruggestort. Het is namelijk niet aannemelijk dat zo'n laptop voor zo'n prijs verkocht wordt.
huh, waar leid je ons nu weer heen?quote:Op zondag 30 september 2012 17:01 schreef TheFastOne het volgende:
[TK]Wielrennerfiets #5
Misschien spuit elf, maar dit is de mooiste reeks op Fok! ooit.
Een 14-jarige jongen wil een fiets verkopen voor 50 euro, maar dat blijkt de fiets van Jan Janssen te zijn die duizenden euro's waard is.quote:Op zondag 30 september 2012 17:04 schreef Maks0s het volgende:
[..]
huh, waar leid je ons nu weer heen?
Was ook een keer bij de HEMA. Kon je taarten bestellen voor een euro. Uiteindelijk was HEMA wel mooi de lul, want ze waren verplicht om de taarten te leveren.quote:Op zondag 30 september 2012 17:02 schreef vandermar het volgende:
Ze leveren hem niet, je krijgt het geld teruggestort. Het is namelijk niet aannemelijk dat zo'n laptop voor zo'n prijs verkocht wordt.
Ze hebben die geannuleerd toen dacht ik hoorquote:Op zondag 30 september 2012 17:06 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Was ook een keer bij de HEMA. Kon je taarten bestellen voor een euro. Uiteindelijk was HEMA wel mooi de lul, want ze waren verplicht om de taarten te leveren.
Echt ook die discussie er na is prachtigquote:Op zondag 30 september 2012 17:05 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Een 14-jarige jongen wil een fiets verkopen voor 50 euro, maar dat blijkt de fiets van Jan Janssen te zijn die duizenden euro's waard is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |