SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Het duurde lang.quote:
Fijn he, 40k verdiend in een uur of twee daarmeequote:Op zondag 30 september 2012 15:24 schreef Rijst het volgende:
Formatiekaartjes verkopen als warme bapao's over de toonbank.
haha geweldigquote:Op zondag 30 september 2012 15:27 schreef pascal08 het volgende:
Dit was de meeste geniale bidwar ooit. Ik was aan het bieden op een IF Falk. Hij stond met nog 20 minuten te gaan op 4,300c. Ik had geen coins meer dus ik moest wachten tot een van m'n spelers was verkocht. Met nog 5 minuten te gaan had ik ineens 10k om me te bieden, dus ik bied 4.4k. Mijn bod bleef staan tot ongeveer 30 seconden voor het einde, er werd 4.5k geboden. Ik wacht tot de laatste seconde en bied 4.6k. De bieder aan de andere kant doet precies hetzelfde. Hij wacht totdat de laatste seconde in beeld verschijnt en bied 100c meer. Ik besluit om weer tot de laatste seconde te wachten en ik bied weer 100c meer. Ineens word ik binnen een seconde na mijn bod gelijk overboden. Ondertussen had ik al een Falk gespot voor 5k BIN. Voor de grap begin ik mezelf te overbieden tot 5.4k. Ik verwachtte 'm nu eigenlijk wel te hebben maar de bieder aan de andere kant kon deze blijkbaar echt niet laten gaan, hij biedt 5.5k. En dan ineens, totaal uit het niets, biedt iemand 6.6k.![]()
Ja die kan erbij als mijn broertje zijn coins aan mij geeft. Maar dan kunnen we verder geen spelers meer kopen.quote:
Boeie, gooi gewoon Bony centraal achterin, alles.quote:Op zondag 30 september 2012 15:29 schreef KC.PSV het volgende:
[..]
Ja die kan erbij als mijn broertje zijn coins aan mij geeft. Maar dan kunnen we verder geen spelers meer kopen.
quote:Op zondag 30 september 2012 15:32 schreef Rijst het volgende:
Windows media altijd op voorgrond en handelen
[ afbeelding ]
Geef me al je melkkoetjes of ik spoil Breaking Badquote:Op zondag 30 september 2012 15:32 schreef Rijst het volgende:
Windows media altijd op voorgrond en handelen
[ afbeelding ]
Ik heb 'm gewoon zo, die chem boeit niks bij Ronnie.quote:Op zondag 30 september 2012 15:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Boeie, gooi gewoon Bony centraal achterin, alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |