Beste topic ooitquote:Op zondag 30 september 2012 15:28 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Heerlijk dit, bedankt voor link TS! Had 't nog niet gezien.
Dat niet helemaal, maar scheelt niet veel!quote:
Man, op een gegeven moment moet je kappen.quote:Op zondag 30 september 2012 15:27 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
Kazing, stel je niet aan man
Hij leert in ieder geval straks wel dat geld niet uit de lucht komt vallen.quote:Op zondag 30 september 2012 15:30 schreef kazing het volgende:
[..]
Man, op een gegeven moment moet je kappen.
Dat kind rekent zichzelf al helemaal rijk, hij is heeft geen schijn van kans tegen jullie.
Hahahaha, pas op dat je het zelf niet gaat gelovenquote:Op zondag 30 september 2012 15:30 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
Museum is nog steeds geinteresseerd dus de verkoop komt echt wel rond.
quote:Op zondag 30 september 2012 15:36 schreef LudoSanders het volgende:
Is het de moeite waard het jankverhaal in de OP te lezen?
quote:Op zondag 30 september 2012 15:22 schreef kazing het volgende:
hahahaha, die foto's die ze moesten plaatsen ookL
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de slachtoffers zelf:
[ afbeelding ]
fotosoepen:
[ afbeelding ]
Er had nog heel veel moois uit kunnen komen maar helaasquote:
Kun jij daar als advocaat niks aan doen dan?quote:Op zondag 30 september 2012 15:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Er had nog heel veel moois uit kunnen komen maar helaas
quote:Op zondag 30 september 2012 15:45 schreef Drinky het volgende:
[..]
Kun jij daar als advocaat niks aan doen dan?
Hebben ze 't door?!quote:Op zondag 30 september 2012 15:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Een paar zuurpruimen zoals de ts van dit topic hebben het allemaal al verpestquote:
Kom op, vond je het zelf op het laatst niet te ver gaan toen hij zijn moeder met schulden wou helpen?quote:Op zondag 30 september 2012 15:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ehh misschien waren dehangui en ik dit al van planquote:Op zondag 30 september 2012 15:47 schreef kazing het volgende:
[..]
Kom op, vond je het zelf op het laatst niet te ver gaan toen hij zijn moeder met schulden wou helpen?
Als je een echte kerel bent koop je alsnog die fiets van hem voor het normale bedrag, heeft die iig nog iets.
doe ik ook mee.quote:Op zondag 30 september 2012 15:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ehh misschien waren dehangui en ik dit al van plan
Topquote:
Ik weet niet of hij echt voor http://www.jaeger.nl werkt maar hij haalt anders hun naam wel door het slijk en doet zich voor als een werknemer.quote:Op zondag 30 september 2012 15:45 schreef Drinky het volgende:
[..]
Kun jij daar als advocaat niks aan doen dan?
Stel je niet zo aan manquote:Op zondag 30 september 2012 15:49 schreef kazing het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij echt voor http://www.jaeger.nl werkt maar hij haalt anders hun naam wel door het slijk en doet zich voor als een werknemer.
Ik denk dat men dat niet graag heeft.
nu klagen ze Steven aan !?!?!?!!quote:Op zondag 30 september 2012 15:49 schreef kazing het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij echt voor http://www.jaeger.nl werkt maar hij haalt anders hun naam wel door het slijk en doet zich voor als een werknemer.
Ik denk dat men dat niet graag heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |