SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Het duurde lang.quote:
Fijn he, 40k verdiend in een uur of twee daarmeequote:Op zondag 30 september 2012 15:24 schreef Rijst het volgende:
Formatiekaartjes verkopen als warme bapao's over de toonbank.
haha geweldigquote:Op zondag 30 september 2012 15:27 schreef pascal08 het volgende:
Dit was de meeste geniale bidwar ooit. Ik was aan het bieden op een IF Falk. Hij stond met nog 20 minuten te gaan op 4,300c. Ik had geen coins meer dus ik moest wachten tot een van m'n spelers was verkocht. Met nog 5 minuten te gaan had ik ineens 10k om me te bieden, dus ik bied 4.4k. Mijn bod bleef staan tot ongeveer 30 seconden voor het einde, er werd 4.5k geboden. Ik wacht tot de laatste seconde en bied 4.6k. De bieder aan de andere kant doet precies hetzelfde. Hij wacht totdat de laatste seconde in beeld verschijnt en bied 100c meer. Ik besluit om weer tot de laatste seconde te wachten en ik bied weer 100c meer. Ineens word ik binnen een seconde na mijn bod gelijk overboden. Ondertussen had ik al een Falk gespot voor 5k BIN. Voor de grap begin ik mezelf te overbieden tot 5.4k. Ik verwachtte 'm nu eigenlijk wel te hebben maar de bieder aan de andere kant kon deze blijkbaar echt niet laten gaan, hij biedt 5.5k. En dan ineens, totaal uit het niets, biedt iemand 6.6k.![]()
Ja die kan erbij als mijn broertje zijn coins aan mij geeft. Maar dan kunnen we verder geen spelers meer kopen.quote:
Boeie, gooi gewoon Bony centraal achterin, alles.quote:Op zondag 30 september 2012 15:29 schreef KC.PSV het volgende:
[..]
Ja die kan erbij als mijn broertje zijn coins aan mij geeft. Maar dan kunnen we verder geen spelers meer kopen.
quote:Op zondag 30 september 2012 15:32 schreef Rijst het volgende:
Windows media altijd op voorgrond en handelen
[ afbeelding ]
Geef me al je melkkoetjes of ik spoil Breaking Badquote:Op zondag 30 september 2012 15:32 schreef Rijst het volgende:
Windows media altijd op voorgrond en handelen
[ afbeelding ]
Ik heb 'm gewoon zo, die chem boeit niks bij Ronnie.quote:Op zondag 30 september 2012 15:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Boeie, gooi gewoon Bony centraal achterin, alles.
kutteam grgrquote:Op zondag 30 september 2012 15:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb 'm gewoon zo, die chem boeit niks bij Ronnie.
[ afbeelding ]
De meeste koopjes zijn jawel, goedkoop! De meeste van ons kopen iets op voor 1-2-3k en verkopen het door voor het driedubbelequote:Op zondag 30 september 2012 15:38 schreef Covati het volgende:
Oke mensen hoe de fok verdien ik geld, aan goeie spelers kom ik niet omdat ik triest ben (lees: weinig geld heb) en veel andere manieren dan 500 per wedstrijd ken ik niet :\ hulp?
500 Football Club Coins (FCC) geloof ikquote:Op zondag 30 september 2012 15:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoeveel kost die Balotelli celebration?
Laag inkopen, hoog verkopen.quote:Op zondag 30 september 2012 15:38 schreef Covati het volgende:
Oke mensen hoe de fok verdien ik geld, aan goeie spelers kom ik niet omdat ik triest ben (lees: weinig geld heb) en veel andere manieren dan 500 per wedstrijd ken ik niet :\ hulp?
Dat vind ik een verdomd goede prijs, dank u.quote:Op zondag 30 september 2012 15:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Max. 15 miljoen geloof ik, tenzij ze dit jaar het maximum omhoog gegooid hebben.
quote:Op zondag 30 september 2012 15:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Max. 15 miljoen geloof ik, tenzij ze dit jaar het maximum omhoog gegooid hebben.
quote:Op zondag 30 september 2012 15:42 schreef pascal08 het volgende:
Net een Ashe gekocht voor 5k en verkocht voor 8k.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klagen bij live chat, krijg je coins terug.quote:Op zondag 30 september 2012 15:45 schreef pascal08 het volgende:
Kut ik klikte verkeerd. Ashe voor 15k, per ongeluk.
Da's toch goed?quote:Op zondag 30 september 2012 15:45 schreef Max-Westerman het volgende:
Mijn beste koop tot nu toe was Gomis, voor 350 gekocht en voor 1k verkocht
quote:Op zondag 30 september 2012 15:45 schreef Max-Westerman het volgende:
Mijn beste koop tot nu toe was Gomis, voor 350 gekocht en voor 1k verkocht
Ik sta al in de wacht.quote:Op zondag 30 september 2012 15:46 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Klagen bij live chat, krijg je coins terug.
Werkt dat echt? :Squote:Op zondag 30 september 2012 15:46 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ja dankzij jullie ben ik me 10 messis kwijt money back plzquote:Op zondag 30 september 2012 15:46 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 september 2012 15:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]Zojuist 2 penalties gekregen, nu gepromoveerd naar div 2 !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat snap ik (volgens mijquote:Op zondag 30 september 2012 15:40 schreef Proxzor het volgende:
[..]
De meeste koopjes zijn jawel, goedkoop! De meeste van ons kopen iets op voor 1-2-3k en verkopen het door voor het driedubbele
Nou bekijk alles wat er verkocht wordquote:Op zondag 30 september 2012 15:48 schreef Covati het volgende:
[..]
Ja dat snap ik (volgens mij) maar ik weet niet echt of iets een koopje is/hoeveel het waard is
En hoe denk je dat je daar achter kan komen?quote:Op zondag 30 september 2012 15:48 schreef Covati het volgende:
[..]
Ja dat snap ik (volgens mij) maar ik weet niet echt of iets een koopje is/hoeveel het waard is
Ja eigenlijk wel héquote:
kijkenquote:Op zondag 30 september 2012 15:49 schreef n0ir het volgende:
[..]
En hoe denk je dat je daar achter kan komen?
Had ik ookquote:Op zondag 30 september 2012 15:50 schreef KrAlex het volgende:
Zit in divisie 1in alle divisies tot nu toe kampioen geworden. Durf niet te spelen nu
Ik heb hetzelfde hoor, weet ook niet hoe men zoveel winst kan maken, ik verkoop meestal gewoon mijn bronzen voor 150, verkopen uiteindelijk wel.quote:Op zondag 30 september 2012 15:51 schreef Covati het volgende:
[..]
kijken, maar ik zie noit zoveel van dezelfde speler bij elkaar om goed te vergelijken.
maar ik zal een kijken of het op de web app beter gaat
Nice, gewoon doen!quote:Op zondag 30 september 2012 15:50 schreef KrAlex het volgende:
Zit in divisie 1in alle divisies tot nu toe kampioen geworden. Durf niet te spelen nu
Nice! Hoeveel pakjes al geopend vandaag?quote:Op zondag 30 september 2012 15:51 schreef Maver24 het volgende:
ik zit al weer op 350k vandaag, vanochtend 310k, gaat lekker
Ja want meestal als ik iets doorverkoop willen mensen gewoon niet een 50 meer betalen dan wat ik ervoor had ook gewoon bij een zeldzame toivonen ofzoquote:Op zondag 30 september 2012 15:52 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde hoor, weet ook niet hoe men zoveel winst kan maken, ik verkoop meestal gewoon mijn bronzen voor 150, verkopen uiteindelijk wel.
quote:
quote:Op zondag 30 september 2012 15:53 schreef Covati het volgende:
[..]
Ja want meestal als ik iets doorverkoop willen mensen gewoon niet een 50 meer betalen dan wat ik ervoor had ook gewoon bij een zeldzame toivonen ofzo
genoeg, ben de tel kwijt geraakt,quote:Op zondag 30 september 2012 15:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nice! Hoeveel pakjes al geopend vandaag?
quote:Op zondag 30 september 2012 15:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Had ik ookMaar divisie 1 is wel te doen, nu 3 gewonnen 3 verloren, dus kampioen wordt nog lastig
maar erin blijven moet lukken
quote:Op zondag 30 september 2012 16:00 schreef TheFastOne het volgende:
In de finale verliezen met pringles
Wat probeer je te zeggen?quote:Op zondag 30 september 2012 16:01 schreef Covati het volgende:
wtf, ik denk dat er een autobuyer aan de gang is met barca spelers http://prntscr.com/gifeb
Nog 21 pagina's, wat zeur je nou?quote:Op zondag 30 september 2012 16:03 schreef Proxzor het volgende:
Pascal de Lucio markt is aan het krimpen, stop is met zoveel kopen
quote:Op zondag 30 september 2012 16:04 schreef Covati het volgende:
Ik heb denk ik een juweeltje te pakken: http://prntscr.com/gifle
Voor hoeveel zal ik hem te koop zetten?
Dat verwoord mijn reactie ook primaquote:
Allemaal minder dan 800c.quote:Op zondag 30 september 2012 16:04 schreef Covati het volgende:
voor 800 coinsquote:Op zondag 30 september 2012 16:04 schreef Covati het volgende:
Oke , een trieste aankoop dusquote:Op zondag 30 september 2012 16:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat verwoord mijn reactie ook prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |